שמעו בנות, סופה לא במצב רוח בכלל עכשיווו...
היא תהיה בסדר אל תדאגו, אבל גם אל תצפו להמשך בנתיים, תתחשבו בה טיפה..
סופייי.. איתך פה.. תמיד!
אוהבתת..
'כולם לקום..איסוליישן, everybody together'
דיבר שוב באנגלית שלו..
כולם זזים אחריו ..
כולם כבר די תפסו את הרעיון של האיסוליישן.
עשינו את זה ביחד.
סיימנו.
רותם: טוב אני עכשיו יראה לכם את הריקוד הראשון שאתם תרקדו בהופעה אז שימו לב.
פינינו לו את הרחבה עמדנו בחצי עיגול..הוא לחץ על פליי.
השיר של ויל סמית' Party Starter..
הוא התחיל לזוז, ולרקוד בקצב, לרקוד כמו שרק הוא יודע..
כולם נשארו פעורי פה, לא הורידו ממנו את העיניים..
הוא סיים.
כולם מחאו לו כפיים ושרקו..
רותם: חח תודה תודה..תירגעו..העביר את ידו למחות את הזיעה על פניו..כולם לחזור למקומות..התקרב אל מקומו, שתה מהבקבוק שלו וניגב את זיעתו עם המגבת.
רותם: טוב אני מתחיל להסביר כולם להקשיב. השחיל בין לבין מילה באנגלית.
הוא התחיל ללמד, וכולם דרוכים, מקשיבים לו בלי להוציא הגה.
אחרי עשרים דק' של הסברה, למדנו שתי פראזות.
רותם: עכשיו עם המוזיקה או.קיי?
כולם: כןן..או.קיי..
השיר התנגן..חיכינו כמה שניות..'עם הספירה שלי..5,6,7,8, עכשיווווווו..צעק באנגלית.'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מאור: ואי אני גמורר..
אני: כןן גם אניי..סוף סוף נגמרו החזרות האלו..שתיתי מבקבוקי..
מאור: אני לא יודע איך נחזיק ככה כל יוםם..
אני: ועוד היה לנו יום קצר..
מאור: טוב אני הולך להתקלח..
אני: גם אני הולכת לחדר..
רותם: סופה..צעקק..
אני: טוב מאורי, עזוב תתקדם לחדר אני יבוא מאוחר יותר..
מאור: טוב מאמי..
הלכתי אל רותם..
אני: כן?
רותם: תקשיבי..הסתכל לצדדים לבדוק שאף אחד לא מסתכל..אני רוצה שניצא היום בערב..
אני: לאן?
רותם: לאיזה מסעדה, פאב לא יודע..
אני: אממ לא, הפעם אני קובעת..כבר קבעתי יותר נכון.
רותם: מה קבעת??
אני: הזמנתי לנו צימר..להיום.
רותם: את רצינית??
אני: כןן..
רותם: חולת נפששששש..
אני: ששש שתוק..תיהיה מוכן ב7 וחצי..טוב?
רותם: אין בעיה..מה תגידי לאורית ויוספה?
אני: אל תדאג, הן רק בגיעו היום הן בטח ירצו להסתובב פה להכיר את כולם..
רותם: חח כן אהה.??
אני: אז תיהיה עם הפלא'? טוב?
רותם: טוב יפה שלי..הסתכל על שפתיי..אין לך מושג כמה אני מת לבלוע אותך..פה.
אני: גם אניי..אל תדאג אנחנו היום בצימר לבד..
רותם: טוב מאמי עידן בא לפה אני יתקשר אלייךך..
אני: טוב, ביי..
והלכתי אל חדרי.
נכנסתי אל החדר..כולו מבולגן ובקושי שיכלתי לשמוע את עצמיי..
אני: אוריתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת..צעקתי.
אורית: אה????
אני: תסדרי עכשיווו את כל הבגדים שלךךך..ויוספה תנמיכיייי..
יוספה: מה הלחץ??
אני: אני שונאת להיות בתוך חדר מלוכלך זה מביא לי עצביםםםםם..
אורית: טוב מאמי טוב תירגעייי..
אני: אני רגועה מאמי, רק תסדרו את זה..
אורית:טוב..ואי אני הרוגהה..אבל יוצאים נכון??
אני: אני לא יוצאת איתכן יפות שלי..
יוספה: אז לאן את הולכת??
אני: חברות שלי באות מהצפון, נראה לי שאנחנו הולכות לבית מלון או צימר לא יודעת..
אורית: אין מקום בשבילנו??
אני: לא נראה לי יפות שלי, הן באות עם מכונית אחת.
יוספה: אה..בסדר אור, ניצא למועדון פה או שסתם נישאר להסתובב נכיר פה אנשים..
אורית: טוב מאמיי..אני ממילא הרוגה מהחזרות היום..
אני: טוב אני נכנסת להתקלח, אל תפתחו לאף אחד את הדלת טוב?
אורית: טוב מאמיי..
אני מצטערת, לא מסוגלת לכתוב עוד.
אני לא ינסה להצדיק את עצמי כי אני יודעת שכלום לא יפצה.
אני רק מקווה שתבינו.
=לילה טוב=
אפילו הקצרצר הזההה היה מדהים..
נוני שלי , תתעודדי.. !!!
אני אוהבתת אותךךךך.. ואני אתקשר אלייך עוד מעט..
יאאא מאמיייי
יהיה טוב
למרות שלא נרשמנו לגמד והענק רוצה שאני יהיה הגמד שלך?
חחחחחחחחחחחח
מאמי זה מדהים
כמו כל דבהר שאת כותבת..
אבל אני כל כך מצטערת לשמוע שאת ככה במצב מבאס כל כך..
שאת לא מסוגלת לכתוב ונשמע שאפילו ל לחייךך..
תראי..
הזמן תמיד עושה את שלו, ובדרך גכלל דברים שאמורים לקרות- פשוט קורים..
אני לא יודעת מה בדיוק קורה לך, אפ הייתי יודעת הייתי יכולה יותר לעודד אותך
ואם תרצי.. אז בקשה!
תוסיפי אותי למסנג'ר ונדבר (אם בא ךלך אז זה- BRENDANATASHA@HOTMAIL.COM- כל זה באותיות קטנות רק)
שמעי, אני איתך לא משנה מה..
ותנסי לראות בכל דבר את הטוב..
תשמחי שהיה, ואל תתבאסי על זה שנגמר..
אוהבת אותך ממש!
ומקווה שיהיה טוב
ברן
QUOTE (Sugar-flower @ 04/05/2006) מאמי זה מדהים
כמו כל דבהר שאת כותבת..
אבל אני כל כך מצטערת לשמוע שאת ככה במצב מבאס כל כך..
שאת לא מסוגלת לכתוב ונשמע שאפילו ל לחייךך..
תראי..
הזמן תמיד עושה את שלו, ובדרך גכלל דברים שאמורים לקרות- פשוט קורים..
אני לא יודעת מה בדיוק קורה לך, אפ הייתי יודעת הייתי יכולה יותר לעודד אותך
ואם תרצי.. אז בקשה!
תוסיפי אותי למסנג'ר ונדבר (אם בא ךלך אז זה- BRENDANATASHA@HOTMAIL.COM- כל זה באותיות קטנות רק)
שמעי, אני איתך לא משנה מה..
ותנסי לראות בכל דבר את הטוב..
תשמחי שהיה, ואל תתבאסי על זה שנגמר..
אוהבת אותך ממש!
ומקווה שיהיה טוב
ברן
מסכימה מילה במילה.....
QUOTE (Sugar-flower @ 05/05/2006) מאמי זה מדהים
כמו כל דבהר שאת כותבת..
אבל אני כל כך מצטערת לשמוע שאת ככה במצב מבאס כל כך..
שאת לא מסוגלת לכתוב ונשמע שאפילו ל לחייךך..
תראי..
הזמן תמיד עושה את שלו, ובדרך גכלל דברים שאמורים לקרות- פשוט קורים..
אני לא יודעת מה בדיוק קורה לך, אפ הייתי יודעת הייתי יכולה יותר לעודד אותך
ואם תרצי.. אז בקשה!
תוסיפי אותי למסנג'ר ונדבר (אם בא ךלך אז זה- BRENDANATASHA@HOTMAIL.COM- כל זה באותיות קטנות רק)
שמעי, אני איתך לא משנה מה..
ותנסי לראות בכל דבר את הטוב..
תשמחי שהיה, ואל תתבאסי על זה שנגמר..
אוהבת אותך ממש!
ומקווה שיהיה טוב
ברן
😉
מממממאמי אפילו שזה קצר
זה מדהייייים
כמו כל דבר שאת כוותבת
וכבר אמרתי
הכל קורה לטובה
יהיה טובב אל תתדאאאאאאאגי
אוווווהבת אותך מלללא ~!@
כתרגישי טוב יותר תממשיכי . . .
מהמם אה ובתיי !@$
מה קרה לך !@#?
נדהים מתמשיכי נסיכה שלי שתרגישי טוב .. !
אוהבים אותך פה ותמיד כאן לצידך !!
בובית מדהים למרות הכל
אני אוהבת אותך יפה שלי תרגישי טוב
יפפפפה שלי , ההמשך מוווושלם . את לא צריכה להצטטטער , זה בסססדר !
יהיה טוב יפה שלי , אל תדאגי .
לדברים יש נטייה להסתדר. תאמיני לי !
אוהבת אותך , ומקווה שתרגישי יותר טוב .
מוורי !
סנופוושש
אל
תדאגי
כולנו
פה
אוהבים אותך😊
ונחכה לך כמה שתרצי וד"א אני באיי סי ==>>261728582 תחברי אם בא לך 😊
אני
אוהבת
אותך
הכי
י'נדירהההההההההההההההההההה 😊