חחחחחחחחחחחחח איזה חרררמן
פפרק מהממממממממממם [: כמו תממיד ....
תממשיכי מממממממממאמי
מה הדרי את קוראת את הסיפור שלי בקביעות?!
כאב ביצים חחחחחחחחחחחחח
סופו'ש מהמםםם!!! תמשיכיי
יואוווו סנופי מדהיםםםםם אהובה שלייייייי...
אני כבר יכולה לנחש מה יהיה בהמשך...
🙄
מחכה לבאאא..
מאוהבת בך אחות יפה שלייי...
חחחח וואייייי סופהההההההההההה
2 פרקים מדהימיםםםםםםםםם
ובקשר לאוטו..אהמ..לא הייתי מתנגדת לעוד פירוט.. זה היה במושב של הנהג או מאחורה?
חחח ידעתם שהאחוז הכי גדול של הנשים רוצה או עשתה את זה באוטו?
לא זוכרת איפה קראתי
חחחח והברייקדאנסר הזה ממש הטעם שלי נראה לי
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
מדהההים..
ההמשך..
וכל בקטע של הכאב ביצים?..
בולללשיטט בד"כ.!!
סופההה את כותבת מדהיםםם הפרק הזה ח-ז-ק! (ואיי אני נשמעת סנובה😁 חח לא נורא, תסלחיל י נכון?)
תמשיכי דחוףףף
חח גלוש123 אין על מה לסלוח סנובית קטנה . . חח סתם . .
כולכןן תודה על התגובות המדהימות, אוהבתתתתתת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן . .
יאיאיי מושלם תמשיכי דחווווווווף!
פיייייייי חרמןןןןןןןןןןןןן =]]]
אבל כזה חמודדיייי....
מחכה להמשךךך
אוהבת המונייי - לילוששש 😊
חחח... איזה חרמן 😊
אבל עדיין אני אוהבת אותו... הוא חחחחחחחחחחחחח-א-מוווווווווווווווווווווד 😊
סופושש י'מדהימהההה, תמשיכי דחוףף
איןן את כישרונית רררררררררררצח 😊
ללללללללללללללאב אותך =]
[
שלך, סופה 😊 😊
בנות שלי, אני לא מרגישה טובב בכלל!!
אני אנסה להמשיך עכשיו . .
אני לא מבטיחה שיהיה המשך אני ממש על הפנים . .
תרגיייייייייייישי טוב
ואם את כותתתבת המששך ,
שממרי אאאותו ! שלא יימחקק לך P: חח