תמשיכי...
אנחנו רוצים המשך...
יאאאאא איזה סיפור יפהה
המשךךךךך
מוטיייי סוטהההה חח
שבוע טוב 😉
התאהבתי בסיפור שלך😊
מאמי
המשך
דחוףףףףףףףףףףףףףףף 😉
"חחח סתם אני צוחק איתך מאמי! צוחקקק!" הוא אמר וחייך
חייכתי חיוך מאולץ אליו בחזרה..
הוא שילם את החשבון ויצאנו מהמסעדה
"את שבעה?" הוא שאל.. "כן.. טח.." עניתי
"למרות שלא אכלת כלום הא..?" הוא הביט בי במבט די דואג
"האמת, לא שאני שבעה, פשוט אין לי כ"כ תאבון.." אמרתי..
הגענו אליו הביתה.. השעה כבר הייתה בסביבות 5 אחר הצהריים
כל מה שרציתי באותו רגע היה להתקלח ולישון.. "אני נכנסת למקלחת.." צעקתי לו
אני הייתי בחדר שלנו הוצאתי בגדים מהארון והוא בנתיים היה בסלון, לא יודעת בדיוק מה הוא עשה..
"אוקי ילדונת.. אני בחדר עבודה.. אז... לא להפריע בבקשה.. חח תודה"
"אוווקי.." צעקתי לו חזרה, יצאתי מהחדר כשבזרועתיי אני מחזיקה בגדים
נכנסתי להתקלח.. מקלחת שבאמת הייתי זקוקה לה, כי משום מה הרגשתי מלוכלכת..
כשיצאתי מהמקלחת נורא התחשק לי לשתות שוקו..
אז הרתחתי מים.. והוצאתי חלב אבל את אבקת השוקו לא הצלחתי למצוא
חיפשתי ממש בכל המטבח, בארונות אפילו במקרר ובמקפיא ולא מצאתי בשום מקום
אז נכון.. הוא ביקש ממני לא להפריע לו.. אבל אני הייתי בטוחה שבשביל השנייה הזאת לא יקרה כלום
באתי, דפקתי בדלת כאילו אני מודיעה לו שאני עומדת לפתוח אותה ופתחתי אותה מעט ובעדינות
הצלחתי ממש שנייה להביט בכל החדר ומיד לאחר שנייה הוא טרק לי את הדלת בפרצוף..
מצד אחד נעלבתי מצד שני הייתי עדיין בשוק.. היו שם פוסטרים של נשים בעירום
לאט לאט הדברים התחילו להיראות לי מוזרים.. חדר עבודה.. פוסטרים..
עיתון פלייבוי בארון..
ואז חשבתי... שזה בטח חדר שהוא יותר לעבודת יד.. אממ...
ובכל זאת.. מסכן הוא גר פה לבד.. לא בטוח שהיו לו בחורות..
וגם אם כן הוא בטח גם רצה להנות מדברים שהם לא אמיתיים..
אבל למה הוא השאיר את הדלת פתוחה לעזעזל!?
לאחר חצי שעה בערך הוא יצא מהחדר "אני ביקשתי שלא תפריעי!" הוא צעק
"אני ממש ממש מצטערת.." אמרתי בלחש
"מאוחר מדיי!" הוא אמר "מה?!" שאלתי.. "מאוחר כבר להצטער.." הוא המשיך
"מה ז"א..?" שאלתי
"לא חשוב, מה הספקת לראות?" הוא שאל
"שולחן.. כיסא.. ואת היד שלך טורקת לי את הדלת בפרצוף!" עניתי בכעס
"אני.. מצטער יפה שלי.. פשוט אני באמת לא אוהב במפריעים לי בעבודה
אני עובד על פרוייקט שגם מן הסתם אף אחד לא אמור לראות.. אבל אני יכול להבטיח לך
כשאני אסיים אותו את הראשונה שתוכלי לראות!" הוא פתאום החל להתנצל
"אוקי.. לא חשוב..." אמרתי.. הוא חיבק אותי ונישק אותי
"אז מה רצית..?" הוא שאל "אהה סתם.. לדעת איפה השוקו.." עניתי
"חח איזה מתוקה, את רוצה דווקא שוקו חם?"
"האמת.. לא משנה לי.." עניתי בלחש "טוב.. אז שוקו קר גם טוב?"
"אה-הא" הסכמתי , והוא הוציא מהמקרר ומזג לי וישבנו ליד הבר שהיה לו במטבח
דיברנו לנו בכיף.. ככה עד שהשעה הייתה כבר 7 בערב,
"בא לי לעשות משהו מעניין" הוא אמר "כמו מה..?" שאלתי ובראש שלי מסתובבות מחשבות
מפחידות ומוזרות.. "משהו כמו.." הוא התחיל לדבר ואז משך לי את היד "בואי.." הוא אמר
ומשך אותי לכיוון חדר השינה,וזה כבר התחיל להיראות לי לא טוב..
הדופק שלי התחיל לעלות.. לחץ בדם שלי החל לרדת פתאום נהיה לי קר..
ופתאום!
הוא דורש מכות!!!!!
תמשיכייי
מאמי
המשךךך
דחוףףף
ופרק מ-ד-ה-י-ם 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יואווו הרבה זמן לא הייתי פהה.... כמה פרקיםםם חחחח
הממשךך
יפהה...
בת כמה היא בכלל..? והוא..?
המשךך
הוא מעצבן אותייייייייי!!!.......
הוא נשמע ממש ממש מניאקקקק....
המשך דחופייי....
אוהבת=]
=-לולי-=