פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,776 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 38 מתוך 91
דושש.. לא ממש ענית לי היום באייסיקיו, קיצר התבאסתי שלא דיברנו.
תדברי איתי שתוכלי.
מצטערת שאת חולה, מה יש לך אהבה שלי?!
זה לא מהעגיל, נכון?! חח אם כן אז קיבלת את זה קשה. חחח

אוהבת אותךךךך בקטע אחר לגמריי פשושית שלי..

מוואהה..
😁
המשך=]
סופה יפה שלי....
אני באמת מתנצלת אבל מיום ראשון ב5 בבוקר
הייתי בטיול שנתי עכשיו חזרתי והשלמתי
וברור שלא נתשתי אני חולה על הסיפור הזה
אני כבר מתהה לדעת אם הוא אמיתי או לא
המשך דחוף יפה שלי המשכים מטורפים
יאא מאמיי תרגישי טובב ולפי דעתי הגיע לניראל מאודדדד היא הייתה הכי יפהה וגם אופי מדהיםם ראית איזה ביישנית וחייכנית היא? מי רשצית שתיקח? הבלונדינית הזאת שיש אלף שנראות כמוהה או אליסיה שלבנה כגמו לא יודעת מה וכולה מלאכותית? זה שהיא ערבייה לא אומר...
ומחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
בננות שלי, אני מצטערת, מקווה שלא התאכזבתן הרבה . .
מקווה שתאהבו את הפרק . .
ולידורי הצבעתי לנטלי . .


קיצור הופעה לפניםםם..
שילמתי ויצאנוו..
עלינו עם אבא שלי כל אחת לביתהה.............


נכנסתי הביתה..עייפה מהקניות..
אמא: שלום שלוםם..נו מה קנית?!
אני: חח כפרוןןן..דבר ראשון הנה הויזה..הושטתי לה אותה..ודבר שני תיראיי!! הוצאתי את הבגדם מהשקית והראיתי לה..
אמא: נחמד..את יודעת שאני לא הכי אוהבת שאת הולכת עם מיני..אבל נחמדד..
אני: תודהה.. 😢 ..
אמא: וכמה עלה לך התענוג הזה??
אני: אממ 😊
אמא: נו..
אני: 600? 😁
אמא: 😮 שתיהי בריאהה..לשלוח אותך עם ויזה זאת התאבדות..
אני: חח נו אמא מיליון שנה לא קניתי בגדיםם..ומיום חמישי אני לא אהיה פה שלושה שבועות, מתנת פרידה..
אמא: כן, אני באמת לא יודעת מה אני יעשה בלעדייך שלושה שבועות..
אני: תהני מהחוסר כאב ראש..
אמא: חח גם אפשרות..
אני: צחקתייייייי..
אמא: חח גם אניי..
אני: חח איזה אמאאאאאאאאאאאאאאאאא..נתתי לנ חיבוק גדול גדול ונשיקהה..
אמא: את לא רוצה שמירית תאפר אותך היום?!
אני: ברור שאני רוצהה..(אחותי היא מאפרת מקצועית..)
אמא: אז תתקשרי אליה, תשאלי אותה אם היא תהיה בבית בכלל בשעות שאת צריכה אותה..
אני: כןן..עוד מעט..
אמא: מתי את יוצאת?
אני: אממ זה מתחיל שמה ב11..אז לא יודעת ניצא ב8, 8 וחצי..
אמא: רותם לוקח אותך?
אני: כן, אותי ועוד 2 בנות שנבחרו איתי..
אמא: אהה..שיסע בזהירות..
אני: כןן..והתיישבתי בשקט לאיזה דקה..לגמתי מהנס בשקט..
אמא: מה יש לך?? את בחיים לא שותקת..
אני: אמא..אני פוחדת..
אמא: ממה?!
אני: עכשיו עם כל האנשים החדשים..וכולם שם רקדנים ברמות-על..אני כלום לידם..
אמא: שש תשתקיי..ממתי את ממעיטה בערכך ככה?!סופה את לא מבינה כנראה איך את רוקדת, וכמה אנשים אוהבים להסתכל עלייך..יש בך משהו מיוחד..
אני: כן גם עידן וירדן אמרו לי..
אמא: מי אלה עידן וירדן?
אני: המנהלים של כל הפרוייקט הזה..
אמא: נו את רואה?! ואני מאמינה שאם הם אחראים על פרוייקט כ"כ גדול, הם קצת מבינים מה הם עושים, והם בחרו בך כי את בין הבולטות בחוג..הם נדלקו עלייך..
אני: אמא..אוףףףףף.. שמתי את ראשי על כתפיה..זלגו קצת דמעות מעיניי..
אמא חיבקה אותי בחום..נתנה לי הרגשת ביטחון שרק אמא יכולה לתת..
אמא: טוב די עם הדמעות, היום נעשה ממך אלה! אני יעשה לך פן שיאריך לך את השיער ומעל נזרוק קצת בייביליס שובב כזה, מירית תאפר אותך, את תלבשי את הבגדם החדשים..ותיהי הכי יפה במסיבה..
אני: חח אמאאאא..אני אוהבת אותךךך!
אמא: גם אני יפה שליי..יאלה עופי להתקלח, השעה כבר 3 אנחנו צריכות להסיפק הרבה ויש לי קליינטיות..יאלה זריז.
אני: טוב מאמג' יפה שלי..(מאמג'-שם חיבה לאמא.)
עליתי מהר לחדר שמתי חימום..הוצאתי את הקרם לחות את הספיד סטיק וטרנינג חם..של רותם..
נכנסתי אל המקלחת, מילאתי את האמבטיה..שמתי מלחים מיוחדים שירגיעו את גופי..
שכבתי איזה 10 דק'..חשבתי על היום בערב..על רותם..על..על שמוליק.. על הפרוייקט המטורף הזה, שמבלי לשים לב גוזלים 3 שבועות מחיי..זתאמרת אני לא אהיה עם משפחתי, עם החברות..עם הידידים..
אני יפגוש עכשיו אנשים חדשים..רקדנים/רקדניות..אני צריכה להיות הכי טובה..
הוצאתי את השסתום של האמבטיה..המים ירדו לאט לאט..
נגמרו כל המים באמבטיה..מילאתי חדשים..
שמתי על רגליי את הסבון הנוזלי שלי, הפסיפלורה.. והתחלתי לגלח את גופי.. אחרי 15 דק', שנואות עליי ביותר..סיימתי לגלח..
שוב פתחתי את שסתום האמבטיה..המים ירדן לאט לאט..עד שנגמר..
פתחתי את הדוש הפעם..שטפתי את שערי, את גופי..התחלתי לסבן אותו..חפפתי מהר את שערי..שטפתי..ואוז שוב חפפתי..ושמתי מרכך..
אחרי 3 דק' בערך..שטפתי את השיער..
שוב סיבנתי את גופי..שטפתי את כולי במים חמים..ויצאתי..

נכנסתי מהר לחדר..הוא היה כבר חם..ניגבתי את גופי מהר..שמתי קרם גוף על כל גופי..שמתי מהר ספיד שטיק..ואת הבגדים..כיביתי את החימום ויצאתי מהחדר..
ירדתי לקומה למטה..
אמא: טוב שנזכרת..היית שעה במקלחת!!
אני: חח נו מה אמא הייתי צריכה להתגלח..
אמא: טוב יאלה לכי למספרה תסרקי את השיער ותייבשי אותו עם הפן שניה אני באה..
הלכתי למספרה..סירקתי את השיער..יבשתי אותו..
אני: אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא..צעקתי..
אמא: אה?!
אני: נו ייבשתי וסירקתי..בואי כבר..
אמא: טוב הנה אני באה..
היא באה..היא התחילה את הפן..אחרי 20 דק' סיימה..אח"כ היא התחילה עם הבייביליס..
היא סיימה עם הבייביליס..ועשתה כמה תיקונים אחרונים עם הפן..ייצא סוףףףףףף..
השעה הייתה כבר 5 וחצי..התקשרתי למירית..
אני: מירההההה..
מירית: אה יפה שלי?!
אני: את עסוקה?
מירית: אני אצל קובי..
אני: מירה אני צריכה שתבואי לאפר אותי..יש לי היום את המסיבה בTLV
מירית: אה?? איזה מסיבה בTLV??
אני: אני יספר לך שתבואי..את באה?!
מירית: חח טוב אפשר להתעכב?
אני: לא לא, אני חייבת לצאת ב8 והשעה כבר רבע לשש..תיצאי עכשיו..
מירית: טוב.. ואל תיגעי בתיקיית איפור עד שאני באה..
אני: טוב..תודה אוצר שלי!!
מירית: אוצר רק כשאת צריכה אותי אה?!
אני: 😮 ככה את מדברת אליי??
מירית: חח אני צוחקת יפה שלי תירגעי..טוב אני כבר באה..בביי..
אני: בייי..
וניתקנו.
ניצלתי את ה10-15 דק' האלו לאכול..לא אכלתי כלום באותו יום..אמא הכינה לי מוקפץ..ועוף בסומסום..משהו אש..
אמא הגישה לי..לפני שהתחלתי לאכול רצתי לחדר הבאתי את הפלא' וירדתי לקומה למטה..
התחלתי לאכול וראיתי על הצג' של הפלא' 3 שיחות שלא נענו..ו2 הודעות SMS..
הודעה ראשונה:
~עולם שלי, התקשרתי פעמיים ולא ענית, תגידי לי מה נסגר לגבי היום בערב מתי להיות אצלך, אוהב אותך.~
זה היה מרותם..
ההודעה השניה:
~יפה שלי, אני הכי יתגעגע בעולם, תהני היום במסיבה..אוהב אותך..שמוליק.~
ראיתי 2 שיחות מאהובי(רותם) ושיחה אחת משמוליק.
חזרתי מהר לרותם..
רותם: יפה שליי..למה לא ענית לי 78 שנה?
אני: חח הייתי עסוקה..
רותם: עסוקה?? במה??
אני: תראה היום בערב..
רותם: חח אני מתתת כבר לראות אותךך..אני בא לאסוף אותך לפני הבנות, לפחות להיות איתך כמה דק' לפני המסיבה..
אני: טוב עולם שלי..מתי תיהיה אצלי?
רותם: ב8??
אני: טוב יפה שלי, תתקשר אליי ואני יעלה למדרכה..
רותם: מה את אוכלת לי באוזן?
אני: מוקפץ ועוף בסומסום..
רותם: יואו אני מקנאאאאאאא..
אני: בוא אליי עכשיו תאכללללל..
רותם: לא יפה שלי אני חייב לעשות עוד קצת חזרות..
אני: אכלת היום??
רותם: ת'אמת שלא היה לי זמן כ"כ..
אני: ידעתיי..לך תאכל עכשיו ואני לא צוחקת רותם ירדת איזה 3 קילו בשבועיים האחרונים אתה לא אוכל..
רותם: אני אוכל, אבל אני לא תמיד זוכר בגלל כל השיעורים, והחזרות..ואת.
אני: חח נו די אני רצינית..תאכל או שאני יבוא אליך אני ידחוף לך שווארמה דרך ה...
רותם: חח טוב יפה שלי, טוב אני עכשיו יילך לאכול..
אני: טוב עולם שלי אני צריכה לנתק, תתקשר אליי כשתיהיה בחניה?
רותם: טוב יפה שליי..מואהההה..
אני: מואהה..
וניתקנו.
אחותי מירית נכנסה הביתה..
מירית: שלום י'שמנה.. היא בידיוק קלטה אותי עם עוף בפה..
אני: חח שלום..
מירית: עכשיו תסיביר לי איזה מסיבה בTLV??
אני: של הפרוייקט הזה..את יודעת שמיום חמישי אני לא פה שלושה שבועות?
מירית: כןן אני יודעת..אני יתגעגע..
אני: גם אני יפה שלי..
מירית: וטב את רוצה שאני יאפר אותך? אני עובדת ב8 יאלה כבר 6 בואי אני יתחיל לאפר אותך..
אני: שניה תני לי לסיים לאכול..
מירית: טוב זריז, אני בנתיים יילך להכין ת'איפור..
אני: טוב קטנה שליי..
מירית: חח נו בקשה..את חיה בסרט..
אני: חח אני יודעת..
מירית: טוב זריז, אני מחכה לך בחדר שלי..
אני: טובב..
התחלתי לאכול מהר..נזכרתי שאני צריכה להתקשר לשמוליק..
התקשרתי..
שמוליק: יפה שליייייייייייי..
אני: חח מה קורה מאמיי??
שמוליק: בסדר מאמי מה איתך??
אני: בלחץץ.. אני באמצע התארגנות פה..
שמוליק: אני יכול להיות חוצפן?!
אני: תלוי..תלוי במה אתה רוצה..
שמוליק: אני רוצה לבוא לראות אותך היום לפני שאת יוצאת..
אני: אממ תבוא ב7 וחצי אני אהיה מאורגנת..אבל לא להרבה זמן כי אני עפה ברבע לשמונה..
שמוליק: גם דקה איתך תשביע את רצוני..
אני: חח אתה צריך לכתוב ספר שירי אהבה..
שמוליק: עם השראה כמוך..הוא יהיה רב מכר..
אני: חח טוב מאמי אני חייבת לנתק תבוא אליי ב7 וחצי..
שמוליק: טוב מאמיי..
אני: בביי..
שמוליק: מואהה..
וניתקתי.

עליתי מהר לחדר של אחותי הכל כבר היה מסודר..התיישבתי על הכיסא..
מירית: חח את חיה בסרט..לכי שטפי ת'פנים ואת הידיים כולך ריח של שמן עם קציצות..
אני: חח טוב טוב י'שמנה שניה אני באה..
רצתי למקלחת שטפתי מהר פנים וידיים וחזרתי אל מירית..
מירית: יופי הרבה יותר טוב..
אני: טוב מירה כבר 6 ורבע יאלהה תתחילי..
היא איפרה אותי..לקח המון זמן..איפור מקצועי וכל הקופסאות האלו..אלוהים כמה דברים ישש..
דיברנו בין לבין..
אחרי איזה 45-50 דק' סיימנו..
הסתכלתי על המראה..הייתי מרוצה של החיים..הכל היה מושלם..האיפור הבליט לי את העיניים הגדולות יותר..והכל היה במקום..אין מושלם!
נישקתי את מירית..
אני: תודה מירה..ייצא מושלם..
מירית: בקשה יפה שלי..מה את לובשת?!
אני: אממ קניתי..
מירית: טוב כשתסיימי להתארגן תבואי תראי לי..
אני: טוב יפה שלי..נתתי לו שוב נשיקה והלכתי לחדר..
שמתי מוזיקה בפווול ווליום והתחלתי להארגן..
שמתי שוב קרם גוף..לבשתי את המיני..לבשתי את הסטרפלס..נעלתי את המגפיים.. ענדתי את השרשראות זהב הדקות כל מיני גדלים..
התזתי על גופי המון המון בושם..עד שנחנקתי..
הסתכלתי במראה הגדולה..הרבה זמן לא הרגשתי כ"כ יפה..הכל הכל פשוט היה מושלם!
השעה הייתה כבר 7 וחצי..
הלכתי אל אחותי מירית להראות לה..
מירית:יואו סופההההה..איזה מהממתת..והבגדים והאיפור כ"כ מוסיפים לךךך..חחח יפה שליייי!!!!!
אני: תודה אוצר שליי..
ראיתי את שמוליק עולה במדרגות..
הוא קלט אותי ונעצר במקומו..
הוא הסתכל עליי המום..בחן אותי מלמטה למעלה.. ואז הוא אמר:
אלוהים..את כ"כ מושלמת.. הוא התקרב אליי..
פתאום אחותי מירית..: שלום שמוליק..מה שלומך?
שמוליק: אה? 😕 ? אה הכל בסדר מירית..סליחה אני קצת המום..
אני: חח די נו אני מסמיקה..
מירית: חח כן נכון שהיא יפה היום?
שמוליק: יותר מיפה..היא..
אני: טוב די..בוא לחדר שלי..החזקתי לו את היד ומשכתי אותו לחדרי..
נכנסנו לחדר..התיישבנו על המיטה..לא צמודים..
שמוליק: אני באמת לא יכול לתאר לך כמה את יפהה..אמר לי והזיז את שיערי מפניי..
אני: 😁 ..חחח תודה..
שמוליק: אני מקווה שתבואי ככה מחר לפגישה שלנו..
אני: חח לא ככה, אבל אני אשתדל להיות יפה..
שמוליק: את לא צריכה להשתדל..
אני: חח די נוו..
דיברנו..וצחקנו..ולא שמתי לב בכלל לזמן שעף..פתאום הפלא' שלי צילצל..
זה היה רותם הסתכלתי על השעה..היה כבר חמישה לשמונה..
עניתי..הלו?!
רותם: אוצר, אני עוד 5 דק' אצלך..את מוכנה?
אני: כן מאמי..אני עולה למעלה..ביי..
רותם: ביי עולם שלי..
וניתקתי.
אני: שמוליקק..כבר חמישה לשמונה, אני עפהה..
שמוליק: טוב מאמי..את צריכה שאני יקפיץ אותך לאנשהו?
אני: לא, המורה שלי לריקוד בא לקחת אותי עם הבנות, יאלה בוא נזוז..
שמוליק: טוב מאמיי..
יצאנו מהחדר נתתי לאחותי מירית נשיקה וירדתי לקומה למטה..
אני: אמאא??
אמא הסתכלה עליי..ואמרה: את פשוט מהממת..
הקליינטית שהייתה שמה אמרה לי: סופה כמעט ולא זיהיתי אותך..איך גדלת..אני חייבת לסדר לך ת'בן שלי..
אני: חח טוב בהזדמנות אחרת חחחח אמא אני חייבת לעוף נדבר מחר טוב? את יודעת שאני ישנה אצל..
אמא: טוב מאמי..קחי כסף מהארנקק..
אני: טוב יפה שלי..נתתי לה נשיקה רצתי לקחת כסף מהארנק שלה לקחתי כסף ויצאתי מהבית עם שמוליק.
עלינו למדרכה..
שמוליק: טוב תדברי איתי מחר מהממת??
אני: כן יפיוף..
שמוליק: קשה לי לעזוב אותך פה על המדרכה..שלא יחטפו אותך או משהו..
אני: חח די אין לך מה לדאוג..נדבר טוב?! זירזתי אותו לפני שרותם בוא ויקבל עצבים..
שמוליק: טוב יפה שלי, נדבר.. הוא נתן לי נשיקה ג'וסית על הלחי וחיבוק חזק חזק..
שמוליק: אל תעשי לי שמה שטויות טוב?
אני: חח אל תדאג..
שמוליק: ביי אהבה שליי..
אני: ביי מאמי שלי..
והוא הלךך..
אחרי דקה רותם בא..הוא קלט אותי אותי במדרכה עומדת ומחכה לו..הסתכלתי עליו..
הוא החנה את האוטו..וייצא אליי..
רותם: אלוהיםםםםםםםם תגיד לי שזאת סופהה..
אני: חח למה אתה צריך את אלוהים?? זאת אני!
רותם: עולםםםםםםםםםםםםםםםםםם שליייייייייייייייי..צעק כמו איזה חולה נפש באמצע הרחוב..ורץ אליי והרים אותיי..וסיבב אותיי..
אני: חח די נו אנשים מסתכליםם..
רותם: לא מעניין אותי..החזיק את פניי בידיו..אלוהים כמה את יפהה..
אני: חח די נו רותםםםםםם..
רותם: אני לא יכול להתאפקקקקק..התחיל לנשק אותייייי..לבלוע אותיי..
אני: רותם מישהו יכול לבואא..בוא ניכנס לאוטו ניסע..
רותם: טוב יפה שלי..נתן לי עוד נשיקה קטנה וניכנסנו מהר לאוטו..
הוא התניע ונסענו איזה 2 דק'..
עצרנו באיזה חניה נטושה בעיר..
רותם: אני לא נותן לך לנסוע ככה למועדון..
אני: אה?!
רותם: אני רציני, אני לא יכול לשמור עלייך כל הערב ואני יודע שיידבקו אלייך בנים שכחי מזה, אני מחזיר אותך הביתה תלבשי מכנס וזהו.
אני: חח אתה צוחק נכון?!
רותם: לאא..סופה בבקשה..
אני: חח ממש לאאאאאאא.. מה יש לך.?
רותם: ככה עם המיני הזאת כולם יסתכלו עלייך, לא רוצה..
אני: רותם תירגע, הם יכולים להסתכל אבל אני רק שלךךך..
רותם: אז מהה?? הם ידלקו עלייך וכל השלושה שבועות האלה יהיו סיוט בשבילי..
אני: טוב דייי אני שלך וזהו. ואני לא אוהבת שאומרים לי איך להתלבש..אפילו אמא שלי לא אומרת לי אז די.
הדבקתי לו נשיקה..נבלעתי שמהה..אלוהים איזה נשיקותת..
רותם שם את ידו על הרגל שלי..והתחיל להיכנס מתחת לחצאית..
אני: רותם די..אנחנו צריכים ללכת..
רותם: אני לא יכול לראות אותך ככה..והתחיל שוב לנשק אותי ושוב ניסה להכניס את ידו מתחת לחצאית.
אני: רותם נו מה יש לך?? דחפתי אותו מעליי..תירגע כבר..מה יש לך אתה כ"כ חם??
רותם: אני רואה אותך ככה מה את רוצה שאני יעשה??
אני: טוב דיי בוא ניסע הן בטח כבר דואגות..
רותם: טוב..תני לי בוסה אחרונה..(בוסה-נשיקה)
התנשקנו שוב בפראיות..ואז עצרתי את זה לפני שזה חוזר על עצמו..
והתחלנו לנסוע..
אחרי 10 דק' נסיעה..התקשרתי לאורית:
אורית: הלו?
אני: מאמי זאת סופה, את מוכנה?
אורית: כן מאמי אני עם יוספה אצלי בבית, את עם רותם?
אני: כן, קחי אותו תסבירי לו איך להגיע..
נתתי לרותם את הפלא' הם דיברו והגענו אליהם אחרי 2 דק'.
הן נכנסו לאותו..
אורית: שלוםםםםםםםם יפיופהה..
יוספה: שלוםם..יואו את מהממתתת..
אני: חח תודה יפות שלי גם אתןן..מה קורהה??
התחלנו לדבר..רותם התניע והתחלנו לנסוע..
רותם שם שירים בווליום גבוה כל הנסיעה היא עברה דיי מהר..
אני נרדמתי..
הרגשתי שפתיים נוגעות בשפתיי..
התעוררתי מהר..
רותם: בוקר טוב נסיכה..הגענו..
אני: שש מה אתה דפוק? איפה אורית ויוספה?
רותם: אמרתי להן שיתקדמו שאני יעיר אותך..
אני: אהה..הסתכלתי מעבר לחלון ראיתי את המועדון הענק הזה..וכמה אנשים יש בחוץץץץ..
אני: אוצר שלי אני לא מאמינה שאני פה..
רותם: תאמיני..
אני: טוב יאלה בוא..
רותם: שניהה..מה ככה את הולכת?? בלי לתת לי נשיקה משהו?? לכל הלילה הארוך הזה?
אני: ברור שכןן..התנשקנו..התנשקנו המון איזה חמש דק'.. טוב יאלה בוא אני מפחדת שיראו אותנו..
רותם: טוב תיהי עם הפלא' עלייך אני יתקשר אלייך..
אני: טוב עולם שלי..נתתי לו עוד נשיקה קטנה..שהתפתחה לארוכה מאוד..ויצאנו.
מצאתי את אורית ויוספה וסימנתי להן לבוא..רותם הכניס אותנו דרך כניסת הVIP.............

בננות יצא ארוך++ תחכו לפרק הבאא . . יהיה לפניםם . .
אוהבת מוצ'ו מוצ'ו . .
QUOTE (JustTalush @ 06/04/2006) יאא מאמיי תרגישי טובב ולפי דעתי הגיע לניראל מאודדדד היא הייתה הכי יפהה וגם אופי מדהיםם ראית איזה ביישנית וחייכנית היא? מי רשצית שתיקח? הבלונדינית הזאת שיש אלף שנראות כמוהה או אליסיה שלבנה כגמו לא יודעת מה וכולה מלאכותית? זה שהיא ערבייה לא אומר...
ומחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
טלו'ש, איזה אופי מדהים בידיוק יש לניראל?!
היא רעההה איכס אני שונאת אותה, ובכלל לא קשור לזה שהיא ערביהה!!! ראית איך היא מתנהגת? כמו איזה חיה איכססססס..
רציתי שנטלי או אליסיה יזכו..
לפי דעתי אליסיה יש לך יופי מהמםם..אין עוצרת נשימה..
ונטלי?! מאז שהיא רזתה אני יותר אוהבת אותה יותר ממה שאהבתייי..
בקיצור לא וידעת מה מצאת בניראל המגעילה הזאת, ולפי דעתי היא זכתה משיקולים פוליטיים בלבד!! כי היא ממש לא הכי יפה שמהה..!!!
^^ מסכימה איתךךךך!!
גמאני רציתי שנטלי תזכה..
אבל , לענייננו!
יצא פרק מעלףףףףף... אני כל הפרק בלחץץץ שהוא יראה אותם ביחד!
יאללה תמשיכי, אני בטוחה שיהיה בלאגן במסיבה הזאת...
וזאת רק אני ? או שקצת ירד לה מרותם?
קיצצצ..
ה-מ-ש-ך

מאוהבת בךךך סיס שלי...
וד"א
השכנוע לא הולך טוב בכלל..חח חפיףף...
QUOTE (-SuFa- @ 06/04/2006) טלו'ש, איזה אופי מדהים בידיוק יש לניראל?!
היא רעההה איכס אני שונאת אותה, ובכלל לא קשור לזה שהיא ערביהה!!! ראית איך היא מתנהגת? כמו איזה חיה איכססססס..
רציתי שנטלי או אליסיה יזכו..
לפי דעתי אליסיה יש לך יופי מהמםם..אין עוצרת נשימה..
ונטלי?! מאז שהיא רזתה אני יותר אוהבת אותה יותר ממה שאהבתייי..
בקיצור לא וידעת מה מצאת בניראל המגעילה הזאת, ולפי דעתי היא זכתה משיקולים פוליטיים בלבד!! כי היא ממש לא הכי יפה שמהה..!!!

כל כך צודקתתתת..!!!
שונאאת אותההה
ומסכנה אליסיה לא זכתה בכלווםםם =\...

אהה והסיפור מדהיםםם!!! חחחח

מחכה להמשךךך

לילוש 😂
ואאאי המשך מדההההים וארוךך!
כל כךך אהבתתתייי

הרותםם הזה גגגרררר כזה מדהיםםםםם!!!
אני מאוהההההההבת=] 😁

הההמשך המשךךך המשששששךךך!!
אין מילים...את כותבת מדהיםםםםםםםםם
תמשיכי
מעלףףף המשך מאמייי ד-ח-ו-ף
מושלםםםם!! תמשיכייי
יואוו את חייבת להמשיךך אין איןןן אני קראתי עכשיו 19 עמודיםםםםם את עושה המשךך מייידדד
שמעי... תאכלס גמני רציתי שנטלי תיקח.. מזה הגיע לה.. ועוד אחרי היחס המגעיל של הבנות.. וגם היופי המהמם שלה... אבל ניראל נראתה לי חמודה.. וראיתי רק ת'פרק האחרון של אתמול
איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מסכן רותם איזה קצר היא מחזיקה אותהההה
מחכה להמשךך
אוהבתתת
טלושש
מהמםםםםםםםםםםםםםםם
רוצה המשךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך