חח שירקוששש יש לו שיער ארוך, והוא בלונדיני . . והוא אמיתי . .
ומיכלוש, חח אני פשוט מטורפת על התגובות שלךךך . .
ובכלל על התגובות של כולכןןן . .
אוהבת אותכןן
אהובת ליבי היקרהההה..
פרק מדהיםםם...
מתה פשוט מתה על שמול שמול ההורססס הזהההה...[בנות הוא אמיתי, והוא הכי מעלף בעולם...]
יאללה המשך נסיכה שלי.
ויש לי תחושה שלסופה הקטנה שלנו(סופה של הסיפור) גודל משהו בבטן היפה שלה..
-לידורי-.
המשך..
יש לי חוש שהיא הולכת להיות בהריון והיא תבגד ברותם!
למה היא עושה את זה?!
מה היא מפגרת !?!
ויש לו שיער ארוך !?!?!?! D😁:
אווהבת
והממששששך דחוף !!
נו סנופ?! מה עם ההמשך שלנו?
רררררררררררררררררררררררררררר
לא יקרה כלום לא יקרה כלום... אם הייתם רואים הייתי עושה ת'פרצוף שאת שמה תאצבע כזה על העין למטה ומותחת ומוציאה לשון.. כזה אה לא יודע להסביר
כאילו עובדים עליכם בעיניים
חחחחח
פרק שווה
ומה שיהיה עכשיו עוד יותר
אני רוצה שבסוף תהייה עם שמוליק רותם האמת חמוד ובשביל חבר וסטוץ והכל סבבה אבל אני לא רואה אותה מתחתנת עם אבא שלה חחחח
טלוש
בננות שלי, מצטערת אבל כנראה שיהיה המשך רק מחר, אחי הגדול התאשפז ולא הייתי פה, וכמובן שיש את ליל הסדר היוםם, אז כנראה שיהיה מחר בעזרת ה' אם יהיה זמןן . .
מקווה שאתן מבינות, תהנו היוםם ותשתו כאילו אין מחרר!!!
אוהבת מוצ'ו מוצ'ו . .
סנופי
החלמה מהירה לאחיך וחג שמייח
ואיי והוא בסדר?$@#$2
החלמהה מהירה שיהיה לוו
וחגג שמח
החלמה מהירה שיהיה לו כפרההה..
וחג שמחחח..!!!
מחכה להמשךךך..!!
לילוש 😁
יאא החלמה מהירה, מה יש לו?..
וחג שמח!