מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם....
שמוטי לא יתפוס אותםםם😢😢...
שימי המשךךך
אוהבתת=]
=-לולי-=
יאללה קרןן אהובה שלי..
אני רוצה משך מהר!!!!!!
אוף..😢
קרן..😢 את מאכזבת..
תביאי לנו כבר המשך..
אנחנו רוצים שהיה לנו המשך!!
יאאאאאאאאאאאא.. איזה פרקים יפים..
שימי המשךךך =]
קרןןן זה מהמם!!!!!!!!
וואי יאלה תמשיכייי
קרה משהו שאת לא ממשיכה..?
😢 😨
אבל.. פתאום הרגשתי שמשהו מושך אותי במעיל.. לרגע ממש נבהלתי
פחדתי להסתכל אחורה.. פחדתי לראות מי זה..
אבל לא יכלתי להמשיך לרוץ כי המעיל שלי נמשך לאחור, הבטתי וראיתי שהוא נתקע באחד השולחנות..
לרגע יכלתי לנשום נשימה עמוקה "אין לנו זמן!!" אמר לי סער ומשך אותי בידיי והמשכנו לרוץ,
השעה הייתה כבר ממש לפנות בוקר.. ממש בלי לשים לב הזמן טס והשעה הייתה כבר 4..
"עלי על האופנוע!" ציווה עליי, עליתי עליו ונסענו.. פתאום קלטתי מכונית נוסעת אחריינו במהירות..
לדעתי זאת הייתה מהירות מעל למותר, המכונית עקפה אותנו והחלה להאט ובכל פעם חסמה לסער את הדרך,
ישר הבנו שזהו מוטי.. הבטן החלה לכאוב לי.. הלב שלי החל לפעום במרץ..
"תעצור את האופנוע!" צעקתי לסער "מה!??" הוא שאל כאילו לא מבין מה נכנס בי
"את רצינית?! מה לעצור עכשיו?!? את יודעת מה הוא יעשה לך???"
"סער.. בבקשה! תעצור אני לא מרגישה טוב..!" צעקתי.. סער עצר את האופנוע בצד.. ואז גם מוטי
עצר את המכונית, הדבר הראשון שעשיתי היה ללכת לצד והתחלתי להקיא..
סער רץ אחרי וליטף אותי בשיער... "את בסדר..?" הוא שאל בדאגה.. מוטי בא העיף לסער אגרוף
"תעוף מפה מיד!!" הוא צעק "סער לך בבקשה!!" אמרתי לו כשאני בוכה.. סער הביט בי
השפיל מבט.. מוטי היה עם הגב אליו וסער סימן לי שהוא עוד יהרוג את מוטי.. פתאום חייכתי
והוא חייך בחזרה, מוטי הביט לאחור בעצבים.. "כנסי לאוטו!" הוא אמר ודחף אותי לבפנים, יש לנו עוד שעה
להמשיך ואז.. זה הסוף שלך!" איים עליי מוטי.. ישבתי באוטו רועדת.. אל המועדון חזרנו.. השעה הייתה כבר
רבע ל-5 לפנות בוקר.. נכנסנו אל המועדון.. הגברים כבר החלו לצאת משם..
מוטי הלך לכיוון המשרד שלו, שם ישבה גם רונית... החלה לספור את הכסף, היה נראה שמוטי מאוד
מרוצה מהכסף שהרוויח באותו הערב.. לאחר מכן הוא אסף את החשפניות לשיחה... אני לא יודעת כמה זמן
השיחה הזאת נמשכה, אבל מרוב עייפות נרדמתי שם על אחד הכיסאות..
פתאום הרגשתי שמישהו מושך לי בשיער, זאת הייתה הדרך של מוטי להעיר אותי
"קומי שרמוטה!" הוא צעק עליי.. הבטתי על המועדון מסביב.. הוא הבריק מניקיון
הבטתי בשעון.. השעה הייתה כבר 7 בבוקר .. "הלו מותק! מה נראה לך פה בית מלון!? קומי וכנסי לרכב!"
הוא אמר, קמתי מהר.. יצאתי מהמועדון.. מוטי נעל את המועדון ונכנסנו לרכב
"עכשיו תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!
אם הקטע הזה חוזר על עצמו אני לא יודעעעעע מה אני עושה לך!! אבל מה שאני לא יעשה לך את תצאי מפה עם נזקים כאלההה
אם זה לא יהיה נזקים פיזיים זה יהיה נזקים נפשיים!
אבל את תצטערי על כללל זהההה!!" צעק עליי מוטי, מנהל מועדון החשפניות.
השפלתי מבט, ודמעות החלו לזלוג מעיניי
"תרימי את הראאאש כשאני מדבר אלייך!! מובן!?" הוא המשיך לצעוק והרים לי את הראש
ואז, כאילו לא יודעת מאיפה זה בא, הוא הכניס לי אגרוף לפרצוף
המשכתי לבכות ושמתי את שתי הידיים שלי על הפנים
הוא הוריד את הידיים שלי מהפנים הרים לי שוב את הראש
"את ילדה יפה.. חבל שאת גורמת לי לעשות לך את כל זה.."
הבטתי בו, הבכי לאט לאט פסק.. ורק העיינים הבריקו
הוא ליטף לי את הלחי ואז נשק לי על השפתיים בעדינות
"עכשיו, כנסי לאוטו!"
נכנסנו לרכב שלו כשהוא מתחיל לנסוע..
ציפיתי שיחזיר אותי הביתה אבל משום מה, הוא פנה למקום אחר בכלל.. למרות שפחדתי.. לא יכלתי להגיד דבר, העדפתי לשתוק
כי עוד יותר פחדתי שהוא יכה אותי, או יעשה לי משהו רע
ואמרתי לעצמי שלא משנה לאן הוא יקח אותי ומה הוא יעשה, יותר גרוע ממה שהוא עשה לי כבר
לא יוכל להיות,
הבטתי מהחלון וראיתי שורות של חנויות כשהוא עצר ליד אחת מהן יצא מהאוטו
"חכי פה! דירבאלק את זזה!"
אז נשארתי שם, ידעתי מה שהוא יגיד זה מה שאני צריכה לעשות
לאחר 2 דק' בערך הוא חזר עם משקפי שמש ביד
"קחי.." הבטתי בו.. בעיניים ששואלות למה, פחדתי אפילו לדבר
"נוווו!" הוא האיץ בי, אז לקחתי מהר את המשקפיים
"יש לך פנס קטן בעין.. שימי אותן שלא יראו" ואז הוא חייך, שמתי את המשקפיים
שכיסו לי חצי פנים..
"ככה את יפה" הוא אמר.. חייך, נתן לי נשיקה בצוואר והמשיך לסוע,
הגענו אל הבלוק העלוב שלי, חלק מהדירות בו היו נטושות כבר
בחלקן גרו זקנים חסרי כל חוש
אבל בקומה שבה אני גרתי.. לבד.. זאת הייתה ה-קומה..
מניאק בן מניאקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה בן אלףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
ייוווווווווו איזה פרק חזקקק!!!
קבלי ח"ח!! חעחעע 😉
דדדייייי אני שונאת אותוווו..
למה היא לא בורחת מהדירהה?....
מהררר המשךך
איכסהה איזה חרא של בנאדם המוטי הזהה...
אבל סער כזה מלאךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😊😊
תמשיכיי...
אוהבתת=]
=-לולי-=
QUOTE (אאייטטשש @ 09/04/2006) דדדייייי אני שונאת אותוווו..
למה היא לא בורחת מהדירהה?....
מהררר המשךך
שתבררחח מהדיירה!!
וואי להרוג אותווו...
תמשיכיי