סופההההההההההההה 😊
תמשיכיי חייי😛
מחכה להמשךך
ליגלוששש
סופונת !!!
כמה זמן אל הגבתי לך סוריייי !~#$
לא הייתי פה מלא מלא מלא זמן !
אני אוהבת אוך מלללללללא
ומחכה בקוצר רוח להמשך !
אז תמשיכי 😊
דיי דיי איזה סיפור מושלם !
אני: לא.. מי זאת בכלל?
אורית: היא הייתה איתנו פעם בחוג..היא הייתה מאוהבת ברותם.. והוא דחה אותה..היא עזבה..
אני: באמת?
יוספה: כןן.. והיא הייתה רקדנית טובה אצלנו..
אני: מעניין..
אורית: אומרים שעד היום היא עוקבת אחריו..
אני: אמאל'ה.. חשבתי לעצמי..אולי היא ראתה אותנו ביחד..בגלל זה היא מסתכלת עליי ככה..
יוספה: למה אמאל'ה?
אני: שהיא חולת נפש כזאת..
אורית: חח יש פה כאלה בשפעע..יאלה בואו נרקוד..
נכנסנו לרחבה..........................
שוב מצאתי את עצמי, באמצע הרחבה, רוקדת כמו מטורפת, לא מפסידה שיר אחד..
פתאום הרגשתי מישהו מאחוריי..נוגע במותניי, נצמד אליי, נצמד אליי מאוד מאחורה..
הסתובבתי מהר, ושוב ראיתי אותו, את החתיך שרקד איתי לפני-כן..התרחקתי ממנו מהר..
אני: לא מתייאש אה?!
הוא: ממש לא.. עד שאני רואה פה רקדנית..אני מרגיש שצוחקים עלייי..מה זה פה? חוץ ממך ומעוד כמה בודדות לא ראיתי רקדניות שבאמת מתאימות לפרוייקט הזה..
אני: חח ואתה מתאים?! אתה מדבר ומדבר ובנתיים לא ראיתי אותך רוקד מש'ו מיוחד..
הוא: רק בשבילךך..ודחף אותי אחורהה..
בהתחלה לא הבנתי למה הוא דחף אותי ככה, פתאום הוא ירד על הרצפה..והתחיל לרקוד ברייק-דאנס מטורף, באמת רקדן ברמות על..ממש התלהבתי..
אחרי כמה דק' הוא סיים..הוא חזר אליי..
אני: פשש יפה יפה, הרשמת אותי..אני חוזרת בי על הזילזול מקודם..
הוא: חח זה בסדר..דרך אגב, אני מאור נעים מאוד.
אני: נעים מאוד, סופה.
הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה חמודה בלחי..
התחיל עוד שיר אהוב עליי במיוחד, Careless Wisper, השיר שלי ושל רותם, התחלתי לרקוד ומאור רקד איתי, לא צמוד אבל אפשר לראות שרקדנו ביחד..
פתאום באמצע השיר הרגתי מישהו מושך אותי מאחורה ראיתי את מאור מתרחק ממני ומביט עליי כלא מבין..
היד הזאת שתפסה אותי בבטן ומשכה אותי, שרטתי אותה שתעזוב אותי, נחנקתי וגם הייתי בלחץ זו הייתה יד של גבר, ורותם כרגע היה איתי והוא אמר שהוא הולך לשתות..
אחרי כמה שניות הוא שיחרר אותי..הסתובבתי מהר וזה היה רותם..
אני: מה אתה דפוקק מה אתה עושה??
קלטתי אותו הכי מסטול בארץץ..
רותם: אני אוהבבבבב אותךךךךךךך..הנה השיר שלנוווווווו.. צעקקקקקקקקקק..
למרות שהיינו במועדון אז לא כ"כ שמעו אותו..
הוא התקרב אליי וניסה לנשק אותי וניסה לגעת בי..מהר דחפתי אותו..
תפסתי איזה בקבוק מים קרים מיד של איזה ילדה ושפכתי טיפה על פניו..
תפסתי את היד שלו והוצאתי אותנו מהמקום הזה..סחבתי אותו כמה שאפשר..
התיישבנו מאחורי כמה מכוניות..
רותם: מצטער, אני לא הכי מסטול אבל אני יודע שאני עושה שטויות..
אני: זה בסדר, אני לא במצב יותר טוב..אני לא יודעת איך סחבתי אותך עד לפה..
רותם: אני אמרתי לך להפסיק לשתות..
אני: אתה יכול להגיד לי במצב שלך??
רותם: חח כן זה קצת מטומטם..את יוד..
הדבקתי לו נשיקה..לא יודעת למה לא יודעת למה דווקא באותו הזמן אבל זה מה שהיה בא לי.
נישקתי אותו ולא שבעתי, לא הפסקנו להתנשק לפחות רבע שעה..בסוף התנתקנו.
הוא תפס את ראשי בידיו והסתכל עמוק עמוק בעיניי..
רותם: העיניים שלך..
אני: מה יש להן?
רותם: אני טובע בהן..
אני: רותם..עיניי התמלאו דמעות..אני אוהבת אותך..אני אוהבת אותך יותר משאני אוהבת את עצמי.. האהבה שלי עברה כל דימיון, אף פעם לא חלמתי שאני יאהב ככה..אני מפחדת..
רותם: ממה?
אני: ממה שיכול לקרות..
רותם: לא יקרה שום דברר לרעתנו..זה הדבר היחיד שאני יכול להבטיח לך.. ואני יכול להישבע לך בעוד משהו..אני אוהב אותך..ככה הכי פשוט שאפשר, אני אוהב אותך אהבה עמוקה, שאי אפשר לבטא במילים או מעשים..
התחבקנו..לא רציתי לעזוב אותו לשניה..
פתאום הוא קיבל טלפון..
אני: תענה..
רותם: לא רוצה..
אני: נו תענה!!
הוא ענה..
רותם: הלו?..אה כן??..טוב אני באא..ביי.
רותם: אנחנו צריכים להיכנס..
אני: למה?
רותם: הם רוצים לעלות לבמה לדבר, והם רוצים להציג אותי.
אני: אה..באתי לקום..הוא תפס אותי בידי.
רותם: מה ככה?? לא תתני לי נשיקה לפני?!
נישקתי אותו..בלעתי אותו..אחרי 2 דק' בערך התנתקנו ונכנסנו למועדון שוב..כמובן כל אחד בנפרד..שלא יהיה חשוד.
חיפשתי את אורית ויספה..וכמובן..מצאתי אותן בבר שוב..התיישבתי איתן..
אורית: איפה היית עד עכשיו חיפשנו אותך, כבר התחלנו לדאוג..
אני: סתם ישבתי לדבר עם איזה אחד חמוד מפה..
יוספה: פשש יפה לךך..מי זה?
אני: חח באמת נראה לך שאני ימצא אותו בין כל ההמון הזה.?!
יוספה: חח הברמן שיגע אותנו עלייך..יואו הנה הנה הוא בא לכיווננו..
לא הסתובבתי, שלא יתחיל דבר איתי אלוהים שלא יתחיל, שלא יתחיל, שלא יתחיל, שלא יתחיל..'
וכמובן, חוק מרפי, הוא קרא לי..
ברמן: יפייפיה..
הסתובבתי אליו..הכי אדישה בעולם..
אני: כן?
ברמן: מה בא לך? מה שבא לך על חשבון הבית..
אני: אממ תביא לי ייגר כפול עם רדבול..
ברמן: פשש לא מתפשרת אה?!
אני: אף פעם..
הוא התחיל לשחק עם הכוסות והקפיץ כמה משקאות..להרשים..והגיש לי את הכוס..
אני: תודה..
ברמן: אין על מה נסיכה..
הסתובבתי לכיוון הבמה, ראיתי את עידן, ירדן ורותם עליה.
המוזיקה נפסקה, וכולם הסתכלו לכיוונם.
עידן: אהמ אהמ, שלום לכולם קודם כל, אני שמח שבאתם, אני מקווה שנהנתם עד עכשיו.. אז ככה.. כמו שראיתם יש פה המון רקדנים ורקדניות מוכשרים ומוכשרות..אממ בכללי רק רציתי להכיר לכם את ירדן שהיא הכאורגרפית לריקודים הקלאסיים והמודרניים וזהו רותם המורה להיפ הופ.. כולם מחאו כפיים..
טוב אני לא רוצה לחפור פה, רק להזכיר לכם שאנחנו נפגשים יום חמישי, את הפרטים הקטנים כבר נמסור לכם טלפונית, אז תמשיכו לבלות, תכירו פה את כולם כי אתם הולכים לבלות שלושה שבועות ביחד, אז בהצלחה לכולם ואני אוהב אותכם!
המוזיקה הוגברה שוב כולם חזרו לרקוד ולהנות..
הברמן קרא לי שוב..
'תגידי מאיפה את??'
אני: מצפת..
הברמן: ואפשר לדעת איך קוראים לנסיכה?
אני: איזו נסיכה?!
הברמן: את חח
אני: קוראים לי סופה.
הברמן: סופה?? פשש שם נדיר ביותר..
אני: כן, לא רק השם נדירר..טוב אני עפה לרקוד קצת, לגמתי שלוק אחרון מהייגר, ותודה על הייגר 😉
לקחתי את אורית ויוספה והלכנו לרקוד..
רקדנו..חצי שעה-שעה..היה כייף..התחילו איתנו עוד בנים..והכרנו עוד כמה בנות חמודות..
וזהוו..נגמרה הפנטזיה..
רותם ייצא טיפה מהסטלה, ולקח אותנו למלון 'שרטון סיטי טאוור'..
אני אורית ויוספה בחדר..ורותם חדר ליידנו.
נכנסנו לחדר אני והבנות..
יוספה: יואו המיטה הזו שלי..וקפצה על המיטה הזוגית באמצע..
אורית: וזו שלייייי.. קפצה על המיטה הזוגית ליד החלון..
אני: וכנראה שזו שלי חחח..התיישבתי על המיטה הזוגית ליד הדלת..
אני: טוב אני כבר באה..
אורית: לאן את הולכתתת??
אני: אני יורדת ללובי, לאכול גלידה או משהו אני חייבת לצאת קצת מהסטלה..
אורית: רוצה שאני יבוא?
אני: לא, בא לי להיות קצת לבד, אולי אני יירד אח"כ קצת לבריכה..
אורית: אבל את בלי בגד-ים..
אני: לא לשחות..סתם להכניס את הרגליים..או שאני אלך לים, קיצור אל תדאגו אם אני יחזור מאוחר תקשרו אליי אני עם הפלא'..
יוספה: את בטוחה??
אני: כן נו אל תדאגוו..
לקחתי את התיק הקטן שלי ויצאתי מהחדר..
הסתכלתי טוב טוב לצדדים, בדקתי שאף אחד לא רואה..ונכנסתי בשקט לחדר של רותם..
הוא שכב על המיטה..
רותם: חיכיתי לך..
אני: באמת?! אמרתי כשאני מתקרבת אליו..
רותם: כןן.. את באה? הזמין אותי אל מיטתו..
אני: ברור..עליתי על מיטתו..ועליו..שכבתי עליו..
רותם: אויי כמה זמן חיכיתי לזה..
אני: גם אני אוצר שלי..
רותם: את..את כ"כ יפה אלוהים..אמר לי והזיז את שערי מפניי..אני אוהב אותך..
אני: ואני אותך..
התחלנו להתנשק יותר נכון לבלוע אחד את השני..כמה תשוקה..כמה אהבה.. לא יכלתי להפסיק לגעת בו, להריח אותו, וכן..התנינו אוהבים..כל הלילה..בין לבין דיברתי עם הבנות שלא ידאגו..אבל כל הלילה..הייתי שלו והוא היה שלי..נשארנו מחובקים..כל הלילה..
אני: אוצר..
רותם: מה עולם שלי?
אני: אני הולכת..
רותם: מה.? לאא..את נשארת פה.
אני: לא יוספה ואורית בטח כבר דואגות..אין לי מה להגיד להם..
רותם: טוב את באה לישון אצלי היום..
אני: מה פתאום אוצר שלי, אנחנו הולכים להיות שלושה שבועות ביחד, ואני רוצה להיות עם המשפחה והחברות קצת לפני שאנחנו נפרדות..
רותם: נו מההה???
אני: נו אני יישן אצלך יום רביעי..
רותם: בטוחה?
אני: כןן.. ממילא חברות שלי שכחו שאני נוסעת, אני רק יעבור להגיד להם שלום ואני יבוא..
רותם: אוףף אני רוצה שתישארי איתי עוד טיפהה.. נו.. והתחיל לנשק את צווארי..וללקק אותו..
אני: איייי..החושים התחילו להתערפל שוב..דיי נו אתה יודע שזה לא נגמרר..
רותם: עוד פעם אחת וזהוו..
אני: לא נוו..
ולא הייתה לי ברירה כ"כ..לא יכלתי לסרב..ואז שוב..שוב התעלסנו..
התלבשתי, נתתי לרותם נשיקה ויצאתי.
נכנסתי לחדר בשקט..הבנות ישנו כבר..
נכנסתי למיטה שלי ונרדמתי תוך שניות..
קמתי בבוקר, יותר נכון 5 אחרה"צ..כשאורית העירה אותי..
אני: נו דיי..
אורית: סופה נו יאלה בואיי..רותם קורא לנו והוא יתחיל להתעצבן, ולא כדאיי..
אני: טוב מהה?? אני רוצה לצחצח שיניים..
אורית: יוספה הביאה לנו מברשות שיניים ומשחת שיניים, יאלה קומיי..
קמתי, ניכנסתי למקלחת, עשיתי פיפי חחח ציחצחתי שיניים שטפתי פנים ויצאתי..
יצאנו מהמלון, נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע..
פה ושם היו מבטים שלי ושל רותם..מבלי שהבנות ישימו לב..
באמצע הנסיעה..הפלא' שלי צילצל..
אני: הלו?!
..: שלוםם..
אני: מי זה???
..: את לא מזהה??
אני: 😕 לא..מי זה??
..........................................
יאפות שלי, לא בא לי טוב היום להמשיך הרבה, אין לי השראה..
אבל זה עדיין ארוךך, מקווה שאהבתןן נשמותיי . .
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתת
כןן מיכלוש שמתי לבבבבב . .
מקווה שהשלמת הכלל..
אוהבת אותך אוצר שלי, התגעגעתייייייייי=]
נשששששששמה מדדהים
תמממשיכי =]
ממווווווווווואה
בטח שמוליק הקרציה הזהה
המשךךך מאמי דחוףףף
סנופי יפה אהובה קטנה..
ציפיתי ליותר ארוך אחריי יומיים בלי המשך.. 😊
אבל עדיין מושלם קטנטנה..
אוהבת אותך בטירוףף ואת מאורי הרקדן הקטנטן..
לידורי.
2 פרקים מעלפיייייםם יפה שלייי..
יש לךך סיפוררר שולטטטטטטטטטטט.... נדיר פשוט!!!!!
אהבתי אותווו אני פשוטטט מתה על הכתיבהה שלך אינעל העולםםםםםם!!!
אולי תפנקי אותנווו בעודד פרק?!!!?!
פליייייייזזז.....
אוהבת אותך קטנה שלי..
סתיוו'ששששש 😊
סיפור אחד השולטיםםםםםםםם פשוט נדיר
בחיים שלי לא קראתי סיפור כזה מדהיםםםםם ועוד פה כשכל הסיפורים דומים אחד לשני......
לא יודעת מי את אבל יש לך כישרון שבחיים לא ראיתי והצלחת להחזיק אותי איזה 3 שעות לקרוא את כל הסיפור מההתחלה.........!
את ח=י=י=ב=ת לשים המשך ואני לא מגזימה.......
ביושששששששששששש 😊
חחח יואו, תודה רבה מאמיייייי, ממש שימחת אותי!!
אני רואה שאת חדשה באתר, אז קודם כל ברוכה הבאה לאתר המדהים הזה, ואני בטוחה שבפורום הזה את תמצאי עוד כמה סיפורים מדהימים . .
בקיצור מאמי באמת תודה, אני מקווה שתמשיכי לעקובב . .
מאורררררררררררררררררררר המשך=]
חעחעחע בטח מאור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גררררררררררררררר בא לי עלייו יותר מעל רותםםםםםםםםםם חולה על ברייקדאנסססססססס
פרק שווהה
מחכה להמשךךךך
אוהבתתתתתתתת
טלוש
אני די חדשה אבל הספקתי לקרוא פה כבר הרבה סיפורים ותאמיני לי ששלך היה הכי טוב מבחינת הכתיבה...
התמכרתי