פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,761 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 31 מתוך 91
סופפפפפפפפה ..
יא ההמשך מ ד ה י ם !
את חייבת לשים עוד 😛

לאבב יו
מדדדדדהייייייים!

תמשיכי דחווווווווף
מהמם המשך
המשךךךךךךךךךךך
מחכייייים 😊😛
סנופי נסיכההה שליייייי..
מ-ע-ל-ף!!!
פרק סוף הדרך באמת...
תמשיכי אהובתי..
מאמי
קראתי את כל הפרקים שלך
אני כל הזמן קוראת
ולא תמיד מגיבה
כי תמיד יש לי סיבה לרוץ
אבל שתדעי לך שאני כן תמיד קוראת
ומרוצה הכי שיש מהסיפור שלך
כי הוא פשוט מהמם
והכי יפה שישש
ואני כל פעם נכבשת על ידיו מחדש.. חחחח
חולה עלייךך
ויפה כמו תמידד
דורשת המשךךךך
אוהבת הכי
ברן
תות יש מצב להמשך היום?!
סוווווווווופה !~
אני רוצה היום המשששששך ..
אני במתח [:
נכנסתי הבית כאולי קורנת מאושר וזוהרת..
ופתאום הכל היה חייב להיהרס................................

הפלא' שלי צילצל..
זה היה שחף..אווווווווווי 😠 חשבתי שהוא ירד ממני קצת..אני שונאת אותו!
אבל עניתי..
אני: כן?
שחף: שלום שלום..
אני: ולא להתראות..
שחף: איי..מה עשיתי שמגיע לי יחס כזה??
אני: אתה ידוע טוב מאוד מה אתה עושה..חלאס לשחק אותה תמים..
שחף: טוב די מה בחיים לא תשכחי לי את זה??
אני: תחשוב בהיגיון בריא על השאלה שלך, ותענה לעצמך..אתה מספיק חכם..
שחף: איזה מחמאות..טוב לא התקשרתי בשבילי..
אני: נו אז מה?
שחף: יש לבן מסיבה מחר..מסיבת הפתעה..תבואי..
אני: איפה ומתי?
שחף: בהיכל התרבות..עם די-ג'יי והכל..הולך להיות מטורףף..ב10..אבל תבואי בידיוק כי זו מסיבת הפתעה!
אני: כן,נראה כבר..
שחף: נו אז מה איתך? מה חדש?
אני: כלום הכל כרגיל..
שחף: את יודעת שהתחלתי טיפול? פסיכולוגי?
אני: באמת??????
שחף: כןן..ותודה..
אני: על מה?!
שחף: על זה שלא סיפרת לאמא שלי על הכל..שתדעי שאני הולך לטיפול הזה הרוב בגללך..
אני: יופי אני שמחה..וזה שלא סיפרתי לאמא שלך זה רק בגלל שהיא הייתה שבורה..
שחף: כן אני יודע..בכל מקרה..תודה..
אני: אין על מה..טוב אני חייבת לנתק נדבר כבר..
שחף: שניה סופה, תבואי לא?
אני: כן אני מקווה שכן..
שחף: סבבה מותק..ביי.
אני:ביי.
ניתקתי..

😕 מה זה היה עכשיו.???
מה הוא השתנהה?? יואו הוא דיבר כ"כ חמודד..
טוב לא משנה..אני לא צריכה לשכוח כל מה שהוא עשה לי..אולי זה עוד אחת מההתנקמויות שלו..
התקשרתי ללידור..
טוווווווווווו טווווווווווווווווו טווווווווווו טווווווווו
לידור: הלו?!
אני: יפה שלייי..
לידור: חח מאמיי..מה קורה??
אני: הכל טוב אוצרר שליייי..מה איתךך??
לידור: טובב..ואי סופה את לו נורמלית המורים רוצים להרוג אותך..מיליון שנה לא היית בבצפר..
אני: יש הרבה להשליםן?
לידור: כןן..
אני: בואי אליי..
לידור: מה עכשיו?
אני: כן רק 7 וחצי..תבואי תישני אצלי ניצא אחרי שנלמד..
לידור: טוב חצי שעה אני אצלך..
אני: טוב יפה שלי..ביושש..
לידור: ביוש..

עשיתי סבב טלפונים לחברות..שלא יגידו שאני מזניחה..
ונכנסתי להתקלח מהר..
המים שוב זרמו על גופי..המחשבות התחילו להירגע..קצת חשבתי על שחף..ומוזר איך שהוא התקשר והכל.. ואם אני באמת אלך למסיבה הזו בכלל..
יצאתי, מהר קרם גוף בגדים וכל זה..
ירדתי למטה והוריי כבר היו שמה..
אני: שלוםם..קפצתי על אמא שלי בנשיקות..
אבא: מה איתי?!
הלכתי אליו ונתתי לו נשיקה וחיבוק..אמא הסתכלה עליי במבט של רצח..
אני: נו מה קניתם לי?
אמא:כלום..לא מצאנו לך כלום..
אני: ומה קניתם לכולם ולי לא?!
אבא: כן, כי את כל הזמן בוכה שאנחנו קונים לך דברים 'מעפנים'(ניסה לחקות אותי) אז קחי כסף ותיקני לעצמך משהו..
אני: חח אבא חלאס לנסות לחקות אותי לא הולך לך..חחח תודה יפים שליי..חמודיםםםםםםםםםםםםםם..צעקתי..
אמא: י'חולת נפש..מה עשיתם כל השבת פנו לאחיי..
אביב: סתם אתמול אכלנו סיני וראינו סרט סופה יצאה למסיבה,בבוקר הלכנו לים וזהו..
אבא: יצאת למסיבה?!
אני: לא לא מסיבה כ"כ, מן פגישה של הפרוייקט הזה של הריקוד..
אבא: איזה פרוייקט?
אני: אמא לא סיפרת לו?!
אמא: לא.. 😯 ..
ופתאום נשמעו דפיקות בדלת..הצלצול הגואל..
אני: טוב אבא, אמא תסביר לך..זאת חברה שלי אנחנו הולכות ללמוד בחדר לא להפריע..
ניגשתי אל הדלת פתחתי ללידור..
התחבקנו והתנשקנו..ועלינו לחדר..
לידור: יואוו מה זה הדיזלים האלה?!
אני: רותם קנה לי..חח
לידור: פשש מנצלת עד הפירור האחרון..
אני: חח שתקי י'דפוקההההההה..
לידור: מה איתו באמת??
אני: שניה..
קמתי לסגור את הדלת..
'אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא..'צעקתי..
אמא: כןן?? ולמה את צועקתת??
אני: חח דיי תכיני לנו נס..
אמא: כמה סוכר..תכיני ללידור עם 2 וחצי..
הסתכלתי על לידור..'נכון?!' שאלתי..
לידור: כןן..
אני: אמא 2 וחצי ללידו רואת יודעת איך אני אוהבת את שליי..
אמא: טוב מאמי,שניה אני מעלה לכןן..
התיישבנו על המיטה..סיפרתי לה כל מה שהיה עם שמוליק ועם רותםם..ומה היה לי ולו מקודםם..
לידור: חחח דיי אני עדיין לא מעכלת שאת עם המורה לריקוד..זה נראה הזוי כזה..
אני: כןןן..
לידור: ואיי ובחיים לא חשבתי שהוא כזה..רומנטי ואוהד ודואג.. הוא תמיד נראה קשוח כזה..
אני: זה מה שהוא מקרין בתור המורה..
לידור: נו מה עם הפרוייקט הזה?? אני מקווה שלא שכחת את החלום שלך לרקוד בגללו..
אני: מה פתאום?! הוא רק מחזק לי אותו..יום שני יש לנו פגישה ראשונית..כל הרקדנים והרקדניות המורים והמורות..סתם משהו ראשוני..
לידור: יום שני?? בבוקר?
אני :כןן..
לידור: תפסידי עוד לימודים?!
אני: מה לעשות??
לידור: טוב תשלימי כבר ת'חומר..יואו מה תלבשי?? זה פגישה עם ריקודים?
אני: לא, בלי ריקודיםם..רק פגישה שהמנהלת של הפרוייקט תדבר וכל זה..
לידור: אה יופי אז תקשיבי מה את לובשת..פתחה לי את הארון..
אני: חח נו..
לידור: את הדיזל הזה החדש..עם החולצה יואווווו מאיפה החולצה הזו???
היא ראתה את החולצה ששחף קנה לי..לפני חודש או יותר..
אני: שחף..שחף קנה לי..
לידור: יואו את חייבת ללבוש אותה..הכי יפה בארץץ..עם המגף שפיץ החום וזהו!
אני: נראה כבר..
לידור: טוב את צודקת בואי בנתיים ללמוד אנחנו צריכות לצאת ב10..
אני: לאן הולכים?
לידור: לרוח בר..והולכים עם דור וחבר שלו משה..
אני: יואו מה עוד פעם את מנסה לסדר לי אותו??
לידור: חח נו די מה? עזבי אותייייייי..
אני: טוב יאלה בואי נלמד מהר..
ובאמת ישבנו לפחות שעה ורבע ורק חרשנוו..השלמתי המון..
לידור: יואו כבר 9 ורבע..יאלה קומי..תתארגני לוקח לך שעותת..
אני: טוב מה אני אלבש?
לידור: ת'דיזל הזה..(לא החדש) והחולצה הלבנה הזו של דיזל..יואוו מאיפה היא?
אני: חח מרותם..שמת לב שכל מה שאת רואה היום זה מתנות?
לידור: חח כן כי את נצלנית..
אני: חח היית מתה..אוהבים אותי!
התלבשתי מהר,התאפרתי..סידרתי את השיער..שרשרת,עגילים, בושם ויצאנו..
חכינו 3 דק' במדרכה עד שהם יבואו,בנתיים נקרענו מצחוק..כמו תמיד שאני עם אחת מהחברות..
אני: לידור אמרת לבנות לבוא?!
לידור: אממ כן..נוי תבוא וסתיו תבוא ואור-חן תבוא ובר..תהל לא בא לה,חני גם לא..ונופר תבוא עם חבר שלה..
אני: נו מה חדש?!
לידור: מזתאמרת???
אני: נופר, כל פעם שיש לה חבר שוכחת ת'חברות שלה..
לידור: 🙄
אני: חח נו אני נטשתי לטיפה זמן..חבר ראשון שלי את יודעת..אבל הנה אני המון איתכן ואת יודעת כמה דברים יש לי על הראש..היא סתםם..
לידור: טוב די לא משנה..עברי נושא..
אני: טוב..
הם באו..
עלינו למכונית אמרתי לדור חבר של אפון(לידור) שלום ולמשה גם אמרתי..בלית ברירה אפשר לומר..
בידיוק רותם התקשר..
אני: שלוםם..
רותם: איפה את יפה שלי?? (אמר כשהוא שמע את כל המוזיקה מהמכונית)
אני: אממ אני יוצאת 😁
רותם: מזתאמרת יוצאת?? לאן?? ולמה לא אמרת לי??
אני: אני יתקשר אליך עוד 5 דק' טוב?
הוא ניתק לי בפנים.
ואי ואי אני הולכת לאכול סרטים קשים עכשיוווו...
לידור: זה היה תומר?? היא החליפה באותיות..שלא יידעו..
אני: כןן..אח"כ אני אספר לך..
לידור: טוב מאמי..
אחרי 5 דק' נסיעה יצאנו מהאוטו..כולם התקדמו לכיוון הכניסה וסימנתי ללידור שתתקדם עם כולם..
התקשרתי לרותם..
טוווווו..טוו
רותם: כן?
אני: נו דיי להיות עצבני לא ענית לי מקודםם(באמת התקשרתי אליו להגיד לו שאני יוצאת)..למה אתה מנתק לי בפנים??
רותם: עם מי את??
אני: עם לידור..היא עם חבר שלה..
רותם: וזהו??
אני: לא, עם אור-חן ועם נוי ועם סתיו..
רותם: וזהווווו??????
אני: כןן.. 😊
רותם: שמוליק הזה יהיה שמה?!
אני: לא יודעת, לא דיברתי איתו..הוא התקשר אבל לא עניתי..
רותם: תביאי לי ת'מספר שלו..
אני: נראה לך?? אין מצב!
רותם: סופה תביאי לי או שאני בא לשמה..
אני: אתה תפסיק עכשיו עם הסצנות האלו כי אני לא צריכה את זה חלאס, תו לי להנות קצת עם חברות שלי אני נשבעת לך שלא יקרה כלום..אני ייתן לך לדבר עם לידור טוב?
רותם: מה היא יודעת עלינו?!
אני: 😮 כןן..
רותם: את לא נורמליתת..אם זה יוצא למישהו אני מת בתעשיית הריקוד..זה שם שרוף..
אני: אל תדאג אף אחד לא יידע..נשבעת!
רותם: טוב את רוצה שאני יבוא לאסוף אותך?
אני: לא לא, אני רוצה להיות קצת עם חרות שלי..כאילו אם לא אכפת לך..
רותם: לא לא אכפת לי..אני ממילא צריך לעבוד על הכאורגרפיה לפרוייקט..בחזור אם את רוצה אני יבוא לקחת אותך..
אני: כןן זה כןן..
רותם: טוב יפה שלי, אז תהני..וסופה אני סומך עלייך..אל תתקרבי אליו אם הוא יהיה שמה..
אני: נשבעת!
רותם: ואם קורה משהו תדברי איתי..
אני: טוב עולםםם שליי..אוהבת אותך..
רותם: גם אני יפה שליי..ביושש..מואההההההה
אני: מואהההההההה..
וניתקתי.
בידיוק ראיתי את החברות שלי..הישנות..זה הולך ככה..
היו לי חברות גדולות ממני..בכמה שנים..שנתיים-שלוש..הן היו קצת מופרעות..
קצת גראס ודבק..אני לא נגעתי בכל זה כאילו, כמה פעמים בגראס אבל לא רציני,אבל בכל מקרה הן היו חברות שלי.. וזו הייתה תקופה מגעילה בחיים שלי..שאני מעדיפה לשכוח..למרות שבאים אליי פלאשבקים כאילו הכל עומד לחזור..
בקיצור רק החברות שלי יודעות את זה..החברות הנוכחיות..
וברוך ה' עכשיו אני נקייה..אפילו מסיגריותת..
הכל בזכותן..
בכל מקרה..ראיתי אותן..את הבנות..שוב קצת 'מתודלקות' משתייה..
נכנסתי מהר..הן לא קלטו אותי..
מצאתי את לידור וחבר שלה..אור-חן סתיו ונוי כבר היו שמה..
כמובן התחבקנו התנשקנו והכלל..היה לי כיף עד אותו רגע..
פתאום מישהו החזיק אותי במותניי..מאחורה..הסתובבתי מהר וראיתי את שמוליק..
הוא בא לתת לי נשיקה בפה..הפנתי לו מהר את הלחי..ונתתי לו חיבוק..
שמוליק: הכל טוב מאמי..ניסה להתעלם מזה..נו את לא עייפה??? תיראי איך את שרופה מהשמש..
אני: אתה מדבר עליי?? תסתכל על עצמך..
שמוליק: חחח טוב אפשר להזמין אותך למשקה?
אני: חח משקה..אתה חי בסרט רעעעע..
שמוליק: חח נו דיי..אפשר?!
אני: אממ טוב..'אוררררררר'..צעקתי לאור-חן חברה שלי..
אור-חן: כן עולםם? צעקה לי..לא כ:כ שמעתי המוזיקה והאורות..הכל היה עמום כזה..
אני: אני שניה באה, אני יורדת לקנות שתיה עם שמוליק..רוצות משהו?!
אור-חן: תביאי לי אבסולוט עם רדבול...
אני: טוב מאמי..שניה אני באה..
ירדתי עם שמוליק לבר..הכל היה מפוצץ..ירדנו במדרגות ובמדרגה האחרונה כמעט שמעדתי..ושמוליק תפס אותי בשניה האחרונה..היינו קרובים..קרובים יותר מידי..
הסתכלתי עליו עם עיניי הגדולות..הייתי המומה..הכל שוב קורה תוך שניות..אני לא מודעת לזה בכלל..
שמוליק: העיניים שלך..אומרות לי כ"כ הרבה..
אני: דיי שמוליק..בקשה די..
שמוליק: איך שאת רוצה נשמתי..ושיחרר אותי..
האמת שהפעם הייתי קצת מופתעת..אהבתי את הרעיון שהוא לא דוחף אותי לזה..שהוא נותן לי זמן..
ממש חמוד מצידו..
הלכנו לבר קנינו משקאות..
עלינו למעלה.. לפני שהגעתי לחברות שלי הגענו לחברים שלו..
נעצרנו..
שמוליק: ליאור, אימרי..כולם זו סופה..
אני: שלום..
אימרי: אז עליך הוא חופר לנו כבר חודשיםםם..
אני: חחח דיי 😁
ליאור: מזל טוב..יש לך בחור זהב..
אני: הוא לא שלי..אבל אני יודעת מאמי..תודה.
פתאום ידידה פאקצה שלו קפצה..
..: אז בך שמוליק מאוהב??
אני: לאא..
שמוליק: כןן..והסתכל עליי..
הפכתי סגולה מרוב בושה..דיי הוא לא רואה בעיןן..
..: שלום אני קרין..הידידה הכי טובה של שמוליק..אני חושבת והסתכלה עליו במבט מצחיק..
אני: חח אני סופה..סליחה שאני לא לוחצת לך יד אני עם כוסות..
קרין: חח תני נשיקה מה זה לחיצת יד..
דווקא אהבתי אותה..כמה שהיא פקאצה והכל..נחמדה..
קרין: הדיזל שלך משהו אש..
אני: חח לא הוא כבר ישן..
שמוליק: היא שוחה בדיזלים..
אני: חח נו מי שמדבר.. טוב שמול אני הולכת לחברות שלי טוב?
שמוליק: טוב מאמי תבואי לרקוד אח"כ..
אני: טוב מאמי..נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי..
ראיתי איך כל החברים שלו וכל הידידות שלו מסתכלות עלי..דווקא הוסיף לי לביטחון..
הלכתי לחברות שלי..ואת מי ראיתי שמה????????????????????


יאלה יאפות שלי, פרק חמווודי . .
מקווה שנהנתן . .
מחר המשך בעזרת ה' . .
א-ו-ה-ב-ת . . אל תאכזבו!
חח סליחה שייבשתי יאפות שלי, ישנתי כמו איזה דוב . .
ברן אני שמחה שאת עוקבת, באמת שהיית חסרה . .
לא משנה התגובות העיקר שאת קוראת יפה שלי . .
בקיצור הנה עכשיו פירסמתי המשך והוא מוקדש לכולכן . .
בעיקר לאפון שלי(לידורי) הלא עצבנית הזאת . .
נווווו מהה?? חח שמנה שלי . .
א-ו-ה-ב-ת אותך..י'פרצוף . .
מואה
חחחחחח אהבה שליייייייי ...
את לא יודעתתתת כמה צחקתייי במשך הפרק אמא שלי באה לבדוק מה קורה איתי...
בדוק שזה הפרקקק שהכי אהבתייייי בנתיים!!!
כיייי מהההההה... גם אני גם דוריייי..
תודה על ההקדשה הנסיכותית חח אוהבת אותךךךך סיס שליייי!!!!!
חחחח ולמה פרצוף יא אישה רעה? על זה שהייתי עצובה בביצפר?

-לידורי האפונה-
נננששששששששששששששששמהה אאת [=
אאיזה פרקקק מדהההים
חח כמו ככולם
תמממשיכי מממאמי
מתההההההה עללליך
מוששלמת ((:
חח תודה שירקה יפה שליי . .
חח ואפון ידעתי שתיקרעי מצחוק . . זה היה לרומם את מצב רוחך טיפה . . ושימי לב באילו מילים אני משתמשת לכבודך חח . .
וכןן בגלל בצפר!
חחחח אז תודה על רימום הרוח ..
ואז מה תביני אותי גם לך לפעמים יש את המצבי רוח האלה מהההההה... 😮

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך