בנות יאפות שלייייייייי . .
אני יודעת שייבשתי, אני עכשיו עובדת על המשך נשמותיי . .
רק עכשיו חזרתי היו לי יומיים של חג מטורפיםםם ונהנתי אש . .
בקיצור מקווה שגם אתן, אני עכשיו עובדת על המשךך . .
מואהה . .
יאפות שלי, ניסיתי ולא הולך לי לכתוב המשך, אני מצטערת אני דיי מעופפת משתיה ששתיתי היום ולא יודעת אין לי השראהה . .
אני אכתוב מחר בערת ה', מקווה שתסלחו.
אוהבת.
סולחות סולחו ת
אוף אני מתגגעגעגת לסיפור שלך
!
טוב מאממי מחכהה להמשךך מחררר
חחחח אז מה ככה סופונת מנינים ?!
אופפפ
כל כך חיכיתי
טוב לא נורא 😊
לילה טוב יפתי תנוחי שמחר תעשי לנו המשך ארוךך ארוךך חחח😊
אוהבת אותךךך
מיכלוש אין לך למה להתגעגע לסיפור שלי הוא עדיין לא נגמר . .
ואני אמשיך היום אני מבטיחה,
ו-I LOVE LIOR, נשמתי לא הגבתי לך על התגובה מקודם סליחה, אני רוצה להגיד לך שאני שמחה שהשלמת הכל ושאהבת, אוהבתתתת אותךךךךך מאמייי . .
אני ינסה להתחיל לעבוד על ההמשך למרות שרק קמתי, לא נראה לי שאני יצליח כ"כ . .
אוהבת אותכןן . .
QUOTE (-SuFa- @ 20/04/2006) מיכלוש אין לך למה להתגעגע לסיפור שלי הוא עדיין לא נגמר . .
ואני אמשיך היום אני מבטיחה,
ו-I LOVE LIOR, נשמתי לא הגבתי לך על התגובה מקודם סליחה, אני רוצה להגיד לך שאני שמחה שהשלמת הכל ושאהבת, אוהבתתתת אותךךךךך מאמייי . .
אני ינסה להתחיל לעבוד על ההמשך למרות שרק קמתי, לא נראה לי שאני יצליח כ"כ . .
אוהבת אותכןן . .
סופה קוראים לי מור 😊
ואמממ אם את חושבת שלא תצליחי חבל סתם לנסות.
תנוחי קצת תשתי תאכלי תראי טלויזיה ואז תכתבי חחחחחח 😊
אוהבבבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתך !
סנופי שליייי...
לא קראתי מאז שנסעתי לאילת... אהבתייי ביותר את הפרקים האחרונים...
באמת! מעלפים.
ובננות תתחשבו, כי באמת שזה לא קל להמשיך, במיוחד עכשיו בחופש , שאני אישית אם היה לי סיפור לא יודעת אם הייתי עומדת בזה, פשוט אין זמן!
בקיצור מ-ע-ל-פ-ת שלי..
אוהבת אותך, וכמה סיפורים יש לי לספר לך את פשוט לא מבינה.
נשיקות,
אפון שלך, לידורי.
B] אלוהים ישמור, אתן לא מבינות, כתבתי המשך באתי לפרסם אותו לחצתי על הוסף תגובה והופיע לי הדף של 'האתר לא נמצא' ונמחק לי כל הפרק!!
אני עכשיו יעבוד עליו שוב . . סליחה מראש![/B]
חחחח וואי סנופ מה קורה איתך ועם ההמשכים..? חחח כל פעם קורה משהו...
מחכות לךךך..