פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,771 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 37 מתוך 91
רותם: שם את ידיו על פניי..אני אוהב אותך.ואל תשכחי את זה לעולם, ואל תתני לאף אחד לערער את זה..הבנת?!
אני: כן יפה שלי..גם אני אותך..
רותם נישק אותי..שוב..
התנתקנו.
והלכתי.


נכנסתי הביתה..
אבא: הווו שלוםם..כמה זמן לא ראיתי אותךךך..איפה היית עד עכשיו?!
אני: בהיפ הופ..
אבא: אה נכון אמא סיפרה לי שהיא הורידה אותך ואת חברות שלך..
אני: איפה אמא באמת?!
אבא: הלכ לקניות, היא כבר באה..
אני: טוב דדי, תגיד לה שאני גמורה ועליתי לישון..טוב?!
אבא: טוב ג'ין, לילה טובב..
אני: לילה טוב..

עליתי לחדר, הדלקתי חימום אירגנתי בגדים לאחרי מהקלחת, ונכנסתי להתקלח..
אחרי רבע שעה של תענוגגגגג, נכנסתי מהר לחדר התנגבתי מהר שמתי קרם גוף,ספיד-סטיק והתלבשתי..
נכנסתי למיטתי החמה ונרדמתי תוך שניות ספורות..
קמתי בבוקר, אחרי שינה מצויינתת..הסתכלתי על השעוןן..היה כבר 9!!
אני: אמאאאאאאאאאאאאאאאאא..צעקתיי..
אמא: אה מאמי?! צעקה חזרה.
אני: למה לא הערת אותיי???
אמא: אין לך את הפגישה היוםם?? של הפרוייקט?
אני: כןן, אבל זה בלילהההההה..יואווו י'קרועה המורה שלי תהרוג אותי!!
אמא: חשבתי שזה בבוקרר..טוב תתארגני מהר ואני ירשום לך אישור למורה..
אני: טובב..
באמת, לבשתי ג'ינס, גופיה חמודה ומעליה מין ג'קט-שרוולון..
פיזרתי את השיער ניפחתי אותו שמתי שרשרת עדינה ובושם..
שמתי מייק-אפ, רימל ומבריק..אירגנתי תיק מהר והייתי מוכנה.
ירדתי לקומה למטה, אמא ישבה שם עם חברה שלה על נס וסיגריה..
אני: יהודיתת..(חברה של אמא שלי) מה קורה מאמי?? ונשקת ללחייה..
יהודית: בסדר יפיופה, למה רק עכשיו לבצפר?
אני: אמא לא העירה אותיי..
אמא: מה שנכון נכון..
אני: אמא את יודעת שאני צריכה לקנות בגדים היוםם..
אמא: עוד פעםם?? למה??
אני: לפגישה היוםם..זאת מסיבה בTLV סוגרים אותו רק בשבילנו וכולם יהיו, אני חייבת להיות פצצה.. ואין לי בגדיםם!!
אמא: אין לה בגדים..שמעת את הילדה?? פנתה לחברה שלהה...
אני: אמא נו אני רצינית נכון שתביאי לי קצת כסףף??
אמא: 50 שקל יספיקו? והתחילה לצחוק עם חברה שלה..
אני: חחח לא מצחיק.. נו תביאי ליי..
אמא: חח טוב טוב, כמה?
אני: לא יודעתת..
אמא: טוב קחי את הויזה של אבא שלך אבל תיזהרי עליה, הוא יהרוג אותי אם יקרה לה משהוו..
אני: חח אין אין את האמא מספר 1 בעולםם..בדוק!!
אמא: חח כן אני יודעת..
אני: טוב י'מכוערת, רשמת לי אישור?
אמא: כן קחי..והושיטה לי את הפתק..
אני: ת'נקס.. יאלה בננות שיהיה לכם יום מושלם..חילקתי להן נשיקות ויצאתי..

עצרתי מונית אחרי 5 דק' של התייבשות שלא עצרו לי..
נכנסתי למונית..תוך 5 דק' הגענו לבצפר..שילמתי לנהג ויצאתי.
נכנסתי לבצפר, אמרתי להרבה מכרים שלום, ועליתי לשכבה שלי..
חברת שלי ישבו בדשא מחוץ לשכבה..בדרך ראיתי המון חברות וידידים..אמרתי לכולם שלום..
יצאתי לדשא התיישבתי עם חברות שלי אחרי המון נשיקות וחיבוקים..
נוי: נוו שמנה..מה נסגר אתמול אחרי הפגישה? מה אמרו לך?
אני: יש לי היום מסיבה..תנחשו איפה..
לידור: בטח באיזה קיבוץ מגעיללללללל חחחח וצחקנו כולנו..
אני: דווקא לאא.. במועדון שאנחנו תמיד רצינו לנסוע..
סתיו: לאא..לא לTLV?????????????
אני: חח דווקא כןן!!
חני: יואווווווו י'כלבהה..ועוד עם רותם..תגידי מה מה, למה אלוהים אוהב אותך כ"כ ואותי לאא??
אני: חחח 5555555 דיי..
תהל: נו ומה את לובשתת???
אני: חח אז זהו.. שאתן באות איתי לבחור היוםם אחרי בצפר..
לידור: בכייף..אבל למה באת רק עכשיו י'חולה?!?!
אני: אמא שלי חשבה שהפגישה בבוקר..התעוררתי ב9 בטעותת..
נוי: הלוואי ואמא שלי לא תעיר אותי סתם ככה ..תאמיני לי החיים שלך ורודים..
אני: טוב מהה????????? 55555 מה יש לכן?? עברו נושאא..
לידור: אני יספר לך משהוו..
אני: נוו?
לידור: אני ודור..נוסעים לצימר לסוף שבוע..
אני: באמת?????
לידור: כן..יש לו יום הולדת, אז השכרתי לסופ"ש את הצימר, עם ג'קוזי וארוחות אישיות והכל..מושלם!
אני: יואו וזה יקר??
לידור: לאא..זה איזה 500-700 שקל..
אני: יואווו..אני חייבת לפצות את רותם על הדיזליםם..אולי אני ייקח אותו גםם??
לידור: לא הספו"ש הזה..אנ ודורי שמהה..
אני: חח לא לא י'לחץ.. אנחנו לא ניהיה פהה..אתן זוכרות שאני נוסעת יום חמישי לשלושה שבועות??
תהל: יואו שכחנו מזה..
לידור: אוישש באמת..
אני: 😢 אהה..טוב..
נוי: את יודעת מי שאל עלייך??
אני: מי??
נוי: שמוליק, מ-יא'..
אני: באמת?
נוי: אכן כן.. יואווו הנה הוא איזה חיים ארוכים..אל תסתובבי אבל הוא מתקרב לעברך..
אני: טוב תשנו נושא..
חני: נו אז לידור איך הצימר??
לידור: טובב..
פתאום הרגשתי יד מסובבת אותי אחורנית..
הסתובבתי..וכן..זה היה שמוליק..
התרוממתי מהדשא, השארתי את התיק על הרצפה..
נתתי לשמוליק חיבוק גדול..ונשיקה קטנה על הלחי..
שמוליק: אפשר לגנוב אותה שניה? פנה לחברות שלי..
כולן: כן כן ברור..נמסוו..
הוא נתן לי יד.. הלכנו והתיישבנו על הספסל שליד הברזייה..
שמוליק: למה את יפה היום?
אני: רק היום?!
שמוליק: היום יותר מתמיד..
אני: 😁 תודה..
שמוליק: אין על מה, אני אומר רק את האמת..
אני: חח דיי נוו.. מה איתך?? מה חדש?
שמוליק: החדש זה שדפקת לי ברז של החיים אתמול אה?!
אני: למה ברז??
שמוליק: אמרת שתתחברי לאיסיקיו אחרי החוג..
אני: יואוווו שכחתי מזהה.. חח סליחה מאמי שלי פשוט הייתה לנו פגישה עד מאוחר ובאתי הביתה הרוגה נכנסתי להתקלח ונרדמתייי.. נשבעת לך שלא התכוונתיי..
שמוליק: זה בסדר מאמי שלי..עבר..
אני: אתה יודע שאני נוסעת יום חמישי לשלושה שבועות? סיפרתי לך?
שמוליק: לאא..למה לשלושה שבועות???.
אני: נבחרתי מתוך החוג..לאיזה פרוייקט של סיבוב הופעות בארץץ.. מטעם נייק..בחרו בי ובעוד 2 מהחוג שלי..
שמוליק: באמתתתת??????
אני: כןן..
שמוליק: יואו אני מת לראות אותך על במה..
אני: אולי הסיבוב יגיע גם לפה..אני עדיין לא יודעת פרטים..
שמוליק: מה ואני לא יראה אותך שלושה שבועות?!
אני: כנראה..
שמוליק: אין מצבב..
אני: חח זה המצב..אני לא יהיה פה..
שמוליק: מה בכלל?? כאילו לא תיראי את המשפחה שלך אפילו שלושה שבועות?
אני: לא נראה לי, כי זה חזרות ומלא בלאגןן..
שמוליק: יואוו.. את תיהי עם הפלא'?
אני: ברורר..
שמוליק: יופי..לפחות אני ישמע את הקול שלך..
אני: חח כןן.. 😁 ..
שמוליק: ואפשר לבוא להופעות?
אני: ברור.. אבל נגיד זה יהיה בת"א, בהרצליה.. מה אתה תיסע 3-4 שעות רק בשביל הופעה של חצי שעה?!
שמוליק: כןן.. אני חייבת לראות אותך על הבמה..
אני: תבואא..
שמוליק: שניה, ותוכלי לצאת איתי נגיד אחרי הופעה?!
אני: מזתאמרת לצאת?!
שמוליק: במרכז יש מועדונים ופאבים טובים..ומסעדות..תוכלי לצאת איתי?!
אני: לא יודעת..אין לי מושג.. ת'אמת היום אנחנו נפגשים כל הפרוייקט..
שמוליק: איפה?!
אני: בת"א..חח סוגרים בשבילנו את הTLV
שמוליק: באמתתת????????
אני: כןן..
שמוליק: יוואו המועדון הזה שווה ביותר..הייתי שמה פעמיים-שלוש..הוא ענקק..
אני: חח לא הייתי שמה בחיים..תמיד רציתי אבל בסוף לא יצא..
שמוליק: תהני..עם מי את נוסעת?
אני: עם המורה שלי..ועם ה2 בנות שנבחרו איתי..
שמוליק: עוד פעם עם המורה שלך?? חח סופה בסוף אני יתחיל לחשוד..
אני: 😯 חחח מצחיקק..לחשוד..
שמוליק: חח סתם אני יודע שלא תיהי כזאת טיפשה לצאת איתו..
אני: מזתאמרת?? למה לא?
שמוליק: מה זה למה לא?! הבנאדם גדול ממך בכמה 9-10 שנים?
אני: ב8
שמוליק: אותו דבר..הוא בטח מזיין את כל הרקדניות שלו..
אני: 😠 לא הוא לא כזה..אני מכירה אותו..
שמוליק: טוב מה את מתעצבנת מאמי?? מה יש לך??
אני: סתם, חח עזוב..נדפקתי..
שמוליק: טוב תקשיבי.. אני רוצה לבלות איתך קצת לפני שאת נוסעת..
אני: היום יום שני נכון?
שמוליק: אכן כן..
אני: ויום רביעי יש לי חוג עוד פעם הקדימו לנו..ויום חמישי אני נוסעת בבוקר..
שמוליק: אז נשאר יום שלישי..מחר.
אני: כןן..
שמוליק: אז מה נעשה?
אני: מה שבא לך..
שמוליק: בואי ניצא למסעדה..על חשבוני..
אני: לאא..חצי-חצי.
שמוליק: כן בטח..טוב איזה אוכל את אוהבת?
אני: שש אל תתווכח אני לא אוהבת שמשלמים עליי..אממ אני אוהבת סיני..אתה אוהב?
שמוליק: קיוויתי שתגידי סיני..אני מת על זה!!!!
אני: חח יואו העוף עם הסומסום והנודלס והעוף בלימון והמרק..אויי יש לי ריר..
שמוליק: חח יואו אנחנו הולכים ליפול שמה מחר על חצי מסעדה..
פתאום נשמע הצילצול..
אני: טוב אני חייבת לזוז..באתי עכשיו ואני חייבת להיכנס לשיעור..
שמוליק: טוב מאמי, אני שמח שאת לומדת.. את עם הפלא'?
אני: כן..
שמוליק: טוב אני אדבר איתך..
אני: טוב..
שמוליק קם מהספסל נתן לי יד..חיבק אותי חזק חזק..
ולחש לי באוזן..'הריח שלך..ממכר..'
הרחקתי אותו מעליי..
אני:מאמי אני חייבת לעוף..
שמוליק: אני יתקשר אלייך..
אני: טוב מאמי..
והלכתי לכיתה..
המשך היום עבר כרגיל..שיעורים עם מורות מעצבנות..קצת צחוקים..וזהוו..
הגיעה השעה 1:35..נגמר היום..
התאספנו החברות..
אני: יאלה סיסטרס..בואו נילך..
תהל: סנופ, אני הולכת הביתה אני לא מריגשה טוב..
אני: איזה מבאסת..
תהל: מצטערת מאמי..
נוי: כן אני הולכת איתה מאמי, אח"כ אין לי איך לעלות..
אני: טוב איך שבא לכן..אמרתי בעצבים..
בסוף עלינו אני לידור וסתיו לעיר..לקנות בגדים..
נכנסנו לחנות האהובה עליי..יוניק.. חנות מותגים ומעצבים..
מדדתי מלייאן בגדים..
עד שמצאתי משהו מושלםם..
סטרפלס אופוואיט עם כל מיני פאייטים חומים וזהב של המעצבת שרון..משהו מעלףףף..
ואיזה מיני ג'ינס של קרוקר..עם מגף שפיץ חום עם עיטורם עדינים בזהב..
קיצור הופעה לפניםםם..
שילמתי ויצאנוו..
עלינו עם אבא שלי כל אחת לביתהה.............


יאלה מעלפות שלי מקווה שנהנתן, מחר יהיה פרק, ל-פ-נ-ים..מילה שלי!
אני עושה מחר עגיל בטבור, Wish me luck~~~!!!!
אוהבת אותכן יאפות שלי . .
פרקקק מדהיםם מאמייייי שלייייייי..
כל הפרקים מדהימים.. נטשתיי שוב.. חחחחח
סורי..
אני רוצה המשךךךךך אהבה שלי..
יודעת כמה אני אוהבת אותך??? אין סוףףףףף..
תהני לך בקרייה מאמי..
ותתקשרי אחרי שתעשי ת'עגילללל..

אוהבתתתת כל כךךך...
דושית.. 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

מחכה כבר לדעת מה היה במעודוןן
וסופה..
אולי תצרפי תמונה שלך..
סתם כי כיף לראות.. הרי את הגיבורה!
ואפילו עוד תמונות אם יש לך.. של הדמויות בסיפור..
אוהבת הכי
ברן
מושלםםםם!!
המשךךך!!!
QUOTE (G-A-L @ 05/04/2006) מושלםםםם!!
המשךךך!!!
😊
יאאאא מאמי בהצלחההההה
ובחייאתת תעשי עוד פרקקקק
איזה לא פרייתתתתת
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
מדהיםםםםם השמךך מותקקקקקקקקקקק
מדהההההיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
השמוליקק הזה חמודדדדד אבל הוא יההההרוס הכככל! 😠
שאנייייייייייייייייי לאאאאאאאא אהרוגגגגגגגגגגגג ת'שמוליקקקקקקקקקק הזהההההההההה!!!!!!
איזה שם דפקת לו חחחחח
סיפוררררררררררררררררר מושלםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייי יפה שלייייייייי
^^ מאמי הסיפור אמיתי היא לא דפקה לו שם ככה קוראים לו באמתת..

וסנופיייי יצאאא פרקקק מעלףףף אהובה שליייייייייי!!!!!
אני בלחץ בקשר למחררר...
אז יאללה תמשייכיייי..
אוהבת אותךךךך!!

נ"ב
איך נסעת לקרייה בגשם הזה?!
קיצצצ דברי איתי כשתהיה במחשב תגידי איך היה...
ברני יפה שלי, תיכנסי לאיסיקיו שלי 236723508 אני אשלח לך תמונה אני לא יכולה להכניס לאתר . .
ולכל הבנות היפות שלי העגיל עבר בשלום ואני בסדר גמור, למי שדאגה . .
אני אמשיך את הסיפור בלילה אחי פה רוצה את המחשב . .
אוהבת אותכןן אוצרות שליייייי . .מואההההההההה . .
מחכה להמשךך(:
me to
בננות אני יודעת שחיכיתן לפרק של היום וסליחה על האכזבה, ראיתי עד עכשיו את הפרק סיום של הדוגמניות (ד"א אכזבה של החיים!!) , ורציתי להגיד שאני לא אמשיך את הסיפור היום, לא יודעת למה התחיל לי חום ואני לא מרגישה כ"כ טוב . . אני מקווה שתבינו אותי . .
אוהבת מאוד, ולילה טוב . .
אוייי יפה שלייי תרגישי טוב!!!
מה קרה פתאום? כשדיברת איתי הכל היה פסדר לא?!
ד"א למי הצבעת?!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך