סליחה יאפות שלי, אני יודעת שהבטחתי המשך בערב אבל העיניין נמשך עד מאוחר, וכשחזרתי הביתה נרדמתי תוך שניות . .
בקיצור אני דיי מאושרת, יש לי חשק לכתוב בטירוף אז אני עכשיו עובדת על המשך ואני יפרסם . . לא להתעצבן אם לוקח לי זמן!!
אוהבת אותכן!!
מחכה להמשך....
אולי זה מה שיוציא אותי מדיכי...
סנופיייייייייייייייי אוצררר שלייייייי. . .
זהו, אני בקצבבבבבבב 😁
סיפוררררר פשוט א-ל-ו-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-ף-!!!
למדריך?! יש את השם הכי יפה ביקום. . חיחיחי
מחכה להמשך. . .
אוהבתתתתתת אותךךך נסיכהההה שליייייייייייייייייייי!!!!!!!!
יוו יווו דיי איזה סיפור..
פשוט מעלף..
מחכה (מ א ו ד) להמשך..
לופ יו..
מואהההההה
מעלפת שלי , נחכה כמה שצריך להמשך ! # [[:
אוהבת אותך יפפפפתי ,!
אני כ"כ אבל כ"כ מצטערת!!
המחשב כבה לי באמצע ההמשך, והייתי חייבת לעוף לטקס יום הזיכרון . .
אני אנסה להמשיך עכשיו יפות שליי, מצטערתת!!
מחכיםםם =]]
ונמשיך לחכות עד סווףף העולם 😊
כפרע עלייך ועל הסיפור המדהים שללךך😊
המממממממממממשך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
=]]
לאב יוו 😊
טוב אני יודעת שנמאס לכן, ונגמרו לי התירוצים . .
אני פשוט בשבוע של ל-ח-ץ היסטרי, לא רוצה לפרט יותר מידי . .
אני יורדת היום לחוף עד מחר אז היום לא יהיה המשך ואני ממש ממש מקווה שאני מחר יחזור מספיק עירנית בשביל לכתוב המשך . .
אוהבת אותכן, תהנו לכן ביום העצמאות.
סנופי
מבינים מבינים..
אהובתי, דברי איתי יותר מאוחר.
אה ואל שכחי לקרוא את הקטע שכתבתי.. חפשי אותו הוא נמצא פה איפשהוא..