חחח רק אל תתחילו לריב כמו שהיה בפורום סירטונים ותמונות חחחחחח :]
סופונת המשכו'ש! :]
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 18/04/2006) יאאאא
אז מה עם היא לא כתבה כמה ימים..אתמול היא עשתה 2 ארוכים..והיא הבטיחה גם היום אם תספייק
וגלל, אגגב,
אפשר לחשוב את כל יום שמה המשששך
אז אל תבואיי בטעענות ! \=
ססופווו'ש תמממשייכי כפררררררררה
((:
את יודעת למה אני לא שמה??..את לא יודעת, אז אל תבואי את בטענות.
ושוב ריבים .. לא רבים.. =]
גגל חמוודה
את לרובב לא ממשיכה כי אין תגוובות ! זה לפחות מה שאת כותבת בסיפורים שלך...
והיא למרות שיש מלא לא ממשיכה..אולי כ היא לא כל היום באתתר !
כי יש לה עוד חיים..כמו לכולם פפפה
וחוצצצממזה % ...
היא שמה המשכים נכון...ושהיא שמה היא תמיד שמה ארוךך
אז חלאאאס להיות כמו ילדה קטנננה..
+ כל דבר באתר יש למישהו מה להגיד..
דאגגו לעצמכככם - במקוקם אלחררים ! +
סופה מממממאמי תממשיכי [: אני במתחחחחחחחחחח PPP:
שיררררררררקה (:
מה ילדה קטנה??...ואייייייייי אתם פשוט נמאסתם אתם לא קולטיםםםם???...
כל דבר אתם הופכים לריבבב..
את בכלל יודעת למה שבוע לא שמתי המשך???.. את מזה לא יודעתת..אז מזה אל תשפטי אותי..
אבל אני אומרת שאם היא כבר מגיבה..אז שתשים!!..אני שבוע לא הגבתי..כי אני לא מתכוונת לשם המשךך!!!..
המשפט שלך מזה..אבל מזה לא במקום..
והופה, אמרת לבד..אין לי תגובות.. אבל אני לא נכנסת לזהההה..
אחרי זה אל תתפלאו למה אנשים עוזבים.. כי אני בדרך לזההה..
QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 18/04/2006) QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) יש לך פול תגובות אני לא מבינה מה הבעיה להמשיך?...את ממשיכה פעם בכמה ימים!!!!!
הבעיה היא שאנשים לא חיים באתר.
מה הקשר חיים לא חיים עכשיו???.. להיות באתר זה לחיות? לא, זה לא!!..
את כותבת סיפור אז תמשיכי..
היא כותבת סיפור אבל לא תמיד אפשר להמשיך!
אולי יש לה לעשות דברים אחרים בזמן הזה ולא יוצא לה להשים המשך.
אני מבינה אותה, כי זה קורה גם לי.
אבל מבלי שזה יהיה מתוכנן זה בא ככה, ולפעמים הקוראים לא מבינים את זה.
ואת לא צריכה ישר לקום עליי בעצבים.
גם את לא ממשיכה בסיפור שלך לפעמים, אז כולם קמים עלייך? תבינו, לא תמיד יש זמן וכוח.
גם צריך השראה בשביל לכתוב פרק נורמלי, אז קצת הבנה לא תזיק!
כבראי אפשר להגיד משהו באתר הזה בלי שכולם יקומו עליי, אלוהים ישמורר..
פשוט תרגעו, זה יעשה טוב לכולם!
לא לריב לא לריב :]
שששש... :]
סופונת תמשיכי שתוכלי :] אבל אני במתח את שתיראי את זה תמשכיי (:
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 18/04/2006) QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 18/04/2006) QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) יש לך פול תגובות אני לא מבינה מה הבעיה להמשיך?...את ממשיכה פעם בכמה ימים!!!!!
הבעיה היא שאנשים לא חיים באתר.
מה הקשר חיים לא חיים עכשיו???.. להיות באתר זה לחיות? לא, זה לא!!..
את כותבת סיפור אז תמשיכי..
היא כותבת סיפור אבל לא תמיד אפשר להמשיך!
אולי יש לה לעשות דברים אחרים בזמן הזה ולא יוצא לה להשים המשך.
אני מבינה אותה, כי זה קורה גם לי.
אבל מבלי שזה יהיה מתוכנן זה בא ככה, ולפעמים הקוראים לא מבינים את זה.
ואת לא צריכה ישר לקום עליי בעצבים.
גם את לא ממשיכה בסיפור שלך לפעמים, אז כולם קמים עלייך? תבינו, לא תמיד יש זמן וכוח.
גם צריך השראה בשביל לכתוב פרק נורמלי, אז קצת הבנה לא תזיק!
כבראי אפשר להגיד משהו באתר הזה בלי שכולם יקומו עליי, אלוהים ישמורר..
פשוט תרגעו, זה יעשה טוב לכולם!
את מדברת על לקום עליך?...
אף אחד לא קם עליך.. כולה הבעתי את דעתי.. אני אכתוב מה שבא לי.. ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות..
נשבעת לכם..כל היום אתם רק עסוקים בלריב, כתבתי את זה לסופה..לא לכם שתיקח לתשומת ליבה...
ואל תערבו את הסיפור שלי בכלל..הוא לא קשור לפהה..
אתמול רבתם על הסיפור של בתאל..היום הקטע עם האשכול על המלכות יופי.. עדיף שעכשיו נסתום כדי שלא יהיה עוד ריב סבבה?.....
אז אל תגיבו לתגובה שלי!!!..
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 18/04/2006) לא לריב לא לריב :]
שששש... :]
סופונת תמשיכי שתוכלי :] אבל אני במתח את שתיראי את זה תמשכיי (:
אף אחדד לא רב!!!
מה ניסגר איתכם שאתם חושבים שכל דבר זה מריבה?!
רדו מזה! גמרתי עם הגנון שעל כל דבר צריך לריב.
אני אומרת מה שאני חושבת לנכון להגיד, מי שרוצה שיקרא ויפנים מי שלא שפשוט יעביר.
^^^^
סבבה מאמי אבל לא את אומרת את זה בכעס \: לא עשיתי לך שומדבר !
רק אמרתי לא לריב=\
מיככלי ככפרה עלייייייייייך ! ((: מתה עעעליך
ואני לא אורמת יותר ככלום
כולם נמאססו עליי
גם כככככככן סעעמק
כל דבר יש מה להגגיד..שתתקו וסתכלו המ אתם עושים..ואז תדברו על אאחררים !
\=
ועזבוב ת'נושא..
לא נהרוס לסופפפפה את הסיפור ה-מושששששלם שששלה !
[=
חחח סליחה אם ניפגעתן או משהו.
פשוט זה עיצבן אותי טיפה.
כל מה שהלך פה היום עם הריבים פשוט שיגע אותי.
שוב מצטערת על הדיבור ה-עצבני שלי.
ושירקה-כמו שאותך זה עיצבן כך גם אותי!
לא יודעת מה ניסגר כבר עם האתר הזה..
הוא ידרדרררר מיום ליום, כך גם המשתמשים..
בעעע..
מתה עלייכן.. 😊
^^^^
צודקת 100% מה שהיה בתחרות היופי שם היה כבר מגעיל כל כך ! איכס יאק...
ולחשוב שעוד שנייה קפצתי שמה על כולם!!
אני מרגיעה שם ת'עיניינים והבנות שמה קופצות עליי כמו חיווווות..
אם לא היה לי כבוד הייתי יורדת שמה על אחת אחת.. כמו תינוקות!
יש להן מזל שלא ירדתי לרמה שלהן.
^^^^
חח כן הא פשוט גועל נפש