פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,754 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 59 מתוך 91
אויישש דוש. אין זה מבאאאאאסס...
טוב לא חשובב.. את מהירה ויש לך הרבה כוח בלי עין הרעעעע..
חח אז תכתבי לו עוד המשךךך..
אני מחכהה קטנה..

אוהבת אותך!!

סתיוו'ששש 😊
בקיצור הכיר לי כמה חברים חמודים שלוו..
שמוליק: עכשיו אפשר לומר ברישמיות..ברוכה הבאה למשפחה..
אני: חחח כןן..טוב מאמי אני הולכת לחברות שלי אני צריכה עוד להסתובב להגיד לאנשים שלום..
שמוליק: טוב מאמי..אבל תבואי לרקוד..אני מת כבר לראות אותך רוקדתת..
אני: חח טוב מאמיי..ביי..
הוא תפס אותי בידי..והצמיד אותי אליו..
שמוליק: מה ככה?? בלי נשיקה??


ואז שוב..הוא ניסה לנשק אותי.
אני: לא שמוליק לא מתאים לי..והרחקתי אותו.
שמוליק: טוב איך שבא לך..אמר בפוזה.
הסתכלתי עליו..והלכתי אל חברות שלי.
בר: איפה היית עד עכשיו י'שמנה??
אני: חח סתם הסתובבתי פה..
בר: חח כפרוןןן, יאלה בואי נילך לרקוד..
אני: מה איפה ליאור(חבר שלה)??
בר: פה עם חברים שלו מסתובב לא יודעת..
אני: ואיפה כל הבנות??
בר: הנה הן..והצביעה עליהן..
נכנסנו אל תוך הרחבה כל הבנות..והתחלנו לרקוד..
רקדנו שעותתת..עד שהלכו לי הרגליים..רקדתי עם עוד אנשים..נהנתי בטירוף.
הלכתי אל הבר..
יסמין הברמנית: מה מאמי את רוצה עוד לשתות?
אני: חח כן עוד טיפה..
יסמין: מה בא לך?
אני: אממ סאותן עם רדבול.
יסמין: רק שניה..
התחילה לשחק קצת עם הבקבוקים..והגישה לי את הכוס.
אני: תודה מאמי..
יסמין:בבקשה..הרימו לך הפקה אה?
אני: חחח כן..
יסמין: יפה יפה..מה אז לכמה זמן את נוסעת?
אני: שלושה שבועות עם אופציה ליותר.
יסמין: אהה.. חשבתי הרבה יותר..
אני: למה?
יסמין: כי אם היו מארגנים לי מסיבה כזאת זה היה בגלל שאני עוזבת לתמיד או מתחתנת..
אני: חחח דפוקה..נתתי לה נשיקה קטנה על הלחי וחזרתי לרקוד.
אור-חן: מה את עוד שותה?
אני: חח כן מה הלחץ שלך?? כוס שלישית..
אור-חן: סופה אל תשכחי שאת צריכה עוד לשבת עם המשפחה שלך לפני שאת נוסעת לרותם..
אני: אני יודעת..שניה שאני יבין אני נראית לך מסטולה??
אור-חן: עוד כוס אחת כן!
אני: אז ממש לא! קיצור אל תדאגי לי..צעקתי עליה.
אור-חן: בסדר מה את צועקת?? אני רק דואגת לך!
אני: אז אל תדאגי, אני לא ילדה בת 7! ביי..והלכתי.
הלכתי לרקוד עם ידידים שלי, ואז עם חברות שלי..
ואז כשהתפקחתי קצת, נזכרתי מה עשיתי..לאור-חן.
הלכתי אליה..היא ישבה עם חבר שלה דוד, עצובה..
אני: אני מצטערת..
אור-חן: זה בסדר..קמה ונתנה לי חיבוק חם..
אני: אני לא יודעת מה יש לי.. כל הפרידה הזאת.. והמסיבה המטורפת הזאת שעשיתם לי..התחלתי לדמוע..
אור-חן: דיי יפה שליי דייי..וחיבקה אותי שוב..'אני יתגעגע..'לחשה לי.
אני: גם אני..מאוד..וחיבקתי אותה חזק יותר.
אור-חן: טוב די עם הדיכי..בואי נילך לרקוד..
אני: יאלה בואיי..
אור-חן: נתנה לדוד נשיקה ובאה איתי לרקוד..
רקדנו כמו מטורפות..
ואז נעצרה המוזיקה..וVIVO הדי-ג'יי אמר במיקרופון..:
'סופה יש לנו עוד הפתעה בשבילך..'
הפכתי לסגולה..כולם הסתכלו עליי..
אני: עוד הפתעה?? שאלתי את אור-חן..
VIVO: שחר חדד..אני שט. צעק במיקרופון.
שחר זה אחי למי ששכחה, והוא זמר..השיר שאני הכי אוהבת שלו זה אני שט..והוא בא בהפתעה ושר לי אותו ב-LIVE.
הוא התקרב אליי לאט..פילס את דרכו דרך ההמון שהיו ברחבה..ושר לי:
"כותב על החול הוכחות, שעדיין יש בי אהבה
והגל בא מוחק את מילותיי, משאיר סימני אדווה
ואם הים היה מוצק היינו אוהבים תמיד לא היה שום גל שימחוק את שיש להגיד.."
חיבקתי אותו חזק ופשוט בכיתי כמו תינוקת..
פתאום כל משפחתי הצטרפה, התחבקנו כולנו ושרנו את הפזמון:
"אז אני שט..אני שט, למרחק הפתוח אני שט..
ואת שם נמצאת רחוק הרוח תישא קולי אלייך ושום גל לא ימחוק
האם את מרגישה אני שט, האם את מרגישה אני שט.."
ואז היו עוד כמה בתים והפזמון חזר..שרנו כל מי שהיה באולם..כולם מכירים את השירים של אחי..
נגמר השיר..ואז הצטרפו אל האולם 'יוניפלוו' הם להקת ראפרים, שיש להם שיר שאחי שחר שר את הפזמון.. קוראים לו 'מאבד שליטה'.
הוא שיר קיצבי, אז הם הרימו את כל האולם על הרגליים, אין כולם רקדו ושרו את השיר..
היה פשוט סוף..

הגיע השלב השנוא עליי..הפרידות.
נפרדתי מכולן..מהחברות, מהידידים..מכולם.
ונסעתי עם משפחתי הביתה.
הגענו, עליתי עם אמא שלי ואחותי לחדר שלי להתחיל לסדר את כל המזוודות..
ישבנו בחדרי צחקנו, שרנו, דיברנו..גמרנו לסדר והורדנו הכל למטה..
אני: אני שניה באה..
אמא: לאן??
אני: לחדר שלי שניה..שכחתי שמה משהו.
עליתי אל חדרי..להתייחד רגע עם עצמי.. הימים האחרונים היו מטורפים, הכל עבר כ"כ מהר בלי שאני ישים לב.. הפרוייקט הזה, המסיבה, שמוליק, רותם, הריון מדומה, פרידה.. ועוד המון דברים שהכבידו עליי..
נשכבתי על המיטה בחדרי..בהיתי בתקרה..ניקיתי קצת את מחשבותיי..
פתאום הפלא' שלי צילצל..זה היה רותם.
אני: הלו?
רותם: היי..את מוכנה?!
אני: בערך..אתה בא לקחת אותי?
רותם: כן..עוד 15 דק' תיהי מוכנה?
אני: אממ נראה לי שכןן..תתקשר אליי טוב?
רותם: טוב מאמי.
😕 'הוא קרא לי מאמי??' הוא יודע שאני שונאת את המילה הזו..במיוחד מהאנשים שקרובים אליי..
לקחתי את הMP3,הפלא' וירדתי למטה.
אבא: איפה את ישנה?
אני: אצל יוספה, אחת מהחוג שלי, אנחנו נוסעות מחר בבוקר מוקדם..
אבא: אהההה..
אני: טוב אני צריכה כבר לזוז..תן לי נשיקה..
אבא: ג'ין בלי שטויות שמה אה?! אני סומך עליך..
אני: אל תדאג אבא, אני יהיה בסדר.
התחבקנו, הוא נתן לי נשיקה גדולה, החזרתי לו..
וככה היה עם שחר רון ואביב..אחים שלי.
מירית: מה לא מגיע לי?!
אני: לא, אני בכלל לא רוצה להיפרד ממך..
מירית: גם אני יפה שלי..
התחבקנו, בכינו שתינו, נתתי לה נשיקה וחיבוק שכמעט חנק אותה.. היא שמה עליי שרשרת עם קלף של התורה בפנים..שישמור עליי..
ניגבתי את דמעותיי..ונעמדתי מול אמא שלי.
אמא: תראי להם מה זה אה?! אמרה לי מנסה לשמור על קור-רוח.
אני: חח ברור אמא שליי ברור..חיבקתי אותה..את עוד תיהי גאה בי..לחשתי לה באוזן.
אמא: אני כבר גאה בך יפה שלי..אני גאה בך..
התחבקנו הרבה..היא דחפה לי כמה שטרות לכיס..
אמרתי לכולם שלום ועליתי למדרכה..רותם כבר חיכה לי שמה מחוץ למכונית.
ברגע שהוא קלט אותי הוא מהר רץ לעברי עזר לי עם המזוודות והכניס אותן לבאגז'..
רותם: מה שמת שמה??
אני: לא כדאי לך לדעת..
נכנסנו למכונית, הוא הניע והתחלנו לנסוע.
רותם: אז מה?? איך היה במסיבה??
אני: סוף הדרךך..מרגש ואין באמת סוף..
רותם: יפהה.. ומה?? שמוליק הזה היה??
אני: 😕 כן.
רותם: ידעתי שהוא היה שמה..שאלתי בשביל לראות אם את משקרת לי..
לא עניתי לו..הסתכלתי על הנוף ושתקתי.
רותם: וקרה משהו?
אני: לא, אני נשבעת לך ביקר לי שלא..
הוא לא אמר כלום..הסתכל עליי ושתק.
כל הנסיעה עברה בשקט.
הגענו.
רותם: את צריכה שאני יוציא לך את המזוודות?
אני: לא.. יש לי פה תיק קטן יש בו כל מה שאני צריכה להיום.
רותם: טוב..
הוצאתי את התיק הקטן מהאוטו, ונכנסנו אל הדירה.
רותם: טוב אני הולך שניה לחדר..
אני: טוב אז אני נכנסת שניה למקלחת, אני צריכה לשטוף את הפנים שלי..
רותם: טוב..
הוצאתי מהתיק מגבונים, מברשת שיניים וסבון לפנים.
ניקיתי את פניי, צחצחתי את שיניי ויצאתי.
דלת החדר של רותם הייתה סגורה, אז דפקתי.
אני: רותם אפשר להיכנס?
הוא ייצא אליי תוך שניות..'קחי', אמר לי..והושיט לי שקית..
אני: מה זה?
רותם: לכי למקלחת תלבשי את זה..
אני: טוב..
נכנסתי אל המקלחת..פתחתי את השקית.
זה היה חזיה אדומה כזו שמעליה מלא תחרה שחורה באה על חצי חזה, תחתון תואם וביריות.
לבשתי את זה.. זה בא עליי בדיוק.
ניפחתי את שיערי מעט..ויצאתי.
דפקתי על הדלת..
רותם: לבשת את זה?
אני: כן..אפשר להיכנס?
רותם: כןן..כנסי.
פתחתי את הדלת.........

מושלמות שלי מקווה שאהבתן . . פרק הבא יהיה ליגה . .
למי שמחר לומדת[כמוני] תהנו בבצפר, אם זה אפשרי . .
אוהבת אותכןןן . .
לא זה לא אפשרי!!
חחח...מחר היום הגדולל דוש!!!!!!!! בעעע
פרק מעלך יפה שלי.. ממש ממש אהבתי..
אני חולה על הכישרון היפהההה הזה שלך!!!!
חח עולם קטן.. את כל חיי..!!

אוהבת אותךךך ומחכהה להמשךךךךך
ולמחרר לראות אותךך...
מוואה ענקקקקקקית..

סתיוו'ש 😊
סנופייייי מעלפתתת שליייייי, המשך מדהים!!!
מעניין מה הוא יעשה לה.. 😉
מחכה להמשךך הבאאא ...


^^
בואי נחשוב ביחד שמנה אחת!!
מדהייים
אני כבר מתרת לעצמי מה היה שם...

המממשך
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 21/04/2006) ^^
בואי נחשוב ביחד שמנה אחת!!

חחח יא מצחיקה ברור שהם ישכבו.. זה כבר לא הפתעה..
אבל פה הוא היה מיסתורי כזה קנה לה משהו אמר לה ללכת להתלבש, הוא בטוח אירגן משהו...
מענין ..........
ניראה לי הוא חם עלייה אש!!
חח
וליידיי.. אני מצחיקה?! את מצחיקה.. ימצחיקה..
חחח איזה מגעילהה אני חחחחחחחחחחחחחחחח עזבי משהו לא בסדר אצלי היום.. אני עייפה!!

וווודוש.. תפרטיי מה ילך שמהההה.. בלי להגיד שכבנו וזהו... זה לא כזה מעניין..
אני רוצה פרטיםםםםםם...חחח..
חחחח סתיווש יא משוגעת..
אבל סנופ היא צודקת, תפרטי!
צעד צעד.
אבל צעד צעד..
לא לדלג על שלבים!!.. חח
חח לידי... כבר אמרתי לך שאת פ-ש-ו-ש-ה ח-מ-ה ש-ל-י?!... חח
אאאאאאא .. אני מכירה ת'שיר מאבד שליטה
זה אח שלך שר תפזמון ?!?!
וואיייי וזה אח שלך יענו האמיתי הוא באמת זמר ?!?!

וההמשך מדהיםםםםם😊
מי אמר לכם שהוא ישכבו?!
ואם זה יקרה אני באמת אפרט . .
אוהבת אותכן י'חמות משהו פלפל . .

לילה מושלם לכולן!
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 21/04/2006) אאאאאאא .. אני מכירה ת'שיר מאבד שליטה
זה אח שלך שר תפזמון ?!?!
וואיייי וזה אח שלך יענו האמיתי הוא באמת זמר ?!?!

וההמשך מדהיםםםםם😊
כן כן זה באמת הוא.. שחר חדד היפה שליייי..
זה אח של סופה..

חחח ועזבו אותי אני לא חמה, פשוט זה יעשה את הסיפור יותר סוחף... 😠
QUOTE (Lid0ri @ 21/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 21/04/2006) אאאאאאא .. אני מכירה ת'שיר מאבד שליטה
זה אח שלך שר תפזמון ?!?!
וואיייי וזה אח שלך יענו האמיתי הוא באמת זמר ?!?!

וההמשך מדהיםםםםם😊
כן כן זה באמת הוא.. שחר חדד היפה שליייי..
זה אח של סופה..

חחח ועזבו אותי אני לא חמה, פשוט זה יעשה את הסיפור יותר סוחף... 😠

יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני לא מאמינהההההההההההההה
סופפפפה אני מתההההההההה חולההה על השיררר הזה ויש לאח שלךךך קוללל קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יואואואואואואווא עזבו אני עדיין לא מעקלתתתתתתתתת
תגידי לאח שלךך שהוא מלךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😊
ושהשירר הזהה בנזונהההההההההההההההההה😊
טוב סופה זאת שוב אני @!@@@@@
תקשיביי אני לא מעקלת !
אני עכשיו שומעת את השירררררר
ואני התאהבתי באח שלךךךךךךךךךךךךך
איזה קולל ואני לא מעקלת שהוא א-ח-ח-ח-ח-ח-ח--ח שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

תגידייייייי לוווווווווו שאני חוווווווולללללללההההההה עליוווווווווו אתתת לא מבינהההההההה איזה שיר ליגההה וכמה הצבעתי לשיר הזה במבוקשיםםם חחחח
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊:

יוווווווו אני לא מאמינההההההההההההההההההההההההההההההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך