" אני מתחיל לאבד שליטה אני רוקם לי פה חלום כשאני רק איתך אני מתחיל לאבד שליטה אני רוקם לי פה חלום שאני רק איתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתך "
להלהלה , חיחי אני מתחרפנת לי פה ...
יש לו קול כזה יפה :]
וואי אני לא ידעתי שהוא אח שלך ..
איזה מצחיק זה אימממממממממממממא .. יואו סופפפה תגידי לי שאת תגידי לו שאני מתה עליו ?!?! בבקשה בבקשה =] =]
ואואואוואוווו פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי ברמות
סורי אני חייבת לללללעוף רבע לשמונה :] ואסור לי היום אלחר לבצפר כמו המ שאני עשה תמיד 😛
ביי נסיכונת חולה עלייך הכי בעולם ! 😘
מהממממממממם [[:
באמת פפרק שוווווה PPP:
חחחח
תממשיכי ממאמי
ואאח שלך באאאאאאמת זזמרו'ש ?~!
פשששששששי יייפה חחח
אני יוריד ת'שיר כדי לשמועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע DD;
רררררררררררררררררר
פרק יאפההה
מחכה להבאאאא
חסר לך שלא יהיה טוב
אוהבת
האא וראיתי ת'שין שלךךךך את כוסית וואה וואה ;]
מאמזרה שלי ! 😛 😊
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 21/04/2006) טוב סופה זאת שוב אני @!@@@@@
תקשיביי אני לא מעקלת !
אני עכשיו שומעת את השירררררר
ואני התאהבתי באח שלךךךךךךךךךךךךך
איזה קולל ואני לא מעקלת שהוא א-ח-ח-ח-ח-ח-ח--ח שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תגידייייייי לוווווווווו שאני חוווווווולללללללההההההה עליוווווווווו אתתת לא מבינהההההההה איזה שיר ליגההה וכמה הצבעתי לשיר הזה במבוקשיםםם חחחח
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊:
יוווווווו אני לא מאמינההההההההההההההההההההההההההההההה
חחח מור י'מעלפת . .
כן זה אחי באמת, רק את הפזמון הוא שר . .
ועכשיו הוא מוציא עוד שיר עם ראפר, משהו סווף . .
חבל שלא רואים אותו בקליפ היית רואה עד כמה הוא יפה, באמת תשאלי את לידורי ואת סתיו!
אני אמסור לו חיים שלי והוא ממש ישמח!!
בקיצור עשית לי את השבת יפה שלי חחח
אוהבת אותך!
בננות אני אמשיך את הסיפור היום מבטיחה!
חח מיכלוש מאיפה את יודעת שיש לי שין??
וד"א התמונות ישנות אשששש
איזה מוזריםםםם הם !!!!
מאוהביםם אחד בשנייי אבל לא ביחדד..ועוד ישנים ביחדד..
שיהיהההה=/
פרק ממש ייפה=]
מוככשרתת אאאאת!
המשששך
כפרון מתי יהיה המשך?????????????????????????????????????
סופווש
זה
מדהים
רצח😊
ומה הכתובת של השין שלךך? אני צ'ה לראותת 😊
אוהבת..
המששששששששששך
דחווווווווווווווף 😊
QUOTE (-SuFa- @ 21/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 21/04/2006) טוב סופה זאת שוב אני @!@@@@@
תקשיביי אני לא מעקלת !
אני עכשיו שומעת את השירררררר
ואני התאהבתי באח שלךךךךךךךךךךךךך
איזה קולל ואני לא מעקלת שהוא א-ח-ח-ח-ח-ח-ח--ח שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תגידייייייי לוווווווווו שאני חוווווווולללללללההההההה עליוווווווווו אתתת לא מבינהההההההה איזה שיר ליגההה וכמה הצבעתי לשיר הזה במבוקשיםםם חחחח
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊:
יוווווווו אני לא מאמינההההההההההההההההההההההההההההההה
חחח מור י'מעלפת . .
כן זה אחי באמת, רק את הפזמון הוא שר . .
ועכשיו הוא מוציא עוד שיר עם ראפר, משהו סווף . .
חבל שלא רואים אותו בקליפ היית רואה עד כמה הוא יפה, באמת תשאלי את לידורי ואת סתיו!
אני אמסור לו חיים שלי והוא ממש ישמח!!
בקיצור עשית לי את השבת יפה שלי חחח
אוהבת אותך!
בננות אני אמשיך את הסיפור היום מבטיחה!
חחחחחח כפפרה עלייך איזה כיף את אומרת לו ?!?!?!
וזה לא פיר למה לא רואים אותו בקליפ ? איזה מעצבנים למה הם לא שמו אותו הוא גם שרררר ואני אומרת לך הוא עושה ת'שיר הזה הרבבבה יותר יפפפה ;]
אה ואני רוצה לראות ת'שין שלךךךך 😊
שימי פה תמס' 😊
מואה אוהבבבת אותתתך!@#$% 😊