עכשיו השלמתייי...
מהמםםםם מושלם.... אין מילים...
המשכי דחופיייייי בבקשההה....
אוהבת...=]
שנינו'שששששששששש=]
קרנונה..
אני רוצה המשךךך
יוו שני התגעגעתי..=]]
אממ...???
קרןן???.
איפה את!??
כשהגעתי אל הדלת שלי שמעתי "פססס" כמו שעושים לחתולה...
"פסס פסססס" הבטתי שמאלה וראיתי את אותו הנער שראיתי שם קודם, הבטתי בו..
מנסה להבין מה הוא רוצה.. ואז ראיתי אותו כורע ברך וממשיך "פסס פססס" כאילו קורא לחתולה,
הבטתי מסביבי.. מנסה להבין למי הוא קורא... שום חתלוה לא הייתה באיזור.. גם שום חתול..
"טוב אני רואה שאת לא מבינה כלום" הוא אמר.. "סליחה!?" שאלתי כשאני עייפה מאוד
וכל מה שאני רוצה עכשיו זה לישון.. "יש לך מסכת חתול! אני עושה לך 'פססס פססס' כמו לחתול,
אוף למה אנשים כאלה אטומים!?" המשכתי להביט בו ואז התיישבתי על המדרגות מייואשת מהדירה שלי
וממש ממש לא רוצה להיכנס אלייה.. הוא בא התיישב ליידי "למה בכית כשיצאת מהבית?" הוא שאל בתמימות
השפלתי את ראשי כאילו שוב רוצה לבכות.. "תגידי את יודעת לחייך לפעמים?" הוא המשיך לשאול
"כן... אני יודעת לחייך.." עניתי בקרירות.. ואז התחלתי לבכות.. "אז למה את בוכה עכשיו!?" הוא שאל
"ולמה את לבושה ככה? למה יש לך מסכת של חתול?" והוא ממשיך לחקור... "למה אתה לא שותק?"
שאלתי בכעס, ואז הוא קם לכיוון הבית שלו ולחץ על ידית הדלת "לא, חכה!" אמרתי.. הוא הסתובב והתיישב
ואז הרמתי את הראש, הורדתי את מסכת החתול והוא ראה את הפנס שיש לי בעין, הוא הביט בשוק
"מה זה..?" הוא שאל.. "זה.. פנס.." אמרתי ואז צחקקתי מהתגובה שלו... "חח את באמת יודעת גם לחייך.."
והוא הביט לי בעיניים... "והלבוש..?" הוא שאל.. ונעשה שוב רציני וכך גם אני..
"הלבוש.. זה שאני מועסקת.. במועדון חשפניות.." ואז החזרתי את המסכה לפנים שלי..
הוא הוריד לי את המסכה "עזבי.. את יותר יפה בלי זה... ו.. את רוצה להיות מועסקת?"
"חח נראה לך!?" צחקתי באילוץ... "זה שלקח אותך בבוקר מי זה?" הוא המשיך בחקירה
"זה המעסיק שלי.." ואז הייתי שתיקה ארוכה... "איך קוראים לך?" הוא שאל.. "טל.. ולך?"
"לי קוראים נבו.. בת כמה את..?" "אני בת 16... בן כמה אתה?" "אני בן 17.. את גרה פה עם ההורים?"
"לא.. אני גרה פה לבד.. אני עזבתי את הבית.. הייתי בפנימיה והמעסיק אימץ אותי.. בהתחלה הכל היה
טוב ויפה.. היינו מאוהבים! חח הוא קנה לי הכל! אבל אני כמו מטומטמת לא שמתי לב שהוא מוליך אותי
למועדון הזה, יום אחד נכנסתי לו לחדר העבודה וגיליתי הכל.. ואז הוא גם נכנס.. אנס אותי קצת..
הכה אותי קצת ואמר לי שיש לי עבודה חדשה ובית חדש.. וזהו אני פה... ואם אתה חושב שיש משהו
בתוך הבית הזה חוץ ממיטה וארון אתה טועה, אין לי שום רהיט ושום חשמל... לפחות מקלחת.. קרה..
יש לי.."
"וואו.. חתיכת סיפור אה..? הוא משלם לך לפחות על החשפנות?" הוא שאל כשהוא בשוק עדיין מכל העניין
חח היום הוא שילם לי 50 ש"ח.. ואני עשיתי 700 ש"ח ללילה הזה!" אמרתי בעצבים
"יוווו איזה בן זונהההה!!" הוא התעצבן גם כן... "לפחות אתמול כשהגעתי הוא הביא לי 200 ש"ח.."
"מה את רוצה לעשות עם הכסף?" "חח אני רוצה לחסוך.. אני חוסכת כמה שיותר.. הוא משלם לי מים וחשמל
הוא משלם לי הכל.. גם אוכל ובכלל קניות.. אז מהבחינה הזאת אני מסודרת.. בתוך התחלה אני קונה לי שעון
מעורר.. כדי שאני אדע מתי לקום לעבודה.. אני ישנה ביום ועובדת בלילה.."
"לאכול יש לך זמן?!" הוא המשיך השאלות "חח איזה..אבל אני גם לא מאוד רעבה.." צחקקתי
"את ממש ממש רזה את יודעת?" "אני.. לא כזאת רזה.. זה בסדר.." עניתי לא רציתי שידאג
"טוב.. את בטח עייפה... כנסי הביתה לישון.. אנחנו נדבר אממ מתישהו.. את עובדת הלילה..?"
"לא.. הלילה הזה יש לי חופש.. אנחנו עובדים רק אמצע שבוע וסופי שבוע.." עניתי...
"נחמד.. אז אנחנו נתראה בערב..?" הוא שאל.. הציפיה.. "חח לא..." עניתי
"למה לא?!" הוא שאל בתדהמה קלה..
"לא לפני..."
יאאאאא
מאמיי מדהיםם
אבל אין לה מה לאכולל
ררררר
מחכה להמשךך
ואני ממשיכה ת'סיפור שלי עוד שנייה
אוהבתת
טלוש
יאאא איזה יפה..
מסכנה..
חולהעלייך..
וקרן דברי איתי באסיקיו יש לי לומר לך משהו על הסיפור!
מהמםםםם...אבל קצררר...
תמשיכיי...
אוהבתתת=]
=-לולי-=
יאאאאאאאא
איזה יפה..
לא לפני שמה..?!
מהההממממםםםםםםםם 😨
אין לי מיליםם חוץץץץ
מהמשךךךךךךך דחופי חופי חופי חופי
אוהבת...=]
שנינו'ששששששששששששששששש 😊
חח גם אני חושבת כמו שנינו'ש
המשך דחופי דחופי..😊
וואוווווו
איזה מניאקקקקקקקק המוטי הזהה!!
השלמתי את כל הפרקים!!
פשוט מושלםם..!!
אל תתנטשיי תמשיכייי
אוהבתתתתתת!!!
-יהדו'ש-
אני כל כך מרחמת עליה... =[
מסכנה...
יוו קרן המשך מושלם יצא!!!!!