המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך......
אוהבתתת=]
=-לולי-=
המשךךךךךךך???????????????
יאאאאאאאאאאאאאאא ..... מי זה היה...?
מזה הוא בדוק סרסור!!!!
חחחח 😂
את חייבת לעשות המשך..
מה את מיבשית..😢
אל הבית נכנסה רונית.. "בוקר טוב לך ילדונת" היא אמרה בשמחה..
"בוקר טוב.." אמרתי.. עדיין מנסה להבין..
"מה את עוד לא מוכנה לצאת? יאללה תתארגני מהר ונצא.."
"נצא לאן??" שאלתי "חח נו.. אני צריכה לקחת אותך למניקור פדיקור שיער קוסמטיקה כל זה..
"אבל.. מוטי אמר שהוא יקח אותי.." אמרתי בעצב "תראי דארלינג אני לא יודעת מה מוטי אמר ומה הוא לא
אמר אני רק יודעת שהוא היה חייב לעוף לעבודה כי צצו לי כמה בעיות ושאני אחליף אותו עכשיו.."
"אוקי..." אמרתי.. "אז יאללה לכי להתכונן!" היא אמרה כשהיא כולה מאושרת
"בסדר..אני הולכת עכשיו.." אמרתי כשראשי מושפל, נכנסתי אל המקלחת אחרי 20 דק' בערך
יצאתי "וואי מותק אין לי את כל היום ואת מושכת את הזמן להתלבששש ואל תעשי שום דבר
עם השיער.. רק תסרקי ותאספי" היא החלה להאיץ בי
"אוקי אוקיייי!" אמרתי כשאני כבר באמת עצבנית
"ואל תהיי עצבנית יהיו לך קמטים בגיל צעיר!" היא אמרה לי ובאמת זה עצבן אותי
מה היא חשה!?
אבל מה הבנאדם שהכי כעסתי עליו היה מוטי, באותו רגע חשבתי שממש אי אםפשר לסמוך עליו
שאני ממש לא רוצה לדבר איתו!
הוא הבטיח לי שהוא יקח אותי! הוא אפילו לא השאיר פתק ולא כלום, פשוט הלך!
התארגנתי מהר ויצאתי מהחדר כשאי לבושה שיער אסוף בלי איפור ובלי כלום..
"יאללה יצאנוווו" היא אמרה ואני יצאתי איתה בפנים חמוצות "כן.." אמרתי באדישות
"מה נסגר מאמי? לא בא לך לצאת איתי?" היא שאלה בטון נעלב
"לא.. פשוט אני לא מבינה למה מוטי לא הודיע לי.." והכעס בי גבר
"חומד.. הוא בנאדם עסוק.. וחוץ מזה הוא לא חייב דין וחשבון לאף אחד!" היא ענתה
והפעם בטון מתנשא.. כזה שעוד יותר עצבן אותי!
"אוקי אז קודם נלך למניקור פדיקור, אח"כ לקוסמטיקאית ובסוף בסוף נלך למספרה.."
היא קבעה לי את סדר היום "רגע.." אמרתי "כן..?" היא שאלה
"אני צריכה ללכת לעשות בדיקות דם.. התעלפתי אתמול שכחת!?" שאלתי בטון מתנשא ממש כמוהה
"חח.. תראי דארלינג.. הבדיקות דם זאת כבר באמת משימה של מוטי.. לא שלי.."
"מההה?? אבל זה הרופא אמר! אני צריכה לבדוקקקק!" אמרתי לה וכבר הגברתי את הקול
ואז בלי שום בושה רונית החטיפה לי סטירה "עליי אף אחד לא מרים את הקול מובן!?"
הבטתי בה בשוק מוחלט, הלכנו לכיוון כניסת הבית ויצאנו שתינו.. נתתי לה להתקדם קצת
וכשראתי שהיא מספיק מלפניי חזרתי אל תוך הבית ונעלתי את הדלת והשאקתי את המפתח בפנים
כדי שלא תוכל לפתוח, הלכתי גם אל הכניסה האחורית ועשיתי אותו דבר כדי שגם משם לא תוכל
להיכנס..
אח"כ הלכתי לסלון ישבתי שם וחשבתי אם להתקשר אל מוטי או לא..
החזקתי את הטלפון כשאני מתלבטת.. בנתיים רונית דפקה בדלת וצעקה
"את עוד תראייי מה אני יעשה לך!! זה לא יעבור לך בשקט!!!" וצעקה עוד כל מיני
דברים שהאמת.. לא הכי הצלחתי להבין..
המשכתי להתלבט אם להתקשר אל מוטי או לא..
פתאום.. הטלפון צלצל,
"הלו..?" עניתי
"תקשיבי לי טוב ילדונת! אם את לא פותחת את הדלת עכשיו אני אפתח לך את הצורה!"
הייתה זאת רונית
"נו.. תפתחי לי ת'צורה.." אמרתי
כשבראש שלי ידעתי שמכות כמו שהייתי הולכת בפנימייה רונית הסיסי הזאת בחיים לא תוכל לתת לי
"יוווו עברת כל גבול!!!!" היא הצשיכה לצעוק
ואז ניתקתי לה את הטלפון בפרצוף והפסקתי להתלבט אם להתקשר למוטי או לא
הרמתי את השפורפרת וחייגתי...
"שלום...."
מדהים מדהים מדהיםםםםםםםםםםם....
המשך דחופיייייייייי...
אוהבת הכי הכי
=-לולי-=
רונית הייתה מעצבנת כבר מההתחלההההההה.......
איזה ביצ'יתתתת... בעעעע עליהההה
מחכה להמשךךךךךךך 😁
בעע רונית \: ידעתי שיש בה איזה משהו מסריח
יפהה
המשךך
קראתי עכשיו הכל.....מהמם מאמייי..תמשיכיי
והרונית הזאאתי..בטח איזה זונה מסרריחה משממה..ובכלל לא ניראלי שהיא אחותו/:
קייצ..תמשיכי ממותק..ושיהיה לך פורים שממח 😊
קראתי עכשיו את כל הפרקים..
סיפור מעלף.. 😊
המשךךך
מאמי מה עם המשךךך?...
אוהבתתת=]
=-לולי-=