שירקה יפה שלי, הפרק הזה מוקדש לךך^^^!!!!
אוהבת אותךךךךךך . .
ממממממממממממאמי מההמם
כמו תמממיד חח
סיפור נננדיר
תממשיכי [=
ותודה על ההקדדשה ננשמה
מתהה עליך;#
שירקה ((:
ואייי זה רק מסתבבבך!
פרררק מדהיםםםםםם!
המשששששך
ואווווו ישבתי שעתיים וקראתי הכלללללל...
אני בהלםםםם....
איזו כתיבה מושלמתתתת... פשוט נדירההה....
ורק שתדעי שזה באמת ככה.. למה לרוב אני לא מגיבה..
אבל הסיפור שלך שווה לאללה...
וואי אני במתח שחבל על הזמןןןן...
אז המשךךךךךךךךך
מואהההה
לילווושש..😊
אאאאאאאאאאאאת לא מביינה !@@
התאהבתתי בסיפור !@
ישבתי שעות וקראתי כוללללללללל !#
בבקשה תעששששי המששששך ~!@ P:
חח ליטל ונעמון, תודה יאפות שלי אני ממש שמחה שהצטרפתן ואהבתן את הסיפור שלי . .
אני אמשיך מחר נשמותיי . .
אוהבתתתתתתתתת
השלמתי מלא פרקים עכשיוו
מהמם!
אהבתי ביותר
ואוואוא
איזה סיבוכים עכשיוו
אוהבת
והמשךךךךךךךךךךךךךךך
חולה עליך ילדה
ברן
ברן לאן נעלמת מאמי שלייי????
יואוווו סנופי איזה פרקקקקק....
מ-ד-ה-י-ם אהובה שליי!!!
אני בלחץץץץ . . . שלא ייגמר עם רותם , הוא עברו יותר מידיי בישביל שזה ייגמר. . .
ההה מממ ששש ךךך
המשששך
יש לך מללא תגובות!
יאללה יאללה סופה אני במממממתח :S
יוו אני בשוקקקקקקקקקקק היא מטומטמת שהיא נותנת לו בכלל להתקרב אליה
המשךך
יפות שלי, יש לי היום טקס קבלת מלגה על הצטיינות חברתית אני מקבלת מלגה . .
אני עפה להתארגן אבל כשאני יחזור אני אמשיך . .
מבטיחה!!
אוהבת המון המון המון . .