יאאאא.. מה זה ???..
תמשיכי דחופ !!!
מ=ק=ס=י=ם
אין איזה מתח יאללה תמשיכי מותק
ואיייי איזה יפההה ומיוחדד תמשיכייי
ראיתי זאת חוברת פלייבוי..
בהתחלה נגעלתי, הבטתי ברפרוף בין התמונות, אבל חשבתי,
אני לא יכולה להאשים אותו.. הוא גר לבד..
החזרתי את החוברת למקומה והמשכתי לסדר,
כאשר סיימתי החלטתי שאני חייבת להתקלח, הרגשתי לא נקייה בבית שהוא כזה מטופח
נכנסתי ועשיתי מקלחת כזאת שכבר הרבה זמן לא עשיתי
וכשיצאתי מהמקלחת עם חלוק אמבטיה הרגשתי כזאת עשירה חח בפנימייה בחיים זה לא היה ככה
מקלחות היו לפי זמן, והיינו נכנסים שתיים שתיים, כל פעם שתי חברות
או אפילו אויבות, אבל היינו צריכות להיכנס ביחד בזמן מוקצב
חרא של תנאים!
כשיצאתי מהמקלחת פתאום הטלפון צלצל, וזה דבר שמוטי לא הזכיר..
אם מותר לי לענות או לא
לא ידעתי מה כדאי לעשות, אבל חשבתי זאת לא בושה..
הוא מאמץ אותי ו.. מקס' אני יענה
-הלו..?" עניתי
-"הלו מוטי שומע אחי בקשר ל..."
-"לא לא זה לא מוטי.." קטעתי אותו באמצע
-אז מי זה עכשיו? ראבק טעות במספר שוב.. וניתק
לא הספקתי אפילו להגיד לו, אבל חשבתי לעצמי שאולי יותר טוב
אני צריכה לחכות למוטי שיחזור
הלכתי להתלבש ולראות טלוויזיה, הייתי רעבה אבל התביישתי נורא ללכת למטבח
אז ישבתי וראיתי טלוויזיה דפדפתי בין הערוצים..
שמן הסתם לא הכרתי, כי.. זאת הייתה טלוויזיה בלווין ואני תמיד הייתי רגילה לערוך 22 או ערוץ 10
או הערוץ הראשון,
שזה סתם משעמם, ופתאום נפתחו בפניי כ"כ הרבה ערוצים!
הייתי מאושרת עד ששכחתי מהרעב..
ראיתי סרט.. לא זוכרת כ"כ מה השם שלו, כשפתאום שמעתי את ידית הדלת זזה
הסתכלתי עלייה והייתי בטוחה שזה מוטי שיכנס
אבל לא.. זה לא היה מוטי.. אלא..
בטח זה שהיה בטלפוןן........
המשך דחוףףףףףףףףףףףףף
אוהבת=]
=-לולי-=
אדיררררררררררררר
מאמי יש לך סגנון כתיבה מדהים..אני אוהבת רצח!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊😊😊😊😊
אליאנור..
מאמי אני עכשיו קראתי ת'סיפור😊
את כותבתת מהמםם ומרתקקק=]
ה=מ=ש=ך ד=ח=ו=ף 😊
ואייייי פשוט מ-ד-ה-י-ם!!!!! מזה הכשרון הזה?
פ'ש ממש יפה ומסקרן...!!!!!!!
תמשיכי בדחיפות! 😉 🙄 😉
ד"א איך קוראים לך?
יאאאאא מושלםם
אבל קצרצר
תמשיכי מאמי
לילה טוב
יאא מאמייי מושלםם
המשכיי
טלוש
אלא בחורונת צעירה.. היא לבשה חצאית ג'ינס מיני ומגפיים עד הברכיים בצבע חום כהה כהה כמעט שחור
וחולצה עם צווארון, היה לה שיער חום כהה חלק וארוך
הגבות שלה היו כאלה מסודרות והיא הייתה מאופרת ומטופחת, בקיצור.. ממש יפה
היא נכנסה עם כלבה קטנטנה ועם שקיות של סופר
לרגע לא הבנתי.. מה, מוטי שכח להגיד לי שיש לו חברה?
הבחורה הזאת עוד הייתה בשלב שהיא לא רואה אותי, היא עדיין הייתה עסוקה בלהכניס את הכלבה
לתוך הבית "פופסייי חח כנסי.." היא ציחקקה לה
הלכה אל המטבח ושמה שם את השקיות של הסופר
ואז היא הסתובבה ואני הבטתי בה מבט ממושך כשעיניי פקוחות לגמריי
עוד מנסה להבין מי זאת,
היא הסתכלה עליי.. ואז אל הריצפה הרימה את פופסי והתקרבה לכיווני
"שלום.. לך.." היא אמרה
"שלום.." לחשתי בביישנות, עד שאני לא יודעת מי זאת אני לא אומרת מי אני
או בכלל, אני שומרת על זכות השתיקה עד שמוטי חוזר..
"מי את..?" היא שאלה, מצפה לתשובה ארוכה ומפורטת
"אני טל" עניתי במהירות
"אה, שלום טל אני רונית.."
"חח שלום רונית" צחקקתי
"מה מצחיק..?" היא שאלה וחייכה חצי חיוך
"אממ כלום.." מהר נמחק לי החיוך מהפרצוף וחזרתי להיות רצינית
ככה אני והיא ישבנו, שקטות
לא הוצאנו מילה מהפה ממש ישבנו בשקט כשמפעם לפעם רונית שיחקה עם פופסי הכלבה
את הייתה כלבה כ"כ חמודה, חומה וקטנה עם מלא מלא שיערות וסרט ורוד בראש
זה היה כ"כ מתוק כמו בסרטים!
הבטתי על רונית, עכשיו כשהיא ישבה קרוב אליי יכלתי להסתכל על הפנים שלה
היא הייתה כ"כ יפה! היו לה עיניי שקד כאלו חומות ומעט מלוכסנות
והיא ידעה להתאפר בצורה כזאת מדוייקת ויפה,עד שהתחלתי לקנא
גמני רוצה להיות ככה, מאופרת ומטופחת, ולמרות שזה לא נעים.. אני אבקש ממוטי
דבר ראשון כשהוא יחזור הביתה, אני אגיד לו שאני רוצה להיות מטופחת כמו רונית
טוב.. בעצם הדבר הראשון שאני אשאל זה מי זאת רונית והדבר השני שאני אגיד לו
זה שאני רוצה להיות מטופחת כמוהה.
ערבה עוד רבע שעה, רונית בנתיים טיילה בבית
ראתה טלוויזיה הלכה בין החדרים, הלכה למטבח והכינה לה לשתות
היא שאלה אותי אם אני גם רוצה, אבל לא רציתי
פתאום נפתחה הדלת
זה היה מוטי, הוא הביט בי בחיוך "טלווווש" הוא אמר כשבידו שקית של מק'דונלדס
הוא הלך למטבח להניח את השקית כשפתאום ראה את רונית
הוא הביט בה בשוק ואז בי, כאילו אין לו מה להגיד
הוא אחז את ידה ומשך אותה לכיוון שלי
הם עמדו אחד ליד השניה כשהוא אוחז בידה והיא מביטה בו ובי
כולנו החלפנו בינינו מבטים ואז הוא אמר
"טל.. תכירי.. זאת.."
חה חה חה...
ואגב קוראים לי קרן.