וואי קרןןןןןן זה פשוט מושלם!!
הכתיבה שלך כל כך אמיתיייתת!!!!!!!
פלי ז תמשיכיי
אוהבת
-יהדו'ש-
קרןן...תמשיכי מאמו'ששש...
אוהבתת=]]
=-לולי-=
יואווווווווו הסיפור הזה פשוט משתפרררררררררררררר והסער הזה בא בדיוק בזמןןן כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אבל כל פעם אני נזכרת בפרק הראשון ששמת.. ואפשר לדעת מה יקרא.. לאן סער נעלם שם???
מחכה להמשךך
אוהבתתת
טלושש
מושלםםםםםםםםם
הסער הזה נראה חמודד לאללה😊
ממש כבר היינו קרובים לנשיקה כשפתאום!
"סערררר בוא לפהההה" צעק לו אחד העובדים "יש לך הזמנה..." הוא המשיך
"אני כבר בא..." אמר לי סער "אל תזוזי!" הוא קם הביט בי הלך לאחור ואז הסתובב לכיוון הדלפק
הוא קיבל את הכתובת ואת האוכל שהוזמן ואז בא אליי "אממ טל.." הוא פתאום נהפך להיות רציני
"כן...?" אמרתי בסקרנות "הכתובת הזאת.. מוכרת לך..?" הוא שאל והראה לי את הכתובת,
הבטתי בה כשאני לא יודעת איך להגיב "אני לא מאמינה!" אמרתי "תקשיבי.." הוא אמר
"אני אלך לשם.. את תישרי פה, אל תדאגי.. יהיה בסדר!" הוא אמר.. "בסדר.. אבל שמור על עצמך!"
אמרתי, המשכתי לשבת שם, פתאום כ"כ לבד..
הכתובת שקיבל הייתה הבית של מוטי, ואני כבר ידעתי שהכוונות שלו היו ברורות ושהוא רוצה שאחזור
הביתה, אבל הדבר האחרון שרציתי זה היה לחזור!
ישבתי שם.. והזמן החל לעבו לו.. 5 דק'.. ו10 דק'.. ורבע שעה וחצי שעה ופתאום סער הגיע
הוא נכנס לשם כשהוא נראה מפוחד
הוא הביט בי "לטובתך.. לטובתי.. לטובת כולם.. אני מחזיר אותך עכשיו הביתה.." הוא אמר ולא הוסיף מילה
נתן לי את הקסדה, לקחתי אותה והלכתי אחריו.. "אבל מה הוא אמר לך???" שאלתי
והוא המשיך לא לענות וללכת בשקט "הלווווו????" כבר התכלתי להתעצבן
"יו טל חאלס!" פתאום הוא צעק "אנחנו חוזרים וזהו, זה לא משנה מה הוא אמר מה הוא עשה או בכלל מה
שקרה! מה שחשוב עכשיו זה שאת עולה על האופנוע אני מסיע אותך הביתה ושלום על ישראל!"
הייתי בשוק מהתגובה שלו.. אבל תיארתי לעצמי שמוטי כבר ידע מה להגיד לו כדי להכניס אותו למצב כזה
שמתי את הקסדה עליתי על האופנוע ונסענו,
כשהגענו אל הבית שלי הורדתי את הקסדה ובאתיללכת אפילו בלי לאמר שלום, פשוט הסתובבתי והלכתי
"יווו טל!" הוא צעק, הסתובבתי אליו והבטתי בו "בואי רגע!" הוא ביקש,
התחלתי להתקרב אליו כשאני מסתכלת לו בתוך העיניים, "אני מצטער.." הוא אמר
"אני דבר איתך יותר מאוחר בסדר?" הוא אמר בטון מתנצל,
הבטתי בו פתאום התרכחתי,חייכתי אליו, התקרבתי אל שפתיו, נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים
הסתובבתי והלכתי, עליתי אל הבית השפלתי את ראאשי ונכנסתי הביתה
"מתוקה שלי!" אמר מוטי כשהוא מחבק אותי "אני כ"כ מצטער!" ואני לא נגעתי בו, נגעלתי
היה לו את הריח של רונית.. למרות שהוא כבר היה לבוש
דחפתי אותו ממני והתיישבתי על הספה
הוא בא התיישב ליידי והביט בי בלי לדבר, עדיין ראשי היה מושפל "תרמי את הראש!" הוא אמר
הבטתי בו "היה לך כ-י-ף להזדיין עם אחותך!?" שאלתי בטון מתחצף, והתגובה הראשונית שלו הייתה לתת לי
סטירה, הבטתי בו כשיש לי דמעות בעיניים "יווו יוווו אני כ"כ כ"כ מצטער!!!" הוא אמר פתאום והתכופף אליי
ואז נתן לי נשיקה בלחי שלה הוא גם נתן את הסטירה
"אני באמת...שיו מה עשיתי???" ואז הוא ליטף את הלחי ואני כבר התחלתי לבכות
והוא חיבק אותי.. שוב.. "אני רק לא מבינה למה!?" שאלתי "למה שיקרת??" שאלתי כשאני באמת רוצה
ומנסה לדעת מה הולך פה,
"אמרת שאתה אוהב אותי!" אמרתי.. "נכון.. אני באמת אוהב אותך ובגלל זה לא רציתי שתדעי!"
"מה!?" שאלתי.. "כן.. בואי אני אסביר לך.. רונית מאז ומתמיד רצתה אותי, ואז החלטתי
למה לא לנצל את זה? מאז תמיד כשאני רוצה אני מנצל אותה וחוץ מזה אומר שהיא אחותי..
אבל אותך ילדונת.. אותך אני אוהב!" הוא אמר.. והביט בי
ואני שכבר לא ידעתי איך לבלוע את כל הלוקשים שלו העדפתי לשתוק
"תראי.. אני אוהב אותך! וחוץ מזה.. לאן כבר יש לך ללכת!? עם השליח הזה? חח לכי תדעי מי הוא..
לחזור לפנימייה? הריי כל מה שרצית זה לברוח משם! להורים שלך?? משם בכלל תמיד ברחת?"
ואז חשבתי.. הוא באמת צודק.. "תקשיבי.. אני באמת חייב לעוף.. אני אחזור לא יותר מ.. 45 דק'..
בנתיים תאכלי.. תתקלחי.. תתרענני קצת.." הוא ביקש... ואז מהר יצא
גם ככה לא היה לי דבר טוב יותר לעשות
נכנסתי ועשיתי מקלחת ארוכה ארוכה שתשכיח ממני את כל הכאב, למרות שכלום לא עזר באמת
כשיצאתי מהמקלחת התחלתי לחשוב.. אם היה לו סיפוק מיני.. אז מה זה החוברות פלייבוי? והחדר עבודה?
החלטתי.. שאני חייבת לבדוק את זה..
איך שסיימתי להתלבש ולהסתדר הלכתי לכיוון החדר עבודה...
וואי מאמי מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם אוף איך שאני מרחמת עלייהההההה
צריכים לעשות אגודת טל לעזור לההה וכל הטלטלים יצטרפווווו
איזה עוד טל רוצה להצטרף?
חחחחחחח
מחכה להמשךךך
אוהבת המוןן
טלטל
אאאאיייייכככככככככככככככ...........
הממוטי הבן אלף הזהההה.... מה הוא חושב לעצמו?!?!?!? 😠
אשכרה פדופיל.....
אני במתחח!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך!! 😁
וואי מסכנהההההההה
כל כך יפהההה..
מחכה המשך
-יהדו'ש-
וואי חזקים אתם בתגובות! מתי הספתקם?! חחח קיצר עוד תגובה אחת ואני ממשיכה..
הממממממממממשך!
לא משנה שהגבתי כברחח
חח כההה ראית ת'תגובות בחופשים?! משו מטורףףףףףףףףףףף
כזה כייףףף
אז יאללהההה
תמשיכייי
טלוש