מושלםםם
2 פרקים מהממים!
המשך!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל אני לא מביננהה
מה הקטע שלה על שמוליקק??
זה נראה כאילו שהיא משחקת על 2 חתונות!!
ואאאאאי מדההההיםםם
אני מכורררררה לסיפורר הזזזה
ההמשך=]
מדהיםםםםםםםםםםםםם!
המשךך מותקקקק
יואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו חאמודהההההההההההההההההה קראתי ה-כ-לללל אז תתכונני לתגובה ארוכהההההההההההההההה
אז ככההה
@!#^%*)()אין לי מוווושגג למה לא קראתי ת'סיפור מההתחלההה ואני נורא שמחה שקראתי!!!!!!! הסיפור שלך פשוט מדהיםםםםםם מקוריייי מרגשששש הורססס והכי הכיי
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נוראא אהבתייייי ת'רעיוןןןן ת'מדריךךך פשוט את הכלללללללללללללל אין לי מה להגידד איך לתאררר פשוט הוצאת לי את כל המיליםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחח בסוף לא יצאה כזאת ארוכה אבל לא משנההה אני מבטיחב שבהמשךךךך
ומעכשיו ועד עולםם אני מתכוונת לקרוא פרק פרק ולהגיבבב
אוהבת המוווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלוש
נ.ב
ה-מחכה להמשך מיותר להגיד את לא חושבת? זה כאילו מובן מאלייו כזה..? חחחחחחחחח
מואהההההההההההההה
איזה פרקים מדהיייייייייימים
המשך!!
יפייפיה שליייייייי!!!!!
יצא פרק מדהיםםם נסיכה ...
רואים שהולך לקרות משהווו בהמשךךך, איזה פיצוץ כזה גדול שישנה הרבה דברים...
אז... מחכה לו ולהמשך הבא אהובה שלייי...
אוהבת אותך
לידורי.
QUOTE (JustTalush @ 03/04/2006)יואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו חאמודהההההההההההההההההה קראתי ה-כ-לללל אז תתכונני לתגובה ארוכהההההההההההההההה
אז ככההה
@!#^%*)()אין לי מוווושגג למה לא קראתי ת'סיפור מההתחלההה ואני נורא שמחה שקראתי!!!!!!! הסיפור שלך פשוט מדהיםםםםםם מקוריייי מרגשששש הורססס והכי הכיי
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נוראא אהבתייייי ת'רעיוןןןן ת'מדריךךך פשוט את הכלללללללללללללל אין לי מה להגידד איך לתאררר פשוט הוצאת לי את כל המיליםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחח בסוף לא יצאה כזאת ארוכה אבל לא משנההה אני מבטיחב שבהמשךךךך
ומעכשיו ועד עולםם אני מתכוונת לקרוא פרק פרק ולהגיבבב
אוהבת המוווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלוש
נ.ב
ה-מחכה להמשך מיותר להגיד את לא חושבת? זה כאילו מובן מאלייו כזה..? חחחחחחחחח
מואהההההההההההההה
חחח טלו'ש יפה שלי, עשית אותי הכי מאושרת בארץ בדוק, כל העצבים שהיו לי היום נעלמוו . .
אני שמחה שהתחברת לסיפור שלי מאמי, ושהצטרפת בכלל . .
מקווה שתישארייי..מואהההההה.
אז ככה, אני כותבת עכשיו המשך, אבל אני חייבת להודות לכן באמת הפעם מכל הלב:
לשוגר-פלאוור, נעמון, סטאניק, מיכלוש, צ'ן דסקל, שירקה, גלו'ש, הרמוסה, בתאלוש, אנונימית, תמוש, ואחרונה חביבה ביתור>>לידור(מיס חביב אושר קטנטן.)
תודה יאפות שלי באמת, שאתן דובקות בכל פרק מהסיפור ובאמת נותנות לי המון חשק ומרץ להמשיךך . .
אני א-ו-ה-ב-ת אותכןןן . .
סופה.
נ"ב:
בלי עצבים אני עכשיו עובדת על המשךך . .
QUOTE אז ככה, אני כותבת עכשיו המשך, אבל אני חייבת להודות לכן באמת הפעם מכל הלב:
לשוגר-פלאוור, נעמון, סטאניק, מיכלוש, צ'ן דסקל, שירקה, גלו'ש, הרמוסה, בתאלוש, אנונימית, תמוש, ואחרונה חביבה ביתור>>לידור(מיס חביב אושר קטנטן.)
תודה יאפות שלי באמת, שאתן דובקות בכל פרק מהסיפור ובאמת נותנות לי המון חשק ומרץ להמשיךך . .
אני א-ו-ה-ב-ת אותכןןן . .
סופה.
חחח קטנה שלי.. אנחנו תמיד פה בישבילךךך בישביל להגיב בישביל להינות ובישביל לגרום לך להינות בלהוציא את כל ההשראה והכישרון שיש לך בפנים.. ואני בטוחה שכולם מסכימים איתי פה...
אז מחכים להמשךךך..
סופונת שלישלילי ?!
אני לא יוכל לקרוא את הסיפור שלך עד יום שישי !=[
כי אני בטיולללל !
ואני יתגעגע אליו מאוווד כאילו לסיפור !
ותמשיכי מלא מלא כדיש חהיהיה לי מה לקרוא 😛 אובהתא ותך המווווווון !
חיחיחיחיחיחייח
איך לא אם הסיפור המדהים שלך?!
מחכה כבר להמשך שלך
וחולה עלייךךךך
אוהבת הכי
ברן
נגמר השיעור..
אני והחברות שלי עמדנו ליד רותם והספונסרים..
לידור: טוב סנופ את רוצה שנחכה לך או שתמצאי דרך לעלות אחרי הפגישה פה?!
הסתכלתי על רותם הוא סימן לי לתת להן ללכת..
אני: חח ראית לבד כבר מאמי..תודהה..נתתי לה נשיקה ולכל החברות והן הלכו.........
התיישבתי בכיסא הריק, ליד רותם.
אני, יוספה ואורית. (הבנות שנבחרו להיות איתי בפרוייקט.)
סמנכ"ל הפרוייקט,עידן, התחיל לדבר:
'בננות, אז ככה.. אני לא רוצה שתיכנסו ללחץ בקשר למחר או בכללי לפרוייקט הזה.. אתן נבחרתן כי אתן עומדות בכל התנאים, אז אין לכן ממה להילחץ שלא תיהיו טובות או משהו כזה. אתן מעולות. מילה שלי. 😊 .
בסה"כ אין לי כ"כ מה להגיד, אתן יודעות שמחר ב9 אתן צריכות להיות בTLV בשעה 23:00 בידיוק.
אני מצפה שתבואו מוקדם, ולא תאחרו.
אורית: אממ עידן?!
עידן: כן מותק?
אורית: אנחנו לא צריכות להביא איתנו איזה טייץ או נעלי ריקוד או משהו כזה נכון?!
עידן: לא, לא מאמי מה פתאום. מחר זה FUN נטו. כמובן שבהתחלה אני יעלה לומר נאום קטן, וגם ירדן שפה איתי. והצביע עליה. וזהו, בסה"כ יהיה כייף, ותכירו אנשים חדשים ומעניינים אני מאמין שתהנו מחר.
עכשיו לעיקר שרציתי להגיע, זה שמחר יהיו שם הרבה ציידי כישרונות.
אבל חלקם לא קשורים לחברה שלנו, חברת נייק.
יהיו כאלה שינסו לפתות אותכן לעבור אל החברה שלהם והכל, אני רוצה שתתעלמו מאנשים כאלו. המקום שלכן כרגע מובטח אצלנו בסיבוב הופעות חבל להרוס את ההזדמנות הזאת.
אני: שניה עידן, אם אתם מודעים לזה שמנסים לגנוב לכם את הרקדנים למה אתם מכניסים אותם?!
עידן: אין לנו שליטה על זה, הם יכולים לבוא גם כעיתונאים, כסלקטורים.. יש המון דרכים, העיקר זה שלא תתפתו. או.קיי?!
אני: טוב.. 😁
עידן: ירדן את רוצה להגיד משהו?
ירדן: כן..אז ככה, אני רוצה שתבואו הכי יפות שאפשר, שתבואו עם הכי הרבה פוזה וביטחון, שתקרעו שם את הרחבה, תנו לרקדניות האחרות סיבה לקנאה ותחרות, זה יעשה לנו טוב לחזרות.
צחקנו כולנו..
ירדן: תקשיבו, אני רוצה מחר שתבואו מאופרות, לבושות סוף, ותרקדו, טוב תרקדו כמו שאתן יודעות, אין על זה ויכוח. בקיצור שתדעו שאני איתכן לאורך על הסיבוב הופעות וכל דבר שתצטרכו, אני איתכן.
אני אורית ויוספה: תודה..
עידן: אני רוצה להגיד משהו אחרון.
יש לכן מזל שאתן לומדות עם המאסטר הזה, רותם, הוא אחד הגדולים אצלנו יש לו ריספקט ושם ואני רוצה שתראו לכולם שמה מה ההבדל בין ללמוד עם מורים אחרים לבין ללמוד עם רותם.
אני: תיהיה בטוח בזה.
עידן: חחח יופי אני שמח..וסופה?
אני: כן?!
עידן: אני רוצה שתרקדי בידיוק כמו היום..עם כל העוצמה והכח שיש לך..את מדהימה פשוט.
אני: 😁 יואו תודה..
עידן: אין על מה, בקיצור בנות נתראה מחר?!
אני אורית ויוספה: ברור..לילה טובב..ביי.
ויצאנו.
רותם נישאר בפנים לסגור איתם עוד קצת פרטים למחר אני נשארתי עם יוספה ואורית בחוץ לקבוע דברים למחר..
אורית: נו סופה, מה את לובשת מחר?
אני: לא יודעת, אני יילך לקנותתת..מה אתן?
אורית: גם לי אין מושגג, טוב נראה מחר. איך ניסע?
אני: אממ לא ניסע עם רותם?
יוספה: לא יודעת, לא נעים לי לשאול אותו.
אני: אני אדבר איתו..אני אתקשר אליכן אתן עם הפלא' נכון?!
אורית: כן מאמי.
יוספה: גם אני מאמי.
אני: אז סבבה מחר אני יתקשר ואני אגיד לכן מה נסגר..
יוספה: סבבה אני חייבת לעוף, יש לך איך לעלות הביתה??
אני: כן, אני מחכה לאבא שלי 😊 ..
יוספה: ולך? שאלה את אורית.
אורית: את פה עם אוטו?
יוספה: לא אבל חבר שלי פה, הנה הוא..רוצה נקפיץ אותך?
אורית: כן בכייף אם לא מפריע..
יוספה: לא, מה פתאוםם..טוב יאלה סופה דברי איתי מחר..ביי ונשקה ללחיי.
אני: אין בעיה מאמי..ביי..
אורית: גם איתי מאמי,אל תשכחי..מואה, נשקה ללחיי גם, ביי.
והן הלכו..ישבתי בחוץ איזה 2 דק' חיכיתי לרותם..בזמן הזה ראיתי על צג הפלא' שלי 2 SMS:
~מאמי, אני מקווה שתהני בחוג.אוהב המון.שמוליק.~
ועוד אחד:
~יפה שלי, אני שומר על אחי הקטן ואני לא על המחשב, שתגיעי הביתה שלחי לי הודעה לפלא' ואני בא~
עלה לי חיוך על הפנים..
רותם: מה את מחייכת יפה שלי??
אני: חח יואו מתי באת??
רותם: השניה..למה את צוחקת??
אני: הם הלכו?? הספונסרים?
רותם: כןן..
אני: יואווווווו אני לא יכולה יותררררררררר..קפצתי עליווו ונישקתי אותו בלי סוףףףףףף..
נשיקות מלאות תשוקההה, אהבה..אויי כ"כ הייתי צריכה את זה..סם הרגעהההה..
אני: אתה לא מבין בכלל, אני לא יכולה להיות איתך יותר בסטודיו ככה..
רותם: אני יודעע.. אני מסתכל עלייך רוקדת ובא לי לאנוס אותךךך..את לא רואה איך אני מפשיט אותך במבטים שלי?
אני: חח תירגע לך י'דפוקקקק..
רותם: אני רציני..אויי כ"כ התגעגעתיייייי..ושוב נישק אותיי..עוד נשיקה ארוכה..
אני: חיים שליי..אווף..מחר לא נוכל להיות ביחד לשניה..
רותם: אל תדאגי נימצא זמן וניעלם טיפה, אין מצב שאני יראה אותך רוקדת ולא יהיה איתך..
אני: טוב בוא ניכנס לאוטו בנתיים.
רותם פתח את האוטו ונכנסנו.
אני: יואוו הולך להיות כיףףף מחררר!!!!!!!! 😁
רותם: סופה, שאני לא יראה אותך רוקדת עם אחרים..
אני: מזתאמרת?
רותם: זתאמרת, שאני לא רוצה שאחרים יתקרבו אלייך טוב?!
אני: מה, מישהו יבוא לרקוד איתי אני יעיף אותו? חיים שלי, אני הולכת להיות דבוקה לאנשים האלה שבועיים בסיבוב הופעות אני לא רוצה להיות גסה ואז יהיה לי לא נעים שמה.
רותם: אל תיהי גסה, תעשי את זה בצורה יפה.
אני: נראה כבר..
רותם: חח סופה אל תעצבני אותיי..אם אני ירקוד עם מישהי?!
אני: אתה עושה את זה כל יום..זה לא אומר שאתה בוגד בי. אנחנו רקדנים אתה יודע מה זה.
רותם: ובגלל זה אני מפחד, רקדנים רוקדים מתשוקה..ומשיכה..
אני: אז אתה רוצה להגיד לי שאתה משתוקק ונמשך לרקדניות שלך?
רותם: לאאאא..למה את הופכת כל דבר?? אנחנו לא רוקדים כמו שרוקדים במסיבות..
אני: אז אל תדאג, אני ידאג שאם אני ירקוד עם מישהו זה לא יהיה צמוד מידי..אל תדאג.
רותם: טוב אני סומך עלייך, ורק שתדעי שהעיניים שלי יהיו רק עליך, ראי הוזהרת.
אני: חח כפרוןןן איך אני אוהבת שאתה מקנאא אתה לא מביןןןן בכלל.. מתקווצ'צ'ות לך הפנים ויש לך שתי פסים כאלה של קמטיםםם..כ"כ סקסיייי..
רותם: קמטיםםם????????????????????????????????????????????????? 😯 😯 😯
אני: חחח איזה לחץץ אתה גאדדדדדדדד..
רותם: גאדד..חח יפה את לומדת קצת..
אני: חח אתה רואה?! אתה מדרדר אותי!
רותם: ככה אני אוהבב..ונתן לי נשיקה..אולי תבואי לישון אצלי?! התגעגעתיי..
אני: הלוואי חיים שלי, אני רוצה ללכת מחר לבצפר, ולא נראה לי שאמא שלי תתן לי..
רותם: אוף נוווו..
אני: נו די מיום חמישי אני ואתה יחד שבועיים..חכה עוד ימאס לך ממני..
רותם: היית מתהההה..אין מצב כזה בעולםם..אולי לך ימאס..
אני: אין מצבבב כזהה..
רותם: אני כ"כ מחכה לזה..
אני: גם אניי יואו אין לך מושגג..אה יפה שלי, מחר אתה לוקח אותנו?! את יוספה ואורית..ואותי?!
רותם: אויש מה אורית ויוספה אין להן איך לבוא?! רציתי לנסוע איתך לבדד לנסות להיות איתך טיפה לפני שניכנס למועדון..
אני: גם אני חיים שלי, אבל אין להן איך ואמרתי להן שאני אשאל אותךך..
רותם: טוב אין לי ברירה, תגידי להן שאני אקח אותן.
אני: תודה עולם שליי..ונישקתי אותו נשיקה הכי דביקה בעולםם..
רותם: אני מכור לשפתיים האלוו..גאדדדדדדדדדדדדדדדדדדד..
אני: ואני לשלך..העברתי אצבע על שפתיו..יאלה יפה שלי..תתחיל להתניע אני צריכה להיות מוקדם בבית..
רותם: למה יפה שלי?!
אני: אמא שלי אומרת שאני כבר לא מתייחסת אליה חח..שאני כבר לא עם המפשחה בזמן האחרון הם רוצים שנעשה כל המשפחה משהו ביחד היום..
רותם: חח כייף לך מאמי שלי..
אני: כן, אל תשאל כמה כייף..
רותם התניע והתחלנו לנסוע.. שמנו מוזיקה על פווווול ווליום..פתחתי את הגג הנפתח של מכוניתו..
רותם: יואו סופה את תיהי חולה..כל הרוח הזאת עכשיו אחרי שהזעת בסטודיו זה מסוכןן..
אני: אל תדאג..כייף לי ככה עולם שלי..ונשקתי ללחיו.
הגענו תוך 10 דק' לביתי.
רותם סגר את הגג, וכיבה את המוזיקה.
הוא הושיב אותי עליו.
שמתי את ידיי על פניו והוא שם את ידיו על מותניי.
הוא התבונן בי דקה..בלי לדבר..רק הסתכל..בחן אותי לעומק..
אני: מה?!?!?!?!??!?!?!
רותם: יפה שלי..מה מה אני עושה איתך, מה???
אני: עושה בקשר למה?
רותם: בקשר לאהבה שלייי..
אני: לא יודעת, אם תמצא משהו תגיד לי, גם אני צריכה..רותם?
רותם: כן יפה שלי?
אני: אתה יודע..אני חושבת שמאז..מאז שעשינו אהבה בפעם הראשונה..זה כבר לא כמו פעם..
למרות שהיום בסטודיו המחשבה הזאת התחילה להתערער, אבל אני באמת מרגישה ככה..
רותם: מזתאמרת לא כמו פעם?
אני: לא יודעת, אתה אוהב אותי כמו פעם?
רותם: לא..אני אוהב אותך הרבה יותר.. ואני יודע שגם את, אחרי שהענקת לי את הדבר הכי חשוב שיש לך..את הבתולים שלך..אני יודע כמה זה היה לך חשוב..
אני: כן אבל..עיניי התחילו לזהור..מדמעות..דמעות שעדיין לא זלגו על לחיי..דמעות שמורות בעיניים..אבל אני מרגישה שמאז שכל זה קרה..בסוף הכל מוביל לזה, לסקס..
רותם: אנחנו לא עושים סקס..אנחנו עושים אהבה..וזה טבעי שתרגישי ככה, רק עכשיו התחלת להנות מזה.. וזה מרגיש לך משהו מלוכלך, אבל זה בעצם רק ביטוי אהבה.. אין לך מה לדאוג עולם שלי.. אני מרגיש הכי טוב בעולם שאני איתך..כלום לא יהרוס את זה..
אני: אני יודעת אוצר שלי..אני אוהבת אותך..ליטפתי את פניו עם ידי..
רותם: גם אני..ואני תמיד אהיה איתך..תמיד.
התנשקנו..לא הצלחנו להתנתקק..אפילו לא לשניה..הרגשתי בטוחה באהבה שלי..עכשיו יותר מתמיד..
כשהתנתקנו הסתכלנו אחד לעיניי השניה..ואז התחבקנו..חיבוק מכלב הלב..
אני: יפה שלי?
רותם: אה?
אני: אני חייבת לזוז..
רותם: לא רוצה לשחרר אותך..
אני: חח נו רותם אני חייבת ללכת הביתה!!
רותם: תבטיחי לי משהו אחד ואני משחרר אותך..
אני: מה שתרצה..
רותם: את באה לישון אצלי מחר אחרי המסיבה..
אני: טוב יפה שלי, אני אדבר עם אמא ואני יגיד לך טוב?
רותם: טוב מושלמת שלי..תסתכלי אליי..
אני: כן?!, אמרתי מתבוננת עמוק אל עיניו..
רותם: שם את ידיו על פניי..אני אוהב אותך.ואל תשכחי את זה לעולם, ואל תתני לאף אחד לערער את זה..הבנת?!
אני: כן יפה שלי..גם אני אותך..
רותם נישק אותי..שוב..
התנתקנו.
והלכתי.
יאפות שלי, אני מקווה שאהבתן, מחר בעזרת ה' אני מקווה שיהיה לי זמן, אני עוזרת לאמא לנקות לפסח, יותר נכון אני מעודדת אותה מאחורה בזמן שהיא מנקה חח אני לא יודעת לנקות כ"כ . .
מקווה שנהנתן מושלמות שלי . .
נ"ב:
הפרק מוקדש ללידורי האפון, שעזרה לי למצוא פרטים קטניםם כמוה . . חח לידורי את מבינה כברר . .
לילה מושלםםם וחופש נעים מאמיות שלייי!!!!
יואו מיכלי, איזה באסהה . .
חבל שלא ראיתי את ההודעה לפני שפירסמתי את הפרק הייתי שמה קצת יותרר . .
אבל אני מקווה שתהני יפה שלי, שתיהי בטוחה שתיהי חסרה לי פה מאודד . .
אפון שלי תודה עולם קטן, את מחזקת אותי כל פעם מחדש . .
וברן יפה שלי תודהה אני מטורפתתתתתתת עליךךךךך . .
וסטאניקקק גםם את יפה שליי, תודה על העיכביות . .
מטורפת עליכן!
חחחחח סנופי יא משוגעתתתת!!
חחחח אוהבת אותךךך כל כךךךךךךך...
יצא פרק מדהיםםםםםם... עם אוריתו'ש ויוספה נישמותיי...
תודה רבבה על ההקדשה היפייפיההההה...
את כל חיי.. יודעת זאת?!
יאללההה המשךךך המשךך..
😉 מאוהבת [יודעת שכבר אמרתי] . . .