נשמותיי אני לא עושה חג בבית, אז אני לא מבטיחה היום המשך . .
אוליי . .
ואם לא אז הנה הודעתי מראש . .
-אוהבת אותכן. .-
וחג מושלם!
תמממשיכי ממאמי כשאאת ייכולה [[:
סיימתי 57 עמודים,אני לא מאמינה . .
הסיפור שלך מדהים !
אין אין לי מילים פשוט . . את כותבת ממש יפה . .
גמני פעם הייתי רוקדת,לא משהו רציני אבל אין את בידיוק כמוני.
כשאני רוקדת אני מישהי אחרת לגמרי אני נסחפת עם המוזיקה למקום אחר שזה מדהים . . (:
היו כמה פרקים שבכיתי בהם /: . .
הפרק שהיא סיפרה לו שהיא התנשקה עם שמוליק,והפרק שהיא עשתה את הבדיקה של ההריון.
את כותבבבבבבבת מרגש יואו אני מתה על הסיפור הזה ! =]
ויאללה השמוליק הדבע הזה ! אופ,הוא חמוד כן אבל היא צריכה להיות עם רותם,ר-ו-ת-ם ! =]
רותם הזה נשמע כל כך מושלם (: , תגידי,הוא אמיתי ?!
ותמשיכי מתי שאת יכולה,קחי ת'זמן רק אל תהרגי אותנו פה ממתח יותר מידי . . P:
אוהבת אששששששששששש.(:
פשוט מהממםם
תמשיכי דחוףף!
סתתם היה באלי להגיבב שובבבבבבב
הממשך את כותבתת מדהיםםםםםםםםםםםםםם😊
פרק סוףףףףףףףףףףףףףףף
אל תדברי שטויות חחחחחחח
ומזה המלכת יופי הזה?
מחכה להמשךך
מטורפתתת עעלייךך
טלוש