אוי יאפות שלי, אני בטוחה שאתן כועסות אבל ממש ממש לא התכוונתי!!
אתמול יצאתי וחזרתי מ-ס-ט-ו-ל-ה אשש מהלימון-צ'לו, איזה מועדון פה בנהריהה . .
אני נורא נורא מתנצלת, זה לא היה בתיכנון . .
אני עכשיו כותבת המשךךך . .
אוהבת מוצ'ו מוצ'ו . .
נ"ב:
לידורי וסתיו?! רוח בר?! מה פשר העיניין???
אני מצפה להסברים מיד, י'קקות קטנות!!!!!
יופפפפפפפפפי תממשיכי כפרון
בננות, מצטערת רשמתי המשך והוא נמחק לי . .
אני עכשיו אכתוב אותו מחדש . .
אוהבתתת
יאא מססכנהה=[[
שונאתת שזה קורררה..
אני ממצליצה לך לכתוב מחרר..
יותר טוב=]
אאאוהבת המווווונמווון=]
טוב יפות שלי אני יודעת שאתן תתבאסו עליי, אבל כנראה שאלוהים לא רוצה שאני אמשיך היום את הסיפור, כבר פעמיים סגרו לי את ההמשך לפני שפירסמתיי, וכל פעם שאני מנסה לשחזר לא יוצא לי משהוו . .
בקיצור אל תתבאסו אנו מעדיפה לפרסם מחר מאשר לפרסם היום ויהיה מכוערר . .
מקווה שתבנו אותי, גם אין לי הכי הרבה מצב-רוח . .
אוהבת, סנופי.
בעעעעעעעעעעעעעע 😢
אוווופ . ..
טוב מאמי תפרסמי מתי שנוח לךך
אם את צריכה משוו אניפה..
יאפות שלי, סליחה על הייבוש עכשיו חזרתי, הנסיעה הייתה ארוכה של החיים . .
אני עובדת על המשך עכשיו . .
מצטערת על הייבושש, ותודה על התגובות, מי שהגיבה . .
אוהבתתת . .