פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,725 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 77 מתוך 91
סופה מדהיםם..
אל תדאגי יהיה בסדר..
מבטיחה
לופ יו מאמי שלי..
מואהה מכל הלבבבב
חולה עלייך
המשך=]
מקווה שאת מרגישה יותר טוב
יוספה: אה..בסדר אור, ניצא למועדון פה או שסתם נישאר להסתובב נכיר פה אנשים..
אורית: טוב מאמיי..אני ממילא הרוגה מהחזרות היום..
אני: טוב אני נכנסת להתקלח, אל תפתחו לאף אחד את הדלת טוב?
אורית: טוב מאמיי..


הוצאתי דברים מהארון ונכנסתי אל המקלחת.
פתחתי את זרם המים החמים ונתתי לגופי להירגע מכל שעות האימונים המפרכים האלה ומכל הלחץ..
הסתבנתי, חפפתי, שמתי מסכה, שטפתי, גילחתי בזריזות את כל גופי ויצאתי מהמקלחון.
שמתי מגבת אחת על שיערי ומגבת אחרת על גופי, התנגבתי מהר, שמתי קרם גוף, חזיה ותחתונים סקסיים במיוחד, ג'ינס וגופיה ויצאתי מהמקלחת.
אורית: 74 שנה להתקלח??
אני: הייתי חייבת להתגלח..
אורית: למה??
אני: חברה שלי אמרה לי שאנחנו הוכות אולי לבריכה היום, לא יודעת..
יוספה: ואי איזה כיף לך..
אני: יודעות מה?? אתן רוצות מדריך להיום?? שיכיר לכם את כולם??
אורית: כן..מי זה??
אני: זוכרות שהכרתי במסיבה אחד חתיך חתיך?? רקדן ברייק-דאנס??
אורית: נו..
אני: אז התקרבנו מאז, ואם הוא לא ייצא היום אני יגיד לו שייצא איתכן שיכיר לכן את העיר, הוא עם אוטו.
יוספה: ואיייי איזה חתיך הואא..את דלוקה עליוו?
אני: לא מה פתאוםם..
יוספה: מה מה פתאום?? כזה חתיך אלוהיםםםם..
אני: חח עזבי לא משנה, בקיצור אני יתקשר אליו עכשיו ואני אשאל אותו שניה..
לקחתי את הפלא' שלי, ראיתי 7 שיחות שלא נענו..
2-אימוש יפה שלי(אמא)
1-אפון שלי(לידור)
1-דושית שלי(סתיו)
2-ברווזה שלי(נוי)
1-אהוב שלי(רותם)

ו2 הודעות SMS:
הראשונה:
~יפה שלי אני מתגעגע, לא דיברנו מלא זמן, מה קורה?? דברי איתי כשתראי ת'הודעה.~
משמוליק.
ההודעה השניה:
~מאמי מה קרה?? לא דיברת איתי היום אני מתחילה לדאוג, תתקשרי אליי, אמא.~
עלה חיוך על פניי.
חח אמא שלי המרוקאית הזאת, ממתי היא יודעת לשלוח SMSים??
אורית: נו את מתקשרת?
אני: חח כן כן הנה..חייגתי מהר למאורי..
אחרי מספר שניות..'הלו??'
אני: מאוריי..
מאור: נשמתי..נו יצאת מהמקלחת??
אני: כןן..ריענון של החיים..התקלחת מסריח??
מאור: התקלחתי..נו מה את עושה היום בערב?
אני: שניה..אורית,פניתי אל אורית, שניה אני באה..
יצאתי מהחדר.
אני: מאורי צא אל המסדרון אליי שניה..
מאור: טוב מאמי שניה אני אצלך.
ניתקתי.
בנתיים הורדתי את המגבת מראשי וניגבתי את שערי..פתאום הרגשתי צביטות במותניי..קפצתי כמו משוגעת.
אני: אהההה..הסתובבתי מהר..ראיתי את מאור. אתה לא שפויייי..צעקתי.
מאור: חח מה קורה יפה שלי?? חיבק אותיי..
אני: יואו איזה ריח טוב..
מאור: חח כןן?? בושם חדש..
אני: מעלף..תגיד יפה שלי מה אתה עושה היום בערב??
מאור: זוכרת שסיפרתי לך על החתיך שפגשתי בלובי??
אני: כןן..
מאור: קבענו להיום..לצאת לאיזה מסעדה..
אני: יואוווווו חיים שלי אני שמחהההה!!!!!! קפצתי עליו בחיבוק..
מאור: אני מתרגש..יואו מה השעה??
אני: 7..למה?
מאור: יאלה בואי אליי זריז תעזרי לי לבחור מה ללבוש..
אני: טוב זריז כי עוד חצי שעה אני צריכה להיות מוכנה..
מאור: טוב, בואי בואי כברררר..לקח את ידי ומשך אותה.
הלכנו 2 דק' במסדרונות המלון..עד שהגענו לחדר 59..
מאור פתח את הדלת ונכנסנו.
החדר שלו היה הרבה יותר קטן משלי..ואצלו לכל אחד היה מיטת יחיד ולא זוגית, אבל עדיין, הייתה לו טלוויזיה ומערכת גדולה, מרפסת קטנטונת, וכל החדר ריח של סיגריות והבגדים מפוזרים בכל מקום..
אני: יואו איזה חדר ג'יפהההההההה..
מאור: כןן..אממ שניה..אמר לי.
הוא דפק על דלת המקלחת..
..:כן?????
מאור: רעם מתי אתה יוצא אחי?? השארתי כמה דברים בתוך המקלחת..
רעם: אני יוצא עוד דקה אחי..
מאור: טוב גבר..
אני: יואו איזה לא נעים מה יש פה מישהו?
מאור: חח מה את בלחץ??
אני: טוב זריז, לפני שהוא ייצא,התחלתי להסמיק, בוא נבחר בגדים..
מאור: חח טוב י'לחוצה, תיראי איך את מסמיקה..
אני: נוו דיי..שחרר..נו פתח ת'ארון..התחלתי להוריד את ערימת הבגדים מהמיטה והתיישבתי.
מאור: טוב אז ככה..הוא התחיל להוציא חולצות וג'ינסים..
אני: יוואווו את זווו..הצבעתי על חולצה מסויימת..
מאור: חח גם אני אוהב אותה..
אני: היא באה עליך יפה??
מאור: אממ שניה..הוריד את חולצתו ולבש אותה..איך היא??? שאל כשהוא מנפח את חזהו.
אני: חח תמשיך לנפח ת'חזה י'מעפןן..יפה סוף..נו תראה לי עוד ג'ינסים..
מאור: חח רעה..התחיל להוציא עוד כמה ג'ינסים..
אני: את זה!! הצבעתי על לי-קופר מעלף..
מאור: את חושבת שזה יבוא יפה ביחד??
אני: כן..ואל תתחיל להתפשט לי פה..
מאור: חח טוב יפה שלי טוב..ואיזה נעליים?
אני: את המגף שפיץ הזה..ואי איזה מעלף הוא..
מאור: חח כןן..קניתי אותו בשנקין..
אני: מעלף של החיים..טוב אני זזה, אני חייבת לעוף להתארגן אני ורותם היום בצימר..
מאור: באמת???
אני: חח כן..הזמנתי לנו..חבל שאי אפשר להישאר עד מאוחרר שמה מחר..
מאור: מתי מתחילים מחר חזרות?
אני: ב10
מאור: נו מה את רוצה??
אני: אנחנו צריכים להיות פה לארוחה בוקר שלא יראה חשוד..
מאור: אה הארוחה ב9.
אני: כןן..
מאור: לא משנה יהיו עוד הזדמנויות..
אני: כן אוצר שלי..
מאור: חח אוצר?? אהבתיי..
אני: חח אני ורותם ככה כל היום.
מאור: חח מאוהבת שליייייי..ושם את ידיו על מותניי..
אני: חח יפיוף אני חייבת לעוף, תשלח לי SMS תגיד לי איך הייתה הארוחה..ואם תיהיה אפטר פארטי..חח
מאור: חח לא כ"כ מהר..
אני: אנחנו עוד נראה 😊
חיבקתי אותו חזק חזק..
אני: יאלה נשמתי..נשקתי ללחיו..שיהיה לך המון הצלחה בערב,אתה תיהיה מעלף אני בטוחה..אוהבת אותך!
מאור: גם אני אוצר שלי..תהני לך היוםם..שובבה קטנה..
אני: חח תיהיה בטוח..ביי..
הסתובבתי בשביל לצאת מהחדר ונתקעתי ברעם.
כמה טיפות של מים זלגו על עיניי ועל הלחיים שלי..ניגבתי מהר..
רעם: שלום שלום..
הסתכלתי עליו..הוא היה מהמם..שער מדורג די ארוך, שחור..עיניים ירוקות..אף מושלם קטן וסולד, ושפתיים מלאות פשוט מהמם..
אני: אממ סליחה..שלום. חייכתי את חיוכי המבוייש.
רעם: מאור לא ידעתי שיש פה בנות כ"כ יפות..
מאור: חח יפות, לא בשבילך..
רעם: למה אתה סתם אומר?? הסתכל עליי ובחן אותי מלמעלה למטה..
אני: טוב חח היה נעים להכיר אותך רעם..אני חייבת לעוף..דחפתי אותו טיפה ועברתי אל כיוון הדלת..
רעם: שניה שניה, נסיכה..לא אמרת לי אפילו את שמך..
אני: חח קוראים לי סופה..
רעם: סופה?? שם מיוחד.. סופה ורעם..נשמע חזק ביחד..ופנה אל מאור..לא?
אני: חח טוב דיי אני באמת חייבת ללכת, רצתי מהר, פתחתי את הדלת ויצאתי.
הלכתי אל כיוון חדרי, הפלא' שלי צילצל..
אני: הלו??
רותם: איפה את??
אני: אממ הייתי אצל מאור בחדר עזרתי לו לבחור מה ללבוש..איפה אתה??
רותם: סיימתי להתארגן..
אני: מה השעה??
רותם: 7:25
אני: טוב אני מביאה תיק מהחדר ואני יורדת אל האוטו שלך..תתקדם בנתיים.
רותם: טוב מאמי..
אני: ביי..
רותם: מואה.
וניתקנו.
רצתי מהר אל חדרי..פתחתי אל הדלת..
אורית הייתה במקלחת ויוספה ראתה טלוויזיה.
אני: יוספה מאמי, אני חייבת לרוץ, אספתי מהר את תיקי..
יוספה: לאן??
אני: חברות שלי כבר פה בחוץ..תקשיבי דיברתי עם מאור הוא לא יכול, הוא בסוף יוצא..
יוספה: לא משנה מאמי, הכרנו פה כמה בנים חמודים קבענו שניתא לפאב נחמד פה.
אני: באמת??
יוספה: כןן..
אני: חחח יופי מאמי אני שמחה, בקיצור אני חייבת לעוף, אני עם הפלא' אם אתן צריכות אותי טוב?
יוספה: טוב מאמי, תהני..
אני: ביי מאמי..נשקתי ללחיה ויצאתי מהחדר.
רצתי מהר אל כיוון הכניסה ופתאום ראיתי את עידן.
עידן: סופה..מה שלומך מותק??
אני: ברוך ה' עידן..מה איתך?? חייכתי אליו.
עידן: מצויין..שמעתי שרותם ממש מרוצה ממך.
אני: חח באמת??
עידן: כן.. אני בונה עלייך סופה..את הולכת להיות כוכבת.
אני: חח זה נשמע כמו משפט מהסרט טיפת מזל!
עידן: חח כן, רק שאני רציני.
אני: אני שמחה לשמוע..אמרתי בלחץ לצאת..
עידן: לאן את הולכת עם התיק הגדול הזה?
אני: חברות שלי באות מהצפון..אנחנו הולכות לישון בצימר..
עידן: יפה יפה..אבל את יודעת שיש לך מחר חזרות..
אני: כן ברור..ב10
עידן: יופי מותק..אז אל תאחרי.
אני: חס וחלילה..אל תדאג..ניפגש מחר בבוקר.
עידן: טוב מותק..תהני..
אני: שבת שלוםם..
עידן: שבת שלום..
הלכתי עוד טיפה לכיוון היציאה..פתאום עידן:'אה סופה מותק, ראית את רותם בטעות??'
אני: 😯 אממ לא..
עידן: טוב מאמי לא משנה..אני כבר יתקשר אליו..ביי..
אני: ביי..
יצאתי מהר מדלת היציאה לעבר מכוניתו של רותם..הוא כבר ישב שמה..
הוא קלט אותי והסתכל טוב טוב לצדדים לבדוק אם מישהו רואה.
הסתכלתי לצדדים, לא ראיתי אף אחד..נכנסתי אל האוטו, רותם הניע מהר ונסענו.
אחרי 3 דק' נסיעה..
אני: שלום יפיוף..נשקתי את שפתיו בקטנה.
רותם: שלום שלום..איזה ריח טוב..
אני: חח אהבת?
רותם: כןן..
אני: טוב מאמי תקשיב תיסע לקיבוץ געש.
רותם: הצימר שמה?
אני: כןן..
נסענו איזה 20 דק'..והגענו.
רותם: פה??
אני: כן..תחנה פה.
רותם החנה את האוטו ויצאנו.
רותם: מה זה התיק הזה??
אני: תראה כבר שמה..
נכנסנו אל הקבלה..
אני: שלום..
המזכירה: שלום..רגע אני איתך.
רותם התיישב על הספה שמה..
המזכירה: כן?.
אני: אממ הזמנתי צימר..להיום בלילה עד מחר ב9.
המזכירה: מה השם?
אני: סופה חדד.
המזכירה: כן הנה, הושיטה לי מפתח, זה עולה..
אני: שששש..השתקתי אותה.. אני יודעת כמה זה, הנה קחי.
רותם: מאמי יש בעיה?? ניסה לקום מהספה.
אני: לא, מה פתאום? שב שב.
המזכירה: טוב מאמי אם את צריכה משהו תחייגי 10 מהטלפון בצימר וזה יגיע אליי.
אני: תודה..אממ כל מה שביקשתי מאורגן שמה?? לחשתי.
המזכירה: ברור..
אני: טוב תודה רבה..חייכתי אליה לקחתי את המפתח מהדלפק והלכתי.
אני: רותם מאמי..בוא.
רותם הרים את תיק הגב הקטן שלו והתקדמנו אל כיוון הצימר.
אחי כמה דק' של הליכה..הגענו אל דלת מספר 15.
הכנסתי את המפתח אל המנעול.
אני: מאמי בוא תפתח אתה את הדלת.
רותם: מה עשית?
אני: חח כלום בוא תפתח אתה.
רותם: טוב מוזרה שלי..הוא התקרב באיטיות ופתח את דלת הצימר.
רותם: את לא שפויהההההההההההההה..
אני: חח מאהבה אליך אוצר שלי..חיבקתי אותו מאחורה.
הוא לא האמין למראה עינייו.
כל הצימר בנוי מעץ,אורותיו מעומעמים..נרות בכל מקום..ריח משכר של פירות מתוקים.. באמצע החדר משתרעת מיטה ענקית, מוצעת במצעים בורדו עם נגיעות של זהב..מכוסה בעלי כותרת של ורדים אדומים.. הוא נכנס לאט לאט..ופתח את הדלת שעמדה מאחוריי המיטה..
רותם: יואו איזה פינוקקק..
האמצע החדר הקטן עמד ג'קוזי חם, ומסביבו עלי כותרת של ורדים אדומים, נרות בכל החדר, ולידו שמפניה בתוך מיכל זהב עם קרח ושתי כוסות מעודנות במיוחד בשבילה.
בצד החדר עמד שולחן, עם שתי נרות במרכזו, שתי צלחות מרובעות גדולות לבנות ריקות, עם עוד מיכל גדול זהב שבתוכו עומד עוד בקבוק שמפניה ושתי כוסות מיוחדות לשמפניה.
רותם: אלוהיםם..אני כ"כ אוהב אותךךך..חיבק את מותניי..
אני: גם אני אותך עולם שלי..מגיע לנו להיות קצת לבד בשקט..חדרתי עמוק אל עיניו.
הוא נישק אותי בלהט ובתשוקה..הוכיח לי כמה הייתי חסרה..


מקווה שפיציתי יפות שלי . .
אם אני לא אצא היום בערב אני אשתדל להמשיך,
אוהבת אותכןן!
ותודה על ההבנה על כל הימים הרעים שעברו עליי . .
מהמםםם!!
וואי פרק מהמם!!!!!
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב.... 😉
מחכה להמשך!!
מדהים
יווווווואו יפפפפה שלי !
איזה פפפפרק מוששששלם ((:
וואי איזה סיפור יפה

קראתי הכל
בובהההה ממצבב קוראיםם לי מאיהה
ואניי מלא מלא זמןןןן עוקבתת אחרייי סיפורךך
בגללל שהשהוו אותי לא יכלתיי להגיבב
ועכשיו חזרתי חעחעחע
אזז סופההה קודם כללל איזהה שםםםם מהמםם זהה אחדד היפיםם חח אני קוראתת ככה לבתת שלי חחח
ישש לךך סיפורררררררר
מ=ו=ש=ל=ם ביותררררר
מותחח
מרגש
סוחף
אניי במתח כבר לדעתת אם הואא אמיתיי אוו לאא

אז בובהה איי וונט המשךך חחח 😊

אוהבתתתתת
מאיההה
פרק מדההההההההההההההההההים ((((((:
פשווווט מושללללם(:
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
הכי דחוף שאפשר..
לופ יו מאמי
מואההה ענקיתתתתתתתתתתתתת
אז ככה . .
mayafi10- מאמי אני נורא שמחה שחזרת לאתר, ושאת עוקבת אחרי הסיפור מחמיא לי בטירוף, חח וכן השם שלי מיוחד כמוני 😊

TtUuLlIi- לא ידעתי שאת קוראת את הסיפור, טוב לדעת מאמוש . .
תגיבי יותר!!

ולכל הבנות המעלפות שלי, ת=ו=ד=ה לכן, אתן כ"כ טובות אליי ברגעים שאני הכי צריכה תמיכה!
אוהבת באמת מכל הלב.

😍 סנופי.
פרק מהמםםם

תשתדלי להמשיך היום...
😉

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך