יאוו עכשיו זה הגיע למה שרשמת בפרק הראשוןן תמשיכיייי
איזה פרק מושלם!!
הכי יאפה שלך לדעתייייי
אוהבתת
-יהדו'ש-
יוו קרן איזה המשיך ליגההה מחכה להמשך!!!
קראתי עכשיו הכלללל
סיפור מדהיםםםםםםםם
כמהה כישרון יש בך!~? 😊
מוטיי!? מ ט ו מ ט ם. . .!!!
סער!? מ ו ש ל ם . . .
תמשיכייי נוווו אל תשאירי אותנו במתחחח...
ואייי
השלמתי כרגע את הפרקים 😊
מוווושלם
תמשיכיי
מה עם המשךךך??!?!?!?!?!?!?...
אנחנו לא עומדים במתחח =[
אני צ'ה המשךךך..!
אופי..למה היא לא ממשיכה!!??
קרןןןן אהובתי..
תמשיכי.. למה את לא ממשיכה..???
יש לך איסיקיו..?
אייי זה הגיע למה שכתבת בתחילת הסיפור... זכרתי!!
עכשיו השלמתי.... את הפרק וזה ממששששש אבל מממשששש מהמםם.... 😁
נוווו איפההה ההמשך אני במתחחח כבר..חח 😁
אוהבת מאוד מאוד...=] שני
נווו קרן תמשיכי כבר..
זאת חוצפה..😛
חחח תמשיכי בקשה 😢 😠