איזה חאמודדד שמוליקק!
תמשיכייי
מממאמי מהמממם
תמממשיכי ככפרה [=
סווופה המשך מדהים ..
תמשיכי עוווד (:
אווהבת אותך 😘
QUOTE (Sugar-flower @ 01/04/2006) מ-ה-מ-ם!!
רוצה המשךך
והסופה הדפוקה הזאת
מה?! מה היא עושה..
רוצה את רותם אבל שמחקת עם שמוליק
מכות להביא לה
אוהבת הכי
ומחכה להמשךך
ברן
אגב.. את באמת רקדנית?
חח ברן י'מאמיי . .
כן אני המטומטמת, וכן אני רוקדת . . כבר 8 שנים . .
יאפות שלי אני אמשיך יותר מאוחר . . אני יוצאת להליכה ואני לא יוצאת בערב אז מילה שלי . .
אוהבת המון יפות שליייי . .
קיסס
אני עם ברנדההה
ותמשיכייי דחוףףףףףףףףף
אוהבת מלא מלא
אורינ'וש
את כן יוצאת.. מי שואל'תך?
הז מנושלם תמשיכי דחוף מאמי ~!@%$#^$%^&~!#
יאללה סנופ המשך יפה שליייי...
מאמי מה עם המשך?
זה עלייך הסיפור?
חח אנונימית, מה לא שמת לב עד עכשיו שהסיפור עליי?!?!
טוב יאפות שלי הנה ההמשך עם המון אהבה . .
שמוליק: טוב בואי..שם עליי את הג'קט..נתן לי יד וסחב אותי למכוניתו..
נכנסנו למכונית..נרדמתי כל הנסיעה...........
'איי נו דייייייייייי..' צעקתי כשהרגשתי שמטלטלים את גופי..
שמוליק: יפה שליי קומיי..
אני: מה הגענו?!
שמוליק: אממ לא כ"כ..חח אני לא יודע איפה את גרה..
אני: אה סליחהה..קמתי מהר..כיוונתי אותו..
אחרי 3 דק' נסיעה..
שמוליק: טוב אז..זהו הגענו.
אני: יואו תודה..אני עדיין קצת מסוחררת..באמת תודה רבה..
שמוליק: אין על מהה..את שתויה לגמריי..כמה כוסות שתית?
אני: סתם לא הרבה.. 😊
שמוליק: נוו..
אני: חח אחרי הכוס ה4 הפסקתי לספור..
שמוליק: את לא נורמליתת..
אני: אני רגילה לשתות, לא יודעת מה קרה לי היום.. אולי בגלל שלא אכלתי..
שמוליק: כןן רואים שלא אכלת י'שמנהה..
אני: מה יש לכולם עם השומנים שלי אני עדיין לא מבינהה??
שמוליק: חח שתקי שתקיי..
צחקתי ושתקתי..
הייתה איזה שתיקה של 3 דק'..אבל לא שתיקה מביכה..זו מין שתיקה שהזמינה את עצמהה..באה במקום..
אני: נו דיי להסתכל עליי ככה..חחח
אמרתי אחרי ששמוליק נעץ את מבטו בעיניי..כמה דק' טובות..
שמוליק: לא יכול..סופה את לא מבינה בכלל..
אני: דיי שמוליק אל תתחיל עם זה שובב..
שמוליק: אני לא מבין אותךך...את רואה שאני רציני נכון?!
אני: ממש רציני..
שמוליק: מזתאמרת?!
אני: חלאס היית אתמול עם מישהי אחרת..אמרו לי שראו אותכם..במסיבה.. 😯 רק אחרי כמה שניות קלטתי מה פלטתי..
שמוליק: מי אמר לך את זה?
אני: מה זה משנה?? אני יודעת וזהו..
שמוליק: אני לא ישקר לך..הייתי עם כמה בנות אתמול לא עם אחת..
אני: נו וככה אתה רוצה להוכיח לי שאתה אמיתי?? כן איתי?? ישר עם עצמך ואיתי??
שמוליק: תקשיבי..זה שאני רציני איתך אני לא צריך להוכיח לעצמי..אני גם לא מוצא טעם בלהישאר חרמן כשאני יודע שאין לי איתך סיכוי בזמן הקרוב..
אני: אתה לא צריך להסביר לי בכלל..זה חיים שלך בלבד, לא שלי. אני לא ביקשתי תירוצים רק להראות לך כמה אתה לא אמיתי..
שמוליק: נו מה סופה?? מה את רוצה שאני יעשה??, החזיק את ידיי, את רוצה שאני אתנזר מבנות לחודש ואז תיהי שליי?? רק תגידי ואני יעשה.
אני: מאמי אמרתי לך כבר..חיים שלך..אני לא רוצה להתערב לך..אין לי זכות.. אני לא יכולה להבטיח לך דבר כי אני עצמי לא יודעת מה קורה איתי..אז למה לי לגרור אותך לתסכולים שלי?!
שמוליק: את לא גוררת אותי לתסכולים שלך..זה אני שבא מרצוני החופשי.. אם היית בכלל מבינה כמה אני רוצה אותך לא היית מדברת ככה.. יודעת מה תשאלי את חברים שלי,את ידידות שלי.. אני בחיים לא התנהגתי ככה, אני לא יגיד לך שאת האהבה הראשונה שלי..ובטח גם לא האחרונה אבל אני כן מאמין שיכול להיות בנינו משהו יפה ואמיתי..אם רק הייתי יודע למה..אם רק היית נותנת לי סיבה אחת למה אנחנו לא צריכים להיות ביחד..למה השפתיים המושלמות שלך לא שלי כרגע..היתי עושה הכל,הופך עולמות בשביל לשנות את זה..
אני: פשש..אתה יודע למכור את עצמך יפה מאוד..
שמוליק: למה את לא יכולה להיות רצינית איתי לדקה?!
אני: אני הכי רצינית איתך בעולםם..
שמוליק: אז את מוכנה להגיד לי ממה את חוששת כ''כ?
אני: לא..שמוליק דיי..תכבד אותי כמו שאני וזהו.
שמוליק: אני מכבד..אבל זה מטריף אותי..
אני: אם אתה רוצה אנחנו יכולים לחתוך..אולי זה ייקל עליך..
כשאמרתי את המשפט הזה..משהו בתוכי לא הסתדר..הרגשתי כאילו אני לא רוצה שיענה לי לחיוב..
שמוליק: לא..אין אין מצב שאני יחיה ככה..בלי לראות אותך..בלי לשמוע אותך..אין מצב.
אני: דיי שמוליק את מזיק לשנינו..באמת..
שמוליק: סופה את רוצה שאני יפסיק הכל?? שאני יפסיק לרדוף אחרייך, שאני יפסיק להתקשר..הכל?!
אני: 😕 אה?!
שמוליק: כן שאני יידע..אני אוהב אותך..ואני רוצה שתיהי מאושרת..ואם אני מפריע לאושר שלך להתקיים..אני אפנה את הדרך..
אני: אני מאושרת..
שמוליק: זתאמרת?!
אני: שלא מפריע לי..כייף לי שאנחנו ידידים טובים..אבל לא מעבר לזה..
שמוליק: בנתיים..ושם את ידו על הסנטר שלי..
שוב כאילו מישהו דוחף את ראשי לנשיקה הזאת..שעומדת שמה כבר המון זמןן..התקרבנו שוב..
אבל לא הכי הרבה..עצרתי את זה דיי מהר..
שמוליק: אני בסוף יחשוב שאת לסבית..
אני: חח ממש לא..
שמוליק: טו בעזבי, מיותר לדבר על זה עכשיו..אני מכיר את התשובות מראש..
לא עניתי..רק הורדתי את ראשי והסמקתי..
אני: טוב מאמי, אני יורדת הביתה אני מתה לישוןן..
שמוליק: את צריכה ליווי?!
אני: לאא..תודה מאמי..בכלל תודה על היום..
שמוליק: דיי נו..אין על מה זה מאהבה..
אני: חח חמוד..
שמוליק: טוב אז נראה אותך מחר בבצפר?!
אני: כנראה שכןן..
שמוליק: אז לילה טוב מושלמת..דרך אגב את רוקדת כמו מטורפת..
אני: לטובה או לרעה?!
שמוליק: ברור שלטובה..בחיים שלי לא ראיתי ככה..כאילו במציאות מישהי רוקדת כ"כ יפה..
אני: חח תודה..טוב אני באמת חייבת לעוף..נתראה מחר?!
שמוליק: כן יפה שלי..ביי התקרב ונתן לי נשיקה רטובה על הלחי..ולחש לי..'אני אוהב אותך'.
התרחקתי הסתכלתי עליו..
'את כ"כ יפה אלוהיםם..' צעק בלי שום התראה..
אני: חח ביי י'חולה נפש..
שמוליק: חולה עליךך מושלמתת..
אני: טוב דיי.. 😁 ..עפתי הביתה..ביי..
יצאתי מהאוטו.
שמתי לב שהוא הסתכל עליי עד שעליתי במדרגות הכניסה לביתי..ואז נסע..
נכנסתי הביתה, עליתי לחדר..
סגרתי את הדלת..
מהר התפשטתי שמתי מכנס קצר וגופיה..
נכנסתי למקלחת, שטפתי פנים, ציחצחתי שיניים..
ונכנסתי למיטה..
שמתי את הפלא' על חזק שאני ישמע את לידור..
ונרדמתי..
השעות המעורר העיר אותי ב7..ולידור לא הייתה לידי..
נכנסתי ללחץ אולי לא שמעתי את הפלא'..בסוף ראיתי ממנה SMS:
~~יפה קטנה, הלכתי לישון בסוף אצל דור, לא רציתי להעיר אותך..
נתראה בבצפר.. בוקר טוב.מואה~~
חייכתי..
קמתי מהר אל המקלחת-התקלחתי, שטפתי פנים ציחצחתי שיניים ויצאתי מהמקלחת.
מהר שמתי קרם גוף, ספיד סטיק, ג'ינס, חולצה יפה, סידרתי מערכת בתיק מהר..
התאפרתי עשיתי טיפה פן שמתי בושם וירדתי לקומה למטה..
הסתכלתי על השעון..היה כבר חמישה לשמונה..השיעור אצלנו מתחיל ב8 ועשרה.
אני: יואווו פחדתי שאני מאחרת..בוקר טובב..
ונתתי נשיקה לאמא..
אמא: חח נו מה חדש?! מה את רוצה לשתות?
אני: לא, אני יכין לי..
אמא: טוב.. איך היה אתמול?!
אני: היה כייף..
אמא: רותם היה?
אני: לאא..לשם שינוי לא היינו ביחד..
אמא: ומה איפה לידור חברה שלך?!
אני: היא בסוף לא ישנה פה..
אמא: אה היא חזרה הביתה?!
אני: לא..היא הלכה לישון אצל חבר שלה..
אמא: אהה..
אני: מה שמת לי בלחמנייה?!
אמא: טוסט..ושמתי לך קצת לבנה בצד..עם גזר..
אני: חחח אני מתה עלייך..
אמא: נו ברור..יאלה שתי מהר את הנס שלך ותעופי לבצפר את מאחרת..
אני: נו בסדר הם כבר רגילים..
אמא: סופה, בסוף הם יסלקו אותך..
אני: נו די מה את מתחילה לחפור לי בבוקר?! אל תדאגי עם החיוך הכובש שלי..אין מצב!
אמא: טוב..אנחנו נראה.
אני: טוב אמא..לקחתי לך כסף..לגמתי שלוק אחרון מהנס..נתתי לאמא נשיקה ויצאתי.
תפסתי מהר מונית..שילמתי לו וירדתי בבצפר.
נכנסתי לשכבה..ראיתי המון ידידים וחברות שלא ראיתי המון זמן, לא החברות הקרובות..
אמרתי מהר לכולם שלום ורצתי לכיתה..
ראיתי בדרך את שחף ונופר מתנשקים ומתחרמנים להם על הספסל..אבל לא הזיז לי..
נכנסתי מהר לכיתה..
אני: שלוםםם..
נטלי: אווו שלום שלום..כמה זמן לא ראינו אותך פה..
אני: כןן..אממ הייתי טיפה חולה..
נטלי: כן, כן אני בטוחה..
אני: חח די נו באמת..
נטלי: ולמה איחרת,כרגיל?!
אני: אם זה כרגיל..למה לשאול? חבל סתם לקבל תירוץ שישביע את רצונך עד לאיחור הבא..
כל הכיתה התגלגלה מצחוק..וכן, גם המורה..
נטלי: טוב טוב, פרינססה..שבי.
התיישבתי במקומי..ליד לידור.
מהר התחלנו לרכל..
לידור: יואו איזה חמוד שמוליק אתמול, הוא לקח את כל הדברים ומה זה דאג..הוא רצה לשלם לך את החשבון אמרתי לו שכבר שילמת.
אני: יואו לא שילמתי!!
לידור: חח אל תדאגי שילמתי על השתיה המסריחה שלך..
אני: תודה עולם שלי..אני אחזיר לך..
לידור: חח שתקי..נו מה מה היה בלילה?!
פתאום המורה נטלי..
אהמ אהמ..גיחגחה בגרונה..'את לא חושבת שאת מגזימה?!'
אני: יואו סליחה המורה..פשוט אתמול לידור קיבלה מחזור אז היא שאלה אותי אם יש לי פה פד..
כל הכיתה צחקה..
לידור: 😯 אממ כןן..וצווטה אותי חזק חזק ברגל..
נטלי: 😠 טוב פעם הבאה בשקט!
אני: טוב..וסליחה..
נטלי הסתובבה ללוח ופתאום חטפתי כאפה לראש..
לידור: מה את נורמליתת??
אני: חח נו מה?? לא היה לי מה להגיד להה..
לידור: י'דפוקה..נו מה מה היה בלילה?
אני: עזבי נטלי עוד שניה זורקת עליי את הטוש של הלוח..אני יספר לך בהפסקה..
לידור: טוב טומטמתת..
וזהו..הקשבנו כל השיעור..
לא כ"כ הבנתי המון כי היה לי המון להשלים..אבל בסדר........
יאפות שלי מצטערת על הייבוש, לא היה לי שניה לנשום . .
ומחר אני אמשיך רק בערב כי כל היום אני בפעילויות . .
מטערת . .מואההההההה
אהבה יפה שלי...
יצא פרק מדהים, למרות שלא קרה בו יותר מדיי.
יאללה, אני מחכה לאקשן.
ומה את נורמלית? מה את מביכה אותי ככה?
😁
חחח לאב יו נסיכה שלי .. ניפגש בבוקרר ...
מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךך בובה