פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד _(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_...

_(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_

✍️ Killer-it 📅 01/02/2006 19:44 👁️ 12,931 צפיות 💬 593 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 15 מתוך 40
אוקי אנשיםםםם קבלו מגה פרק! (2 פרקים בפרק אחד!) המשך משו מותח חבל"ז!!!
פיצוי על זה שלא כתבתי הרבה זמן.. חח 😁


"רונית.. זה באמת בסדר.." אמרתי לה
"אבל.. אני ממש מרגישה רע עם עצמי, מה את רוצה שאני אתן לך?..כל דבר!"
אמרה רונית כשהיא ממש מתחננת..
הבטתי בה.. והבטתי במוטי, רונית והדמעות בעינייה שלא עוררו בי רחמים לרגע..
אבל חשבתי לעצמי.. יש לי הזדמנות לבקש כל מה שאני רק רוצה..
הבטתי ברונית... כשהיא מחכה כבר שאענה.. "יש משהו שאני רוצה.." אמרתי
הם הביטו בי כאילו הם מצפים לנורא מכל
"אני רוצה להירשם לבית ספר.." על פניו של מוטי עלה חיוך, פתאום רונית הפסיקה לבכות
פנייה נראו לרגע מאורפלות.. היא הביטה בי כאילו היא לא מרוצה מהבקשה שלי
היא חשבה שאבקש בגדים, פלאפון.. או כל דבר שנערה בגילי רוצה.. אבל לא
חיי החברה חסרו לי מאוד..
רונית לקחה את מוטי לרגע לצד והם דיברו.. בהתחלה היא כעסה והוא ניסה להרגיע אותה
ואז היא המשיכה לכעוס ולדבר (אני לא שמעתי כלום.. אבל ראיתי הבעות פנים)
ואז הוא ליטף את שערה ועדיין ניסה להרגיע.. ואז היא אמרה משהו שעצבן אותו
ואז הוא אמר לה משהו בכעס.. ורק אז היא נרגעה..
ואז היא חייכה והוא נשק לה במצח ובא אליי הם היבטו בי שניהם מחוייכים
"אוקי.. אז אני מחר כבר הולך לרשום אותך!" אמר מוט בשמחה
חייכתי חיוך גדול חיבקתי אותו
"אז.. אהם.." פתאום רונית הרגישה קצת לא רצוייה "אם זה עדיין אפשרי.."
ואז הפסקנו להתחבק והבטנו בה "עוד לא מאוחר.. אני יכולה לקחת אותך?" היא אמרה..
ואני כבר לא היה לי אכפת והסכמתי.. "אוקי.. אז אתן תלכו לעשות את כל הטיפולים שלכן
ואני בנתיים אלך לטפל בדברים לראות אם כבר מחר את יכולה ללכת לבית הספר.."
"בסדר..." אמרה רונית "ניפגש בערב כן.."
מוטי יצא לפנינו.. רונית סדרה את פנייה ואת האיפור כיוון שבכתה
הסתכלה במראה.. סדרה את עצמה, וכל הזמן הזה הייתה דממה
"אוקי.. בוא נזוז.." היא אמרה, הבטתי בה.. היא חייכה אליי.. "חח נו בואי!" היא אמרה כשהיא שמחה
וחיבקה אותי..
יצאנו מהבית לכיוון האוטו שלה, היא הסתכלה על עצמה גם במראת האוטו ושמה עוד אודם..
"לאן נלך קודם?" שאלתי.. "חח אוקי.. אז ככה.. נלך קודם למניקור ופדיקור.. אח"כ קוסמטיקאית ובסוף השיער.."
"אוקי.." אמרתי, היא הדליקה את הרדיו וכל הנסיעה הייתה שקטה עד שפתאום היה השיר
"bitch" וכשהגיע לפזמון היא התחילה לשיר
"im a bitch
im a lover"..
וכל השיר היא חייכה ושמחה ואני רק הבטתי בה.. או על הנסיעה.. ואז הגענו
אז בהתחלה באמת הגענו למניקור-פדיקור.. נכנסנו כאשר היו שם 2 מטלפות
זה היה נראה מקום מן השורה.. הכל ב-סטייל כזה.. משהו שבחיים לא ראיתי
חוץ מבטלוויזיה
ישר הושיבו את שתינו על הספות, המטפלת באה הרימה את רגליי ושמה אותן על שרפרף
התיישבה ליידי, שטפה אותן והחלה בעבודה
אני רק הסתכלתי עלייה.. לא ממש הבנתי מה היא עושה.. אח"כ היא לקחה לי את הידיים
הושיבה אותי לייד שולחן והחלה לגזור לי את הציפורניים, אח"כ הדביקה עליהן ציפורניים חדשות
והחלה לעשות לי משהו.. שבסופו של דבר היו לי ציפורניים של ממש
ואז היו לה כל מיני דוגמאות של לק וציורים, בחרתי חיפושית
כשיצאנו משם (אחרי די הרבה זמן מיותר לציין) הראנו אחת לשנייה את הדוגמאות שיש לנו
היא נורא התלהבה מהידיים שלי והחליטה שמחר אחרי הבית ספר היא תיקח אותי לקנות
טבעות ותכשיטים..
"אז מה.. את אוהבת את זה..?" היא שאלה.. אמרתי לה שכן שזה די נחמד..
משם נסענו יישר לקוסמטיקאית שתעשה לי טיפול פנים
האמת פצעי בגרות אין לי, וגם לא חצ'קונים וכשהגענו באמת הקוסמטיקאית אמרה שהפנים שלי ממש יפות
וראיתי איך רונית מביטה בי בחיוך מזוייף והיא בלב שלה מקנאה,
יש היא הושיבה אותי על כסא כזה שמזכיר קצת כיסא של רופא שיניים, השעינה אותי אחורה
והחלה לשים לי כל מיני תכשירים וקרמים ובסוף כשיצאנו משם היא גם אמרה לרונית לקנות לי
כל מיני קרמים ושפעם בחודש אני אגיע לטיפול רגיל.. הטיפול שם האמת לא לקח הרבה זמן,
ואז הגענו למספרה.. וגם שם הספר נורא אהב את השיער שלי, סידר אותו
דירג קיצר קצת גוונים ופן.. בסוף ניראתי שונה כ"כ
וממש אהבתי את המראה שלי! רונית הביטה בי מופתעת כשיצאתי מהמספרה
"את פשוטטט מדהימההה!!!" היא אמרה לי כשפנייה קורנות
היה ראה שהיא באמת שמחה בשבילי, חייכיתי אלייה והתחבקנו, ואז נסענו הביתה,
בהתחלה רק רונית נכנסה, "נו איפה היא???" שאל מוטי כשהוא במתח
ואז אני נכנסתי.. ומוטי נדהם! הוא בא אליי וחיבק אותי והרים אותי "מושלמת!!" הוא אמר,
ואני חייכתי אבל פחדתי שהלילה..
"טוב.. אני חייבת לטוס.." אמרה רונית "אוי רוניתוש המון תודה!" הוא אמר וחיבק אותה.
היא נתנה לי נשיקה בלחי "ביי יפיופההה" והיא יצאה מהבית
"וואי אני רעבה.." אמרתי "אז מה להזמין?" הוא כבר הרים את שפורפרת הטלפון
"סיני..." אמרתי והוא הביט בי "פשש.. סיני.. לא פחות ולא יותר.." והוא צחקק
אז הוא הזמין ובנתיים שאל איך היה ולא הפסיק להחמיא לי ואז הגיע הסיני
הוא ביקש ממני לפתוח את הדלת, לשלם ולתת כמה טיפ שנראה לי שמגיע לשליח
פתחתי את הדלת ועמד שם שליח ממש ממש חתיך!!
הוא הביט בי.. חייך "הזמנתם סיני?" הוא שאל "חח כן.." אמרתי לקחתי את השקיות ממנו
נתתי לו טיפ די גדול והוא נתן לי את הטלפון שלו בתמורה
חיכיתי וסגרתי את הדלת.. "מוטייי בוא.." קראתי לו, התיישבנו ופתחנו שולחן, התחלנו לאכול
"אהה תקשיבי.. אממ בקשר לבית הספר.." הוא אמר "חח נו נו..!" אמרתי כשאני ממש סקרנית
"אממ.. מחר את כבר תלכי להכרות.." הבטתי בו בחיוך מלא אושר
"אבל.. תקשיבי בגלל שאת פה לבד ועדיין לא מסודרת.. בדרך קניתי לך פלאפון.." הוא אמר
וגם אותו נתן לי.. "שמרי עליו טוב טוב!" הוא אמר..ואז נשק לי על השפתיים "יפה שלי"
חייכתי אליו והמשכנו לאכול.. אח"כ הלכתי לראות קצת טלוויזיה והוא ניקה וסידר את המטבח
כאילו מחר המנקה לא תבוא.. "חמודה.. השעה כבר מאוחרת.." הוא אמר לי
הבטתי בו.. והתחלתי לצחוק, ממש שמחתי בית ספר חדש! חברים חדשים! החיים האמיתים מתחילים!
"חבל שזה סוף שנה.. משנה הבאה את תתחילי ללמוד על אמת.." הוא אמר
הבטתי בו וחייכתי הנהנתי בראשי לכן.. "יאללה בואי לישון.." הוא אמר..
הלכתי לשרותים להתארגן לקראת שינה, לבשתי את הפיג'מה שלי ונכנסתי למיטה
הוא נכנס למיטה וחיבק אותי וליטף את שיערי והביט בי "מהממת.." הוא לחש..
חייכתי אליו "אממ מוטי.. רונית ממש התלהבה מאיך שהידיים שלי נראות.. היא אמרה שמחר..."
ואז הפסקתי לדבר, הבטתי בו.. והוא פשוט נרדם.. זה היה קצת מעליב אבל בעיקר מצחיק
הנחתי לו לישון ונרדמתי גם אני.. בבוקר היתי צריכה להתעורר מוקדם
לא משהו שהוא כיף במיוחד! אבל אני צריכה להתרגל..
קמתי בבוקר התארגנתי הסתדרתי, ניראתי ממש טוב.. ממש אהבתי איך שאני ניראת!
מוטי בא אליי "יאללה דארלינג! אנחנו מאחרים!" אז רצנו מהר אל האוטו.. אבל שכחתי את הפלאפון שלי..
חח וגם שכחתי ששכחתי אותו
נסענו אל בית הספר "בהצלחה שיהיה לך!" הוא אמר, נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים
ירדתי מהאוטו, הרבה בנות שם הסתכלו עלי כאילו לא מבינות מאיפה נפלתי,
כשנכנסתי אל בית הספר ישר ניגשה אליי מורה אחת "את טל?" היא שאלה אותי בחיוך
"חח כן.." אמרתי וחייכתי אליה בחזרה, "בואי חמודה.. אני אקח אותך לכיתה שאת לומדת בה"
היא אמרה לי, "חח אוקי.." אמרתי...
וכך היא לקחה אותי אל הכיתה, כולם היו שם נחמדים.. ובאמת היה נראה לי שאני אסתדר טוב בבית
הספר החדש, הקפיטריה הייתה אחלה, המוזיקה בהפסקות, המדשאות בחוץ כשישבנו
כמה חבר'ה בחוץ, כבר הרגשתי בתוך העניינים, והשאלה שנשאלה הכי הרבה זה אם יש לי איסיקיו
והחלטתי שישר אחרי שאני הולכת לקנות תכשיטים אני אלך להוריד לי אחד.. ויצאתי מבית הספר עם
רשימה ארוכה של מספרים.
בסוף היום יצאתי החוצה, היו שם כמה י"ב ששאלו אם אני צריכה טרמפ.. ואמרתי שלא
ידעתי שהיא צריכה להגיע.. אז חיכיתי לה 10 דק'.. ורבע שעה.. ו-20 דק'
ורונית לא באה.. ככה חלפה לה חצי שעה ואז אחד התלמידים שיצא קצת יותר מאוחר שאל אם אני צריכה
טרמפ.. הבטתי בו "אתה קצת מוכר.." אמרתי "חח כן.. מוכר מהסיני..." הוא אמר
"אהה חח נכון.." הבטתי בו מחייכת "בואי אני אקח אותך.." הוא אמר "אוקייי" הסכמתי כשאני ממש
מאושרת ושוכחת לרגע מהכעס שלי לרונית..
הלכנו והוא פנה לכיוון איזה רכב אז באתי להיכנס אל הרכב, אבל ראיתי אותו ממשיך ללכת
"מה זה!?" שאלתי "בואי.. לי יש אופנוע.." הוא אמר, "לאאאא חח אין מצב שאני עולה על זה!" אמרתי
באמת שפחדתי, אבל הוא החליט שאין מצב שלא.. בסופו של דבר הוא לקח אותי..
נכנסתי הביתה בכעס, סגרתי את הדלת כשאני שומעת מכיוון החדר שלי ושל מוטי
"אהה.. אוייי.. כןןןן" וגניחות... הלכתי אל החדר כשאני יודעת ששוב הוא לא מסופק
והוא צופה באחת קלטות הפורנו שלו...
סוטהה!!!!! חרמןן!!!!! נצלןןןן!!!!!
מוטי הזה מעצבן אותי!!!!!!!! 😠

המשךךךךךךך!!!!
ומהרר!!!! חחח 😁 😛
יפההההה
המשך~!@
וווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייייי
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הממששךך דחוףףףף
וואי קראתי את כל הסיפור!!
מהמם!!!!
תמשיכי..
דחוףף.
חח כזה פרק מושקע.. ואין עוד תגובות!?

יואוו בטח עם רוניתתת
איכסס בעעע גועלל בעעע
אבל פרק יפהה סופסוף המשכתתת
ותתארי לנו ת'מוכר סיני החתיךךךך
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלוש
הוא בטוח עם רוניתתתתתתתת...

מגעיל אחדדדדדדד בלעאכסססססססססס...

המשך דחופייי...

אוהבתתת=]

=-לולי-=
נו.. תמשיכי...=]
המשךךך?????? חח
צעדתי לאט ובשקט לכיוון החדר כשאני די מפוחדת.. בכל זאת לא הכי נעים להסתכל מה הוא עושה שם..
דלת החדר הייתה פתוחה ככה שתיארתי לעצמי שהוא שם לבד
הצצתי בשקט מבעד למשקוף..
מה שראיתי שם היו אחד הדברים היותר מזעזעים
מותק שכב על המיטה עליו ישבה רונית כשהיא קופצת וצועקת, שמיכה הסתירה את כל מה
שלא הייתי צריכה לראות, אבל את החזה המזתקף של רונית יכולתי לראות בבירור
כל כך הרבה מחשבות החלו להתרוצץ בראשי, התחלתי להתבלבל
איך??? הם אחים!! אבל אם לא.. אז למה היא שם!? התחלתי להשתגע
הדבר הראשון שעשיתי היה לרוץ לכיוון המטבח לקחתי את הפתק שנתן לי השליח
לקחתי את הפלאפון והתקשרתי
"הההההלו?" הוא ענה
"הלו!" עניתי במהירות
"כן.." הוא המשיך במעין אדישות כזאת.. כזה דיבור של איזי.. קליל..
"ממ.. תקשיב זאת טל.. זאת שהקפצת הביתה.."
"חח מה המצב טל?"
"טוב! תקשיב! עכשיו! בוא לאסוף אותי! דחוף!"
"מה?! מה קרה?" הוא שאל
"זה לא חשוב נו! דחוף!!!" הייתי ממש לחוצה לצאת כבר מהבית
"אני בא אני בא! 5 דק' ואני אצלך!" הוא ענה לי במהירות
אני כבר לא הצלחתי להשתלט על הבכי.. הדמעות זלגו מעצמן,
את הגניחות והצעקות של רונית עדיין המשכתי לשמוע והבכי רק גבר,
אחרי 5 דק' אפילו פחות כבר שמעתי צפירות למטה,
פתחתי את הדלת וטרקתי אותה בחוזקה, ככה שיוכלו לשמוע שהייתי בבית ושאני כבר יודעת הכל.. כמעט
ירדתי במדרגות במהירות ולקחתי את הקסדה ומהר שמתי אותה על הראש
כשכבר באתי לשבת על האופנוע ראיתי את מוטי רץ החוצה כשהוא מכוסה רק בחלק התחתון של הגוף במגבת
והוא צועק "טלללללל בואי הנה!!!"
"סעעע סעעע!" אמרתי לשליח.. והוא התחיל להתניע, כבר התחלתי להריח את הדלק
ולהרגיש את הרטט שהיה באופנוע "טלללל תחזרי!!!!" הוא המשיך לצעוק למרות ששמעתי אותו כבר פחות
בגלל הרעש של האופנוע "נווו סעעע" האצתי בו, "את בטוחה??" הוא שאל מפוחד מעט
"כן כן!" אמרתי בלחץ "טללללל!!!" המשיך מוטי לצעוק אבל אני כבר נסעתי
"לאן נסע??" הוא שאל "חח לפני שאני אגיד לך לאן נסע אתה תגיד לי איך קוראים לך!"
"אה לי.. סער.." הוא ענה כדהוא צועק בגלל שהיה נורא קשה לשמוע אותו בנסיעה
"אז לאן נוסעים?" שאלתי.. "למסעדה שאני עובד בה!" הוא אמר,
הגענו אל המסעדה...הוא הוריד לעצמו את הקסדה.. ואז הוריד ממני את הקסדה,
האיפור שהיה לי נמרח וגם השיער הספיק להתבלגן ברוח,
הוא הביט בי במבט מרחם ואז התחיל לצחוק "חח איך את ניראת.. בואי ניכנס תשטפי פנים ותתרענני.."
חייכתי אליו והתחלתי לנסות לנקות את פניי באצבעות
נכנסנו אל המסעדה, מסעדה לא גדולה מאוד ולא קטנה, נעימה כזאת עם אווירה מיוחדת
במסעדה הזאת לא יושבים בכסאות אלא יושבים על שטיחים וכריות מסביב לשולחן נמוך,
"כנסי לשרותים אני מחכה לך פה.." הוא אמר נכנסתי לשרותים סידרתי את עצמי, באמת ניראתי מפחיד..
התחלתי לשטוף את פניי, לסדר את השיער לנקות את האיפור עד שניראתי טוב
פתאום הפלאפון צלצל, היה זה מוטי, לא עניתי. ניתקתי וכיביתי את הפלאפון.
יצאתי מהשרותים וסער הביט בי וחייך "בואי.." הוא אמר וקלח אותי לשבת בחת הפינות במסעדה
התיישבתי על הכרית ונשענתי על הקיר "אני כבר בא" הוא אמר ואחרי דקה חזר כששתי בקבוקי קולה קטנים
בידו, "קחי.. תשתי.." הוא אמר, חייכתי אליו
"אז אוקי עכשיו תספרי הכל.." הוא אמר, זה היה לי מוזר אנחנו לא מכירים והוא כבר רוצה לשמוע הכל
האמת לא הפריע לי לספר לו, מרוב שהייתי מיואשת וכעוסה
סיפרתי לו את כל הסיפור ממש מהתחלה.. כולל את כל הקטעים עם מוטי ועם רונית
ישבנו אולי שעתיים כשאני רק מספרת ובוכה והוא מקשיב ומבין..
"מה?!?!" הוא הביט בי בכעס ואני השפלתי את המבט
"גם שכבת איתו?!" הוא המשיך.. "כן.." עניתי בלחש והדמעות שוב החלו לזלוג
הוא ליטף את פניי והביט לתוך עיניי
הבטתי בו, הוא היה נראה כ"כ יפה.. שיער כזה חלק שחור ודי פרוע מהרוח, היו לו עיניים חומות וגדולות
כאלה שנתנו לו מבט מתוק
הוא היה גברי כזה.. חסון.. ממש נראה טוב
"אל תדאגי הוא אמר.." וחיבק אותי.. נתתי לעצמי לפול לבין זרועותיו הוא ליטף את שיערי
"מה תעשי עכשיו?" הוא שאל בדאגה "תחזרי הביתה?"
"אני באמת לא יודעת.." ואז הוא הרים אותי מעליו והביט בי, תפס לי את הסנטר ואמר
"כל דבר שאת צריכה..." ואני השפלתי את מבטי והוא לחץ עם אצבעו על סנטרי כדי שאביט בו
"כל דבר!" הוא אמר וראיתי את הדאגה במבטו...
לאט לאט התקרבנו..
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם......

המשך דחופייייי.....נשמע מתוקיי סער הזההה...

נ.ב

איך קוראים לךך?..

אוהבתתת=]

=-לולי-=
מה לא בא להמשיך..?
ואני רואה שגם לא בא לך לומר תשם שלך...כולה שם..
חחח 😉
יוווו אנחנו רוצים המשך....!
חחח קוראים לי קרן 😊
ואני מצפה לעוד תגובות אם אתם מצפים לעוד המשך..
קררןןןן=]....שם יפה...חחח...

נו תגיבווווווווווווווו....אני רוצה המשךךךךך...

יש לך אייסי מאמי?

אוהבתתת=]

=-לולי-=

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך