סופההה
אני פעם-מזמן חח קראתי את הסיפור ומזה התבאסתי שהפסקת אותו..ולא שמתי לב שהמשכת חח
אז עכשיו השלמתי הכל מעמוד 17
את כותבת מדהיםםםם
תמשיכי! אני במתח חח
QUOTE (G-A-L @ 13/04/2006) יאא החלמה מהירה, מה יש לו?..
וחג שמח!
!!
איזההה יפהההההההה
חג שמייח
נשמותיי תודה על הדאגה בקשר לאחי, הוא עכשיו הרבה יותר טוב למי שהתעניינה . .
אני עכשיו ממשיכה את הסיפור סליחה על הייבוש, וגלוש123 אני נורא שמחה שחזרת לסיפור שלי, נורא כייף לי עם קוראות חדשות, מביא לי המון השראהה!!
יאלה יאפות שלי, אני מקווה שנהנתן אתמול בליל סדר, כי אני אישית נהנתי אשש . .
אוהבת המוןןן . .
סנופיי
יצאתי מהבית ועליתי למדרכה..
ראיתי אותו שמה יושב באוטו..
חתיך של החיים..הוא עשה חצי קוקו והתלבש סוףף..
בדרך לאוטו נשבעתי לעצמי שלא יקרה כלום היוםם..לא יקרה כלום!
הוא לא ראה אותי, הוא היה עסוק בפלא' שלו..
נכנסתי לאוטו..כיסיתי את עיניו לפני שהוא שם לב..
שמוליק: יואוו איזה ריח מהפנט..זאת בטח..אממ..אממ שימרית?!
אני: 😕 אה?? מי זאת שימרית?? והורדתי את ידיי מעיניו
שמוליק: חח אני צוחקק יפה שליי..יואו את נראית פשוט סוףףףף..
אני: גם אתה י'מעלף..
שמוליק: חח תודה יפה שלי..
אני: נו אז לאן הולכים?
שמוליק: הכנתי לך הפתעה..
אני: איזה הפתעה?
שמוליק: הפתעה הפתעתית..
אני: טוב תגיד לי אבל לפחות איפה זה..
שמוליק: לא.. אני שם לך את זה עכשיו על העיניים, הוא הוציא מטפחת מהתא כפפות, ורק כשנגיע אני יוריד את זה מעינייך המושלמות..טוב?
אני: לא, לא בא ליי.. אני עם איפור!
שמוליק: אז מה? את יפה בכל מקרה.. ואני לא אקשור את זה חזק, אל תדאגי תסמכי עליי טוב??
אני: טוב מאמי..אבל תיזהררר על האיפורר.!!
שמוליק: טוב אוצרררר..ושם לי את המטפחת על עיניי..
כשהוא אמר לי אוצר, פתאום רותם הדהד בראשי.. אני יודעת שמה שאני עושה זה לא בסדר מצד אחד.. כי שמוליק באמת חתיך ויש בו כל מה שבחורה רוצה, והוא רוצה אותי..אבל מצד שני הוא ידיד טוב שלי וזאת רק מסיבת פרידה כי אנחנו לא נתראה שלושה שבועות..החלטתי לזרום, אבל שאני יידע את הגבול.
שמוליק: אני מתחיל לנסוע, אז אל תיבהלי טוב? חכי אני שם לך ת'חגורת בטיחות..
אני: טוב מאמי..
שמוליק: תספרי לי בנתיים איך היה אתמול..
דיברנו ודיברנו..הנסיעה הייתה די ארוכה..לפחות חצי שעה..
שמוליק: טוב יפה שלי, הגענו..
אני: אפשר להוריד את המטפחת??
שמוליק: לאא.. חכי פה שניה אני יוצא ומביא אותך טוב?
אני: טוב..
שמעתי את הקליק של החגורת בטיחות ששמוליק שיחרר מעליו..ואז את טריקת הדלת..
הוא בא ופתח את הדלת שלי, שיחרר את חגורת הבטיחות שהייתה עליי ונתן לי יד..
יצאתי לאט לאט מהאוטו.. הוא סגר את הדלת שלי ושמעתי את צפצוף המכונית כשננעלה.
אני: שמול נו אני מתחילה להילחץץ, לאן אנחנו הולכים?!
שמוליק: חכי אנחנו מגיעים עוד דקה בידיוק..
הוא החזיק את ידי והוביל אותי למקום..
שמוליק: תיזהרי מדרגה..
הלכתי בזהירות..
פתאום הרגשתי חום וריח נעים, הרגשתי שנכנסנו למקום אחר..
אני: הגענו נכון?
שמוליק: חח כן יפה שלי..
הוא התקרב אליי מאחורה ושיחרר לאט לאט את המטפחת מעיניי..
פתחתי את עיניי לאט לאט והייתי המומה..עיניי התמלאו דמעות..וגופי התחיל לרעוד טיפה..
הייתי באולם קולנוע, חשוך עם המון נרות.. ועל המסך הגדול הייתה מוקרנת שקופית..
~אהבה שלי, אני כ"כ אוהב אותך.. אני מקווה שלא תשכחי אותי בשלושה שבועות האלו, כי אני יודע שאת לא תיצאי מראשי אפילו לשניה אחת בזמן הזה..~
וברקע התנגן השיר של אחי שחר..'אני שט'
חשבתי שאני הוזה..שמוליק סובב אותי אליו..העיניים שלי זהרו מרוב אושר..
שמוליק: נו?
אני: אני לא מאמינה..בא לי לבכות..וחיבקתי אותו חיבוק חזק כ"כ..שמעתי את פעימות ליבו.. הוא ניתק אותי ממנו ותפס את פניי בידיו..
שמוליק: העיניים שלך כ"כ יפות..מתי הן יהיו שלי??
אני: דיי..לא בא לי להרוס את הרגע..
שמוליק: צודקת.. תקשיבי סגרתי את האולם הזה רק לשנינו לשעתיים הקרובות, ואנחנו נראה סרט..שאת תאהבי..
אני: איזה??
שמוליק: ריקוד צמוד.
אני: יואו שמעתי עליוו..
שמוליק: סרט סוף..טוב שניה אני יגיד לאחראי פה שיתחיל להקרין..תפסי מקום בנתיים יש לך 200 מושבים.
אני: חח יואווו..
שמוליק: שניה אני בא יפה שלי..ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי.. לא יודעת למה היא העבירה בכל גופי צמרמורות..יצאתי מזה..
נכנסתי למרכז האולם..ואז אל המושב האמצעי בשורה..
פתאום הסרט התחיל..חיפשתי את שמוליק עם עיניי..ואז ראיתי אותו יורד במדרגות עם 2 כוסות קולה גדולות ו2 פחי פופקורן גדולים..הוא בא והתיישב ליידי.
אני: חייכתי אליו חיוך ענק.. 😁 הכל פשוט כ"כ מושלם..
שמוליק: בשביל ילדה מושלמת..
אני: למה אתה עושה את כל זה??
שמוליק: כי אני אוהב אותך.. ואני רוצה להראות לך כמה אני רציני..תאמיני לי.
הסתכלתי עליו ולא עניתי, רק ניסיתי לחשוב כמה אני פוגעת בבנאדם המושלם הזה, שאני נותנת לו לחיות באשליה שמשהו כן יכול לקרות בנינו..כמה אני אגואיסטית..עיניי שוב התחילו לנצוץ..המדעות כמעט וירדו..
שמוליק: די עם המבט הזה.. עם הדמעות היפות האלו..הן לא צריכות לרדת עכשיו.. והוא העביר יד על פניי.. תיראי את הסרט..הוא התחיל..
סיבבתי את מבטי אל המסך..ראיתי את מבטיו של שמוליק עדיין נעוצים בי.
לאט לאט נכנסתי אל הסרט..דרך אגב סרט אש, מומלץ ביותר!..
במשך הסרט שמוליק נתן לי יד..והרגיש לי טוב עם זה..החזקנו ידיים עד סוף הסרט..
נגמר הסרט..
אני: יואוו איזה סרט מהמם..בכלל כל הערב הזה מהמם..באמת תודה נשמתי..
שמוליק: עדיין לא נגמר..
אני: באמת?
שמוליק: כןן..בואי..
הוא נתן לי יד והוביל אותי ליציאה.
אני: לאן עכשיו?
שמוליק: לבית שלי..
אני: 😯 למה?
שמוליק: את תיראי כבר..
אני: לא. נזכרתי בכל מה שהיה לי עם שחף..נכנסתי ללחץ.
שמוליק: מה??
אני: שמוליק אני לא באה אליך..
שמוליק: מזתאמרת?? למהה???
אני: אני לא יכולה להגיד לך..
שמוליק: סופה בבקשה אל תגידי לי את זה..את לא יודעת מה הכנתי לךך..
אני: שמוליק לאא..די מספיקה לי פעם אחת ש.. ועצרתי את דבריי.
שמוליק: פעם אחת שמה??
אני: לא משנה עזוב, אני רוצה לחזור הביתה..
שמוליק: סופה, והחזיק את ידיי, בבקשה תסמכי עליי, אני אוהב אותך מה לא הוכחתי לך מספיק??
אני: זה לא קשור אלייך..
שמוליק: אז אל מה זה קשור??
אני: אליי..ואל שחף..
שמוליק: מה קשור שחף עכשיו??
אני: כשהיינו ביחד, הוא גם אירגן לי ערב דומה..וכשהיינו אצלו..הוא הכין לי ארוחה..ו..ו..וניסה לאנוס אותי. דמעות זלגו מעיניי..
שמוליק: מה?????? את רצינית???
אני: כןן..
שמוליק: איזה בןןן זונהה.. אני רוצח אותוו!!
אני: לא שמוליק, אף אחד לא יודע את זה.. אפילו לא החברות שלי..
שמוליק: שניה ואיך זה נגמר?? הוא הצליח?
אני: תבטיח לי קודם שלא תעשה עם זה כלום..
שמוליק: תגידי לי מה הוא עשה לך, אני נשבע שאני רוצח אותו!!!!!!!!
אני: קודם כל אל תדבר ככה כי ממש לא מתאים לך להיות ערס, דבר שני זה נפלט לי ואני לא רוצה שאף אחד יידע מזה, מספיק לי הטראומה הזאת, לא יודעת למה סיפרתי לך את זה בכלל..ויצאתי מהאוטו בעצבים..
שמוליק ייצא אחריי, קרא בשמי ורץ לכיווני..
לא עניתי לו.. הוא בא ותפס אותי..
שמוליק: דיי נוו למה את ככה??
אני: שמוליק אני סיפרתי לך עכשיו דבר שלא סיפרתי כמעט לאף אחד, ואתה עסוק בלרצוח אנשים..
שמוליק: אני מצטער..
אני: אני באמת לא רוצה שתעשה עם זה משהו..ושלא תגיד את זה לאף אחד!! אפילו לא לחברים הכי טובים שלך!!
שמוליק: אני לא..
אני: תבטיח לי.
שמוליק: אני נשבע.
אני: תודה..וחיבקתי אותו.. אתה עוזר לי כ"כ הרבה, אני לא יודעת איך לגמול לך.
שמוליק: זה שאת איתי, עושה את כל העבודה. תגידי לי איך נגמר הסיפור..
אני: זה לא סיפור..ובסוף הוא לא הצליח..
שמוליק: איך עצרת??
אני: דפקתי לו צלחת ספגטי על הראש, ואחי הגדול בא והרג אותו כמעט.. זה היה בלילה שהוא ניסה להתאבד..
שמוליק: אז בגלל זה הוא רצה להתאבד?
אני: נראה לי שכן.. אני לא יודעת..
שמוליק: הוא פשוט חולה נפש..
אני: כן..אבל לא משנה זה עבר..
שמוליק: ואת רוצה להגיד לי שרק בגלל זה את לא רוצה לבוא אליי??
אני: כן..
שמוליק: באמת נראה לך שאני מסוגל לעשות לך דבר כזה?
אני: לא.. אבל לא יודעת הכל בא לי בפתאומיות כזה..התחברנו מהר..
שמוליק: מה מהר?? אנחנו מכירים כבר כמעט חודש ואת עדיין לא "מחוברת" אליי??
אני: אני כןן..אבל עזוב די אני לא רוצה לדבר על זה.
שמוליק: אז על מה כן את רוצה לדבר?
אני: לא רוצה לדבר.. רק תחבק אותי..
התחבקנו חזק חזק..
שמוליק: את מוכנה לבוא אליי עכשיו??
אני: כןן.. 😊
הוא נתן לי עוד נשיקה קטנה על הלחי..ונכנסנו לאוטו.
השעה הייתה כבר 12 בלילה.. ועד השגענו לביתו כבר 12 וחצי.
הגענו.יצאנו מהאוטו .
שמוליק: בואי.. נתן לי יד..והוביל.
נכנסנו לביתו..
כל הבית היה נרות..וקטורת..והאור עמום..ובאמצע הסלון שולחן גדול עם שתי צלחות גדולות וארבעה כוסות שתיים קטנות ושתיים גדולות.
אני: אין לזה סוף??
שמוליק: את רוצה שיהיה?
אני: כןן, תפסיק להשקיע בי ככה!
שמוליק: אל תתערבי בהשקעות שלי, יאלה בואי הכנתי לך את מה שאת הכי אוהבת..
אני: מה הכנת?
שמוליק: ריביולי גבינה ברוטב עגבניוות.
אני: יואווווווו מאיפה אתה יודע שאני אוהבת את זה? ומאיפה השגת את השיר של אחי בקולנוע??
שמוליק: חח נפגשתי עם אמא שלך אתמול..אחרי שיצאת למסיבה..
אני: איזה חוצפןןן..
שמוליק: חח נו די תעזבי אותי.. יאלה שבי חיממתי את האוכל..
התיישבנו ואכלנו..היה כ"כ טעים..
אני: יואו אני מפוצצת..איזה טעיםםםםם..
שמוליק: חח אהבת??
אני: כןן..מאוד מי הכין??
שמוליק: ה'רנה'..חח הזמנתי את זה וחיממתי על הגז..
אני: חח י'מניאק..
שמוליק: אני לאא.. בואי. והושיט לי יד.
אני: לאן??
שמוליק: שניה שניה.. הוא הלך ושם מוזיקה שקטה ברקע..עכשיו בואי.
קמתי מכיסאי והושטתי לו יד. הוא קירב אותי אליו לאט לאט..שם את יד אחת על מותני ואת היד השניה בידי.. רקדנו סלואו.. צמוד.. הרגשתי שהוא מריח את שיערי..את צווארי.. מידי פעם מבטינו נפגשו וחיוכים קטנים צצו..
שמוליק: חכי פה שניה.. הלך לקומה למעלה והשאיר אותי לבד..
אחרי חצי שקה הוא חזר.
שמוליק: תעצמי את העיניים..
אני: נו מה עוד הפתעה?
שמוליק: כןן, תעצמי.
עצמתי את עיניי.
שמוליק: פתחי אותן.
פתחתי את עיניי ומול פניי נראתה קופסא קטנה..של תכשיט כלשהו.
אני: אתה לא נורמליי..
שמוליק: שש תפתחי.
פתחתי אותה..וראיתי שרשרת זהב עדינה, עם תיליון..פתחתי את התיליון וראיתי תמונות שלי ושל שמוליק, והקדשה קטנה-אני אוהב אותך.
אני: דיי אתה חולה בראש..
שמוליק: די לדבר ככה..יפה?
אני: יותר מיפה.. דיי בא לי לבכות!!
שמוליק: חלאס כל היום עם הדמעות, תני להן מנוחה, אני פה רק בשביל לעשות אותך מאושרת ואת בוכה כל הזמן!!
אני: חח כי דייי אני מתרגשתת!!
שמוליק: אם זה מאושר אז בסדר..
אני: אני מטורפת עליךךךךךךךך!!!!!!!! קפצתי עליו וחיבקתי אותו חיבוק גדול גדול..
שמוליק: הלוואי והיה קצת יותר..
שתקתי.
שמוליק: טוב בואי שניה..נתן לי יד ושוב הוביל אותי..הפעם לקומה למעלה.
במדרגות בדרך למעלה..אני: איפה ההורים שלך??
שמוליק: יצאו עם האחים הקטנים שלי, הלכו לישון אצל דודים שלי או משהו כזה.
אני: 😮 באמת??
שמוליק: כןן..כנסי.. הוא פתח את דלת חדרו..
הוא היה ענקק..עם בר משקאות..ומחשב ומערכת סטריאו..וטלוויזיה גדולה..ומיטה זוגית ענקית.. ועליה היו מלא עלי כותרת עם המון המון שוקולדים מפוזרים..וכמובן שבכל החדר היו המון נרות מפוזרים..
שמוליק נכנס לחדר והתיישב על המיטה..'בואי..' סימן לי וקרא לי.
נכנסתי טיפה חוששת לחדר.. והתיישבתי לידו, דיי קפואה.
שמוליק: תירגעי..לא יקרה משהו שתצטערי עליו..
בכלל נלחצתי..
אני: ניסיתי לעבור נושא..התרחקתי ממנו עליתי על המיטה עוד קצת ואכלתי שוקולד.
שמוליק: חח כן יפה שליי?
אני: כןן.. 🙄
הוא עלה על המיטה והתקרב אליי שוב..
שמוליק: מה להביא לך לשתות??
אני: אממ יש לך יין טוב?
שמוליק: אויש כןן שמתי אותו במקרר למטה, רציתי שנשתה בארוחה ושכחתי!
אני: חח טוב לך תביא לי קצת, ואני יזוז אני צריכה לקום מחר מוקדםם..
שמוליק: מה פתאוםם את זה לא הולכתת, אנחנו נפרדים לשלושה שבועות, מחר את תקומי מוקדם גם ככה..
אני: חח טוב נראה..
שמוליק: טוב שניה אני בא אהובה..
חייכתי אליו..והוא הלך..דקה של שקט לסדר לעצמי ת'מחשבות, ל-ח-ש-ו-ב על רותם!
הוא בא..עם חיוך שובה לב, עם היין ו2 כוסות.
שמוליק: התגעגעת??
אני: יותר מידי.. 😊 לחשתי לעצמי..
שמוליק: לא שמעתי טוב..
אני: אמרתי שכןן..
שמוליק: אהה..הוא פתח את הבקבוק ומזג לי ולו..
הושיט לי כוס..'לחיי האהבה..'
אני: לחיי הריקוד..כוסותינו נפגשו..ושתינו.
אחרי 2 כוסות והמון דיבורים וצחוקים..ראשי התחיל להסתחרר מעט..נשכבתי על המיטה..
אני: יואו הראששש..
שמוליק: כןן גם אני גמורר..
אני: איך אני יקום מחרר??
שמוליק: חח לא יודע איך אני קם מהמיטה הזאת להקפיץ אותך הביתה..
אני: יואו אני באמת חייבת לזוז..
שמוליק: לא צ'ה.. דיבר כמו תינוק.. הוא קם ונשכב מעליי.. שערו הארוך טיפה פגע בפניי..
הוא שם את ידו על פניי והתחיל להעביר בי צמרמורות..
הוא התקרב אליי לאט לאט..ונישק את צווארי..ועלה אל פניי..
אני: דיי שמוליקק..
שמוליק: די כבר לעצור את עצמךך..אני יודע שאת רוצה את זה בידיוק כמוני..
אני: זה לא משנה מה אני רוצה..דיי אני חייבת ללכת..
הוא קם מעליי..והתיישב על המיטה..'איך שאת רוצה' אמר לי בעצבים.
אני: נו דיי להיות עצבני.. אתה יודע שאני מטורפת עליךך..אבל אני לא יכולה, תבין אותי!
שמוליק: מה תבין אותי?? סופה אני כבר חודש אומר לך כמה אני אוהב אותך, ואת לא שמה עליי, אין לך חבר ואת לא לסבית ממה שאני יודע, אז מה הקטע??
אני מנסה כל הזמן להראות לך כמה אני אמיתי ורציני איתך ולך לא אכפת, אני משקיע וטורח, וכלום לא יוצא לי מזה, את לא מחבבת אותי אפילו.
אני: אני מטורפת עליך אתה יודע את זה..
שמוליק: לא כמו שאני רוצה.
שתקתי והשפלתי את ראשי.
שמוליק: טוב בואי אני ייקח אותך הביתה.
יצאנו מהחדר ומהבית, נכנסנו לאוטו ונסענו.כל הנסיעה עברה בשקט, לא החלפנו מילה.
שמוליק: טוב הגענו.
אני: שמוליק דיי בבקשה בוא לא נהרוס הכל, אני נוסעת לשלושה שבועות ואני לא רוצה לנסוע בהרגשה חרא..
שמוליק: מה את רוצה שאני יעשה?
אני: לא יודעת, תיצא מזה!! אמרתי לך מההתחלה שאני לא יודעת מה קורה איתי, ואמרתי לך שאתה יכול לצאת פגועע, למה אתה מקשה עליי??
שמוליק: אז מה אם אמרת?? את חושבת שעדיין לא היה לי ת'מחשבה הזאת שיש סיכוי שניהיה ביחד??
אני: נו דייייי..
שמוליק: לא דיי זה ככה!! הוא התחיל לצעוק ולהשתגע..
אני: טוב דיי אני לא יכולה ככה יותר, היה לי את הערב הכי מושלם בעולם, ושמחתי להכיר אותך, תמיד תישאר חשוב לליבי, וזהו אין לי יותר מה להגיד לך.
יצאתי מהאוטו בעצבים.
הוא ישר נסע במהירות..לא הסתכל עליי ולא כלום.
יאפות שלי, מקווה שאהבתן ת'פרק כי אני אהבתי+ . .
א-ו-ה-ב-ת אותכןןן . .
סנופי.
יואוווווו סופהההההההההההההההה איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה מסכןןןן מה הוא אשםם שתגיל לו למה היא לא יכולה שיפסיק לסבולללל
מחכה להמשךך
אוהבת המוןןן
טלושש
מסכנון!..
אבל היא טיפשהה למה לזרום איתו?..
המשך!
מהמםםם!!!!
לא אוהבת את שמוליק--->יש לו שיער ארוך חח סתםםם
יאללה תמשיכייי
מושלם תמשיכי דדחווווווף !#$@^ 😊