סופונת זה מושלם !
תמשיכי הכי דחוף בעולם !#$@!% :L)
מדהייייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךך
יצאנו מהמלון, נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע..
פה ושם היו מבטים שלי ושל רותם..מבלי שהבנות ישימו לב..
באמצע הנסיעה..הפלא' שלי צילצל..
אני: הלו?!
..: שלוםם..
אני: מי זה???
..: את לא מזהה??
אני: לא..מי זה??
..........................................
זה הברמן..מאתמול..
אני: אה????
הברמן: כןן..חברות שלך הביאו לי ת'מספר שלך..
אני: שניה שניה אני איתך..
הסתובבתי אל הבנות..
אני: יוספה ואורית בבקשה תגידו לי שעובדים עליי בטלפון ושלא נתתם לברמן מאתמול את המספר שלי..
קלטתי את רותם לוחץ חזק על ההגה..מעצבים..וראיתי שהוא הסתכל עליי בעצבים..
אורית: חח לא עובדים עלייך, באמת נתנו לו..
יוספה: כןן חלאס להיות יבשה, הוא נדלק עלייך אז מה הקטע שלך??
אני: למה אתן עושות דבר כזה????
אורית: טוב תדברי איתו, אח"כ תכעסי עלינוו..
חזרתי אליו לפלא'..
אני: תקשיב מאמי אני לא יודעת מה הן..
הברמן: לפני שאת מתחילה לסנן אותיייי..תני לי שניה להגיד לך משהו..
אני: נו..
הברמן: דבר ראשון אני מקווה שקמת בלי האנג-אובר, דבר שני קוראים לי רן, דבר שלישי תני לי הזדמנות את בכלל לא מכירה אותיייייייי..למה את ישר פוסלת בנאדם?
אני: אני לא פוסלת אותך, תקשיב יש לי חבר..
רן: אין לך חבר, שאלתי אתמול כבר את חברות שלך..
אני: חח טוב נו אין לי חבר, פתאום הרגשתי צביטה ברגל, הסתכלתי על רותם והוא עשה לי סימן לנתק מיד.. 'טוב תקשיב אני חייבת לנתק..'
לא חיכיתי אפילו שהוא יגיד לי ביי, ניתקתי.
רותם הסתכל עליי, לא היה אכפת לו מהבנות, הוא עשה לי סימן של 'חכי חכי' כזה..
התייבשתי.
שמתי את ראשי על היד שלי ונרדמתי..
אחרי כמה שעות של שינה טובה, רותם העיר אותי..
אני: איפה אנחנו?
רותם: שמתי את הבנות בבתים שלהם, ואנחנו עכשיו ליד הבית שלי, אני נכנס להתקלח ואני יעלה אותך טוב?
אני: למה אתה מדבר אליי ככה?
רותם: את יודעת טוב מאוד למה אני מדבר ככה..
אני: נו מה בגלל הברמן?
רותם: כןן..
אני: טוב אנחנו לא הולכים לריב על זה נכון? כי אתה שמעת יפה מאוד שהבנות נתנו לו את המספר שלי..
רותם: כן שמעתי..
אני: טוב אז דייי..
רותם: סבבה, יאלה בואי אני מת להתקלח..יצאנו מהאוטו.
נכנסנו לדירה שלו, לא דיברנו מילה, הוא נכנס להתקלח, אני בנתיים שכבתי במיטה שלו..ו..כן נרדמתי.
אחרי כמה זמן..רותם העיר אותי..כשהוא לובש רק מגבת וגופו קצת רטוב..הוא העיר אותי בנשיקה..
אני: אויש אתה מרטיב אותי..מה זהו נרגעת?
רותם: לא, לא כ"כ..
אני: טוב..
רותם: נו מה יש לך? מה אסור לי קצת לקנאות?? כל היום מתחילים איתךך..
אני: טוב אז עכשיו אני הולכת לעשות קרחת ולהתלבש פריקי סבבה?
רותם: לא אכפת לי, אני יאהב אותך בכל מצב..
אני: חח מה באמת לא יהיה אכפת לך אם אני יעשה את זה?
רותם: כןן.. למה אני אוהב אותך בגלל השיער שלך והבגדים שלך?
אני: אוליי.. 🙄
רותם: חח שתקי שתקי כבר י'שמנה..
אני: יואו איזה ריח טובבב..אני יכולה להסניף אותך שעות..
רותם: בכייף, מי מונע בעדך?
אני: צודק.. התחלתי לנשק את צווארו..וירדתי לחזה שלו..ואז עליתי שוב לצווארו ונישקתי את פניו..ואת שפתיו..הוא נישק אותי..והרים את חולצתי.. ונישק את צווארי וליקק את כל גופייי..
אני: טוב דיי..אני רוצה להתקלח..
רותם: אני נכנס איתך..
אני: לא!
רותם: נו דיי אני רוצה להתקלח איתך..
אני: לא, לא בא לי..וגם עכשיו התקלחת..
רותם: את רצינית???
אני: חח לא, יאלה בוא..
נכנסנו למקלחת התקלחנו..ואהמ אהמ..כן גם התעלסנו..שוב..
יצאנו..
אני: יואו אין לי פה דברים..
רותם: דווקא כן יש לךך..פעם אחרונה שישנת אצלי שכחת אצלי תחתונים חזיה וגופיה..קחי ממני מה שאת רוצה..
אני: חח נו אז מה נראה לך?
רותם: חח איזה שמנה את אלוהיםםם..
אני: נו מהה?? חח תעזוב לי את השומנים כל היוםם..
התלבשתי מהר שמתי טרנינג נעים מאוד של רותם..והלכנו למטבח..
רותם: מה בא לך?
אני: טוסט..ונס..וסלט חסה..
רותם: חח נו תוותרי על הסלט כי אין לי כוח..
אני: טובב..אבל נס וטוסט..
רותם: טוב עולם קטן שלי בואי תעזרי לי..
אני: חח טוב..קמתי והתחלנו להכין ביחד..
פתאום נשמעו דפיקות בדלת..
אני: אתה מחכה למישהו?? לחשתי..
רותם: לאא..
אני: טוב אני הולכת להתחבא..תעשה את זה זריז..
רותם: טוב..
נכנסתי לחדר של רותם..והסתכלתי..
זאת הייתה ירדן..מהפרוייקט..
רותם: היי ירדן מה קורה מאמי??
ירדן: הכל טוב מאמי, תקשיב אני חייבת לעוף אני משאירה לך פה כמה דיסקים, תשמע ת'שירים ובדיסק הראשון בשיר 8, תחבר עליו כמה פראזות טוב?? היא הסתכלה על המטבח וראתה 2 צלחות ו2 כוסות.. מה אתה פה עם מישהי??
רותם: לא מה פתאוםם..
ירדן: אז למה יש שתי כוסות ושתי צלחות??
רותם: 😯כוס אחת מאתמול שמה..וזאת הכוס שלי ושתי צלחות, אחת לסלט ואחת לטוסטים..
ירדן: חח יואו שתיהיה בריאא..
רותם: חח כןן אני רעב אשש..
ירדן: בתאבון מאמיי..בקיצור תתקשר אליי תגיד לי מה קורה??
רותם: אין בעיה מאמי נדבר..נתן לה נשיקה על הלחי והיא יצאה.
אני: יואו זה היה קרובב..
רותם: חחחחחח כןן..
חזרנו למטבח הכנו את האוכל..והתיישבנו לאכול..
אחרי שסיימנו..
אני: יואו זהו אני גמורההה, אני מפוצצת!!
רותם: חחח אכלת 7 טוסטים י'שמנה..
אני: חח נו מהה הייתי רעבהה..
רותם: חח יפה שליי, אני מוכן להכין לך גם 97 טוסטים..
אני: חח יאלה..
רותם: אני צוחק..
אני: גם אני..אוצר שלי, אתה מעלה אותי הביתה?? כבר מאוחר..
רותם: מה השעה?
אני: אממ 5.. הסתכלתי על הפלא' שלי..
רותם: טוב מאמי יאלה בואיי..
יצאנו מהדירה, נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע..
קיבלתי SMS:
~~יפה שלי אני מקווה שנהנת אתמול, דברי איתי כשתראי את ההודעה, ואל תשכחי שהיום אנחנו נפגשים..
אוהב המון המון, שמוליק~~
רותם: ממי הSMS הזה?
אני: סתם מסלקום.. 😊
רותם: בטוחה?
אני: כןן..רוצה לראות?
רותם: לא, אני מאמין לךך..
אני: יופיי..
שמתי מוזיקה בווליום גבוה..ואחרי 2 דק' הגענו..
רותם: אווף מה עכשיו עד מחר בלילה אני לא אראה אותך?
אני: כנראהה..
רותם: יש לך תוכניות להיום?
אני: 😕 אממ לא נראה לי..
רותם: טוב אני עושה היום ומחר חזרות בסטודיו, אז אם תירצי לבוא תתקשרי אליי טוף??
אני: טוף עולם קטן שליי..התנשקנו..התנשקנו הרבה..ויצאתי.
נכנסתי הביתה.
אמא: שלום יפה שלייי..נו איך היהההה????
אני: חח היה מושלם..יואו אמא כמה רקדנים ורקדניות היוו..הולך להיות שלושה שבועות מטורפיםםם..
אמא: נהנת?
אני: מאודד..
אמא: ומה רותם אמר כשהוא ראה אותך?
אני: חח הוא לא אהב שאני עם המיני..
אמא: חח כמוני..יפה..
אני: חח כןן..
אמא: ומי זה החתיך הזה שהיה פה אתמול?? לפני שיצאת??
אני: שמוליק..אחד מ-יב'..
אמא: מה השם משפחה שלו?
אני: גני..חח נו מה החקירה?
אמא: לא יודעת ,נראה כאילו הוא מחבב אותך..
אני: חח באמת אמרת עכשיו מחבב?? אני ירביץ לךך..תגידי חולה עלךי מטורף עליךך.. מה קרה יומיים אני לא פה את מתחילה לדבר כמו אשכנזיה?
אמא: חח שתקיי..נו אל תעבירי נושא..מי זה?
אני: אחד מ-יב' חמוד אש..
אמא: נו ומה קורה איתו?
אני: אמא אני עם רותם, ואני אוהבת אותו.. ושמוליק?! אם הוא היה מגיע לפני רותם לא היה לי ספק לגביו..
אמא: חבל..הוא מתאים לך הרבה יותר מרותם..
אני: נו דיי אמא, אני אוהבת את רותם אני לא רוצה אף אחד אחר..
אמא: טוב אין לי כבר מה להגיד לך..
אני: תקשיבי אמא אני נכנסת להתקלח ואני יוצאת היום בערב טוב?
אמא: לאןןן עוד פעם??
אני: עם שמוליק.. 😁
אמא: באמת?
אני: כןן..סתם הוא רוצה לעשות לי "מסיבת פרידה" לפני שאני נוסעת..
אמא: טוב מאמי..ותשמרי על עצמךך..
אני: טוב יפה שליי..
עליתי לחדר, סידרתי בגדים והכל, ונכנסתי להתקלח..אפילו שהתקלחתי אצל רותם הייתי חייבת להתקלח שוב..
עשיתי אמבטיה טובה עם קצת מלחים..שכבתי שמה 10-15 דק' הוצאתי את השסתום והתקלחתי..שוב.
נכנסתי לחדר שלי, שמתי קרם גוף וספיד סטיק, תחתונים חזיה מכנס קצר וגופיה.
ירדתי לקומה למטה..
אני: אמא?
אמא: כן נשמתי?
אני: את יכולה לעשות לי פן?
אמא: בידיוק עכשיו באה אליי קליינטית, אני אסיים למרוח לה צבע ואני יעשה לך זריז כי יש לי עוד אחת אחריה.
אני: טוב יפה שלי, תודה. נשקתי ללחיה.
אני: אמא?
אמא: כןןןן????
אני: חחח אמא יש משהו לאכול?
אמא: כן הכנתי קובה עם אורז צהוב..
אני: יאמיי..
אמא: אבל תגישי לעצמך אני עסוקה עכשיו..
אני: 😢 טוב..
שמתי בצלחת כמה שרציתי והכנסתי למיקרוגל..'בנתים עד שיתחמם אני אתקשר לשמוליק'
חייגתי אליו..
שמוליק: אהבההההההה..
אני: חח מה קורה מאמיי??
שמוליק: בסדר מעלפת שלי, נו איך היה אתמול????
אני: סוף הדרךךךךך..
שמוליק: וכמה התחילו איתך?
אני: חח לא ספרתי..
שמוליק: טוב תיהי מוכנה ב10 אני בא לאסוף אותך..
אני: מה השעה?
שמוליק: כבר 7 וחצי..
אני: טוב מאמי שלי אני מחכה..
שמוליק: ביי יפה שליייייי..
אני: ביי מאמיי..
וניתקתי.
הוצאתי את האוכל מהמיקרוגל והתחלתי לאכול..
סיימתי את האוכל..הייתה לי קצת בחילה וסחרחורות..מוזר..
עליתי לחדר חיפשתי בגדים..הוצאתי את הדיזל שרותם קנה לי עם גופיה שחורה יפה..
נכנסתי לישון איזה שעה..
נרדמתי תוך שניות..
השעון המעורר העיר אותי ב8 וחצי..
ירדתי למטה, אמא עשתה לי פן..
סיימתי את הפן עליתי לחדר שלי התלבשתי והתחלתי להתאפר..
כשסיימתי הסתכלתי על המראה,והייתי מרוצה, התאפרתי סוף..
שמתי המון בושם, שרשרת, שעון ועגילים קטנים.
ירדתי לקומה למטה..
אבא: שלום שלום..
אני: היי מה שלומך אבא??
אבא: בסדר, נעלמת אה?
אני: לא, אתה כרגיל כל היום בעבודה..
אבא: עוד פעם את מתחילה??
אני: לא..
אבא: לאן את הולכת כ"כ יפה??
אני: אני יוצאת עם ידיד שלי..
אבא: ידיד?
אני: כן אבא, ידיד.
אבא: טוב לא לחזור מאוחרר..
אני: טוב אבא..
נכנסתי למספרה..
אני: אמא..
אמא: איי איי איי איזה יפהה..
אני: תודה נשמתייי..
פתאום צילצל הפלא'..
אני: הלו?
שמוליק: מאמי אני למעלה במכונית את עולה?
אני: כן כן אני באה..ביי מאמי.
שמוליק: ביי..
וניתקתי.
אני: אמא אני הולכתת..
אמא: טוב מאמי את צריכה כסף??
אני:לא נשמתי יש לי עוד מאתמול..
אמא: לא לחזור מאוחר מאמיי..
אני: לא..תישארי ערה שנדבר קצתת..התגעגעתיי..
אמא: טוב יפה שלי..ביי
אני: בייי..
יצאתי מהבית ועליתי למדרכה..
ראיתי אותו שמה יושב באוטו..
חתיך של החיים..הוא עשה חצי קוקו והתלבש סוףף..
בדרך לאוטו נשבעתי לעצמי שלא יקרה כלום היוםם..לא יקרה כלום!
יאלה יאפות שלי מקווה שאהבתןןן, אם יהיו המון תגובות אולי אני אמשך היום בלילה . .
א-ו-ה-ב-ת אותכןןן . .
זה פשוט מושדלםםםםםםםםםםםםםםם
סופה !~$
זה פשוט מוששששששששלמ !
תמשיכי דחוף !%&$#@
דיי להיות מוכשרת גמני רוצה 😛
חחח
תשבבבבבבבבעי יש לו שיעער אררוך ??? /\:
תמממשיכי כפררררררון
מדהההההההההההההים
פרקק מעלףףףף!!!
שימי המשךך...
דושה..
^^^^^^
חסרררררר לךך שיקרררה בינההםם משהו!
אני אישיתתת הורגגגת אותהההה!
ולוקחתת את רותםםםם=]
בתתתתאלוששש
למה היא עושה את זה???
המשךךךךךךךךךךך