אמאאא כמה שזהה יפהההההההההההההההה!
המשךךך!
ייא סופה מה היייית בזה של נוללד לרקקקקוד ??
חחח ((:
וחח באמ היום נעמה הטיפפשה קראאה לללטל רותם..והמטומטם לא הבין..
וכל השיעור קראננו לו רותתתתתם...חחחחחח
את משפיעעה עלייינו רררררצח כמו ששמת לללב
חחחהחהחהחהההה 😁
ותגידי..זה אמייתי? למה אם נולדת בשנת 91 את אמורה להיות ב 14-15
חחחח PPP:
QUOTE (אנונימית @ 17/04/2006) אמאאא כמה שזהה יפהההההההההההההההה!
המשךךך!
😉
טלל הזה היה המורה שלי לריקוד..לשיעור אחד..
הוא מורה להיפ הופ לאא?!
הממממשך=]
2 פרקים מהממים כפרההה...!!!!!!!
אוהבת המונייי ומחכה להמשךךך
לילושששש 😊
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/04/2006) טלל הזה היה המורה שלי לריקוד..לשיעור אחד..
הוא מורה להיפ הופ לאא?!
הממממשך=]
דבר ראשוןן המשך סופנותתתתת זה מושלם !@#$
ודבר שני לבתאלי כן הוא מורה להיפ הופ חח[=
יווווווווווווווווווווו סווופה זה מושלם !#$%^^##@
רק עכשיו ריאתי את ההמשך חחח
מושלם מושלם המשך מיייייידדדד
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 17/04/2006) ייא סופה מה היייית בזה של נוללד לרקקקקוד ??
חחח ((:
וחח באמ היום נעמה הטיפפשה קראאה לללטל רותם..והמטומטם לא הבין..
וכל השיעור קראננו לו רותתתתתם...חחחחחח
את משפיעעה עלייינו רררררצח כמו ששמת לללב
חחחהחהחהחהההה 😁
ותגידי..זה אמייתי? למה אם נולדת בשנת 91 את אמורה להיות ב 14-15
חחחח PPP:
לא נבחנתי מאמיי, הייתי צעירה מידיי . .
וכן נולדתי בשנת 91 ואני עכשיו 15 וחצי . .אבל בואי נגיד ככה שאני ממש לא נראית בת 15 וחצי אני נראית ממשבוגרת לגילי . .
אולי אם אי פעם ניפגש בכנס רקדניות או מש'ו כזה תביני . .
מה כאילו אתם מדברים עם המורה שלכם חופשי וזה?!
כי הוא נראה לי ממש ממש סנוב!
ויאפות שלי אני אמשיך עוד היום אל תדאגו, אבל לא עכשיו כי רק קמתי . .
בלילה בעזרת ה' . .
QUOTE (-SuFa- @ 17/04/2006) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 17/04/2006) ייא סופה מה היייית בזה של נוללד לרקקקקוד ??
חחח ((:
וחח באמ היום נעמה הטיפפשה קראאה לללטל רותם..והמטומטם לא הבין..
וכל השיעור קראננו לו רותתתתתם...חחחחחח
את משפיעעה עלייינו רררררצח כמו ששמת לללב
חחחהחהחהחהההה 😁
ותגידי..זה אמייתי? למה אם נולדת בשנת 91 את אמורה להיות ב 14-15
חחחח PPP:
לא נבחנתי מאמיי, הייתי צעירה מידיי . .
וכן נולדתי בשנת 91 ואני עכשיו 15 וחצי . .אבל בואי נגיד ככה שאני ממש לא נראית בת 15 וחצי אני נראית ממשבוגרת לגילי . .
אולי אם אי פעם ניפגש בכנס רקדניות או מש'ו כזה תביני . .
מה כאילו אתם מדברים עם המורה שלכם חופשי וזה?!
כי הוא נראה לי ממש ממש סנוב!
ויאפות שלי אני אמשיך עוד היום אל תדאגו, אבל לא עכשיו כי רק קמתי . .
בלילה בעזרת ה' . .
כן הוא בהתחלה ססנובי כזה..
אבל שמכירים אותו יולר כזה..
חח הוא סתם מטומטטטם
חח
מתללללהב שכמותתתו PP:
מאמממי תממשיכי ההיום ככפרה עליייייייייייך
גע לא ענית לי עם זה אמיתתי או לאאאאאאא???
חח
שירקה 😊
חחחחחחחחחחחחח שמתי את המקל והשתנתי עלייו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי רצחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחח
2 פרקים מדהימים בובהההה
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש