מושלם תמשיכי דחוף מאמי ~!@%
סופפה מדהייייים !#
מחכה להמשך ..
מדהים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מממאמי תמממשיכי
מוושלם כמכו תמממיד
מה עםם רותתם?? אני מתגעגעעעעת
חח
שיררק [=
מדהההההיםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!^$&*$%&
המממשךךךךך =]
ה מ ש ך ?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?
סנופי לי ניראה שעפתי לישון..
חחח מלא זמן לא הייתי עייפה ככה.. עבר עליי יום קשה גם הבריכה בבוקר.. וגם מ-3 עד 8 וחצי בביצפר..
אייי המיטה קוראת ליייייייי.. אז כניראה שאני יקרא את ההמשך בבוקררר..
לילה טוב אהבה שליייי מאוהבת בסקסיות שבך חח [המבין יבין]....
לידור: י'דפוקה..נו מה מה היה בלילה?
אני: עזבי נטלי עוד שניה זורקת עליי את הטוש של הלוח..אני יספר לך בהפסקה..
לידור: טוב טומטמתת..
וזהו..הקשבנו כל השיעור..
לא כ"כ הבנתי המון כי היה לי המון להשלים..אבל בסדר........
הגיעה ההפסקה, מהר הוצאתי את הפלא'..לא הייתה הודעה מרותםם..
בטח הוא עוד יישן, השמן הזה קם ב2 כל יום, הוא מתחיל ללמד רק ב4..אווף אני מתגעגעת אליו..
אני צריכה אותו, שידבר איתי, שירגיע אותי, שייתן לי את ההרגשה ואת הביטחון שהוא שליי.. יותר נכון שיבוא ויגרום לי להיות בטוחה באהבה שלי אליוו..ושאני לא יתחיל לרחף כמו מפגרתת..
לא התקשרתי אליוו..אולי הוא יישן לא רוצה להעיר אותוו..
ירדתי לקפיטריה עם החברות שלי לקנות לנו קצת קוראסונים בורקסים ואיזה נס טוב על הבוקר..
אחרי שעתיים מדעים, תאמינו לי שמגיע לנו קצת להתפנקק..
נכנסנו לקפיטריה, היא הייתה הומה אנשים כרגילל..ראיתי אנשים מוכרים, ידידים וחברות מהכיתות היותר גבוהות..המון זמן לא נפגשתי איתםם..כמובן חיבוקים נשיקות, כן היה כייף לחזור לבצפר אחרי המון זמןן..
קנינו הכל, לקחנו את זה בשקיות עלינו לדשא הגדול התיישבנו כל החברות והתחלנו לאכול ולשתות..
צחקנו ונהננו והשלמנו פעריםם..היה נורא כייף..
חחח וכל זה היה ב25 דק' של הפסקה..
חזרנו לשיעור..
עוד שעתיים ..של"ח ומתמטיקה..
עברו דיי מהר..
וזהוו..ככה נגמר היוםם..יום ראשון אנחנו מסיימים מוקדם..
עליתי עם כל החברות לאגד..אנחנו יושבות בדר"כ אחרי יום הלימודים שמה כמה דק' ועולות לאטובוס הביתה..
יש שם המון אנשים בדר"כ, כאילו מהבצפר..
התיישבנו על הספסל המרכזיי..אכלנו ארטיקים..ופתאום משום מקום הגיעו נופר ושחף מחובקים..התעלמתי, ממש לא לרמה שלי להסתכל על הגוש גועל הזה..
אני: טוב בנות, יאלה בואו נזוז ניהיה פה מסריח..
נופר: דיברת עלינו?!
אני: חח חס וחלילה..את לא שווה את המילים שלי..פאקצה..
נופר: עדיף להיות פאקצה ולא להיות היסטרית כמוך ברבי..
אני: חח נכון..ביי
הלכנו כל הבנות אל האוטובוס..כמובן שכל אחת מהחברות תקעה בה מבט של רצח..
התיישבנו על המושבים..
בר: נו מה את עצבנית?! צאי,צאי מזהה..
אני: אויי..עזבי לא יודעתת..
לידור: טוב עזבתיי..מה עושים היום?!
אני: אמרו לי שהעבירו את ההיפ הופ להיום לא?!
נוי: יואו נכוןןן..התקשרו אליי מהביה"ס למחול..אמרו שהחוג היום ב7..
אני: סבבה..נירד עם אחי..
תהל: סבבה..דברו איתי כבר..נתנה לכולם נשיקות וירדה בתחנה שליד ביתה..
ככה כולן התפזרו אחת אחת..וגם אני..
נכנסתי הביתה טרקתי את הדלת, זרקתי את התיק במחסן והלכתי לכיוון המטבח..
אמא: נו איך היה הים הראשון ללימודים?
אני: חח חופשי יום הראשון ללימודיםם..היה כיף לחזור לבצפר אחרי המון זמןן..
אמא: יופי אני שמחהה..את רעבה?
אני: כן..מה יש לאכול?
אמא: אוכל..
אני: חח נו י'מצחיקה..מה יש?
אמא: ספגטי וחזה עוף..
אני: בעע לא בא ליי..
אמא: מה כל מה שאני יכין את לא תאכלי?!
אני:ואייי דיייייי כבר..יותר מאוחר אני יאכל..את זוכרת שיש לי הים הופ הופ נכון?
אמא: כןן..תורנו להוריד לחוג?
אני: כןן..שחר פה לא?
אמא: לא הוא נסע לת"א..
אני: לא עם האוטו נכון?
אמא: לאא..
אני: אז מירית תיקח אותנו?
אמא: את רוצה שאני ייקח אותכן?
אני: בכייף..טוב אני עולה לישון קצת תעירי אותי ב5?
אמא: טוב מאמיי..
עליתי לחדר..סגרתי את הדלת..סגרתי את התריסים שיהיה חושך בחדר נכנסתי מתחת לפוך והשמיכה ונרדמתי תוך שניות..
בשעה 4 וחצי אמא העירה אותי..
הסתכלתי על הפלא' שלי..
הייתה שיחה שלא נענתה..מרותםם..
חזרתי אליוו, הוא לא ענה..כנראה שהוא בשיעור..השארתי לו SMS:
~עולם שלי, ישנתי סליחה שלא עניתי, יש לי היום שיעור איתך נראה אותך ב7.מואה~
קמתי מהר..הלכתי למקלחת ציחצחתי שיניים..וירדתי לקומה למטה..
אני: אמא אני רעבה עכשיו אפשר לאכול?!
אמא: תגישי לעצמך מאמי, אני עסוקה פה..היא צעקה לי מהמספרה..
אמא שלי ספרית, יש לה מספרה בבית..
אני: טוב מאמי..
הלכתי אל הארון הוצאתי צלחת..ושמתי אוכלל..
חיממתי במיקרוגל התיישבתי ואכלתי..קראתי עיתון קצת..
השעה הייתה כבר 5 וחצי..הלכתי אל המחשב, רציתי להיות קצת באיסיקיו..יואוו נראה לי שלא הייתי באיסי שלי חודשיים לפחות..
נכנסתי..וראיתי 18 הודעות מערכת..
כל מיני אנשים..מהשכבה,מבצפר,מההיפ הופ..ושמוליק.
אישרתי את כולם..
היו לי כמה הודעות עניתי לכולם..
וראיתי הודעה ששמוליק שלח לי לפני כמה ימים..
מאמי למה את לא מתחברת אף פעם לאיסיקיו?! ונשיקה..
שלחתי לו הודעה, למרות שהוא היה מנותק..
-אני כן מתחברת..אבל באמת שבזמן האחרון שכבר לא..נדבר כבר מאמיי..😘..
ופתאום הוא החזיר לי הודעה..דרך הפלא'..כנראה שכשהוא מנותק ההודעות נשלחות לפלא' שלו..
הוא השיב:
-את באסיקיו? שניה אני בא,אל תזוזי!
אני:
-טוב מאמי..
ובאמת אחרי חצי דקה הוא התחבר..
שמוליק:
יפה שלי..מה קורה?? האנג-אובר?!
אני:
לא, לא היה לי כמעט.. מה איתך? למה לא ראיתי אותך בבצפר?
שמוליק:
לא הצלחתי לקום..אחרי שהורדתי אותך בביתך חזרתי למועדון ושתיתי המוןן..
אני:
אתה לא לומד מטעויות של אחרים?! ראית את המצב שלי למה שתית???
שמוליק:
אחרי השיחה שלנו אתמול לא היה לי כ"כ מצב רוח..חברים שלי דחפו לי שתיה ואני כמו דבע שתיתי..
אני:
חחח דבע..אתה בחיים לא מדבר ככה..
שמוליק:
את רואה?! את מדביקה אותיי..
אני:
חח חס וחלילה..
שמוליק:
נו איך עבר עלייך היום??
אני:
נחמד ביותרר..היה כיף להיות בבצפר..הרבה זמן לא באתי לבצפר..
שמוליק:
למה?
אני:
סתם לא היה בא לי..
שמוליק:
וההורים שלך לא אמרו לך כלום??
אני:
ברור שכן, אבל לא יודעת עברה עליי תקופה לא משהו..
שמוליק:
ועכשיו?!
אני:
הרבה יותר טוב..
שמוליק:
את רואה?? מאז שנכנסתי לחייך הכל ניהיה ורוד יותרר..
אני:
חח אתה לא שחצן זה מה שאני אוהבת בך..
שמוליק:
אז את כן אוהבת בי משהו?!כיף לדעת..
אני:
חח מאמי שלי אני חייבת לעוף יש לי שיעור בסטודיו נדבר כבר טוף?
שמוליק:
שניה שניה, איזה סטודיו? איזה שיעור?
אני:
חח י'מסטול אני רוקדת 8 שנים..לא סיפרתי לך?!
שמוליק:
לא, את בקושי מספרת משהו..טוב יפה שלי אני לא יעכב אותך תתחברי היום בלילה..
אני:
טוב מאמי שלי, נדבר כבר..ביושש😘
שמוליק:
😘 ביי יפה שלי,אוהב אותך.
לא עניתי.התנתקתי.
היה כבר 6..נכנסתי מהר להתקלח..
התגלחתי מהר..
יצאתי, שמתי קרם גוף,ספיד-סטיק, ייבשתי את השיער, שמתי עליי מכנס היפ הופ גדול כזה, חולצה קצת בטן.. שמתי עיפרון שחור בעין וליפ-סטיק זהו.
השעה עשרים ל7..
מהר אירגנתי תיק עם מים ומגבת,ויצאתי עם אמא שלי לאסוף את הבנות..
הנסיעה עברה עם צחוקיםם..
הגענו ב7 וחמישה.
מהר הורדנו נעליים בחדר הלבשה ושמנו את התיקים שמה.
נכנסנו מהר לסטודיו..
ראיתי את רותם..שכל הבנות סביבו..צוחקות מהבדיחות שלוו..נמרחות עליו..
עלתה לי התמונה של הפעם הראשונה שראיתי אותו..את הפרפרים..הייתי מתה לנשק אותוו..התאפקתי.
הוא הסתכל עליי במבט חודר..
כשאנחנו בסטודיו עולים מאיתנו רגשות יותר עמוקים..לא יודעת איך להסביר את זה.. כאילו הסטודיו, המוזיקה, הריקוד..הכל מעצים את הרגשות..כמו סמים..כמו אלכוהול..
לא הורדתי ממנו את העיניים..לא הצלחתי..
ראיתי בצד את הספונסרים מהפרוייקט..הם חייכו אליי וסימנו לי בהצלחה..
חייכתי בחזרה..
התמקמתי בשורה ראשונה..השיעור הזה עשינו חזרות על כל הפראזות שלמדנו..על כל הקטעים..
עשינו חימום קצר ואז התחלנו את החזרות..
המוזיקה התחילה..הרגשות התחילו להשתולל..החושים להתערפל..
אתן חושבות שאני דפוקה,אבל זה דברים שאנשים לא יכולים להבין..ריקוד זה החיים שלי..כשאני רוקדת אני מרגישה מישהי אחרת..סקסית, חושנית, מודעת לעצמה..כאילו מישהי אחרת משתלטת על גופי..
המוזיקה התחילה לחלחל אל גופי..התחלתי לפלרטט עם המראה..לזוז בתנועות קטנות..
רותם צעק..
Come on girls: 5,6,7,8
והתחלתי לרקוד את הפראזה..זאת הייתה הפראזה בין האהובות עליי..אני מתחברת אל התנועות שלה..
רותם היפה שלי רקד לידי בפעם הראשונה להזכיר לבנות איך רוקדים את הריקוד ואז הלך לשבת עם הספונסרים לצפות בבנות..ובי כמובן.
אז את הפעם הראשונה שרותם רקד לידי לא התבלטתי כ"כ..כי זו הייתה הסברה..
בפעם השניה.. התחלקנו לשתי קבוצות..
היינו איזה 20 בנות בכל קבוצה.. עמדתי בשורה הראשונה באמצע..
המוזיקה התחילה..התחלתי לזוז בתנועות קטנות עד לתחילת הפראזה..ואז רותם צעק:
5,6..5,6,7,8.
התחלנו לרקוד כולן..התחלתי לזוז עם כל הכח, כל תנועה חדה, פיזרתי את השיער תוך כדי וזה הוסיף המוןן..
התחלתי לזוז עם כל התשוקה, כל הזמן הזה שלא רקדתיי..הכל ייצא באותו רגע.. זה היה מטורף..
לא פיספסתי תנועה אחת, הכל היה במקום..כמעט מושלם..
התנועה האחרונה הגיעה..ונגמר.
עם חיוך גמרתי את הפראזה הזאת.
השיער היה פרוע..וקצת על הפנים שלי..
ופתאום משום מקום הספונסרים התחילו למחוא כפיים..
ירדן..אחת מהספונסרים קראה לי..
ירדן: סופההה..צעקה..בואי אליי שניה..
נכנסתי ללחץ..אולי היא רוצה לבטל הכל?!
התקרבתי לאט..עם חוסר ביטחון..
אני: כן?! אמרתי עם חיוך קטן..
ירדן: אני רוצה להגיד לך..שאני פשוט נהנת להסתכל עלייך רוקדתת.. רואים שזה יוצא לך מהלב.. ואני לא רואה את זה אצל הרבה רקדנים מקצועיים..באמת..אחד למיליון..אל תוותרי על זה..
הסתכלתי עליה מקשיבה בהערצה..למרות שהנאום הזה בא לא בזמן כ"כ כי בקושי ששמעתי משהו עם המוזיקה..אבל זה עודד אותי לנסות לרצות אותם עוד..להראות לספונסרים האלו שהם לא בחרו בי סתםם..
אני: ירדן תודהה..באמת תודה..
ירדן: אין על מה מאמי..ובסוף השיעור תבואי לפה, אנחנו צריכים לסגור איתך פרטים על מחר..
אני: מה יש מחר?
ירדן: את צוחקת נכון?
אני: 😯 חח כן כן אני צוחקת..פתאום נזכרתי שמחר זו הפגישה הראשונה של כולם..של כל משתתפי הפרוייקט.
ירדן: חח הבהלת אותי לרגע..טוב מאמי תחזרי לשיעור ותתני עוד קצת מעצמך..תגיעי עד קצה היכולת..
אני: אני אשתדל.שלחתי לה חיוך קטן והלכתי.
רותם עמד ליד המראה בצד של הקבוצה שלי, שנחות בזמן שהקבוצה השניה רוקדת.
הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי..איי המבט הזה שלו..המבט הקודר הזה..מטריף אותי..
אני מוכנה לאנוס אותו עכשיו!!
בקיצור ככה עברו עוד 70 דק' בסטודיו, עם ביצועים מעלפים של הריקודים והמבטים מרותם..שרק מחזקים אותי..שרק מעצימים את הרצון שלי להרשים אותו..היו קטעים בשיעור שקלטתי אותו מסתכל עליי ומחייך..מין חיוך גאה כזה..
נגמר השיעור..
אני והחברות שלי עמדנו ליד רותם והספונסרים..
לידור: טוב סנופ את רוצה שנחכה לך או שתמצאי דרך לעלות אחרי הפגישה פה?!
הסתכלתי על רותם הוא סימן לי לתת להן ללכת..
אני: חח ראית לבד כבר מאמי..תודהה..נתתי לה נשיקה ולכל החברות והן הלכו.........
יפות שלי, שלא תגידו שאיכזבתי, פרק אקסטרא ארוךך!
ותודה על התגובות המהממות שלכןןןן, אני פשוט אוהבת אותכןן באמת!!
אהובות קטנות . .קיסס..
מ-ד-ה-י-ם!
דורשת המשךך
עכשיו שהסיפור הוא אמיתי
הוא יותר מסקרן אותיי..
חייחי
יייייייייייייייייייייייייייא סופה !@
אני רוצה הההההההההההמשך ((((((((:
אווהבת אותך
יאא סופפפפפונת זה מושלם !
תמשיכי דחוף ~!$@#%#$%#$^#
אניי רוצה הממשך פה ועכשיו=]
ממאמי זה מדההההההההההים
חח
תממשיכי כפרררון