מענייין...
המשךך=]
יום אהבה שמח 😁
המשך דחופיייייייייייייייייייייייייייייי.........
מצטערת שאני לא מגיבה לך על כל פרק מאמי...אני פשוט לחוצה עם כל המבחנים בבצפר...
עוד מעט נגמרים ויהיה לי המון המון זמןןן....
אבל תמשיכיי...את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם...
יום אהבה שמחח 😊
אוהבתת=]
לולי
מאמייייייייי
המששששששששששששששששששך
דחחחחחחחחחחחחחחחחחוף 😊
"מה דעתך.. שנצא מחר.. לשפוינג?"
הבטתי בו.. חייכתי חיוך רחב, בחיים לא יצאתי לשופינג!
"אז אני מבין שזה כן.." הוא אמר בחיוך רחב גם כן
הנהנתי בראשי והוא אמר "איי ילדה יפה שלי, כמה שאני אוהב אותך.."
ואז הוא חיבק אותי ליטף את ראשי ונשק לי במצח
אח"כ הביט בי בעומק עם עיניו שצבעם היה כחול כהה כהה
והתנשקנו ככה לאט לאט הרגשתי שאני והוא.. הולכים לעשות את זה
ולא ידעתי אם אני מוכנה או לא, פתאום קמתי מהמיטה
"מה קרה?" הוא שאל
"חח אני חייבת פיפיייי" אמרתי לו, נתתי לו נשיקה גדולה בלחי ורצתי לשרותים
התעכבתי שם קצת, החלטתי שאני אקח את הזמן אולי ירד לו החשק קצת
כשחזרתי לחדר ראיתי שהוא כבר נרדם
הוא היה נראה לי כזה מתוק, כיביתי את האורות הקטנים שליד המיטה
ובכלל את כל האורות בבית, סידרתי אותו טיפה ונכנסתי למיטה
הוא ישן על הצד אז פשוט התכרבלתי לי בתוכו ופתאום הוא חיבק אותי ועלה לו חיוך מתוק מתוק
על השפתיים,
דבר שגרם לי נורא לרצות לנשק אותו, אז זה מה שעשיתי
נישקתי אותו על השפתיים וראיתי שהוא עדיין מחייך, לאט לאט החיוך ירד
ואז הבנתי שהוא לגמריי רדום, יכלתי להביט בו שעות
ליטפתי את פניו ואת שיערו עד שלבסוף גם אני נרדמתי
"מתוקה שלי.." פקחתי את העיניים לאט לאט, שיפשפתי אותן והתמתחתי
"גם כשאת מתעוררת את כזאת יפה?! אני אשתגע בסוף! חח" הוא ציחקק
חייכתי אליו "בוקר טוב לך.." ופיהקתי
"חחח איזה נמרההה" הוא אמר "יאללה קומי תתארגני הולכים לבית קפה!"
חייכתי אליו וקמתי מהר מהמיטה, צחצחתי שיניים והחלטתי כבר להיכנס להתקלח
אחרי המקלחת לבשתי על עצמי איזה ג'ינס שהיה לי בארון ובמקרה זה היה ג'ינס שמוטי הביא לי
וגופיית ספגטי כזאת עם כל מיני ציורים
הלכנו לבית קפה הוא הזמין קפה ואני הזמנתי שוקו, אכלנו קוראסונים
ואז הגיעה רונית אחותו "בוקר טוב דארלינגס!" נתנה לו נשיקה בלחי וגם לי והתיישבה איתנו
"את לא מזמינה כלום?" הוא שאל אותה "אממ לא.. אני כבר שתיתי.." היא ענתה
אחרי בערך.. רבע שעה כבר יצאנו משם, נכנסנו לאוטו ונסענו אל הקניון
היו שם כ"כ הרבה חנויות! הייתי הרבה פעמים בקניון, אבל פעם לא קניתי שם משהו..
"אז דבר ראשון בואו נכנס לחנות של ג'ינסים.." מוטי אמר "לי קופר נראה לי מתאים.."
רונית הוסיפה "אם את אומרת.. את בטח מבינה"
נכנסנו לשם הבטתי בכל הג'ינסים שהיו שם "שלום.. אפשר לעזור..?" אמרה המוכרת
"אממ.. כן.. אני רוצה ג'ינסים לילדה.." מוטי אמר "אוקי.. איזה מידה את..?" היא שאלה
"24.. אני חושבת.." "אוקי בואי נראה לך ותמדדי.."
מדתי כ"כ הרבה ג'ינסים וכל ג'ינס שאהבתי מוטי אמר שהוא יקנה לי אותו
ככה שיצאתי עם בערך.. 6 ג'ינסים
כשיצאנו מהחנות פתאום..
ייייאאאאאאפפפפפפפפההההההה
המשךךךךךך
פתאוםם???????................מה קרההההההההההההההה.??.....
המשך דחופיייייייייייייייי....
maiaaia-מה האייסי שלך מאמי?...
אוהבת=]
=-לולי-=
השלמתי את כל הפרקים הרבים שלא קראתי..
חחחח
ממש ממש יפה..😊 כמו תמיד..
פתאום??? מה קרה נווו מתי יש המשך??!!!
וואייי מאמייי מושלםם
אהבתיי
מחכה להמשךך
טלוש
מה פתאום??!?!? 😮
מה קרה!?!.1
המשך דחוףף!!!!!