בטח שחף או רותם המשךךךךךךךך
אמאא איזה יפה..
היא סתומה רצחח למה היא מתקרבת שוב לשמוליק הדבעע הז
המשךךך!
מווווווווושלם !!!!!!
תמשיכי ![=
שיהיה לך יום מושלםםםםם! 😊))))
אוהבת מאל מלא מלא
בבבדווווווק ששששחףף!!!
יואוו יוואוו היא כזאתת מעצבננננת!
מה הבעיהה שלהה להגיד לשמוליקקק שיש להה חבררררררררר לא מהעעעיר!?!
היא רוצצה אותווו..המפגרתת הזאאאאת
אני יבבביאא לה לאטטטמה אני יעיירר אותתתתתתה!
ההההמשךך אני כוליייייייי אוכלתת ציפוריםם מהמתתתח וזה בחיים לא קרהה לי!
מהממממממממממממממממממם כרגיל [:
ה מ ש ך ..
סופוננננננננננת זה מווווווווווושלם !
תמשייכ דחוף נסיכה יפה שלי
שמוליק: טוב מאמי תבואי לרקוד אח"כ..
אני: טוב מאמי..נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי..
ראיתי איך כל החברים שלו וכל הידידות שלו מסתכלות עלי..דווקא הוסיף לי לביטחון..
הלכתי לחברות שלי..ואת מי ראיתי שמה????????????????????
את שחף..אבל זה לא היה השיא..הוא היה מחובק עם מישהי..עם מי??
עם נופר..הילדה שהייתה החברה הכי טובה שלי, זאתי ששוכחת את החברות שלה שיש לה חבר.. רק שהחבר הזה היה חבר שלי..כלבה צבועה!
הם ישבו עם חברות שלי..
התקרבתי ונעמדתי מולם..
שחף: שלום שלום..
אני: היי..עם חיוך צבוע..
שחף: מה את לא אומרת שלום לנופר חברה שלך?
אני: עם חברות כמוה לא צריך אויבות..
נופר: מזתאמרת?
אני: כלום לא משנה..שלחתי אליה מבט של סנובית..בחנתי אותה מלמטה למעלה והלכתי..
אני: נויייייייי..בואי שניה..
נוי: אה יפה שלי?
אני: מה הם עושים ביחד?!
נוי: הם ביחדד..מה לא סיפרו לך?
אני: לא..
נוי: אכפת לך?
אני: מה פתאום?!..מין מצא את מינו.. שישרפו ביחד..
נוי: מה יש לך שאת שונאת כ"כ את שחף..ואת נופר?? הייתן חברות טובות..
אני: היינו..מילת המפתח..
נוי: נו מה קרה אבל??
אני: עזביי..בואי נילך לרקוד..
נוי: יאלה..
קראנו לאור-חן, לידור נשארה עם חבר שלה..
ירדנו למטה לרחבת ריקודים והתחלנו לרקוד..לאט לאט נפתחתי והתחלתי לרקוד כמו שאני באמת רוקדתת..
מבלי לשים לב נפתח סביבי מעגל גדול..אנשים צעקוו..ואני הייתי כבר אחרי 2 משקאות, בראש סבבה..
רקדתי השתוללתי..המון ניסו להתחיל איתי ולרקוד איתי..העפתי את כולם מעליי..
אבל היה אחד..אחד שלא שיחרר..שלא עזב אותי..רקד איתי והעפתי אותו והוא חזר ושוב ושוב..
עד שהוא כבר התחיל לנסות לנשק אותי וכבר התחלתי לצעוק..
אני: נווו דיי עזוב אותי י'דפוקקקקקק..
..:מה את משחקת אותה קשה?? תני תני לי קצתתת..וניסה לנשק אותי בכוח..
אני: דייייייייייייייייייייייייייייייייייי..צעקתי.
פתאום שמוליק בא והעיף אותו..
אני: תודהה..וחיבקתי אותו..הייתי על סף דמעות זה כ"כ הזכיר לי את מה שהיה עם שחף..
שמוליק: הכל בשבילך יפה שלי..
אני: יואו נורא חם ליי..
שמוליק: אחרי הריקודים פה למה את מצפה?
אני: חח מה ראית?
שמוליק: לא הרגשת שעורבים לך??
אני: חחחח לאא..נו ואיך אני רוקדת?
שמוליק: את הרקדנית הכי טובה בעולם..לא הצלחתי להוריד ממך את העיניים..
אני: 😁 חח תודה מאמיי..
שמוליק: תרקדי איתי קצת?!
אני: בכייף..
רקדנו קצת..בלי לשים לב התחלנו לפלרטט אחד עם השני..כןן השתיה עשתה את שלה..
אם רותם היה רואה את זה אלוהיםם..
רקדנו והידיים שלו זחלו על מותניי..הידיים שלו על פניי..על שערי..הידיים שלי גם זרמו אליו.. אל שערו הארוך על ידיו..לא יודעת איך הגעתי למצב הזה..אבל הרגשתי שאני מתחילה להיסחף..שאני מתחילה להימשך אליוו..הוא התקרב אליי לאט לאט..הריח שלו..נטף עליי וסימם אותי עוד..נשימותיו הורגשו על פניי.. הכל היה מעורפל..ופתאום תפסו אותיי..לא, לא הייתה בסוף נשיקה..
נוי חברה שלי משכה אותייי..
נוי: מה את נורמלית???
אני: יואו נוי אני לא יודעת מה קורה איתיייייייייי..
נוי: מה יש לך עם השמוליק הזה?? את עם רותם אל תשכחיי!
אני: דיי נוי..אני מרגישה שהוא מושך אותיי..אלוהים אני חייבת לצאת מפה..השתיה משפיעה עליי..
נוי: את רוצה שאני יגיד לידיד שלי להקפיץ אותך הביתה??
אני: לא לא, רותם אמר לי להתקשר אליו..אני עכשיו ידבר איתו..
נוי: טוב אני שניה באה..
יצאתי לכיוון השירותים לדבר איתו בשקט..
נעמדתי מחוץ לשירותים עם פנים אל הקיר..חייגתי אליו..
טווווווווווווו..טוווווווווווווווו..טוווווווווווווווו..טוווווווווווווו..
פתאום שמוליק תפס אותי..
שמוליק: לאן נעלמת?!
אני: סתם..אני מדברת בפלא'..מהר ניתקתי.
שמוליק: הפריעו לנו באמצע לא?? דיבר אליי והתקרב אליי שוב..
אני: די שמוליק השתיה משפיעה עליי..הרחקתי אותו ממני..
שמוליק: נו מה יש לך?? אני רואה שאת רוצה אותי..כולם ראו את זה על הרחבה!! למה את מונעת מעצמך להיות מאושרת??איתי..
אני: כי..כי ככה, יש דברים שאתה לא יודע..
שמוליק: אז תספרי לי שאני יידע.
אני: לא, זה מסובך מידי..
שמוליק: אז אל תתני לזה להשפיע על הקשר שלנו..
אני: שמוליק אין בנינו קשר דיי..
שמוליק: יש יש בנינו, אפילו אם את לא מודה..אני יודע..אני מרגיש..
אני: טוב דיי..די שמוליק!
שמוליק: טוב איך שאת רוצה!
נפגע והלך.
התקשרתי אל רותם שוב..
טווווווווווווווו..טווווווווווווווווווווווו..טווווווווווווווווו
רותם: הלוו? אמר בקול ישנוני..
אני: יואו הערתי אותך?!
רותם: אויש חיים שלי נרדמתי..
אני: טוב תמשיך לישון..
רותם: לא לא, מה את רוצה שאני אבוא לקחת אותך?!
אני: לא, יש לי איך ללכת אל תדאג..אני ידבר איתך מחר כשתקום טוב עולםם??
רותם: טוב יפה שלי..תודה שאת מתחשבת חח..אוהב אותךך!
אני: גם אני אוצר שליי..לילה טוב..מואה.
רותם: מואהה..אוהב אותך.
וניתקנו.
חזרתי למסיבה..עליתי למעלה לשבת עם חברות שלי..
אורר-חן: איפה היית?
אני: סתם דיברתי בטלפון..
אור-חן: אהה..ראיתי אותך ואת שמוליק צמודים סופה..תיזהרי..
אני: אור, עזבי זה מסובך כשניהיה לבד אני יספר לך..
אור-חן: טוב את באה לרקוד?
אני: לא אין לי כוח..
אור-חן: טוב יפה שליי..נתנה לי נשיקה והלכה..
נשארתי עם לידור חבר שלה דור ומשה..האיש החופר הזה..
לידור: למה את לא יורדת לרקוד עוד קצת??
דור: כן עפת שמה למטה אה?
אני: לא, לא בא לי..אני עייפה..
דור: סופה מה את ושמוליק ביחד?
אני: מה פתאוםםם???
דור: אהה..כי אתמול ראיתי אותו עם מישהי..
אני: באמת?? 😮
דור: כןן..
אני: אה טובב..מה אכפת ליי.. 😊, אני יורדת לרקוד מישהו בא?
לידור: לא..
דור: לא..
משה: לאא..
אני: טוב..אני קונה לשתות לקנות למישהו?
לידור: לא את לא קונה, חלאס עם השתיה..הגזמת!!
אני: מה יש לך שתיתי כוס אחת..מה זה רדבול אבסולוט..מיץ..
לידור: טוב את לא שותה..
אני: טוב מאמי..
ירדתי למטה..הלכתי לבר..קניתי עוד כוס..
הלכתי לרקוד עם אור-חן ונוי ובין לבין לגמתי מהכוס..
התחלתי לתפוס עוד ראש..
עוד פעם נכנסתי לזה..המוזיקה שוב, נכנסה לכל תא בגופי..החושים התחילו להתערפל..הרגשתי לבד.. רוקדת לבד..עם עצמי..לא נחה לרגע..
שתיתי עוד קצת..
נוי: סופה די הגזמת עם השתיה!
אני: נו די מה פעם ראשונה שאני שותה?? גם אתן שותות מה יש לך?
נוי: זאת הכוס השניה שלי..הציגה לי את הכוס שלה..וזאת,הרימה את הכוס בכדי שאני יראה, הכוס החמישית שלך..
אני: טוב די נוי אני לא מסטולה את רואה..סה"כ ראש טוב..וגם את פה איתי אז אין מה לדאוג..
נוי: טוב את צודקת..
שוב האנשים התחילו לזוז..פינו לי מקום..רקדתי לבד במעגל..
שרקו לי..צעקו לי..נהנתי כ"כ..לא רציתי שיגמר..
פתאום שמוליק בא הרים אותי על ידיו והוציא אותי מהמועדון..
פה כבר לא יכלתי..יצאנו בחוץ הלכתי לצד והקאתיי..הקאתי את הנשמה שלי..
שמוליק: טוב דיי אני לוקח אותך הביתה..
אני: לא, אני לא מסטולה ואני הולכת להנות..אמרתי כולי בקושי הולכת..
שמוליק: בואי לפהה..תפס אותי מידי..אני לוקח אותך עם המכונית הביתה בואי.
אני: כל הדברים שלי למעלה אצל לידור, שניה צריך להגיד לה..
שמוליק: חכי פה אני יביא לך ואני יגיד לה..
אני: טוב..התיישבתי על הספה בצד וחיכיתי לשמוליק.
אחרי 2 דק' הוא בא עם החפצים שלי..
אני: אמרת ללידור??
שמוליק: כןן..היא אמרה שכשהיא תיהיה מחוץ לבית היא תתקשר אלייך שתיצאי בחוץ..
אני: אה נכון היא ישנה אצלי שכחתי..
שמוליק: טוב בואי..שם עליי את הג'קט..נתן לי יד וסחב אותי למכוניתו..
נכנסנו למכונית..נרדמתי כל הנסיעה...........
יפות שלי אני יוצאת למועדון אני אמשיך מחר בעזרת ה' . .
מקווה שהסתפקתן לפחות להלילה . .
מואהההההההההההה..
סנופי מעלףףף אהובה שלייייי....!!!
אהבתי בטירוףףף יא מסטולה ...
ולאן יצאת יא איכסה..? כשאני יוצאת את הראשונה שאני מתקשרת.. 😊 געילה..
חח סתם נסיכה דברי איתי כשתחזרי או מחר, אני צכה אותך.. צ'או פישפשה...
מ-ה-מ-ם!!
רוצה המשךך
והסופה הדפוקה הזאת
מה?! מה היא עושה..
רוצה את רותם אבל שמחקת עם שמוליק
מכות להביא לה
אוהבת הכי
ומחכה להמשךך
ברן
אגב.. את באמת רקדנית?