איזה זבל המוטי הזהההההההה
השמךך!
וואי מסכנה ....
זה כל כך לא מגיע לההה
איזה מניאקק
המשך דחוףףף
-יהדו'ש-
😕 😮 😯 😨
אלה הפרצופים שיש לי על הפרצוף עכשיווו!!!!!!!!!!
מה הוא מפגר?!?!?!?!?!?!?
הוא דפוק על כל הראש המוטי החרמן הזה!!!!
בא לי להכניס לו בוקסססס!!!!!
וזה רק פרס לעומת מה שהייתי עושה לו אחר כך!!!!!!! (חעחע איזה ציטוט!!)
שיוווו...
קרן!! המשך דחוףףף!!!
יאוו מסכנההההה
אתת כותבת מהמםם
המשךך דחוףף
חגג שמחח
פשוט מושלםםםםםםםםם.....
שסער יבואאאאאא....
תמשיכיי...
אוהבתת=]
=-לולי-=
דדדדדדדדדדדדדדדיייייייייייייייייייייי
הוא כזה חראא איזה בן זונההההההההההההההההההההה
שימותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
וואאאאייי שימי המשךך המררר לא עומדת במתחחחחחחחחחח
ואז.. התחלתי לרקוד.. לאט לאט... מפוחדת.. רועדת.. מביטה בקהל כשממש ממש קשה לי לראות
זזתי ועשיתי את התנועות כמה טוב שרק יכולתי והכל כדי לא לחטוף עוד ממוטי
"כן כןןן קבלו אותההה את רוברטהההה בהופעת בכורה!!!" צעק מוטי במקרופון
ואני המשכתי להסתובב לי על העמוד כשאני מפוחדת לגמריי אבל מנסה כמה שיותר שלא לעשות טעויות
שאח"כ אני אשלם עליהן במכות.. ובכאב...
"אוקייי אתם מוזמנים להתחיל להזמין ריקודים...50 ש"ח הזמנה לריקוד אישי של רבע שעה..
אתם יכולים לתת לה כמה טיפ שרק תרצו!" המשיך להגיד מוטי במקרופון
ובנתיים כל הרקדניות עלו על הבמה והחלו לרקוד עוד 10 דק'.. עד שהיו מספיק הזמנות
פתאום מוטי משך אותי מהבמה ולחש לי באוזן
"מותק.. למה לא חשבתי על לקחת אותך קודםםם תראי איזה רווח ענק את נותנת לי!
כ"כ הרבה הזמינו אותך יפה שלי!" הוא אמר ליטף את שערי שלח לי נשיקה באוויר ואמר
"שולחן.. 7 זה השולחן הראשון אחריו לכי ל-10 ישר תגלשי ל-11.. ואז ל-20..."
וזה רק בתור התחלה.. אח"כ תבואי יש לך עוד שולחנות הוא אמר ודחף אותי דחיפה קלה בגב
הלכתי לכיוון שולחן 7.. רקדתי וזזתי לי על השולחן כשהיה שם אם שמן ומסריח, ריח של ערק
וריח של זיעה נדף ממנו, והוא.. זקן חרמן! כ"כ הגעיל אותי.. אבל הוא דחף לי פה ושם שטרות של 20 ש"ח
כך שיצאתי די מורווחת מהשולחן הזה.. אחרי רבע שעה של ריקוד שממש אבל ממש התפללתי בלב
שיגמר כבר עברתי לשולחן 10.. בשולחן הזה היו בסביבות ה.. 8 בנים.. בחורים שכנראה לקראת גיוס
או שהם כבר חיילים וסתם יצאו לחגוג להם.. הם היו פחות חרמנים כאלה ויותר נהנו מההופעה
התחלתי להתייחס לריקודים האלה כאל העבודה החדשה שלי שאלייה אני חייבת להתרגל ופשוט..
התחלתי להתרגל לרעיון.. דבר שממש לא רציתי.. אחרי שהריקוד על השולחן הזה נגמר..
עם טיפ של.. לא יותר מ-50 ש"ח גלשתי.. כמו שביקש מוטי לשולחן הבא.. ולזה שאחריו
ובקיצור סיימתי את הסיור על השולחנות האלה עם טיפ של.. 300 ש"ח בערך..
הלכתי אל מוטי... "איפה הטיפים??" הוא שאל.. "פה בחזייה.." אמרתי והוא דחף את יידו לחזייה שלי
לקח את הכסף "פשש רווח לא רע.. קחי.." ונתן לי 20 ש"ח "הכסף הזה לא אמור להיות שלי..??" שאלתי
"חחח חצופה את הא..??? לעבוד!" הוא אמר והפנה אותי לשולחן.. היה זה שולחן 23...
הלכתי לכיוון השולחן הזה.. כבר עייפה והמסכה הלא נוחה עדיין על הפנים שלי והכל רק כדי שלא יראו
את החבלות והמכות שקיבלתי ממוטי ה.....
גם הדמעות שהיו בעיניי.. ממש.. כ"כ רציתי לבכות.. אבל מוטי אמר תמיד לחייך..
הלכתי אל השולחן עליתי בחיוך.. מזוייף שממש יכלו לראות שהוא מזוייף
התחלתי לרקוד על השולחן, היה זה נער.. צעיר.. את זה יכולתי לקלוט
אבל לא ראיתי מי זה.. מה שכן ראיתי זה שהוא שם שטר.. ועוד שטר.. ועוד שטר.. והכל על השולחן..
ואני.. כדי לקחת את הכסף צריכה להתכופף..
התכופפתי אל השולחן כדי לקחת את השטרות ואז הוא ליטף את שיערי ואמר "אני שם עלייך את המעיל שלי
את מורידה את המסכה, שמה את המכנס והכובע שהבאתי לך לפה ואנחנו עפים מפה כמה שיותר מהר!"
הבטתי עליו.. היה זה.. סער!
כ"כ שמחתי לראות אותו! חייכתי חיוך גדול והמשכתי לרקוד בשבילו את הריקוד הכי טוב שאי פעם נתתי..
סער שם עוד שטר על השולחן ככה הבנתי שהוא רוצה להגיד לי עוד משהו
התכופפתי לקחת את השטר והשמכתי בתנועות שמוטי לא ישים לב..
ואז סער אמר "תראי.. אני לוקח את השקית עם הבגדים ושם אותה בשרותים..לכי למוטי
תני לו את כל הכסף ותגידי לו שאת רוצה לשרותים שזה דחוף.."
"אוקי..." אמרתי לו והמשכתי לרקוד עוד קצת עד שראיתי שנגמר הזמן..
הוא קם משם ושם עוד שטר של 20 ש"ח "אני מחכה ליד השרותים" אמר..
ואז הוא הלך לכיוון השרותים כשהשקית בידו, ירדתי מהשולחן והלכתי לכיוון מוטי כשיש בידיי 400 ש"ח
(ממש השקיע בי סער הזה..) "אממ מוטי.." אמרתי "מה את רוצה!?" הוא שאל
"אני חייבת לשרותים.. אבל ממש חייבת.. אני גם רוצה לנוח קצת..." אמרתי בפחד..
"כמה הרווחת עכשיו!?" הוא שאל.. נתתי לו את השטרות שנתן לי סער
"פששש.. יפה ילדונת!!!" הוא אמר כשחיוך ענק התפרס על פניו "טוב יש לך הפסקה בדיוווק! של 5 דק'!"
הוא אמר פתאום ברצינות "5 דק' ואת מתייצבת פה רעננה אפילו יותר מתחילת הערב!"
"אוקי.. אוקי.." אמרתי והשפלתי ראשי כאילו אני מבואסת מזה ורצתי מהר לכיוון השרותים, סער עמד בכניסה
נתתי לו נשיקה על השפתיים נכנסתי לשרותים וראיתי שם את השקית נכנסתי לאחד התאים והתלבשתי,
ניראתי באמת כמו גבר.. עם הכובע המעיל והמכנס שהוא ארגן לי..
יצאתי מהשרותים.. הבטתי על סער שהתחיל לצחוק "בואי מהר.." הוא אמר והתחלנו לרוץ
אבל..
יווווווווו קרן זה אגדייי
כל כך יפה
כל כך מושקע
כל כך אהבתי
אני דורשת ממך המשך!!!!
יוווו איזה יפה זה היה ! 😊
אויי כל כך יפה ועצווב המשששך
הממממשךךךךךךךךך דחופייייייי....=] זה ממש מהמם אני לא מאמינההה מושלם בן כלב המוטי הזה אה?!? אני ישבור אותו... חחח 😁
אוהבת...=] 😊
שני...=]
עכשיו קראתי הכל!
יווו..
כוווסממאמאמאשללללולולולולוול של מוטי הZה!
המשך דחווף
יואו יואו יואווווו מה קרה???!!!!
מחכה להמשךךךךך
אוהבצת
טלוש
איזה חמודדדד סערר!!!
תמשיכייי