המשך!!!!
מתוקה שלי!! נו..........
חח וזאת?
.." זאת סבתא רבה שלי...".......חחחחחח
אני במתח!!!
אליאנור
מההה שימי המשך!!!!!!!!!!
ומהררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!
אוף אני במתח!!!!!!!!!
נו נו מי זאת?? חח... 😁
אה וסיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואיי איזה מתחח המשךך דחוףף..
עלוב עלוב.. עוד תגובות בבקשההה
קרן וואו איזה סיפור יפה....באמת!
נוו מי זאת?
גרושתו אחותו או איזה עוד אחת שהוא אימץ..
חחחח או סתם איזה ז***!!!
חחח מחכה להשכי דחופי... 🙄
מ-ד-ה-י-ם !!!
המשךךךךךךךךךךךךךך דחווווווווווווווווווווווווף😊
יאאא מי זאת?????
אני מחכה להמשךך
אוהבתת
טלושש
קרן-->הסיפור מדהיםםם....ה-ת-מ-כ-ר-ת-י...
בטח איזה אקסית או בת דודה שלו הרונית הזו...
שימי המשך דחופייייייייייי...
אוהבתתת=]
לולי
מושלם אהבתיייייייי
המשךך!
א-לההה שיחקתם אותהההה
"זאת.. רונית.. אחותי.." היא חייכה אליי
ירדה לי אבן ענקיייית מהלב כשהבנתי שזאת רק אחותו
"היי רונית.." אמרתי בחיוך "ורונית תכירי.. זאת טל.." הוא אמר
"היי טל.." היא חייכה אליי ואז לחשה למוטי משהו באוזן, מוטי ענה לה גם כן בלחישה באוזן
ואז היא הנהנה עם הראש וחייכה אליי שוב
לא אהבתי את הסודיות הזאת שבינהם, אבל אמרתי לעצמי שזה בסדר כי הם אחים
איזה כבר סודות יכולים להיות בינהם..
"טוב טלוש.. יאללה בואי לאכול, לא סתם הבאתי המבורגרים.." הוא חייך אליי
הלכתי לכיוון המטבח, התיישבנו שלושתינו ליד השולחן ואז רונית החלה לחקור אותי
לא שזה הפריע לי..
"אז.. בת כמה את טל?" היא שאלה כשהיא תוך כדי שיחה מנגבת עוד צ'יפס בקטשופ
היא לא אכלה, היא רק "נישנשה", וכל הזמן מוטי שאל אותה למה היא לא אוכלת והיא תמיד אמרה
שיפסיק לשאול כי הוא יודע טוב מאוד שהיא שומרת דיאטה עכשיו
לא שהבנתי למה.. אבל שיהיה..
"אני בת 16.." עניתי לה מביטה בה ובמוטי, רונית הביטה במוטי במבט קצת עקום..
רציתי לדעת למה.. אבל לא שאלתי כלום
"ו.. איך הגעת לכאן..? מה עשית עד שהגעת לכאן?" היא המשיכה לשאול
"אני.. אממ עד גיל 14 הייתי בבית, אבל תמיד רבתי עם ההורים
אז בגיל 14 תמיד ניסיתי לברוח מהבית, פעמיים הצלחתי עד שמצאו אותי והחזירו אותי
בסוף החליטו להעביר אותי לפנימייה, אז מגיל 15 עד גיל 16 הייתי בפנימייה
לשם תמיד מוטי היה מגיע.. אגב מוטי.. חח למה תמיד הגעת לשם?" שאלתי
ומוטי חייך אליי ואמר "בשבילך!" ואני ציפיתי לתשובה רצינית..
אבל אמרתי לעצמי שזה בסדר..
רונית המשיכה להביט במוטי.. ואז המשיכה לשאול אותי
"אז מה..מה את אוהבת לעשות?"
"אני לא יודעת מה אני אוהבת לעשות.. אף פעם לא היו לי ממש הרבה אפשרויות מה לעשות"
לרגע הייתה דקה של שתיקה,
בין מוטי לרונית עברו מבטים שרק הם הבינו את עצמם, אבל מתחת לשולחן יכלתי להרגיש
את רגלו של מוטי מתחככת בשלי, והוא מביט בי ומחייך
הבטתי בו וחייכתי גם אני
רונית לקחה לגימה מהמים לרגע השפילה את הראש
ואז הרימה אותו הביטה לי בתוך העיניים, זה היה מבט קצת מפחיד
הבטתי בה בחזרה, היא התקרבה אליי קצת ואמרה "את ילדה יפה.."
וחייכה, והתרחקה..
"היא מדהימה!" אמר מוטי והם החלו לצחקק..
משום מה לא אמרתי תודה לא חייכתי ולא כלום..
"אז תגידי לי.. טל.." המשיכה רונית בשאלות
"אז את מתכוונת לעבוד פה...?"
"מה?!" שאלתי..
ענק!!!!!!!!!!!!!! אדיר!!!!! מדהים!!!!!!!!!
תמשיכי !!!
זה פשוט אדיר.....
את כזו מלכה 😊
אין אין...
יאללה מחכה להמשך!!!
אליאנור