אממ באיזה פורום העלאת תמונות ופלאשים אין לי מושגג . .
סתם עזבי לא משהו שווה הצצה . .
תת רמה ..
זה מה שהלך שם סופה :\
היי סופה =]
ממ אני מור,התחלתי לקרוא את הסיפור שלך,וממש התמכרתי,אני נמצאת בעמ' 19 עכשיו.
כאילו את לא מבינה השעה עכשיו 5 ועשרה בבוקר !
ואני קוראת את הסיפור משעה שתיים,שלוש שעות ולא הספקתי כל כך הרבה,מחר אני אמשיך.
יש לך כישרון,את מוכשרת בטירוף,ואני מתה על רותם הוא מאמי רצח (:
אוהבת אששששששש.(:
QUOTE (אנונימית @ 18/04/2006) משולםם מאמי
ארר השמוליק הדבעע זה מעצבןן אותיי!
😠
סופפפה מדהההים כרגיייייייייל [: ! #
אין עלל רותםםם . . ככפרה עייו חחח
ודוגגגרי..מה שהלך פה באמת מגעיל..למרות שהיה לי בו קצת חלקק
אבל מה לעשות שאנשים פה תופסים תחחחת
ויש להם משהו להגד על כל דבר...
אז כמו אמרתי כבר - כל אחד יסתכל מה הוא עושה..ואז יעיר לאחרים
כי אין אף אחד יותר טוב מהשששנינייייי \=
קיצצצצצצצצצצצצצצצור
סופה תמממשיכי מדההים !
~מ~ה~מ~ם~ ! ! !
לא ביאסת בככלל!!..
המשך!
שיר...תהיי יותר שקופה מאמי..
^^^ ...
בכיייף מאמי PP:
ודווקא הכוונה לא רק לך ! אבל גם לך ((:
תראי, אני אעשה את זה בפרטי אבל רק בשביל שלא יחסמו אותי..
את. ואף אחת לא שווה את זה.. 😛
סססססססססופפפ !
מושלם פשוטטטט מושלם !#
המשכיי עוד היום הא ;]
מואאאאאה
אוהבת אותך הכי בעולם ! 😘
טוב גל וסתיו, אני לא רוצה לראות ממכן עוד תגובה אחת על המריבה של אתמול טוב?!
היה ונגמר, ואם אחת מכן רוצה לעשות את זה תעשו את זה בפרטי!!
תודה רבה לכן.
חג שמח.
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 18/04/2006) היי סופה =]
ממ אני מור,התחלתי לקרוא את הסיפור שלך,וממש התמכרתי,אני נמצאת בעמ' 19 עכשיו.
כאילו את לא מבינה השעה עכשיו 5 ועשרה בבוקר !
ואני קוראת את הסיפור משעה שתיים,שלוש שעות ולא הספקתי כל כך הרבה,מחר אני אמשיך.
יש לך כישרון,את מוכשרת בטירוף,ואני מתה על רותם הוא מאמי רצח (:
אוהבת אששששששש.(:
חח מורייי נשמתי, שימחת אותי בטירוף!
אני כ"כ אוהבת שיש קוראות חדשות!!
אני שמחה שהצטרפת מאמי, סליחה מראש אם תיראי הודעות מגעילות ממני פשוט יש פה בנות שהורסות לי את כל המצב רוח ואת החשק לכתוב . .
בכל מקרה ברוכה הבאה, אני מקווה שתמשיכי איתיי . .
אוהבת מוצ'ו . .
סנופי 😂
סווווווווווווופ
אני אוהבת אותך !@$
תעשי המשך :]