מאמי זה מדהיייייייייייייייייייייייייייים רצח 😊
ריגשתת..
י'מוכששששששששששששששרת 😊
ואניי צ'ה לראות ת'שיןן שלךךך 😊
אתן רואות תמונות או איקסים?!
איקססים 😢
דוווווווקא אני אמוטד רוצה לראות איך אח שלך נראה
יש קול מהממם PPP:
תתגידי לו ! חחח
שניה אני ישאיר שמה לינקים וזהו.
סוווווווופ
מה עם המשךך ?!~
2 המשכים מהממים !!
אהבתי :]
,אווהבת אותך המוןון
סופהההההההההההההההההה יא מעלפתתת אחתתתתתתתת
איזה יפהההההההה 😊 ואיזה גוףף נדיר יש לךך!!!
ואחח שלךך בכלל ... ניראהה טובבבב רצצח .. איזה שפתיים יפווות יששששש לווווווווווווווווווווווווווווווו😊
דרךך אגבב אחח שלךך דומה כמעטטט קופי לדוד שלייי שגר בצרפתתת חחחח
אבל יש לדוד שלי שיערר קצרר אבל הוא מזה דומה לאחח שלך
והוא גםם זמר אבל בצרפתת חחחח
יוו קראתי עכשיוו את כל הסיפורררר
והוא כל כךך יפה
תמשיכי מאמי
מיכלוש שלי, גם אנייי יפה שלי!!!!
מ-ע-ל-פ-ת שלי, אני מאוהבת בך ובאח המדהים שלך .. (שיום יבוא ואני והוא נוציא דואט לפנים ביחד).
יאללה מה, את בטח עסוקה מידיי עם הרקדן ברקדנאנס שלך (אם את מבינה למה אני מתכוונת 😉 ..
ביי עולם יפייפה שלי, לאב יו!
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 22/04/2006) איממממממממא
מדהים,מדהים,מדהים !
אנחנו לא בהלם בכלל,הפירוט בהחלט עשה את הסיפור הרבה יותר מעניין.
ובהחלטטטטטטט גרם ללב לדפוק מהר יותתתתר חחחח [;
את כותבבבת מדהים
יואו אני מתאהבת ברותם זה לא טוב
כי אני כבר מאוהבת באח שלך ! P:
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מחכה כבר להמשך
אין אין פרק מעלף חיחיחיחי 😁
הוצאת לי תמילים מהפפפה=]]
אגב..בן כמה אח שלך?!😊
יא בכלל לא שמתי לב שכתבת פרק...
רוצה להגיד לך שזה היה פרק פשוט מ-ד-ה-י-ם אמרתי לך שאם תעשי את זה יותר מפורט זה יותר תוסס.. נכון שאמרתי?!
רואה ! חחח
בקיצור עולם יפה שלייי... אוהבת אותך!
ומחכה להמשך הבא..
בנות זה כלכךךךךך כל כךךךךךךך לא במקוםםםםםםםם
כולכןןןן מתנהגות פה כמו ילדות קטנוווותתתתתתתת
אז סופה לא יכולה לשים לכם המשכים כל פעם שמתחשק לכם -איאייייייייאיאיאייייאייייייייייי אוליי תבכוו למה לאאא????
כדאי שתתחילו לקלוט להביןןןן לאנשים שכותבים את הסיפורים יש גם חייייםםםם
הם לא כל היום יושבים על האתר הזה כמו אומללליםםםםםםם
שיהיה להם זמןןןןן הם ישימו המשך תאמינו לייייייייי
אוחחחחחח האתר הזה נמאססס כלכךךךךך לאחרונהההההההה
כל מקום שני פה זה רק ריביםםםםם
חלאסססס תתבגרו כברררררררררר
וסופה-אני אקרא את הסיפור שלך בהזדמנות מאמיייי=]
אני בדיוק עפה פשוטטטט
אוהבת גוד נייטטט בהיייייי=]