את ממש לא צתודקת !~#
ההמשכים מהממים !~$
אני נסחפת כל הזמן לכתיבה שללך ..
תרשממיי המשך דחוף
מואה
מבטה נתקע בי, כאילו רודף אחריי..
הסתכלתי עליה..קפאתי, היה משהו כ"כ מרושע במבט שלה..
מאור: סופה קרה משהו?? הוציא אותי מבועתי.
אני: לא מאמי כלוום..לגמתי עוד שלוק מהנס והסתכלתי עליה.
עידן: אז לכל הרקדנים, החזרות יתקיימו ב11 כרגיל, בלי איחורים, אני מצפה מכולם יחס מקצועי.
בוקר טוב, וחזרות מהנות שיהיו לנו.
היא דפקה לי מבט אחרון ויצאה אחריי עידן.
יש לציין כי היא נראתה טוב מאוד, לבושה בטייץ ארוך שחור שמבליט את המקומות הנכונים, גופיית ספורט ומעליה ג'קט קצר של נייק בצבע ורוד חלש עם וי גדול מאחורה בשחור, שערה הארוך פזור ופניה מחייכות ועליזות..
נתקפתי חרדה.
בהיתי בכוס הנס שלי ושחיקתי בקוראסון..
מאור: מאמייי..מה יש לך?? ליטף את ידיי..
אני: סתם נזכרתי במשהו מעציב..
מאור: בגלל הילד הזה שהזכיר לך מישהו מוכר?? זה עם השיער הבלונדיני הארוך?? הצביע.
אני: לא, לא בגללו.. מאור אני יכולה להיות גלויה איתך?
מאור: זאת הייתה שאלה? אמר כאילו נפגע.
אני: חח לא לא, תקשיב..המדריכה הזו לג'אז.. עדן הזאת, כנראה שהיא מאוהבת ברותם..אבל בצורה אובססיבית!!
מאור: מזתמארת אובססיבית?
אני: היא הייתה עוקבת אחריו, משאירה לו כל מיני הודעות מפחידות כאלה בפלא'.. היא פעם הייתה תלמידה שלו, וכמו כולן [אמרתי בציניות] היא התאהבה בו..בצורה חולנית!
יום אחד היא התוודתה בפניו שהיא אוהבת אותו והוא אמר לה שהוא רוצה לשמור על יחסים מכובדים בין מורה-לתלמידה והוא לא מסוגל לקיים כל סוג של קשר אחרי החוג שלא קשור לריקוד.
מאור: נו..
אני: היא הייתה רקדנית בין הטובות שלו..אבל הוא לא רצה אותה..עברה עליו באותו הזמן תקופה קשה והוא לא רצה להתערבב..היא נפגעה ועזבה את החוג.
היא התחילה לעקוב אחריו בלילות, כל מי שרותם הביא לדירה שלו היא הבריחה, הטרידה אותו ב4,5 בבוקר בפלא', בקיצור הפכה לחולת נפש!!
מאור: יואו איזה פחדדד..
אני: כןן.. ובמועדון היא הסתכלה עליי כ"כ מוזר..העיניים שלה הפכו לשחורות כשהיא ראתה אותי..
מאור: כן שמתי לב שהיא הסתכלה עלייך בצורה מוזרה..
אני: עזוב..אח"כ חברות שלי אמרו לי, שעד היום אומרים שהיא עוקבת אחריו..
מאור: יואוווווו ואת חושבת ש..?
אני: כןן.. שהיא יודעת שאנחנו ביחד..אחרת למה לה להסתכל עליי ככה??
מאור: לא יודע..אולי היא ראתה אותך רוקדת?? אולי היא מתלהבת ממך??
אני: לא יודעתת..אבל היא מפחידה אותי..יש לה כ"כ הרבה רוע בעיניים..
מאור: אל תדאגי, לא יקרה כלום..אני איתך נשמתי..ליטף את ידיי.
אני: לא רק זה..אמרו לי שפעם היא לא הייתה יפה כמו היום..אני מפחדת שהיא תעשה משהו עם רותם.. אני נשבעת לך שאני אמות!!
מאור: לא נראה לי..ממה שהבנתי מכל הסיפורים שלך, והמבטים שלו עלייך, רואים שהבנאדם מטורף עלייך..
אני: חחח כפרוןןן עליו..כמה אני אוהבת אותווו..
פתאום הפלא' של מאור צילצל..
מאור: הלו??
היי מה קורה??
הכל טוב מאמי שלי מה איתך חתיך?
חח טוב אני אתקשר אלייך יותר מאוחר,
גם אני נשמתי..ביי.
הוא ניתק והסתכל עליי עם חיוך ערמומי..
אני: חחחחחח מי זה היה???
מאור: אתמול כשיצאתי מהחדר שלך..הלכתי ללובי לקחת כמה פתקים מג'ולי..
אני: נוווו??????????????????????
מאור: חח פגשתי איזה חתיך אחד..ואי בנאדם בין היפים..הוא התחיל איתי..
אני: התחיל איתך?? מאיפה הוא ידע שאתה לא..?
מאור: חח מה את מפחדת להגיד?? הומו?!..נראה לי שדיי התרגלתי למילה הזו.
אני: אתה מתחיל לקבל את עצמך כמו שאתה, זה נורא חשובב..
מאור: כןן..בקיצור יפה שלי, הוא שאל אותי אם בא לי לשבת על נס.. אמרתי לו כן, וישבנו בלובי שתינו קפה..דיברנו קצת..החלפנו מספרי טלפון..וקבענו להיפגש היום..יום שישי היום..
אני: יואו שכחתי שהיום יום שישי..
מאור: בואי ניצאא..
אני: לאן??
מאור: לא יודע, נישב שלושתינו..
אני: לא חיים שלי, אני בחיים לא ידחף לך עכשיו באמצע..ובטח רותם ירצה שניצא..וחברות שלי באות היוםם אז בכלל לא..
מאור: חחח איזה רעה..
אני: חח דייי..
מאור: אחרי החזרות את עולה איתי ואת עוזרת לי לבחור מה ללבוש!!
אני: חחח טוב יפההה שליי..יאלה בוא נעוף עוד 5 דק' מתחילה החזרה.
מאור: שניה..לקח ביס אחרון מקערת השוגי שהייתה לו, שלוק אחרון מהנס, ולקח קוראסון ביד..
אני: חח יואו י'חתיכת דבהההההההה..
מאור: היית מתהההההההה..
אני: חח טוב יאלה בוא נעוף כברר..
עלינו אל הסטודיו..כולם כבר היו שמה..עשו חימום..
חיפשתי בעיניי את רותם..והוא עדיןי לא נכח בחדר.
נכנסתי עם מאור, התיישבנו לנו בקידמת הסטודיו, ממש ליד המראה והתחלנו להתמתח..
עשינו קצת חימום על הרצפה ועברנו אל הבר..בזמן שברקע יש מוזיקת היפ הופ בווליום גבוה.
אני: מאורר איפה רותםם?? הכי לא מתאים לו בארץ לאחרר!!
מאור: אבל הוא מאחר רק ב2 דק'..
אני: זה גם המון בשבילו!! הוא בחיים לא מאחר! לשום דבר!!
מאור: טוב מה את בלחץץ..
מאור עוד לא סיים את המפשט ורותם נכנס בדלת הסטודיו..צוחק עם עדן.
😯 הסתכלתי היטב..שיפשפתי את עיניי..וראיתי את זה שוב!
רותם עוד וצוחק איתה ליד הדלת..
התעצבנתי בטירוף!!
אני: מאורר אתה רואה מה שאני רואה??
מאור: כןן..תירגעיייייייי..ליטף את כתפיי..
התחלתי לנשום בחוזקה..
אני: אני הולכת אליהםםםםםם אני ירצח אותהה..
מאור: על מה?? הם בסה"כ מדברים!
אני: שתקתי כמה שניות..הבנתי איזה סצנה עשיתי..אתה צודק..ואי אני לא יכולה לראות אותם ביחד!!
מאור: אני יעשה משהו??
אני: לא, זה בסדר.
רותם ניפף לה ונכנס לסטודיו.
רותם:הנמיך את הווליום..בוקר טוב לכולם.. כולם הפסיקו את המתיחות ואת הדיבורים..ושתקו.
אני מקווה שכולם מוכנים כי היום אנחנו מתחילים לעבוד על הריקודים שהולכים להיות בהופעה..מכיוון שהיום יום שישי, אנחנו מסיימים את החזרות ב6.
כולם: ישש..
רותם: טוב תתחילו להתמתח..סופה גשי אליי רגע.
והגביר את הווליום חזרה.
אני: מאורי שניה אני באה, תשמור לי מקום לידך.
הוא קרץ לי והלכתי.
אני: כן?? פניתי אל רותם ברישמיות.
רותם: אכלת?
אני: כן..
רותם: למה את מדברת ככה?? אף אחד לא מקשיב..
אני: סתם מאמי לא משנה..
רותם: קרה משהו?
אני: נדבר על זה בהפסקה טוב?
רותם: טובב..בכל מקרה, היום אנחנו עושים פראזות חדשות, את לא מכירה אותן אז תקשיבי טוב טוב..
אני: טוב רותם..
חזרתי אל המקום שלי, ליד מאור.
מאור: נו מה הוא אמר לך?? אמר בעדינות והסתכל לבדוק שרותם לא רואה.
אני: סתם רצה להגיד לי שאנחנו לומדים היום ריקוד חדש ולהקשיב לו טוב.
מאור: יווווווו..
אני: כןן..אין נדפק בו משהו
מאור: טוב חלאס לחשוב על זה..תפסי שניה..זרק את הרגל שלו עליי שאני אמתח אותה..
מאור: עוד טיפה..עוד טיפה..איייי זהוו.
אני: חח יואו י'שמן..תמתח גם את שלי..הוא תפס את רגלי..ומתח אותה..מכיוון שאני גמישה הרגל הגיעה עד למעלה והיינו צמודים..
פתאום רותם צעק..:סופה בואי הנה לרגע..
אני: מאמי שניה אני חוזרת..דפקתי לו חיוך והלכתי.
אני: כן??אמרתי מתנשפת.
רותם: הומו או לא הומו אל תתקרבי אליו ככה..
אני: חח מה יש לך??
רותם: מה זה מה יש לי? הוא נוגע לך ברגל וככה אתם קרובים?? אל תמתחי ככה יותר..
אני: טובבבבב..וחזרתי אל מאור.
מאור: חח נו??
אני: סתם קינא קצת שאתה מותח אותי ככה..
מאור: חח איזה חמודד..
אני: כמו שוקולד..[אמרתי בציניות]
מאור: אי..
פתאום רותם נכנס אל דבריו.
'כולם לקום..איסוליישן, everybody together'
דיבר שוב באנגלית שלו..
כולם זזים אחריו ..
יאפות שלי, אני אמשיך בערב, אני חייבת לנוח . .
ואני הולכת לסדר כמה עיניינים, אחרי זה או שאני יבוא הכי מאושרת בעולם או יותר גרוע משהייתי.
~~Wish me good louk~~
אוהבת אותכן
אהבתי אהבתי אהבתי ועוד הפעם אהבתי.....
מחכה להמשך בקוצר רוח.....
מושלם יפה שלי!!!!
אני רוצהה המשךךך ומהררררררר!!!!!!!
אוהבת אותךך ברמות..!!
סתיוו'ששששש 😂
good luckk!!!
love uuu
אורין
QUOTE (ananasik @ 30/04/2006) אהבתי אהבתי אהבתי ועוד הפעם אהבתי.....
מחכה להמשך בקוצר רוח.....
😉
מדהים מושלם!
תצמשיכי דחוף
ובהצלחה נסיכככככככה שלי
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/04/2006) הבטחת המשך בערב=[
😢 בדיוק.....
יפפפה שלי מדהים כרגגגיל =]
ובהצצצלחה מושלממממממממממממממת 😊
חחחח זוג קנאים חחחחח מדהיייים סופה אני כבר מתה לדעת אם זה אמיתי
יואווווווווווווווו
מאמיייייייייייייייייייי
2 פרקים מדהימיםםםםםםםםם
אהבתי שהכנסת אותהההה
מחכה להמשךךך
אוהבתת