מאמיי סיפורר מהמםםםםם
תמשיכייייי
"שלום.. הגעתם לתא הקולי של מוטי נא להשאיר הודעה אחרי הביפ.. בייייייייפ"
ניתקתי את הטלפון בעצבים וחיכיתי שיחזור הביתה..
השעה כבר הייתה 2 בצהריים.. אני נהייתי כבר מורעבת ובדיוק מוטי נכנס הביתה
"מה?? את פה??" הוא שאל נדהם "כבר סיימת את כל הסידורים!?"
"אוף! כאילו שאתה לא יודע!" התעצבנתי.. "לא הלכתי אפילו! ואחותך רונית הזאת!"
"הפה הפה... מההה..???" הוא התחיל להתעצבן "מה הבעיה עם אחותי!?"
פתאום הפלא' שלו צלצל "הנה זאת רונית" הוא אמר..
"הלו..?... כן רונית... כן כן אני רק יודע שהיא כועסת לא הבנתי למה...
מה??.... אבל את יודעת טוב מאוד שזה לא בסדר... לאאא אני לא בצד של אף אחת!...
אבל מה הקשר?.... אויש טוב טוב... בקיצור זה לא מתאים... כן אני אדבר איתה על זה..
בסדר את צודקת אבל.... כן כן.... אוקי... ביי מותק.." הוא סיים את השיחה..
הביט בי ושתק... "בקיצור היא באה לפה עכשיו ואנחנו נסדר את הכל.." הוא אמר
"אבל..." "בלי אבל!" הוא קטע אותי "היא תגיע והכל יהיה בסדר, ואני לא מצדיק את הכאפה
ממש לא!" ואז הביט בי ליטף לי את הראש ונשק לי על השפתיים "יהיה בסדר.."
ואז דחפתי אותו ממני "מה יש!?" הוא שאל.. "חח מה יש!? אני אגיד לך מה יש!
הבטחת! פשוט הבטחת לי שאתה תבוא איתי! מה עם הבדיקות דם שהיא לא רצתה לקחת אותי אליהן?!
כי 'אתה תדאג להן'?? ומה עם כל הטיפולים האלה שממש לא היה בראש שלי שהיא תהיה שם!
ואתה ידעת! כל הזמן הזה ידעת!" צעקתי ואז התיישבתי והתחלתי לבכות
"די מתוקה שלי.. די..." הוא ירד על הברכיים וחיבק אותי.. ואני בכיתי בזרועותיו ואני מחבקת אותו
והוא מלטף אותי בשיערי ובגב ונושק לי על הראש..
ושוב תחושת הביטחון הזאת שהייתה לי טובה כזאת, עד שנפתחה הדלת שהרסה את כל ההרמוניה הזאת,
רונית נכנסה מחוייכת "היי..." היא אמרה.. ואז מוטי קם ואני קמתי אחריו
הלכתי אל השרותים לשטוף פנים
הגעתי אל המטבח שם ישבה רונית בוכה בזמן שמוטי מכין אוכל
"אז אתה מבין?? אני גם בחורה!!" היא אמרה כשהיא לא מפסיקה לבכות
"אני מבין אני מבין.. אבל את בחורה.. אישה.. מבוגרת.. היא ילדה..!" הוא אמר
"מה יש..?" אמרתי כשאני כבר רגועה..
"אוף טל אני מצטערתתת!" היא אמרה כשהיא ממשיכה לבכות
"זה בסדר רונית... זה באמת בסדר.." אמרתי לה ולא האמנתי אבל כן חיבקתי אותה
ומוטי שנורא התרגש בא וחיבק אותנו..
"מתוקות שליייי כמה אני אוהב אתכןןןן" הוא אמר ונשק לכל אחת בלחי
כולנו צחקנו.. הרגשתי פתאום שהכל מתחיל להסתדר, מוטי הביא את האוכל לשולחן..
הייתי בשוק הוא באמת יודע לבשל.. חביתה... ולשרוף אותה.. קצת..
אבל היה בסדר הייתי כ"כ רעבה שלא שינה לי..
"טוב תקשיבי טל.. מה שעשיתי לא היה בסדר באמת.." המשיכה רונית להתנצל
"אמרתי לך רוניתי זה באמת בסדר.." עניתי
"לא לא.. אני.. רוצה לפצות אותך.."
סוף סוף המשך.. סיפור ממש יפה אבל למה נראה לי שזאת לא אחותו??
מחכה להמשך!
טוב... זהו...
סופית.. אני לא סובלת את רונית!!!!
המשךךךךךךך... 😊
אוי הרונית הצבבועה הזאאאתי !@
תמשיכייייי
פאאאק אנשים אני כתבתי והכל נמחקקקק 😢 😢 😢
אני אכתוב שוב יותר מאוחר כבר התבאסתי..
אוףף =[
טוב נו אבל תבטיחי שאת ממשיכהההההההה??
לא סובלת את הרונית הזאתי!~ בעע =\
היא בסוף תעשה לה איזה משהו
בטח סתם צבועה ליד מוטי1;@
יימח שמה..
מהמםם
תמשיכי מאמי
אופי..
מחכים כבר להמשך...!!!!
תפצי אותנו..
איך קוראים לך..? 😊