ציי הולך להיותת מכותה א?$#
חחח המשך
גאד אני ישבתי וקראתי את כל ה-72 עמודים ביום אחד
סופה הכישרון שלך זה משהו מטורף
מחכה כבר להמשך 😊
QUOTE (shelyso @ 30/04/2006) גאד אני ישבתי וקראתי את כל ה-72 עמודים ביום אחד
סופה הכישרון שלך זה משהו מטורף
מחכה כבר להמשך 😊
חחח אני שמחה שגם את הצטרפת יפה שלי!!
רק לא הבנתי, איך רושמים את השם שלך?!
ד"א:
ברנדוש, לאן נעלמת ליייי?????????????????
ויפות שלי, אתן מהממות, באמת!!
העליתן לי חיוך על הפנים, וזה די קשה בימים האחרונים . .
כל המבחנים, הדיאטה הקשה הזאת, ילד אחד שקצת פגע בי . .
תודה על ה-כ-ל יפות שלי, אתן אולי לא תבינו עד כמה זה חשוב לי, אבל זה באמת חשוב.
א-ו-ה-ב-ת כל אחת ממכן, פשוט מלאכיות!
~שבוע מדהים לכולנו~
😍 סנופי
מממהמם
תממשיכי ייפה שששששששלי
ואאאאאי מה הולך להייייייותת פהההההההההההה!!
אמאאאאא
איזה מתתתתתח!
המשך דחוףףףףףףףף
אם רותם יעשה שטויות אני יחחחזיר אאאאותתתתו ל.... . . לא יודעת לאן!
חח נכנסתי לסיפור😊
הההמשך!
אין בעד מה מושלמת שלי . . .
אנחנו תמיד פה בשבילך !
אוהבת אותך ! [=
יאו מאמייי
תדעי שאני קוראת את הסיפור שלך כל פרק ופרק..
ושכל פרק מדהים ומהמם ופשוט כובש אותי מחדש
אני פשוט לא מגיבה כי אין לי זמן
וממש לא נעלמתי לך
למרות שאין לי זמן ןבכלל
אני נכנסת לאתר רק כדי לקרוא את השורות שאת כותבת.. כי זה פשוט כל כך יפה
חולה עלייך
ותמשיכי כבר!
אוהבתתתתתתתת
ברן
נעמוש יפה שלי,
כנראה שאני אכתוב המשך רק מחר, וגם זה מוטל בספק . .
כמו שאת רואה בפרקים האחרונים הם דיי יבשים, אני לא מסוגלת לכתוב
יש לי מין חסימה.
אני מצטערת, זאת התקופה המגעילה הזו, ואני כ"כ מצטערת שזה משפיע על הסיפור ועליכן, וממש לא מגיע לכן . . אתן מדיהמות ועוקבות אחרי כל פרק בדריכות.
מקווה שזה החסימה תיעלם ואני אוכל להפגיז בהמשכים פצצתיים.
אוהבת אותכן!
דושש אינעללללל העולםם איזהה פרקק אהבה שלי. . .
אהבתיי ברממממווות..
מהה הכלבה הזאת רוצהה?!
איזה נידחפת מושפלת חראאאא!!..
אני מתהההה לעוד איזהה המשששךך..
ותגידיי לחסימהה שתירדדד כבר, שתעוףף אם עוד כמה דברים שעפו לך מהחיים. . .
חח אוהבת אותךך נסיכונת שלי. . . בקטע האחרר לגגגגממריי..
מוואה ענקית. .
דושית שלך!... 😁
יואווו אני בשוקקק
המשךך מאמי דחוףף