אני עכשיו רושמת המשך, סליחה . .
בנות שלי אני מרגישה הכי רע שבעולם, קרו דברים לא צפויים,
אני לא רוצה להרחיב אבל מראש מצטערת אם הכל יהיה חסר טעם, אני רושמת המשך רק בשבילכן כי מבחינתי הסיפור הזה נגמר.
אני יודעת שאני מדברת מגעיל, אבל אולי עם הזמן המצב שלי ישתפר.
אוהבת.
יאאאא מאמי ...
😢
תדברי איתייי בפרטיייייי טוב יפה שלי אני צריכה חלשאול אותךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואה ותמשיכי
אוי בובי מה קרה????
אם את צריכה משהו אני במסג'ר (האיי סי קיו שלי פשוןט שווק חיים)
noga_sever@hotmail.com
אז תיכנסי בכיף וספרי לי מה קרה ואם אני יכולה לעזור...
QUOTE (-SuFa- @ 04/05/2006) אני עכשיו רושמת המשך, סליחה . .
בנות שלי אני מרגישה הכי רע שבעולם, קרו דברים לא צפויים,
אני לא רוצה להרחיב אבל מראש מצטערת אם הכל יהיה חסר טעם, אני רושמת המשך רק בשבילכן כי מבחינתי הסיפור הזה נגמר.
אני יודעת שאני מדברת מגעיל, אבל אולי עם הזמן המצב שלי ישתפר.
אוהבת.
יואאאו מאמי שלי מה קרה ?
אם את רוצה לדבבבר מדהימממה שלי אני באייסי
224609102
אל תפפפסיקי את הסיפפור !@
ואל תיהי עצובה אאאאאוף =[
אוהבבבת אותתתך
איתך ל=נ=צ=ח !
מווורי.
מקווה שמצבך ישתפר ותרגישי טוב ושתמשיכי לחייך....
מחכה להמשך....
סוווופפה,
מה קרררה?!
תשאירי תמס' אייסיקיו שלך אם את רוצה..אני פה בשבילך(:
יהיה בסססדר
!@?$$!#%&%(&)$%&%^*(!@$#%^~@!@#$#%%&%^(&^)
פאקקיננננננננג המששששששששששששששששששששששך ~$$@~$
QUOTE (odelia_a @ 04/05/2006) המשך..?!
😕
עזבו אותה!
היא לא במצב רוח!
😢(((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((