אהובה שלי זה מ-ה-מ-ם!!!
וואי קראתי עכשיו את שתי הפרקים והעיניים שלי לא זזו שניה מהמסך..מתה על הכתיבה שלךךך מעלפת שלי!
ותגידי הבאסה הייתה בגלל מה שסיפרתי לה אותו יום? ניראה לי שיצאתי קצת מגעילה עם כל זה שלא שאלתי אותך מה קורה איתך ואיך את מרגישה לגבי כל זה, בקיצור, אני מקווה שתהיה זמינה בלילה עם הפלאפון של אמא שלך, כדי שנדבר קצת לפני שנלך לישון.
אוהבת אותך אוצר שלי, ואם נפגעת ממני או היית צריכה אותי ולא הייתי פה אז סליחה!
אז יחידההה שלי, שבת שלום!
לאב יו (כן כן שוב)... לידורי.
לא נפגעתי ממך עולם שלי, זה בסדר . .
אני שמחה שסיפרת לי את זה . .
אל תדאגי הכל בסדר, מואה.
סופפפפה ייפה שלי [[:
תממשיכייי מאמי
יאאא השלמתי שני פרקים
היה לי חשד שמאור הומו 😊 חחח
מושלםםם תמשיכי דחוףףף אני במתח
חחח סופפ ..
אני מזה טאוהבת אותך ..
הייתי חסרה כמה ימים ..
בדוגרי אני בקושי נכנסת לאתר :/
רק בשביל הסיפור שלך והסיפור תמיר :| $!@
התדרדר פה אחושרמוטה :|
חחחחח אני כל החיים שלי שומעת את מאבדדד שליטההה !#$@
" אני מתחיל לאבד שליטה ,
אני רוקם לי פה חלום "
טרהלהלהלהלה P:
חח טוהבת אותך 😘
המשך דחוף :]
התעוררתי בשעה 5 בבוקר..והוא עדיין לא היה במיטתי.
התקשרתי אליו.
אחרי כמה צילצולים הוא ענה.
אני: איפה אתה???
רותם: עוד דקה אצלך.
אני: איפה היית עד עכשיו???????
רותם: אני יספר לך בחדר..
ניתקתי לו בפנים.
אחרי כמה שניות שמעתי את מנעול החדר נפתח.
שמתי על עצמי את הפוך והסתובבתי לצד הנגדי של הדלת.
שמעתי אותו נועל את הדלת ומתקרב אליי באיטיות..השיחה הזאת כ"כ הפחידה אותי..רק המחשבה שמישהי אחרת נגעה ברותם שלי הרגה אותי..ליבי החל לדפוק במהירות.
הוא נכנס אל המיטה וחיבק אותי במותניי.
אני: אל תיגע בי, הורדתי את ידיו מעליי.
רותם: תגידי למה את מדברת ככה??
אני: הסתובבתי אליו,אתה יודע?? יש לך הרבה חוצפה!! אתה בא לפה לפני שאתה יוצא מזהיר אותי שאני "לא יעשה שטויות" יוצא כשאנחנו בריב, חוזר ב5 בבוקר ומצפה שאני ינשק אותך???? איפה היית עד עכשיו??
רותם: בביה"ח.
אני: מה ביה"ח?? מה קרה???
רותם: המורה לג'אז, אופיר, שבר את הרגל.
אני: באמת???
רותם:כן..עידן לא יודע מה לעשות, יש לרקדני ג'אז מחר חזרות ואין מורה!!
אני: והוא לא מכיר?
רותם: ברור שהוא מכיר, אבל זה הרבה בלאגן..הוא יסתדר בסוף.
אני: וזה משפיע על החוגים האחרים??
רותם: לא יודע עדיין..יש לנו ישיבה מחר מוקדם בבוקר, זתאמרת היום מודקם בבוקר..עוד 4 שעות.
אני: יואו..
רותם: נו איך היה עם מאור?? עשה לי פרצוף.
אני: אני יספר לך משהו אבל תיזהר להגיד משהווווו למישהוו!
רותם: נו..
אני: הוא הומו.
רותם: מה??
אני:כן..מסכן..הוא רק בשלב של לגלות את זה.
רותם: חחחחח
אני: אל תצחק עליו י'מגעיל.
רותם: אני לא צוחק עליו, אני צוחק על עצמי..פחדתי שתיהי הומו סגורה שעות באותו חדר.
אני: טוב דיי..
רותם: טוב אנחנו מתכוונים לדבר עוד הרבה על מאורי?? או שאת מתכוונת לנשק אותי?
אני: אממ לדבר על מאור..היה לנו מה זה כייף..והו..רותם הדביק לי נשיקה.
רותם: מה באמת לא בא לך לנשק אותי.?
אני: לא
רותם: מה????
אני: חח סתם יפהההה שליי..בלעתי אותו בנשיקתי.
הוא הכניס את ידיו מתחת לחולצתי..
אני:יפה שלי..לא היום.
רותם: למה?
אני: כי אנחנו עייפים..ומחר אתה וגם אני צריכים לקום מוקדם.
רותם: נו יפה שליי מחר אורית ויוספה באות ולא יהיו לנו הרבה הזדמנויות..
אני: לא חיים שלי דיי..בוא ננוח טיפה, לא ישנתי כבר יומיים..
רותם: טוב עולם שלי..התנשקנו טיפה וישנו כפיות.
בשעה 8 השעון המעורר צילצל.
רותם: יפה שלי קומיי..
אני: קום אתהה לי יש עוד שעה לישון..
רותם: לא..בואי נתקלח.
אני: אווווווווווף..טוב לך תביא בגדים מהחדר שלך ותבוא.
רותם: טוב שניה אני בא, ותקומי.
אני: טוב..
הוא נשק ללחי שלי, ויצא.
אחרי דקה קמתי בקושי, נעלתי את נעלי הבית והלכתי אל המקלחת..ציחצחתי שיניים ושטפתי פנים עם סבון.
רותם נכנס..
אני: ציחצחת שיניים?? התקרבתי אליו..
רותם: חח לא, הבאתי לפה את המברשת.
אני: טוב מהר..
יצאתי מהמקלחת והלכתי להוציא בגדים מהארון..
רותם: סופהההההה..צעק.
אני: מהה??
רותם: בואי זריז אני צריך לזוז..
אני: טוב טוב שניה אני באה..מהר הוצאתי את כל מה שאני צריכה מהארון ונכנסתי אל המקלחת.
התקלחנו ביחד.
-------------------------------------------------------------------------------------------
רותם: טוב מאמי אני זז, תתלבשי ואני יתקשר אלייך אני יגיד לך מה קורה..ואל תשכחי שב10 יש לך ארוחה בוקר.
אני: כן אני יודעת יפה שלי, התנשקנו והוא יצא.
הדלקתי טלוויזיה על MTV BASE ושקעתי בערוץ טיפה..
מרחתי קרם גוף וספיד סטיק, קרם לחות לשיער..
לבשתי מכנס היפ הופ, גופיית ריקוד, נעלי ריקוד וסרט הזעה.
הסתכלתי על השעון, השעה הייתה כבר חמישה לעשר.
חייגתי אל מאור..
מאור: הלוו??
אני: מאמי בוקר טובב..
מאור: בוקר טוב יפה שלי..
אני: נו מאמי אתה מאורגן?
מאור: מה השעה?
אני: חמישה ל10.
מאור: טוב 2 דק' אני אצלך, עכשיו יצאתי ממקלחת.
אני: טוב מאמי אני מחכה,ביי.
מאור: ביי מאמי.
סדרתי את החדר, ניקיתי טיפה את המקלחת..
פתאום נשמעו דפיקות על הדלת..
אני: פתוחח..
מאור: יאלה מאמי אנחנו מאחרים בואיי..
אני: טוב מאמי הנה..סידרתי משהו קטן ויצאתי.
ירדנו ביחד אל חדר האוכל..נכנסנו, לקחנו צלחות והתחלנו להעמיס עליהן.
אני: מאמי רוצה נס??
מאור: כן, 2 וחצי סוכר..
אני: טוב, תתפוס לנו מקום, וקח..הושטתי לו את הצלחת שלי, שים לי אותה בשולחן.
מאור: טוב מאמי..
הוא הלך..אני בנתיים הכנתי לשנינו נס..
..:בוקר טוב..
הסתובבתי והסתכלתי מאחורה..זו הייתה אחת מהאימונים..רקדנית טובה..
אני: בוקר טוב..תזכירי לי איך קוראים לך?
..: טל.
אני: חח בוקר טוב טלו'ש..נראה אותך בחזרות..
טל: טוב מאמי..ביי.
התקדמת לעבר השולחן שלי ושל מאור, פתאום נעמדתי במקומי.
מאור: מאמי מה קרה??
אני: לא סתם טעיתי..חשבתי שראיתי מישהו מוכר..[היה שם מישהו דומה שתי טיפות מים לשמוליק]
מאור: אה..טוב תביאי לי כבר את הנס..
אני: חח קח י'שמן..
מאור: קחי מאמי..הביא לי טוסט..
אני: תודה..נו איך ישנת אתמול??
מאור: כמו תינוק..כבר המון זמן שלא ישנתי ככה..עזרה לי השיחה שלנו המון..
אני: גם לי.. סוף סוף יכלתי לספר למישהו עליי ועל רותם..
מאור: חח שובבה..מה איתכם באמת? הוא בא בסוף לישון איתך?
אני: כן אל תדאל..ב5 בבוקר.
מאור: ב5?? למה?? שאל בפליאה.
אני: אחד המדריכים אתמול שבר את הרגל, אופיר, המורה לג'אז.
מאור: אוייי..מה יהיה עכשיו עם אלה שרוקדים ג'אז?
אני: אין לי מושג..רותם אמר לי שיש להם ישיבה..הוא ייצא ב9..
מאור: ואי מעניין..
אכלנו ופיטפטנו עוד קצת..עד שעידן נכנס אל חדר האוכל.
עידן: רקדנים ורקדניות..תקשיבו לי שניה..
כולם השתתקו.
עידן: מצטער שאני מפריע לכם, אתמול בערב הייתה תאונה מצערת..
אני ומאור הסתכלנו אחד אל השניה, וחזרנו להקשיב לעידן..
'המורה לג'אז, אופיר, לא יוכל ללמד את רקדני הג'אז יותר, הוא שבר אתמול את הרגל.
כולם: מה?? מהה??
ופתאום קמה ילדה אחת מהכיסא שלה..'ומי שלומד ג'אז מה יהיה איתו??'
עידן: עדי ,שבי בבקשה, אני לא סיימצתי לדבר.
היא התיישבה והמשיכה להקשיב לדבריו.
עידן: כמו שאמרתי, אופיר לא יוכל להמשיך ללמד פה, אז מצאנו לכם מחליפה.
היא למדה פעם היפ הופ עם רותם שלנו, ועכשיו היא חזרה בשביל ללמד אותכם ג'אז, היא באמת אחת הטובות שאני מכיר, אז אני מבקש שתכבדו אותה ותקשיבו לה..אני מאמין שתסתדרו היטב.
כולם: איפה היא??
עידן: היא כבר בא..אה הנה היא..היא נכנסה אל חדר האוכל..ואני לא האמנתי למראה עיניי.
זאת הייתה ההיא, מהמועדון.
שאורית ויוספה סיפרו לי עליה..האובססיבית על רותם.
הפכתי ללבנה.
עידן: זוהי עדן היפייפיה, המורה החדשה שלכם לג'אז.
היא חייכה במלוא האושר, והסתכלה על כל האנשים בחדר, עד שעינייה קלטו אותי.
מבטה נתקע בי, כאילו רודף אחריי..
הסתכלתי עליה..קפאתי, היה משהו כ"כ מרושע במבט שלה..
מאור: סופה קרה משהו?? הוציא אותי מבועתי.
אני: לא מאמי כלוום..לגמתי עוד שלוק מהנס והסתכלתי עליה.
עידן: אז לכל הרקדנים, החזרות יתקיימו ב11 כרגיל, בלי איחורים, אני מצפה מכולם יחס מקצועי.
אז בוקר טוב, וחזרות מהנות שיהיו לנו.
יפות שלי, מקווה שאהבתן.
-אוהבת אותכן!-
QUOTE (נעמוון @ 29/04/2006) חחח סופפ ..
אני מזה טאוהבת אותך ..
הייתי חסרה כמה ימים ..
בדוגרי אני בקושי נכנסת לאתר :/
רק בשביל הסיפור שלך והסיפור תמיר :| $!@
התדרדר פה אחושרמוטה :|
חחחחח אני כל החיים שלי שומעת את מאבדדד שליטההה !#$@
" אני מתחיל לאבד שליטה ,
אני רוקם לי פה חלום "
טרהלהלהלהלה P:
חח טוהבת אותך 😘
המשך דחוף :]
יפה שלי, לא התדרדר ולא כלום!
תפסיקו כבר להאשים את האתר, אתן לא מבינות שאנחנו מעצבות את אופי האתר??
אז אני לא רוצה לשמוע יותר דברים כאלו, האתר בידיוק כמו תמיד, ואולי יותר טוב!
אוהבת אותך, ותפסיקי עם השטויות!
חחח המשך מדהים !
אני רוצה עוד :]
חחח אבל כל אחד פהה חושב שהוא לא דעת מה ..
וזה מתחיל להציק עםם כל הסיפור החדשים האללה ..
שכלל אחחת בהם טחוונה אשש .. 😁
חחח
וממ ..
כל הקטעים הקצרים האללה ://
מציק :|
אני נכנסת רק בשבילך :]
אוהובת אותך והמשששששששך דחווף ! :]
מה היא באה עכשיו באמצע החיים?!!?!?! גררר
תמשיכיי
וואי צרות צרות..
אני במתחח
המשךךךךךךךך ודחוווף
אוהבתתת
לילווש😊