פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,770 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 51 מתוך 91
חחח סופה מאמי, תודה על המחמאה 😊
אני שמחה שהשלמת הכלל . . ונולדתי בשנת 91 ב17/1..בגלל זה קוראים לי סופה כי נולדת במלחמת המדבר("סופה במדבר").

חחח נעמההה באמת קראת למורה שלך רותם?!
יפה הסיפור שלי נכנס בך חזק אני רואה . .
ונראה לי שהמורה שלך סוף הדרך, פגשתי אותו באודישנים של נולד לרקוד . .
איזה כייף לך . . לנו ביטלו את כל השיעורים עד סוף החופש אווף אני משתגעת בלי הריקוד נשבעת לך . .
וכנראה שאני אמשיך היום . .
ואני בדר"כ שמה כל יום המשך פשוט בימים האחרונים לא ייצא כ"כ זה חופש את יודעת . .
חחח כן סופפה כל השיעור היום אני שירקה ונעמה סופה סופה רותם חחחחחחח 😁 😊
וסופה שימי עכשיו
חח איזה דפוקותת . .
הנה מיכלוש אני מתחילה לעבוד עליוו . .

~אוהבת אותך~
חחחחחח גמניא ותך !
ואני מחכה 😛 😊
חולה עליך הכיב עווווולם
חחחחחחחחחחחחחח נגמרתי היום 😁
ממ ..
יאללה אני מחכה :]
אוהבת
דושה שלי, איזה פרק מעלף...!!
כמה מוכשרת את יכולה להיות, מהההה.. אני מקנאה טיפה!
חחח חיים שלי, אני פשוט אוהבת אותך, יוו נואו?! מקווה שכן.
ואם לא אני יכולה להבהיר לך את זה.

אני - אוהבת - אותך - קטנה - שלי - הכי - הכי - בעולם ! ! !

יאללה מחכה לעוד פרק מדהים יפה שלי.

מוואה ענקיתתתת...

דושית שלך ור~ק שלך! 😊
מתי ההמשך ?!
^^^^
?=\
ישבנו ודיברנו, התעדכנו צחקנו..ואז עלינו לשיעור..

נכנסנו לכיתה, כל הבנות.. כל הבנים שרקו וצעקו..
התברר לנו שיש לנו מורה מחליף..
קראו לו איציק..הוא בערך בן 25 ..חכם של החיים.
הוא סטודנט למדעי הרוח(פילוסופיה ומדעי החברה) בקיצור מה שאני מתעניינת בו מאוד.
דיברנו איתו על אהבה, על זוגיות..
הוא נתן לי נקודת מבט שעד עכשיו לא ראיתי, הוא הסביר לי עד כמה האהבה והזוגיות היא סוג של אינטרס ושזה דבר שניתן להתגבר עליו.. מה שאני חשבתי שלעולם לא יקרה אם רותם ואני ניפרד.
היו לנו איתו שעתיים..שעה ראשונה ישבתי ודיברתי איתו..בשעה השנייה סתם ישבנו כל החברות בכיתה..
רותם התקשר..
אני: איציק אני יכולה לצאת שניה לשירותים?!
איציק: חח ראיתי שצילצל לך הפלא', צאי אבל תעשי את זה זריז..
אני: 😁 חח תודה.
יצאתי מהר מהכיתה לכיוון החצר ועניתי..
אני: רותם..
רותם: את רצינית או ששלחת את זה בשביל שאני אתקשר?
אני: אני לא עד כדי כך נואשת, דיברתי בקרירות, אני מחארת ביומיים.
רותם: ויומיים אומר הריון?
אני: לא בהכרח..תעלה אליי טוב?
רותם: אני לא חושב שזה רעיון טוב.
אני: תקשיב רותם, אני יודעת שאתה עצבני והכל, אבל גם אל תיסחף זו הייתה רק נשיקה וגם הפסקתי אותה כששמתי לב בכלל מה קורה, אני באתי וסיפרתי לך הכל למרות שיכלתי לשמור הכל אצלי ולהמשיך כרגיל, אני לא שכבתי איתו ואני לא רצחתי אף אחד, אני חושבת שאחרי כל מה שעברנו לא מגיע לי היחס הזה.
רותם: לא יודע סופה, אני לא יודע מה לחשוב, אולי הנשיקה נבעה ממשהו יותר גדול..ממשהו שלא שמנו לב אליו.
אני: מזתאמרת?
רותם: את באמת אוהבת אותי כמו פעם?? כמו בהתחלה??
אני: לא.. כי בהתחלה הייתה את ההתרגשות וכל הרומנטיקה.. עכשיו אתה כבר לא משקיע.. לא מפתיע אותי.. אנחנו כמו זוג נשוי, אולי זה בא בשביל לעורר את שנינו. למה אתה כבר לא אוהב אותי?
רותם: אני לא יודע.
בשניה ששמעתי את זה הרגשתי כאילו הלב שלי מתקמט.
ניתקתי לו.
לא רציתי לשמוע עוד מילה אחת שלו.
לא בכיתי, 'הפעם אני אהיה חזקה' הבטחתי לעצמי.
נכנסתי לשיכבה מעופפת לגמרי..הלב והמחשבות נשארו בשיחה הזאת..בשיחה הכ"כ מיותרת הזאת.
נכנסתי לכיתה, התיישבתי במקום שלי ליד הבנות ושתקתי.
לידור: סופה מה יש לך??
אני: סתם לא בא לי לדבר על זה..
לידור: נווו סופה.
אני: לא לידור, לא עכשיו דיי.
לידור: טוב אח"כ.. ותיזהרי לבכות, אני רואה שאת מתה כבר להוציא את זה..לחשה לי.
אני: טוב..תודה מאמי. ליטפתי את ידה.
נגמר השיעור, אמרנו לאיציק שהיה שיעור כייף הודנו לו ויצאנו.
לידור לקחה אותי לצד..
לידור: תספרי לי מה קרה.
אני: תבואי אליי אחרי הצהריים ואני אספר לך טוב?
לידור: טוב.
הלכנו אל הדשא לשבת עם שאר הבנות.
אני: סתיו בואי שניה..
סתיו: קמה אליי..אה מאמי?
אני: את רוצה לעשות לי טובה?
סתיו: ברור.. מה שתירצי..
אני: את יכולה לבוא אליי אחרי בצפר?? נקנה ערכה ביתית לבדיקת הריון.. אני צריכה שמישהו יהיה איתי.
סתיו: ברור מאמי ברור..
אני: תודה יפה שלי.. חיבקתי אותה.
וחזרנו אל הבנות.
נוי: סופה את שוב חיוורת..
אני: עזבי אני לא מרגישה כ"כ טוב..יעבור..
נוי: יש לנו עוד שעה אחת והולכים הביתה..
אני: כן אני יודעת.
נוי: אז מה.. מחר היום הגדול אה?
אני: כןןן..חשבתי ששכחתן.. אולי נעשה משהו לפרידה?
נוי: לא אני לא יכולה.. יש לאמא שלי יום הולדת אנחנו יוצאים..
אני: אהה..ואת לידור? וסתיו? ואור-חן? ותהל? בר? רעות?
כולן דפקו לי תירוצים..אבל בסדר להרגיש יותר חרא לא יכלתי.
הצילצול נשמע..נכנסנו לשיעור..עוד שעה מעפנה של מתמטיקה.
והלכנו הביתה..
אני: יאלה דושית, נעלה במונית?
סתיו: סבבה מאמיי..
עצרנו מונית..נסענו לבית המקרחת ליד ביתי..ויצאנו.
נכנסנו לבית מרקחת.
אני: דושש..הנה זה.והצבעתי את ערימת הערכות שהיו על המדף..
סתיו: נו קחי אחת..
אני: הנה..לקחתי אחת.
והתקדמנו לקופה.
באמצע התור ראיתי חברה טובה של אמא שלי..יהודית.
יהודיתת: סופההההה..מה שלומך מתוקה??
אני: 😯 הכל טוב מאמייי מה איתך? נתתי לה נשיקה בלחי.
יהודית: הכל טוב.. מה את עושה פה??
אני: סתםם באתי לקחת אקמול, העברתי לסתיו את הקופסא מאחוריי.
יהודית: אהה..טוב מאמי אני זזה, מסרי לאמא נשיקות..
אני: טוב מאמי ביי..
יהודית: ביי..
והיא הלכה.
אני: יואו זה היה קרובבבבבבבבבבבב..
סתיו: כןןןן..
הרוקח: שלום..מה אתן צריכות??
אני: הנה קח..ונתתי לו את הערכה.
הרוקח הסתכל עליי צורה מוזרה..כאילו בוחן אותי..'84 שקל' אמר לי.
אני: הנה קח.. הושטתי לו את הויזה שלי.
הוא שם לי בשקית נתן לי לחתום על הקבלה והלכנו.
נכנסנו לביתי, אמרתי לאמא שלום וישר עלינו אל חדרי.
סתיו: נו את מוכנה??
אני: לא.. אני צריכה את רותם פה.
סתיו: תתקשרי אליו.
אני: כן שניה..
חייגתי אליו.
רותם: נרגעת??
אני: לא, טוב אין לי כוח לזה עכשיו, אני צריכה אותך איתי פה עכשיו.
רותם: למה?
אני: אני עושה את הבדיקה, אם אכפת לך.
רותם: ברור שאכפת לי, אני בא לקחת אותך ונעשה את זה אצלי טוב? לא נוח לי אצלך.
אני: טוב..
רותם: אני יתקשר אלייך כשאני יהיה למעלה במדרכה.
אני: טוב..
וניתקנו.

אני: דושית..
סתיו: אה יפה שלי?
אני: תסלחי לי 😢
סתיו: מה קרה??
אני: אני הולכת לרותם לעשות את הבדיקה טוב??
סתיו: ברור שזה בסדר דפוקה.. הוא אמור להיות פה מלכתחילה לא אני..
אני: תודה על ההבנה יפה שלי..תודה על הכל בכלל..
סתיו: אין על מה.. התחבקנו ונישקתי אותה.
סתיו: טוב דוש, אני ירמוז לך.. היום בערב הבנות רוצות לעשות לך מסיבת פרידה אז תחזרי מוקדם טוב?? ותיראי מופתעתתתת..
אני: חח באמת???
סתיו: כןן..אל תהרסי.. ואיך שאת מגלה ת'תוצאות של הבדיקה תודיעי לי, תתקשרי אליי!
אני: ברור אוצר שליי..ברור..
יאלה יפה שלי אני הולכת, נדבר. ובהצלחה.
אני: תודה אוצר שליי..
נתתי לה נשיקה ליוויתי אותה לדלת והיא הלכה.
עליתי לחדר שלי, בידיוק רותם התקשר.
עניתי..
אני: אתה למעלה?
רותם: כן תעלי.
ניתקתי.
נתתי לאמא נשיקה ויצאתי שוב.
ראיתי אותו באוטו..הוא הסתכל עליי..הסתכלתי עליו..ונכנסתי.
התיישבתי ולא אמרתי מילה.
רותם: קנית כבר ערכה או שאני יקנה פה?
אני: קניתי כבר..
רותם: טוב..
נסענו אל דירתו..כל הנסיעה הייתה שקטה.
נכנסנו אל הדירה..
רותם: מה צריך לעשות עכשיו?
אני: אני צריכה לעשות פיפי על המקל הזה..הוצאתי את הערכה.. וצריך אחרי 2 דק' לראות איזה צבע הוא..
רותם: שניה סופה לפני שאת מתחילה את כל זה..
אני: מה?
רותם: תקשיבי חשבתי על כל זה ברצינות..קודם כל אני מצטער על מה שאמרתי מקודם.. זה היה מעצבים.. את יודעת כמה אני אוהב אותך..
אני: אני כבר לא בטוחה בזה..
רותם: תקשיבי סופה, את התנשקת עם מישהו אחר, את מצפה שאני יסלח לך על זה תוך שעה??
אני: אבל לא הקשבת בכלל, אתה תמיד שוקע בעצמך, באיך שאתה מרגיש.. כשאמרתי לך שאני מאחרת בקושי הגבת..אם אני בהריון רותם???
רותם: בקשר להריון.. אני יעשה כל מה שתחליטי.. אם את רוצה שנגדל אותו אז נתחתן ונעשה את זה.. ואם לא אני אהיה איתך בכל שלב של ההפלה.
כששמעתי ת'מילה הפלה..הבטן שלי התהפכה..לחשוב שאם אני באמת בהריון.. אני ארצח את הילד שלי.. את פרי האהבה שלי ושל רותם.. אבל מצד שני אני בסה"כ בת 17, הריון יעצור אותי, את החלומות שלי, את הביה"ס, את הר-י-ק-ו-ד, יעצור לי את כל התוכניות.. ואיך ההורים שלי יגיבו?? אבא שלי בכלל לא יודע שאני עם רותם.. אלוהים המחשבות האלה הורגות אותי.. התחלתי להסתחרר שוב.. ראיתי הכל במעורפל.. ואז שוב.. התעלפתי.
אחרי כמה דק' מים קרים ניתזו על פניי..
אני: איייייייי..
רותם: אלוהיםםםםםם.. מה את מתעלפת ככה????? ראיתי את רותם כולו אדום מלחץ עם דמעות בעיניים.
אני: לא יודעת.. גם היום בבוקר זה קרה לי..
רותם: חשבתי שאיבדתי אותךךך..
אני: זה לא יקרה לעולם.. אני מקווה.
רותם: מזתאמרת?
אני: זאת החלטה שלך, כי מצידי להישאר איתך עד המוות.
רותם: אל תדברי על המוות..
אני: טוב דיי.. אני רוצה ללכת לעשות את הבדיקה הזאת.. ואז נראה מה קורה.
רותם: שניה תשתי את המים האלה..הושיט לי כוס עם מים קרים..
אני: תודה..ולגמתי מעט מהכוס.
רותם: בואי אני יעזור לך..הוא הרים אותי ונשא אותי אל המקלחת.
אני: טוב תודה.. אני יכולה לקבל קצת פרטיות?!
רותם: כן ברור.. אם קורה משהו תגידי לי..
אני: טוב..
רותם יצא וסגר אחריו את הדלת..
התקרבתי אל השיש..הסתכלתי במראה..שטפתי את פני מעט..
הלכתי אל האסלה..שמתי את המקל..והשתנתי עליו..


יאלה יאפות שלי, פיצוי כזה בחיים לא קיבלתן, תודו!
חחח אוהבת אותכןןן מעלפותת שליי . .

יאאאאאאאאא השארת אותי במתתתתתתתח
בבקשה המששך בבקשה 😢
אנני מתחחחחחחחחחחחחחננננננננננננננננננננת 😢😢😢😢
המשך דחוףף
אוהבת
טוב אני מגיבה בסיפור שלך מידיי פעם..
אבל דיי הפעם אני לא יכולה..
אני פשוט במתחחחחחחח..
שני הפרקים האחרונים היו פשוט מעלפים...
אני דיי בטוחה שהסיפור שלך הוא הסיפור הכי יפה בפורום...
את פשוט כישרוןןןןןן...!!! [ואני רציניתתתת]
אז המשךךךךךךךך והכי מהר שאפשר..

אוהבתתתת
לילווושש😊
חחח יואווו לילו'ש אין פשוט שימחת אותי!!
תודה רבה לך באמת תודה, ותגיבי יותר שאני אדע שאת פהה . .מואה.

נעמוש, אני אמשיך רק מחר היום שמתי שתי המשכים ארוכים מאודד חח הגזמתיי . .
מקווה שתביני=/
😢
אופפפפפפפה ..
טווב תבטיחי לי שמחר את שמה המשך !@$
איזה חברה מדהימה אני אין אין.
תודייייייי... אויי אין אני פשוט חמודה...
חחחחחחחח סתם צוחקת.. אבל תיארת אותי יפה..
בשבילךך הכל יפהההההההה שלייייייייייייייייי

יאללה כישרון מהלךךךך שליייייייייייי
שימייי המשךךךךךךךךךךך ואל תמתחיי אותנוו ככההההההההההה.........
אוהבת אותךךךךךךךךך יפשלי!!

מוואה ענקיתתתתתתתתת...
סתיוו'שששששש 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך