חחח איזה מצחיקים.. רק 2 תגובות?? מאכזבבב
יאאאאא איזה יפהה
המשךך
לילה טוב 😊
נראה לי היא מדרדרת לזנות=\
מאמי אני צ'ה המשךךךךךךךךךךךךךךך😊
מאמו'ששש המשךךך דחופיייייייייי....
אוהבתת=]
=-לולי-=
נוונונו
המשך המשך
התמכרתייי 😛😛
חחח ליל''ט ביי ביי 😘
יאאאא מסכנה..😢 מה עושים לה??
בטח הו קנה לה איזה טלפון יפה..??=/
חחחח מסקרן... 😊 מתי את ממשיכה?
הבטתי בו.. ומצפה לראות מה הוא הולך להגיד
"תראי חומד.. זה שקנית בגדים נעליים וכו'.. זאת רק ההתחלה.."
ואז רונית הביטה בו, היא נעצה בו מעין מבט של קנאה
"מחר.. את הולכת למספרה של חבר שלי.. הוא ספר מהשורה הראשונה.."
העלתי חיוך גדול על פניי ורונית הביטה בעצבים על מוטי
אח"כ הסתכלה עליי, חייכה חצי חיוך ואז הביטה על מירב כאשר המבטים בינהם היו כאילו הן אומרות
"אנחנו מבינות את עצמנו.."
ואז מוטי אמר "חכי.. לא רק מספרה, את תלכי לקוסמטיקאית שתסדר לך את הגבות
ותעשה לך ניקוי פנים וכאלה.."
ואני הבטתי בו בשוק מוחלט, עד עכשיו הייתי די גברית
גבות עבות ולא מסודרות, שיער ארוך חלק אבל מבולגן
בקיצור ניראתי ל-א טוב ופתאום הוא מביא לי את כל הדברים האלה..
התחלתי להרגיש שאני הופכת להיות נשית
"עכשיו.. את גם תעשי ציפורניים.. מניקור פדיקור.. שתהיו בריאות אתן הנשים.."
ואז בשלב הזה רונית קמה מהשולחן ומשכה את מוטי איתה
הם הלכו לצד וראיתי אותה מתעצבנת ואותו מסביר לה ואותה מקשיבה וממשיכה להתעצבן
והוא שוב מסביר לה ובסוף ראיתי אותה צוחקת, ממש ממש מאושרת
הם חזרו לשולחן
"בקיצור מאמי.. אני אקח אותך מחר.." אמרה לי רונית בחיוך רחב
"אוקי.." הסכמתי..
"שיאו בונבונים אני חייבת לעוווף!" אמרה מירב פתאום כשהתלתלים שלה קפצו איתה
"שניה אני אבוא ללוות אותך" אמרה רונית
"ביי מוטי.. ביי טל יפיופה" היא אמרה ויצאה עם רונית
"מוטי.." התחלתי לדבר
"כן טלוש'.. מה יש.. אני רואה את לא הכי מרוצה"
"כן.. כי.. אני לא רוצה כ"כ שרונית תבוא איתי.."
"חחח למה? מה לא היה לך כיף איתה?" הוא שאל
"היה לי.. בסדר.." השבתי
"אני אדבר איתה ומחר יהיה לך יותר כיף אני בטוח בזה!"
רונית נכנסה למסעדה ואמרה "טוב חבר'ה אני גם צריכה לזוז..מוטי תשלם עליי"
"חח טוב... הרבה הוצאות היום.."
"אל תדאג מוטי.. יום אחד אני יעבוד ואחזיר לך על הכל!" אמרתי
"בזה אני בטוח.." הוא מילמל לעצמו בצורה זדונית כזאת..
"מה..?" שאלתי, כאילו שלא שמעתי מה שהוא אמר..
איזה בן זונההההההההההההההההה
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלושש
וואוווווווו
סיפור מ=ע=ל=ף
ה-ת-מ-כ-ר-ת-י!!!
איזה רעיון יפההההה... סופסוף סיפור שונה
מחכה להמשך בדחיפות!
מתי יש המשך????
אנחנו רוצים המשך!!!!!!!!
יאאאאאאאאאאאא.....נראלי הם מתכננים שתהיה איזה זונהההההההה...
מוטי&רונית נשמעים לי רעיםםםםםםםםםםםםםם...
המשך דחופיי...
אוהבתתת=]
=-לולי-=
וואייייייי הוא נשמע לי מזה סוטה..!!!
ככה לפתות ילדה תמימה?! מניאקקקק!!!!!!!!!!! 😠
המשךך!! =)