ואני מדברת על כל המריבות בעמודים הקודמיםםםםם
קיפי מאמי, חלאס עבר.
מה שהיה היה, עכשיו הכל בסדר ואני רוצה לסנן כמה שיותר את התגובות האלו, הייתה מריבה וחלפה.
לא רוצה שיהיו לי שוב 4 עמודים של תגובות לא קשורות אל הסיפור.
הכל בסדר באמת,
ובנות אני מצפת שלא תענו על זה כי אני באמת אפגע!
-תם ונגמר-
QUOTE (-SuFa- @ 22/04/2006) קיפי מאמי, חלאס עבר.
מה שהיה היה, עכשיו הכל בסדר ואני רוצה לסנן כמה שיותר את התגובות האלו, הייתה מריבה וחלפה.
לא רוצה שיהיו לי שוב 4 עמודים של תגובות לא קשורות אל הסיפור.
הכל בסדר באמת,
ובנות אני מצפת שלא תענו על זה כי אני באמת אפגע!
-תם ונגמר-
יפה שלי יהיה המשך מחר ?
וואו..
אני עכשיו קראתי ת'סיפור שלך מההתחלה עד..
עכשיו 😛
יש לך סיפור מ-ע-ל-ף..
אחד היפים שקראתי..
ואני לא קוראת הרבה
פשוט ישבתי יומיים שלוש וקראתי רק ת'סיפור שלך..
אפילו לא קראתי המשכים של סיפורים שאני כבר התחלתי לקרוא
את ממש כישרונית תמשיכי לכתוב..
אממ..
שאלה לי אלייך..!
זה סיפור אמיתי?
קיצר מחכה להמשך..
לופ יו מואהה
סופפפפפפפפפפפפפפפה
מדהההימה לשי מהת עעעליךך [[[:
והססיםור דמההים
באאמת שזה הוססיף הפירווווווווט PPP: חחחח
תממשיכי מממאמי
מווווווואה
הממממממממשך בבקשששששששה [=
חחחח
יהיה המשך היום . .
ואודליה מאמי אני שמחה שאהבת ושהצטרפת אלינו . .
ברוכה הבאה!
ובקשר לשאלה שלך אם זה אמיתי או לא . . בהמשך תדעי.
שירקוש ומור גם אני א-ו-ה-ב-ת אותכן!
ססופה חיים שלי [=
יאאאאאאאללה תממשיכי
את רוהצ שאני ימוות מהממממממתח ?!?#
חח כפפרה עלליך
מואההה
בנות שלי, מצטערת אבל לא יהיה המשך היום . .
אני יוצאת ואח"כ אני הולכת לישון אצל חברה, אז מחר אני מקווה שיהיה המשך . .
סליחה,
א-ו-ה-ב-ת.
השלמתי מלאאא פרקים....
המשך דחוףףף
וואייייייייי השלמתיי😊
והרבההה
ואני בשוקקקקקקקקקקקקקקקקק =O
את פשוטט כותבתת מ=ד=ה=י=ם
טוב אממ...אהה רציתי לשאול אותךך
אח שלך באמת שר את השיר מאבד שליטה ?!? נראה לי אני יודעת לאיזה שיר את מתכוונתת
נראה ליי😊
קיצ'...חפרתיי חחח
שבוע טוב בנותת 😊
אני מתחיל לאבד שליייייטה !# (:
איזה שיר יפה !!@
מה זה הואאאאא כתב או משהו כזה ?!
איזההה מושלם הוא ! (:
אוהבת מלא נסיכווווו'ש שלי ! 😘