מ-ה-מ-ם!
אהבתי את הפרק.. פרק יפה
ומשתוקקת כבר לקרוא מה שמחר.. מה היה שם..
יש לי תחושה רע
וצמה עובר לה בראש בכלל?!
מחייכת מהודעה של שמוליק ואז קופצת לרותם?!
אוהבת הכיי
ברן
מהמממממממממממממממם !@
אווהבת אותך 😘
חעחעחעעעע
בקשר לתגובות ולהתמדה.. טל אמרה טל מקיימת!!!!
אני איתך לכל אורך הדרך!!!
אני פשוט מאוהבתתתתתתת
ואהבתי ת'קטע עם האוטוו שהוא שם לה יד על הרגל והתחיל לעלות לחצאיתת חחח ועם ה-98 פעמים סקס ביוםם שימי עוד כאלהה זה מוסיףףףף
ודווקא נשמע חמוד לעשות את זה ככה באוטו בתא נהג...
חחח ואגב, בת כמה את? חח שלא יצא מצב לא נעין
אוהבת המון ומחכה להמשךךך
טלוש
חח טלוש י'קרועה . .
אני 16 . . למה את שואלת מאמי שלי?!
סתם שלא יגידו לי שאני משדלת קטינה...
חח אנחנו באותו גיל אז זה מותר 😛
חח סתםםם
אני כותבת עכשיו שיר...
לא יצא משו אבל חפיפ
מוזמנת להיכנס
טלוש
חעחעחע אני יודעת.... תחשבי מזה כל אלה ששורצים איתי.. הם כל הזמן בוכים... עצוב לי כבר לראות את זה (מצחוק.. או מייאוש.. אני מזמן הפסקתי לבדוק)
חחחח אוהבת המון!!!
ואגב.. חופש פסח שמח!!!!!!!!!!!! ואל תאכלו הרבה מצותתת זה מזה מנפחחח רק מצות דייט 😉 😁
פייי ינעל דינאקק את מבינה שישבתי וקראתי עכשיו את כלללללל ה36 עמודיםםם..?!?!
אחד הסיפוריםםםם..!!!
התאהבתיי!!1 חחחח
מחכה להמשךךך..
לילוש 😁
חח לילוש אני שמחה שהצטרפתת מאמיי ושאהבת את הסיפור שליי . .מואהה
בננות אני אמשיך את הסיפור היום בלילהה . .
אוהבתתתתתתתתתתת
ואאאאאאאאי איזה מהמםםםםםם
די די אני מכורררררררה
סיפורר מושששששלםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שתעייייף כבר ת'שמוליקקקקק הזזזזזה
הוואא מעצבןןן אותיייייי
רותם הכככככי חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
הההמששששך=]
סיפוררר מושלםםםםםםםםם!!!!!!!!
מחכה להמשךךךךךךך בובה שליייייי
חחח רוצי שמווווווליק קורא לךךךךךךךך אה אההה
חחחח אבל לרוץ הכוונה לברוחחחח חחחח שלא תקבל בסוף איזה שמוליקק
חחחחחחחחחחחחחח
סופה תראי מה קורה לי סופהה זה מגעגועעע חחחח
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלושש
מדהיםםםםםםםםםםםםםם
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףף!
סנופי?! מה קרה ל"המשך היום בלילה"...??