חחחח סתיו..אני חייבת לומר לך!!..
ילדה בת 13 וחצי שמשחקת אותה מינימום ראש המאפיה הרוסית.
תעשי טובה ותחזרי לקונכיה שלך.
יש לך עוד הרבה חלב על השפתיים..
ויאללה ממש לא מתחשק לי לענות לך על הטיפשות שלך.
גם כן תופסת מעצמך.
זה היה לענין ברמות!! חחחחחחחחחח.. נקרעתי שעה, אהבתי תתגובההה!!!..
חח בואנה זה כמו בלול פה !
כולה זה ביפור על רותם הסקסי
שמוליק הקוף עם הקוקו הארוך ..
וסופונת המדהימה !@$
אז חלאסס ..
אם באלה היא גם תעשה המשך בעוד חודש וחצי !@$
אבל היא לא תעשה את זה .. כי היא יודעת שאנחנו מכורות 😁
חחחחחחחח
וגל ?!
אל תחשבי שרבים איתך ..
אני בעצמי קראתי היום את הסיפור חנות הממתקים שלו וראיתי שהגבת שם אין תגובות ..
ואז כולם היצפו אותך ..
ולא עשית המשך עד אז ..
חוץ מזה אתמול סופה ההיתה ממש מאמי .. ובשבילי ובשביל עוד כמה בנות היא עתה 2 המשכים ארוכים ..
צריך גם קצת מוזה לסיפור ..
אל תחשבי שזה בא ככה סתם ...
מואה
יאללה ביי
וסופה ?! המשך מהיייייייר 😛
חח הבטחת לי קופה :]
גלל .. את טיפה מגזימה את לא חושבת ?!
היי סופה בסיפור ..
היא בטח קוראת עכשיו הכול כמו שאני קראתי 😁😁😁
מואה
QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) חחחח סתיו..אני חייבת לומר לך!!..
ילדה בת 13 וחצי שמשחקת אותה מינימום ראש המאפיה הרוסית.
תעשי טובה ותחזרי לקונכיה שלך.
יש לך עוד הרבה חלב על השפתיים..
ויאללה ממש לא מתחשק לי לענות לך על הטיפשות שלך.
גם כן תופסת מעצמך.
זה היה לענין ברמות!! חחחחחחחחחח.. נקרעתי שעה, אהבתי תתגובההה!!!..
חחחחחחחחח אויי זה היה כיף.
היא עיצבנהה אותי שתלמד לשלוט על הפה שלה למה אני לא בגיל שלה.
חושבת את עצמהה זאתי.
😛
אלוהיםםםםם ישמורררררר, בנות אני לא פה חצי יום וזה מה שקורה???????
קודם כללל, סתיו וגל אני לא רוצה שתריבו כי אין שום דבר ששווה את זה, אפילו לא הסיפור שלי, ובננות עדיין לא נגמר אני הבטחתי המשך ואני ישים, אני עובדת עליו מהצהריים וראיתי שמישהי רשמה שלוקח 5 דק' לכתוב המשך וזהו, אז זה ממש לא נכוןן!!
אני שמה המשכים מכל הלב, מתקנת טעויות והכל, הסיפור הוא חשוב לי ולוקח לי איזה שעה או יותר לכתוב המשך אני נשבעת!!
בקיצור אני לא רוצה שתריבו אני עד עכשיו לא הבנתי מה קורה פה באתר שכולם רבים עם כולם וזה לא בא טוב, זה אתר ה-א-ה-ב-ה, אז בבקשה כולן להירגע ותחשבו פעמיים לפני שאתן אומרות משהו אני לא רוצה שיהיו ריבים וכאלה באתר, אני ממש לא אוהבת את זה!!
וגלו'ש אני לא יודעת מה קרה לך, ולמה את לא שמה המשך בסיפור שלך, ואני לא רוצה שתריבו איתה זה עיניין שלה ואפשר לשאול אותה בפרטי תכבדו כל אחת והסיבות שלה . .
וגלו'ש אני ממש אבל ממש לא רוצה שתעזבי ת'אתר ממה שהבנתי הסיפור שלך זכה בתחרות הסיפור הכי הכי . . וזה כבוד של ממש!
אז די עם המריבות בסה"כ כולנו פה בני אדם וכולנו שוות, אז פשוט חלאס!!
אני עכשיו עובדת על המשך וסליחה, לא חשבתי שזה יגיע לרמות כאלו . .
אוהבת אותכןן בטירוף, אל תשכחו . .
סופה.
נ"ב:
תודה לכל הבנות המדהימות שהגנו עליי . . אין פשוט א-ה-ב-ה עפה פה . .
חחא יזה מאמאי את שיווו !# :]
אך כל כך מתוקה סופפפפפפפפפה !~@#
אני אוהבת אותך
אוייייייי דושששששששששהה שליי אתת אהבתתת חיייייייי הניצחיתתתתתת!!!!
מה אני בלעדיייייייייך-כלום!
איתך-הכללללללל!!!!!!!!!!
מאוהבת בך אוצררר שלייייייייייייי...
איזה יפה דיברת! רק לאנוס אותך!!
שימדורה על העיניים האלה..חחחחחחח
יאללה המשכו'ששששש.... אני מכורהה לכתיבה שלךך..
ולרותםםםםםם הקטןןןןןןןןן שלייייייייייייייייי... 😛
גם אלייך נו.. שלא תרגישי מקופחת.. 😊
ביי קטנה!
סתיוו'ש 😊
רותם יצא וסגר אחריו את הדלת..
התקרבתי אל השיש..הסתכלתי במראה..שטפתי את פני מעט..
הלכתי אל האסלה..שמתי את המקל..והשתנתי עליו..
סיימתי ושמתי את המקל על השיש.. הסתכלתי על השעון השעה הייתה 14:57.
אני: רותםם..
רותם: אפשר להיכנס?!
אני: כןן, בוא.
הוא נכנס..די מבוהל..'נו? עשית?' שאל בפחד.
אני: כן..צריך לחכות עוד 2 דק'..
רותם: תקשיבי, החזיק בידיי והושב אותי על מכסה האלה..הוא התכופף וישב על הרצפה מולי.
אני מתכוון לקחת אחריות, וכל מה שתחליטי אני איתך, אם תחליטי לשמור את הילד נגדל אותו ונתחתן, ואם לא אני אהיה איתך בהפלה.
אני: כן..אמרת לי את זה כבר.
רותם: את יודעת מה את מתכוונת לעשות?!
אני: לא.. אני חושבת על זה.. מצד אחד זה הילד שלי..זה התוצאה של האהבה שלי ושלךך.. הילד שלנו, ולהרוג אותו..נשמע לי אכזרי..לא נראה לי שאני אוכל לחיות בהרגשה הזו.. אבל מצד שני ילד עכשיו יעצור אותי..אני לא אוכל ללמוד, לרקוד, המשפחה שלי תנדה אותיי..הדמעות התחילו לחנוק את גרוני..
פתאום נשמע צילצול השעון..
אני: הגיע הזמן..
רותם: לא שניה! תקשיבי אני לא חושב שאני אהיה מסוגל להפיל את הילד שלנו..אני רוצה שנשמור אותו.
אני: לא לא שניהה..רותם זה עיניין גדולל..
רותם: לא סופה, אני לא יפיל את הילד שלנוו.. אני מוכן לקחת את כל הסיכונים..אני אתפטר והכל..
אני: לא רותםם..ושוב התחלתי לבכותת..
התחבקנו..חיבוק שנשמשך המון זמן..
רותם: טוב את מוכנה?? ומחה את דמעותיי מפניי.
אני: לא יודעת..
רותם: ביחד.. נתן לי יד והלכנו ביחד לראות את התוצאהה..
הסתכלנו שנינו..והתחלנו לבכות..
רותם: אני לא מאמיןן..
אני: חשבתי שאני בהריון..
רותם: גם אני..כנראה שזה לא צריך לבוא עכשיוו..
אני: כנראה..והתחבקנו שוב.
רותם: בואי נילך למבטח שניה..תשטפי את הפנים ותבואי.
אני: טוב שניה אני באה.
הוא ייצא ואני שטפתי את פניי.
הסתכלתי על עצמי במראה..נשימת רווחה יצאה מפי.
אני לא בהריון..הכל יהיה כרגיל עכשיו..הריקוד..המשפחה..הלימודים..כן יהיה טוב.
ניגבתי את פניי ויצאתי אל רותם שבמטבח.
הוא ישב על השיש ולגם מכוס הנס שלו.
אני: היי..
רותם: היי..איך את מרגישה??
אני: יהיה טוב..
רותם: לא פיזית..נפשית.. את מאוכזבת?!
אני: לא יודעת.. לא יודעת אין לי חשק לדבר כ"כ..
רותם: טוב איך שבא לך..
אני: תקשיב אני יודעת שרבנו והכל..אבל ההצעה לישון אצלך היום עדיין עומדת בעינה?
רותם: כן ברור..
אני: טוב, אז עכשיו אני יעלה הביתה ואני יתקשר אליך ונקבע טוב?
רותם: למה את עולה עכשיו?
אני: כי חברות שלי מארגנות לי איזו מסיבת הפתעה ואני הרוגה לא ישנתי כל הלילה..
רותם: חח מאיפה את יודעת על המסיבה?
אני: סיפרו לי..מה ידעת על זה?
רותם: כןן..הן אמרו לי לבוא אבל אמרתי להן שלא מה יש לי לחפש עם חבורת ילדים בני 16?
אני: תודההההההה..
רותם: לא לא התכוונתי אלייך, אבל רציני, ממילא אסור שיראו אותנו ביחד..אז מה אני ישגיח עלייך?
אני: טוב אתה צודק..אז אני יתקשר אליך אחרי המסיבה טוב?
רותם: טוב..
אני: טוב אני זזה..נדבר כבר..ביי..נשקתי ללחיו והתקדמתי לכיוון הדלת.
רותם: שניהה..איך את עולה הביתה?
אני: במונית..
רותם: מה פתאוםם?? בואי אני ייקח אותך.
אני: לא לא מה פתאום..
רותם: טוב שתקי ובואיי..
הוא ייצא אחריי..ונכנסנו לאוטו.
הנסיעה עברה בשקט..בלי מוזיקה ובלי כלום..עדיין היחסים בנינו היו קרים.
רותם: טוב הגענו..
אני: כן..טוב תודה..
רותם: אין על מה..נדבר..נתנו נשיקה קטנה בפה..קרה כזו..ויצאתי.
נכנסתי הביתה..עליתי מהר לחדר לפני שמישהו יתפוס אותי..נכנסתי לחדרי..
התפשטתי,החלפתי בגדים ונכנסתי למיטה..
בשעה 6 אמא העירה אותיי..
אמא: סופההה..
אני: אההה אמאאאאאא..
אמא: השעה 6 קומיי..אה והתקשרו אלייך הביתה..מישהו מוזר הוא לא היה מוכן להזדהות.. הוא רק אמר.. תגידי לסופה להיות מוכנה ב9..היא תביןן..
אני: חח בטח אלה היו חברות שלי..הן מארגנות לי מסיבת הפתעה.
אמא: באמת?? רציתי שנישאר כולנו בבית נזמין אוכל ואיזה סרט טוב..
אני: סורי אמא..חבל שלא אמרת לי לפני..
אמא: לא משנה מאמי..תהני עם חברות שלך..
אני: תודה נשמתיי..
אמא: מתי תחזרי?
אני: אמא אני הולכת לישון היום אצל רותם, כי אנחנו צריכים לנסוע מחר מוקדם מוקדם בבוקר לחיפה..
אמא: מה?? אז מהיום בלילה אני לא אראה אותך?
אני: אמא מה זה משנהה?? בכל מקרה אתם תבואו להופעה אחת שלי לפחות לא??
אמא: כן ברור..
אני: טוב אז דיי עם הלחץץ..ואולי אני יבוא שבת..זה מה שרותם אמר לי..
אמא: טוב יפה שלי העיקר שתהני..
אני: תודה נשמתי..טוב אני מתחילה להתארגן מה השעה??
אמא: יש לך זמן השעה רק 6..
אני: אה.. טוב אז אני אצחצח שיניים וישטוף פנים ואני יבוא לשבת איתך על נס..
אמא: יש לי קליינטיות מאמי..באתי רק להעיר אותך..
אני: אה טוב מאמי לא משנהה..
אמא: יותר מאוחר יפה שלי..את רוצה פן היום לא?
אני: כןן..
אמא: טוב אני ימצא זמןן ואני יגיד לך..
אני: תודה מאמג'..נתתי לה נשיקה ויצאתי מהחדר אל המקלחת.
כאבה לי שוב הבטן..והתחילה הסחרחורת שוב..אבל הפעם לא התעלפתי..
יצאתי מהמקלחת וירדתי אל הקומה למטה..הכנתי לי נס טעים וישבתי סתם לקרוא עיתון..
הסתכלתי על הפלא' שלי היו לי 2 SMS:
1-דושית שלי(סתיו):
~סנופי, התקשרתי אלייך ולא ענית, תיהי מוכנה ב9 אנחנו באות לאסוף אותך..וכבר סיפרתי לבנות שאמרתי לך..חח לא משנה..אוהבת אותך!~
2-שמוליק גני:
~יפה שלי, אני אוהב אותך..ואני כבר מתגעגע..נתראה בקרוב~
יצאתי מההודעות וראיתי מלא שיחות שלא נענו..מכל החברות..
חזרתי אל כולן..וכולן אמרו אותו דבר..להיות מוכנה ב9.
בקיצור סיימתי את השתיה..עליתי לחדר..החלטתי שאני רוקדת קצת..הרבה זמן שלא רקדתי..
הזזתי את המיטה, את הפוף את כל הדברים שהפריעו לי..
שמתי מוזיקה בפול ווליום..והתחלתי להתמתח..כאבו לי כל השרירים בגוף..לא עשיתי את זה המון זמן..
לאט לאט התחממתי..
ואז התחלתי לרקוד את כל הריקודים שלמדתי עם רותם..
הסתכלתי על עצמי במראה..לא הייתי מרוצה כ"כ מהתוצאה..נבחרתי לפרוייקט כזה גדול ולא נראה לי שאני יספק את רצונם..
אחרי שעה של אימונים..נכנסתי להתקלח.
כרגיל זה היה ריענון של החיים..עשה לי טוב..וראיתי שקיבלתי מחזור..
כנראה שאיחרתי מהלחץ..כל הפרוייקט וכל זה..העיקר שקיבלתי וזהו.
יצאתי מהמקלחת, הלכתי אל חדרי..הוצאתי מכנס קצר וגופיה וירדתי למטה..
דפקתי לאמא על דלת המספרה..
אמא: כןן..
אני: אמא את יכולה לעשות לי פן?!
אמא: כן מאמי אני מסיימת איתה, היא הייתה עם קליינטית, תוך 10 דק' ותבואי..תבחרי בגדים בנתיים.
אני: טוב מאמיי..
עליתי אל חדרי שוב..הוצאתי מיני מנופחת כזו שאחי קנה לי מחו"ל ועוד חולצת סטרלס יפה שבאה סוף עם המיני..ירדתי למטה..הסתכלתי על השעון..היה כבר 8..
הקליינטית יצאה..נשקה לי לשלום..ונכנסתי למספרה..
אמא: תייבשי לעצמך בנתיים אני הולכת להביא לי נס ולעשן סיגריה..לא נחתי היום שניה..
אני: חח טוב אמא טוב..
ייבשתי לעצמי את השיער..בקיצור אח"כ היא עשתה לי פן סוף הדרך..ועליתי אל חדרי להתארגן..
התאפרתי,שמתי קרם גוף, בושם את הבגדים..וירדתי למטה..
אמא: פשוט מהממת..
אני: חחח די נו תמשיכי..
אמא: אבל שוב מיני??
אני: כן אמא דיי..
אמא: טוב מאמי..
אני: מה עם שחר, רון, מירית, אביב?? (אחים שלי למי שכחה) ואבא? הם לא מתכוונים לראות אותי לפני שאני נוסעת?!
אמא: שתחזרי היום אחרי המסיבה הם יהיו פה..רק אל תחזרי מאוחר מידי..
אני: לא מה פתאוםם..אל תדאגי..
אמא: טוב מאמי תהני לךך..את צריכה כסף??
אני: לא מאמיי..ואז הפלא' שלי צילצל..
אני: הלו?
סתיו: דוש אנחנו במכונית למעלה במדרכה..בואי..
אני: טוב מאמי אני עכשיו יוצאת.
וניתקתי.
אני: טוב אמא מחכים לי..נתתי לה נשיקה..אוהבת אותך!
אמא: גם אני מאמי..בלי שטויות!
אני: חח אל תדאגי 😊 ..ויצאתי.
עליתי אל המדרכה ראיתי את אור-חן, לידור, סתיו ונוי במושב האחורי..ואמא של אור-חן נוהגת..
אני: חח איזה כייףך שמרתן לי את המקום הקידמי..איזה כבוד..
לידור: חח כן אנחנו נמחצות פה 4 מאחורה..
אני: חח לא משנה..לאן הולכים??
אור-חן: לבית יגאל אלון..סגרנו אותו רק בשבילך..
אני: חח באמתתתתת???
נוי: כןן..וכולם כבר שמה אז יאלהה..
נסענו..
אני: חח בת-שבע מה שלומך מאמי?? סליחה על ההתעלמות..אמרתי לאמא של אור-חן..
בת-שבע: ברוך ה' מאמי..נו מה אז את נוסעת לשלושה שבועות?
אני: חח כןן..
בת-שבע: יפה יפה..
אני: כן..ותודה על הטרמפ.
בת-שבע: בבקשה מאמי..
הגענו..
בת-שבע: יאלה יאלה עופו..
אנחנו: חח תודה רבהה..
בת-שבע: אין על מה מתוקות..אור-חן לא מאוחר טוב מאמי?
אור-חן: טוב אמאא..בייי..
התקדמנו לעבר המקום..
אני: יואו אני לא מאמינה שכל זה בשבילי..
נוי: אז תאמיני..ואת לא מבינה בכלל כמה אנשים יש בפנים..
אני: חח אתן לא שפויותת..
נכנסנו..פתאום קפצו עליי איזה 20 אנשיםםםםםם..וחיבקו ונישקו אותייייי..
המקום היה מ-פ-ו-צ-ץ.. אחרי חצי שעה של נשיקות וחיבוקים..ראיתי שהדי-ג'י היה VIVO, בן דוד של אור-חן..חתיך של החיים..בקיצור הוא תיקלט..
בעודי נכנסת לרחבה ראיתי את שמוליק וחברים שלו..הוא קלט אותי..והתקרב אליי עם חיוך..
שמוליק: שלום יפיופה..
אני: חח שלום..מה קורה??
שמוליק: ברוך ה'..מאושר עד הגג..צעק..
אני: חח טוב.. מה איך המסיבה??
שמוליק: אשש..מוזיקה טובה..וראית כמה אנשים באו רק בשבילךך??
אני: חח כןן..איזה כייף..
שמוליק: טוב בואי אני יכיר אותך לחברים שלי.. הוא נתן לי יד והוביל אותי אליהם..
בקיצור הכיר לי כמה חברים חמודים שלוו..
שמוליק: עכשיו אפשר לומר ברישמיות..ברוכה הבאה למשפחה..
אני: חחח כןן..טוב מאמי אני הולכת לחברות שלי אני צריכה עוד להסתובב להגיד לאנשים שלום..
שמוליק: טוב מאמי..אבל תבואי לרקוד..אני מת כבר לראות אותך רוקדתת..
אני: חח טוב מאמיי..ביי..
הוא תפס אותי בידי..והצמיד אותי אליו..
שמוליק: מה ככה?? בלי נשיקה??
טוב בנות לא יודעת מה יש לי, המריבה שלכן הורידה לי חשקק..וראיתי איזה גועל נפש הולך באשכול של המלכת יופי..ממש ממש תת-רמה..
אני מקווה שאתן לא תשתתפו בקללות ומריבות וכאלה..ממש שונאת את זה, עושה לי רע!
ומיכלוש>> 236723508
האיסיקיו שלי . . וכל מי שרוצה/צריכה אותי . . אני שמה, לכולם!!
א-ו-ה-ב-ת אותכןן . .
סנופי.
וסליחה אם ביאסתי מישהי על ההמשך . .
מושלם מאמי פשוט יפה!!!!!
מתה על הכתיבה הסוחפת שלך..
שימי המשך שתוכלי אוצר..
לילה מושלם..
אוהבת אותך!!!
סתיוו'ש 😊
מהממם סנוםפפ אוהבת אותך !~#
ומזה האשכול של מלכת היופי ? איפה זה ?
משולםם מאמי
ארר השמוליק הדבעע זה מעצבןן אותיי!