שלמוווות!
מחכה לפרק הבאא..
חרמן הוא..חחחח
בבנות, אני אמשיך את הסיפור היום בערב אני טיפה מנקה פהה . .
~שבת שלום~
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל דיי
למה היא משחקת ברותם ובשמוליק?@!!!!?1<
זה מגעיל@@
אני: טוב עולם שלי..נתתי לו עוד נשיקה קטנה..שהתפתחה לארוכה מאוד..ויצאנו.
מצאתי את אורית ויוספה וסימנתי להן לבוא..רותם הכניס אותנו דרך כניסת הVIP.............
רותם נתן לי יד, נתתי לאורית יד שלא יראה חשוד ואמרתי לה שתתן ליוספה יד.
אחרי איזה 5 דק' בתור הVIP נכנסנו.
הייתי המומה מהגודל, וכמה אנשיםםם יואווו..לחשוב שכולם יהיו איתי שלושה שבועותתת..
רותם: טוב בננות, הכנסתי אותכן, לכו תבלו תעשו כייף חיים וובלי יותר מידי שטויות!
אנחנו: ברוררר.. 😉
רותם: יאלה אני הולך לשבת עם עידן וירדן, נראה אותכן מאוחר יותר, ותראו להן מי אתן!!
אורית ויוספה: סמוך עלינו..
הוא לחץ לי על היד וסימן לי שהוא יתקשר אליי..ושלח נשיקה..
אורית: טוב סופה, יאלה בואו נילך קודם כל לבר ניקח לשתות ואז נילך לרקוד סבבה?
אני: בכייף..
המועדון היה מלא, אבל מלא סבבה שאפשר לזוז, בדרך לבר ראיתי בנים רוקדים ברייק-דאנס על הרצפה והרבה בנות רוקדות, כולם שם רוקדים מעלףף..
אני: יוספה, אורית..תיראו אנחנו כלום לידםם..
יוספה: שתקי שתקי, כשניכנס לרחבה אנשים יבכו שמהה..חכי בואי נתדלק ונילך להראות להםם..
אני: חחח בכייף..
בדר"כ אין לי הרבה ביטחון עצמי, כשאני רוקדת יש לי עודף ביטחון עצמי, אני מישהי אחרת כשאני רוקדתת..
אורית: סופה מה להזמין לך?!
אני: אממ לא יודעת מה את שותה?
אורית: מרטיני..
אני: טעים?
אורית: סוף הדרךך..
אני: חח אז תזמיני ליי..
אורית: יוספה מה את שותה?!
יוספה: אורגזמה..
אני: חחח יפה יפהה..
אחרי דקה קיבלנו את המשקאות..התיישבנו על הבר שתינו בכייף את השתיה..
בין לבין עברו כמה חמודים והתחילו איתנו..
מהר סיננו אותם..
אורית: אני מחפשת איזה חמוד להיום..
יוספה: כן גם אניי..
אני שתקתיי ושתיתי בשקט מכוסי..
יוספה: מה איתך סופה?? את לא מחפשת איזה חמודי קטן להשתעשע איתו?!
אני: לא, לא בא לי על אף אחד היוםם..
אורית: נראה לי סופה דלוקה חזק על רותםםםם..
אני: 😯 על מה את מדברת י'דפוקה?? חח צחקתי צחוק צבוע ושתיתי את כל הכוס..
אורית: הלו להירגע פה עם השתיה, המרטיני הזה חזק..
אני: 'אייי..' אהמ אהמ, גיחגחתי בגרוני, 'שמתי לבב..'
יוספה: מה נחנקת?? אפילו אם את דלוקה על רותם, כלום לא יעזור לך..הוא בחיים לא יסתכל על רקדנית שלו..
אני: למה את אומרת?
אורית: אין אחת בסטודיו שלא הייתה דלוקה עליו, הוא בעדינות מעיף את כולןן..
אני: חח טוב מה אתן רציניות?! תירגעו אני לא דלוקה עליוו..יאלה בואו בואו נרקודד..
הן שתו את הכוסות מהר שמו אותן על הבר וניכנסנו לרחבה..
היו שירים סוףףףףףף..מוזיקה שחורה..כמו שאני אוהבת..
התחלתי להשתחרר לאט לאט, אורית ויוספה התחילו להשתגע שמה..השתיה התחילה לעלות לי לראש התחלתי לזוז, לרקוד כמו מטורפת, שיחקתי עם שיערי..
פתאום הרגשתי מישהו תופס במותניי מאחורה ומתחיל לרקוד צמוד אליי..
מהר נבהלתי וקפצתי..הסתובבתי אליו פתאום קלטתי חתיך עולםםם עומד מולי ורק רוצה שאני ירקוד איתו..
הסמקתי, הורדתי את ראשי למטה ורקדתי איתו, אבל ממש רחוק ממנו..
הוא הצמיד אותי אליו, ואני התרחקתי..
הסתובבתי לאחורה וראיתי את יוספה ואורית המסטולות האלה נמרחות אחת על השניה..
זה שרקד איתי סיבב את ראשי אליו ואמר לי באוזן: 'למה את קשה?! תרקדי כמו שרקדת לפני שבאתי'
אני: צעקתי לו באוזן..'אני שניה באה טוב?!'
הורדתי את ידיו מעליי ויצאתי מהרחבה..התיישבתי על הבר..
אני: ברמןן..
הברמן: כן נסיכה?
אני: חח אתה יכול להביא לי..אממ אורגזמה?!
הברמן: בדרך..
ראיתי אותו מוציא כוס ומתחיל לשחק עם משאות באויר..לבסוף הוא הביא לי..
אני: תודה.. 😁
הסתובבתי אל הרחבה..שתיתי לאט..הסתכלתי על כולם שמה, נהנים משוחררים, ראיתי איכשהו את אורית ויוספה משתגעות אבל הפעם עם בנים חמודים..חייכתי לעצמי והמשכתי להתבונן על אנשים..לבחון אחד אחת..
פתאום הרגשתי ידיים על עיניי ולא ראיתי כלוםם..
אני: חח נו דיי מי זה?
הוא שיחרר את ידיו מעל עיניי..
רותם: מי זה יכול להיות חוץ ממני?!
אני: חח מה אתה עושה פה?
רותם: סתם אמרתי להם שאני הולך להביא לשתות שראיתי אותך פה על הבר..למה את לא רוקדת?
אני: לא יודעתת.. 😊 לא רציתי להגיד לו שמישהו נדבק אליי..
רותם: מה זה בגלל ההוא שהתחיל איתך?!
אני: 😯 מאיפה אתה יודע שהתחיל איתי מישהו?
רותם: ראיתי.. ואהבתי שעזבת אותו שמה..ושהרחקת אותו ממך.. אני מעריך את זה..
אני: אין לך מה להעריך..
רותם: יש יש..והסתכל עמוק עמוק לעיניי..'אלוהים כמה את יפה היוםםםם..את מודעת לזה?!?!'
אני: חח דיי..
רותם: טוב מה אני רואה שאת לא נהנית..
אני: אני דווקא מאוד נהנית.. מה רק התחיל..
רותם: לכי לרקוד, אני רואה שהגוף שלך לא יכול להתעלם מהמוזיקה..הוא רוקד נגד רצונך..
אני: אולי עוד מעט..אני יחכה שאורית או יוספה יגמרו לרקוד עם הבנים ההם ואני אלך לרקוד איתן..
רותם: חח אני רואה אותן משתוללות אה?
אני: חח בכייף שלהן, למה לא?!
רותם: צודקתת..
אני: טוב לך לעידן וירדן וכל הספונסרים שמהה..הם מסתכלים עלינו..
רותם: שיסתכלו..את לא מבינה כמה אני מת לנשק אותך..
אני: די רותםם..מסוכן מידיי..
רותם: טוב, אני אתקשר אלייך יותר מאוחר שניפגש..אני משתעמם פהה..
אני: חח אז תירד לרקוד עם ירדןן.
רותם: באמת אולי עוד מעט אני יוריד את כל ה"זקנים" האלו ונבוא לרקוד..
אני: טוב אוצר שלי..לגמתי שלוק אחרון מהכוס..'נדבר יותר מאוחר..אני הולכתת לרקוד..'
רותם: טוב, ותירגעי עם השתיה זאת הכוס השניה שלךך..
אני: חח אלוהים מאיפה אתה יודע הכלל?? נתתי לו צביטה בישבן והלכתי חחח..
נכנסתי שוב לרחבה, הרבה יותר משוחררת הרמתי את הידיים למעלה העפתי את שיערי מצד לצד..
אורית: איפה היית??
אני: סתם הלכתי לשתות עוד כוס..
אורית: יאלה יאלה שתחררי כבר תתחילי לזוז כמו שאת יודעתת..
המוזיקה התחילה לחדור אל גופי , נכנסתי לזה..עמוק..
רקדתי כאילו אין מחרר..לא יכלתי להפסיק..השירים שאני הכי אוהבת בעולםם.. וכל 5 דק' התחיל איתי מישהוו.. הרגשתי הכי טוב בעולםם..השתיה שיחררה אותיי..
יוספה: סופה..יאלה בואי לבר..אני צמאהה..
היא תפסה אותי ביד ויצאנו מהרחבה..
אני: יואווו איזה כייף פהה..
יוספה: כןן..חבל"ז..
אורית: סופה למה את מעיפה את כל השווים האלה מעלייך?
אני: כי לא יודעת, לא בא לי על אף אחד..
אורית: מה את בקטע של בנות??
אני: חח שתקי שתקי כבר..
אורית: טוב מה את רוצה לשתות?
אני: לא יודעת..מה את לוקחת?
אורית: סן פרנסיסקו..
אני: טוב תביאי גם ליי..
אורית: חח די כל היום להעתיקקק.
אני: נו מהה דיייייי...חח וצחקנו שתינוו..
התיישבנו על הבר ושתינו..בחנו אחד אחד..העברנו ביקורת וחילקנו ציוניםם..
אני: יואו איך בא לי לרקוד על הבמה הקטנה הזו..
אורית: נו למי את מחכה?
אני: לא יודעת פדיחות..
יוספה: יש לך מכנס מתחת לחצאית?!
אני: כןן..
אורית: אז יופי, אני ויוספה ניקח אותך לשמה תעלי על הבמה צירקדי ואנחנו נרקד מתחתייך סבבה?
אני: יואו באמת?
אורית: ברור..
אני: חח תודה מאמיי..
יוספה: תיראי את זאתי שעל הבמה שמה..והצביעה על איזה אחת..תיראי איך היא רוקדת..חח כמו איזה פנקייק..
אני: חח שתקי לא יפהה..
אורית: מה היא אומרת ת'אמת..את לא רואה אותה..
אני: חח טוב דיי..
ישבנו עוד איזה 5 דק' סיימנו את השתיה..
אורית: יאלה בואו..
אני: לאן?
אורית: לבמה, יאלה את עולה לרקודד..
אני: אני מפחדתת..
יוספה: שש שתקי שתקי..יאלה בואיי..נתנה לי יד וסחבה אותי..
עברנו בין כל האנשים שמה..הגענו ליד הבמה..
עמד שמה שומר..שעמד לפני הכניסה למדרגות של הבמה..
יוספה: שלום..אמרה לשומר..חברה שלי רוצה לעלות לרקוד אפשר?!
השומר: עוד דקה זאתי שרוקדת עכשיו יורדת, והיא תעלה..
יוספה: טוב תודה..
עמדנו ליד השומר בנתיים..ובאמת אחרי דקה הוא עלה אל הבמה וסימן לה לרדת..
אורית: יאלה בהצלחה, אנחנו פה למטה..
יוספה נתנה לי נשיקה..
אני: תודהה..
הבת שירדה מהבמה יצאה מהמדרגה הסתכלה עליי כמו סנובית מלמטה למעלה..והלכה.
התעלמתי.
השומר: טוב תקשיבי יש לך 2 שירים לרקוד..ואז את יורדת מובן?!
אני: רק 2??
השומר: יש עוד שרוצים לעלות, אם תיהי מוצלחת תחזרי יותר מאוחר אני ייתן לך לעלות שוב..
אני: טוב תודה.. 😛 ..
עליתי על הבמה..ראיתי את כל האנשים במועדוןן..
בהתחלה קצת רעדו לי הברכיים..לא הצלחתי לזוז כ"כ..ואז בין כל האנשים...ראיתי את רותם מסתכל עליי ומחייך אליי..והתחיל השיר שאני אוהבת את הקצב..BEEP של פוסיקט-גילרס..
לא יודעת אם זה מהשתייה, מהחיוך של רותם או מהקצב של השיר אבל התחלתי לרקוד כמו מטורפת, כאילו במובן הטוב.. כל התנועות זרמו כאילו לכל ביט יש תנועה משלו, כאילו השיר נולד בשביל הריקוד..בין תנועה לתנועה ראיתי אנשים מסתכלים עליי,תולים בי את מבטיהם..
זה חיזק אותי, אני חיית במה, כאילו עידוד ומבטים של אנשים רק מחזקים אותי..
פלירטטתי עם הקהל שיחקתי עם שיערי..ראיתי את רותםם..הוא היה עצבניי..נבהלתי קצת אבל ניסיתי להתעלם, רציתי להנות מהכמה דק' של תהילה האלו..
אני, סופה חדד, הילדה הקטנה מצפת מגיעה למסיבה סגורה TLV ועוד עולה על הבמה?!
לא רציתי שזה ייגמר..אבל אחרי 3 שירים השומר קרא לי..
אני: עברו 3 שירים..סליחה..
השומר: זה בסדר, אנשים פה התלהבו ממך..בגלל זה השארתי אותך לעוד שיר..תבואי יותר מאוחר תעלי שוב.
אני: יוואו תודהה..
השומר: אין על מה..
פתאום יוספה ואורית קפצו עליי..
יוספה: היית מהממת!!
אורית: כןן יואוו כולם הסתכלו עלייךך!!
אני: חח לא יודעת מה נסגר איתיייי..אני שומעת מוזיקה ואני נכנסת לעולם אחר..כאילו אני איזה מסוממת..
יוספה: שמעתי 2 בנים מאחוריי מדברים הם אמרו שאת מה זה שווה..
אני: חח טוב די בואו נילך לשתות אני צמאה..
הלכנו לכיוון הבר..
אורית: יואו סופה שמו אותך על המסך הגדול..
אני: מזתאמרת?
אורית: צילמו אותך, וכל המועדון ראה אותך במסכים הענקיים האלה..והיא הצביעה על המסכים.
אני: 😮 שקרניתתתתתת..
יוספה: באמת!!!
אני: יואוווווווווווווווו איזה כייףףףףףף..
אורית: י'כלבה..איך את רוקדת..
אני: חחחחח 5 על העינייםםםםםם שלךךךךךךךך..
ויספה: טוב י'מרוקאיות מה לשתות?!
אני: לא יודעת..התקרבתי אל הבר..'ברמן?!'
הברמן: כן רקדנית.. 😊
אני: חח תודה, על מה אתה ממליץ?
ברמן: סאוותן קומפורט.
אני: יאלה מזוגג..
אחרי דקה של עירבובים..
ברמן: 😊 קחי על חשבון הבית..
אני: חח יאוו תודהה..
הברמן: את רוקדת סוףף..באמת אני אומר לך..
אני: תודה..
ברמן: מאיפה את?
אני: מצפת..
ברמן: מצפת עד לפה הגעת?
אני: כנראה..
ברמן: אפשר את המספר פלא' שלך?
פתאום רותם הופיע..
רותם: ברמן, תביא לי ייגר..כפול..
ברמן: שניה אני איתך אחי..והמשיך לדבר איתי..
רותם: לא, תביא לי עכשיו..
ברמן: הנה..קח..אמר לו בעצבים ונתן לו את השתיה.
רותם: סופה את יכולה לבוא שניה?
אני: כן..ברמן..תודה..ביי
ברמן: לא תשאירי לי מספר פלא'?
אני: חח בבייייי..והלכתי.
רותם תפס אותי ביד ומשך אותי..
רותם: סופה..תורידי פרופיל..
אני: מה זה????
רותם: כןן..כולם מסתכלים עלייך..
אני: נו ומה רע בזה?
רותם: ככה, במיוחד היום שאת עם הבגדים האלה והאיפור הזה והשיער הזה..לא מתאים לי.
אני: תגיד לי מה אשמתי שאני חמודה?!
רותם: כן, את מפלרטטת יותר מידי..
אני: אני מפלרטטת יותר מידי??? אלוהים אני כל היום מורידה מעליי בנים בשביל לא לריב איתך..צעקתי.
רותם: טוב די..סליחה אני מצטער..פשוט שמעתי כמה בחורים פה אומרים שאת שווה זה הדליק אותי.. ועוד עכשיו הברמן הזה..
אני: טוב מה אתה רוצה שאני יעשה רותם?? אני רצינית..עד שאני נהנית..
רותם: אני רואה שאת נהנית..רקדת יפה על הבמה..
אני: תודה.. אבל למה אתה יבש? למה אתה לא רוקד?
רותם: לא יודע..
אני: טוב ודי לשתות אתה צריך לנהוג בחזרה..
רותם: לא בטוח..עידן המנהל של הפרוייקט רותה לשכור לנו כמה חדרים במלון 5 כוכבים..
אני: מזתאמרת לנו?? מה אתה נשאר פה? איך אנחנו נחזור הביתה?!
רותם: לאא..גם לכן..
אני: דיי..
רותם: כןן..
אני: איזה מגניבב..אני יכולה להגיד לאורית וליוספה?
רותם: כןן.. תקשיבי לי..תפסיקי עם השתיה טוב??
אני: רותם אני לא שותה הרבה.
רותם: את שותה הרבה..אני מסתכל עלייךך..
אני: טוב די אל תדאג לי..אם אתה מסתכל עליי אז אתה רואה שאני לא עושה שטויות ומתנהגת כמו מסטולה..
רותם: אני מת להיות איתך לבד..
אני: הלילה..כשניצא מפה..במלון..
רותם: כןן..
אני: נו מה יש לך?
רותם: המנהלים למעלה..
אני: כן?!
רותם: הם נדלקו עלייך..לא עידן וירדן..המנהלים הבכירים..
אני: באמת??
רותם: כןן..
אני: איזה כייף..
רותם: כןן..
אני: אתה יודע להגיד גם משהו אחרי חוץ מכן?
רותם: כןן..
אני: מה?!
רותם: אני אוהב אותך.
אני: גם אני..ואני מתה לנשק אותך כבר..סליחה שלא אמרתי לך..אבל אתה נראה סוף היוםם..
רותם: חח תודה יפה שלי..אני לא אומר לך יותר שאת יפה כי התחלת לתפוס תחת..
אני: חח מה??
רותם: חח סתם עולם שלי..
אני: אני אוהבת אותך שמן שלי..
רותם: גם אני..טוב אני הולך לשבת עם הזקנים למעלה אני עוד מעט יורד לרקוד.
אני: אני יערוב לך פה אל תדאג..
רותם: ביי יפה שלי..ונישק אותי באויר..
אני: ביי..מואה..שלחתי לו בחזרה..
חזרתי אל הבר..אל הבנות..
אורית: מה רותם רצה ממך?
אני: הוא אמר לי להגיד לכן..שהלילה..אנחנו..ישנות במלון 5 כוכבים!!!!!!!!
יוספה ואורית קפצו והשתוללו..
אני: חח י'משוגעות.. יאלה בואו לרקוד.. שתיתי את כל הכוס במכה ושמתי אותה על הבר..
כשהסתובבתי לכיוון הרחבה, נתקעתי בילדה הזאת, בילדה שירדה מהבמה לפני שאני עליתי..
היא: הלו תסתכלי לאיפה את הולכת..ושוב תקעה בי ת'מבט הזה..
אני: כןן..ביי הסתובבתי והלכתי.
אורית: קרה משהו איתה?
אני: לא.. מי זאת בכלל?
אורית: היא הייתה איתנו פעם בחוג..היא הייתה מאוהבת ברותם.. והוא דחה אותה..היא עזבה..
אני: 😮 באמת?
יוספה: כןן.. והיא הייתה רקדנית טובה אצלנו..
אני: מעניין..
אורית: אומרים שעד היום היא עוקבת אחריו..
אני: אמאל'ה.. 😯 חשבתי לעצמי..אולי היא ראתה אותנו ביחד..בגלל זה היא מסתכלת עליי ככה..
יוספה: למה אמאל'ה?
אני: שהיא חולת נפש כזאת..
אורית: חח יש פה כאלה בשפעע..יאלה בואו נרקוד..
נכנסנו לרחבה..........................
יאלה פאקצות שלי, מקווה שנהנתן, כי לפי דעתי זה היה פרק אשש . .
אני אמשיך בעזרת ה' מחר . .
אוהבת אותכן אוצרות שלייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שבת מושלמת . .
ואאאאאאאאאאאאייי איזה פרק סוףףףףףף!
איןן אחדד הפרקיםם היפייייים@!!!!!!!
תמשיכי דחווווףף מוכשרררררת אחתתת!
הרותםם הזהה..כזה פושפושוןןןן כשהוא מקנאא=]
חיחיחי
יאבאא איזה מושלם השמףךךךך
סנופי אני רוצה להגיד לך שישבתי 😯 מרוכזת בתוך המסך ולא זזתיייי...
ו-ו-א-י פרק מעלףףףףףףף!!!
אין בדוק...
ואני רוצה עודדד.. אז יאללה תמשיכי...
מאוהבת בך אהבה יחידה שליייי...
יש לי רק דבר אחד לומר *מ*ד*ה*י*ם
אה יש לי עוד אחד====>המשך 😊
בונאאאאאאאאאאאאאאאא סופהההה שיחקת אותהההההההההההההההה
פרק בין הטוביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי שהיא עלתה על הבמהההההההההההההההההההה
פשוט יש לך את זההההההההההההההההה
ואני מזה מחכה להמשךךךךךךךך
אז רחמי עליי ושימי מהררררררררררררררררררר
אוהבת המון י'כישרוןןן
טלושש
פרק אשששששששש...
מחכה להמשךךך
לילוש