מהממממממם !
אבל למה היא עושה את זה לרותתם !?
:[
QUOTE (stanik @ 13/04/2006) מהמםםם!!!!
לא אוהבת את שמוליק--->יש לו שיער ארוך חח סתםםם
יאללה תמשיכייי
!!!!!!!!!!!!! PP:
מאאאאמי מדהההים
תממשיכי
"אז אני שט, אני שט,
למרחב הפתוח אני שט,
ואת שם נמצאת רחוק
הרוח תישא קולי אלייך, ושום גל לא ימחוק..."
In Love In Shahar
אהבה קטנה שלי, פרק פשוט סוף!!!
האמת, אני אוהבת את שמול שמול הרבה יותר מרותם, הוא פי 900 הרבה יותר מתאים לה, מה היא צכה מישהו בן 63?!
יאללה נסיכולה שלי, המשך בבקשה...
לאב יו כל כך הרבה!
פגרת הילדה הזאת...
אני אישית הייתי קופצת על שמוליק..
אבל למה נתת לו שם כזה?!
זה עושה לי זכרונות רעים....
ועוד קוקו?! יא ראבקקקק... בכוח לעשות לי רע..
חחחחחחח...
מחכה הלמשךךךך..
אוהבת המווונייי - לילוששש 😊
QUOTE (me-myself-and-i @ 14/04/2006) פגרת הילדה הזאת...
אני אישית הייתי קופצת על שמוליק..
אבל למה נתת לו שם כזה?!
זה עושה לי זכרונות רעים....
ועוד קוקו?! יא ראבקקקק... בכוח לעשות לי רע..
חחחחחחח...
מחכה הלמשךךךך..
אוהבת המווונייי - לילוששש 😊
חח לילוש כי הוא אמיתיי . .
באמת קוראים לו שמוליק ובאמת יש לו שיער ארוך, והוא מעלף של החיים . .
מאיפה את?? הגיוני שאנחנו מדברות על אותו אחד??
לידורי, י'אוצר . .
באמתתתת מפחיד מה שקורה פה ביני לבינךך, אני מתחילה לחשוד שאת אחת מהמכושפות . .
איי עולםםםםם מייי אוהב אותך יותר ממני מיי??
חוץ מדורי הקטנטן ומשה חברו החביבושש . .
ממש אהבתי ת'שיר הזה ששרת למעלה, מוכר לייי . .
מאוהבת בךךך י'מעלפת קטנה!!
מ-א-ו-ה-ב-ת בך בייבייייי...
QUOTE (JustTalush @ 14/04/2006) יואוווווו סופהההההההההההההההה איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה מסכןןןן מה הוא אשםם שתגיל לו למה היא לא יכולה שיפסיק לסבולללל
מחכה להמשךך
אוהבת המוןןן
טלושש
😉
ואיי הוא מדהים
אבלללל רותם;/
נשמותיי, אני עכשיו מסדרת קצת ת'בית יצאתי אתמול ואני עדיין קצת הפוכה, אני הולכת לישון אצל לידור, אז אני אפרסם המשך מאוחר בלילה כבר מאצלה . .
אוהבת אותכןן . .
תממשיכיכיכייייייייייי [=
ושששמוליייק יעעוף
אני לא אווהבת אותתתו
חיחיחי PP: