אני לא יגלה לכן עכשיו אם הסיפור אמיתי או לא . .
כי אז הסיפור יאבד את אפקט המיסתורין והסקרנות . . מבינות?!
אבל אולי עוד כמה פרקים בהמשךך . . נראה . .
ננננו?!
המששששך!
אני במתתתתח!
חח אוקי ;] !
מהמם תמשיכי נסיכה !
סופהההה דייי אני מכורההה מזה משנה אמיתי לא אמיתיייייייי
מתי את ממשיכה???????????????
אני רוצההההההההההההה בקשהההההההההההההההההההההההה
טלוש
יש לך פול תגובות אני לא מבינה מה הבעיה להמשיך?...את ממשיכה פעם בכמה ימים!!!!!
נוו תמשיכיי זה מזה יפההההה
QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) יש לך פול תגובות אני לא מבינה מה הבעיה להמשיך?...את ממשיכה פעם בכמה ימים!!!!!
הבעיה היא שאנשים לא חיים באתר.
לפי דעתי אפשר להיכנס לאתר לחמש דקות לרשום המשך
זה לא לוקח כל היום
אבל כל אחד ומה שהוא מחליט=]
כי אני שאני על המחשב אז אני באתר אהבה וגם מתכתבת והכל בו זמנית
נוו ססוופה 😢
תמשיכי מאמייייי
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 18/04/2006) QUOTE (G-A-L @ 18/04/2006) יש לך פול תגובות אני לא מבינה מה הבעיה להמשיך?...את ממשיכה פעם בכמה ימים!!!!!
הבעיה היא שאנשים לא חיים באתר.
מה הקשר חיים לא חיים עכשיו???.. להיות באתר זה לחיות? לא, זה לא!!..
את כותבת סיפור אז תמשיכי..
יאאאא
אז מה עם היא לא כתבה כמה ימים..אתמול היא עשתה 2 ארוכים..והיא הבטיחה גם היום אם תספייק
וגלל, אגגב,
אפשר לחשוב את כל יום שמה המשששך
אז אל תבואיי בטעענות ! \=
ססופווו'ש תמממשייכי כפררררררררה
((: