נו יאלללה מההה.. חח
תמשיכייי כברר ...
אה וסנופ בוא נצא היום מה את מעצבנתתת.. עד שיש מוצאי שבת... 😠
נכנסנו למונית הגדולה הוא פיזר כל אחת בבית שלה..הגיע תורי וירדתי.
בדרך הביתה הסתכלתי על צג הפלא' שלי..ראיתי 4 שיחות שלא נענו מרותם..
התקשרתי אליו...............
'טוווווווווווו...טווווווווווווווווו..טוווווווווווווווווווווו...טווווווווווווווו..טווווווווווו'
ואז נשמעה ההודעה המעצבנת-
יאלה יפות שלי, תשאירו הודעות.ביפפפפפפפפפפפפפפפפ..
אני: מי אמור, שאתה שומע ת'הודעה דבר איתי. התגעגעתי.
נכנסתי הביתה.
אמא: שלוםם..
אני: הייי..
שחר: איפה היית עד עכשיו?
אני: עם חברות בבריכה..
שחר: חברות אהה???
אני: חח כן י'דפוק אלא מה??
--------שחר למי שלא זוכר זה אחי הגדול בן 25.--------
שחר: לא יודע, יש שמועות בבית שיש לך חבר..
אבא: מה מה אמרת?? ירד בפתאומיות מהמדרגות.
שחר: כלום..
אבא: אל תיתמם, סופה יש לך חבר? פנה אליי.
אני: אממ 😯 לא.
אבא: סופה אל תשקרי לי!
אני: נו לאאא מה אתה רוצה?
אמא: אריה תירגע, אין לה חבר.
אבא: טוב לא משנה, נורית גיהצת לי ת'בגדים לשבת?
אמא: כן..
אבא: ושמת במזוודה הכל?
אמא: כןן..
אני: איזה מזוודה?? מה קורה??
אמא:אה סופה שכחתי להגיד לך..
אני: נו כרגיל..מה??
אמא: אני נוסעת עם אבא שלך לים המלח לסופ"ש..
אני: באמת??
אמא: כןן..
אני: למה אתם לא לוקחים אותי?? מה זאת נסיעה לשמנים בלבד??
אמא: חח היית רוצה י'דובה..לא יודעת אני ואבא שלך רצינו להתפנק..
אבא: כן מה רק לכם מותר?!
אני: חס וחלילה.. שניה מה עם אוכל??
אמא: מירית פה..
אני: אם אני יאכל את האוכל של מירית אנ י יקבל קילקול קיבה, נו אני רציניתת..
אמא: אני ישאיר לך כסף תזמיני סיני טוב?
אני: חח כפרוןןן..אוהבת אותךך.. יאלה עפתי להתקלח..
עליתי במדרגות ושמעתי את אבא שלי ' תאמיני לי נורית, את מפנקת אותה יותר מידי..'
צעקתי לו חזרה ' העיקר שמישהו עושה בשבילי משהו!!'
ונכנסתי למקלחת.
חפפתי מהר סיבנתי את עצמי שמתי מסכה לשיער שטפתי ויצאתי מהמקלחת.
ניגבתי את גופי מהר, שמתי קרם גוף,ספיד סטיק, קרם פנים, תחתונים, חזיה, גרביים, טריינינג נוח וקרם לשיער.
יצאתי מהר מהמקלחת, ניקיתי אותה וירדתי למטה לשבת עוד קצת עם המשפחה.
הסתכלתי על הפלא' שלי ועדיין לא היה שום סימן מרותם.
אבא: מה יש לך שאת מסתכלת כ"כ הרבה על הפלא?
אני: סתם חברה שלי צריכה להתקשר.
אבא: חברה או..
אני: חלאס אבא אל תשגע אותי.
אבא: טוב..
אני: מתי אתם יוצאים?!
אבא: עוד חצי שעה.
אני: אמאא..אני יכולה להגיד לרות שתבוא לישון אצלי?
אבא: מי זאת רות?
אני: אחת שרוקדת איתי בהיפ הופ.
אבא: ילדה טובה?
אני: כןן..
אמא: לא יודעת..
אבא: למה לא יודעת..את יכולה להגיד לה שתבוא, אבל אל תעשו בלאגן..
אני: חח תודה אבא.
אמא: סופה בואי שניה תעזרי לי לקפל כמה דברים למזוודה..
אבא: אמא שלך חיה בסרט שאנחנו הולכים לחודש.. תרגיעי קצת עם הבגדים
אמא: שתוק..יאלה בואי תעזרי לי..
אני: הנה..
קמתי לעברה ועלינו למעלה לחדר שלה..
אמא: סופה בואי שניה, אמרה לי והתיישבה על המיטה.
אני: אה מאמי?
אמא: אני לא חושבת שזה רעיון טוב שרותם יבוא לישון פה.
אני: למה??
אמא: שחר מירית ורון ואביב יהיו פה..
אני: נו ו..?
אמא: תקשיבי, את יודעת שרון ושחר לא יקבלו את זה שאת יוצאת עם מישהו בן 24.. הם ישחטו אותו..
אני: חיים שלי..
אמא: אני יודעת יפה שלי, אבל עדיף שתישני אצלו אם זה כ"כ חשוב לך..
אני: טוב אני יראה כבר מה נעשה הוא לא עונה לי כל היום..
אמא: למה?
אני: לא יודעת, שיצאתי מהבריכה ראיתי 4 שיחות שלא נענו ממנו ועכשיו הוא כבר לא עונה!
אמא: מוזר..
אני: כן דיי אני מתחילה להילחץ..
אמא: אני בטוחה שאין לך סיבה ללחץ..אין לו שיעור עכשיו?
אני: לא לא נראה לי שהוא מלמד ימי שישי..
אמא: חח מה את לא יודעת את הלוח זמנים של חבר שלך?
אני: לאא.. גם משתנה לו הרבה אז אני כבר לא עוקבת..
אמא: טוב בואי תעזרי לי לשים הכל במזוודה ואני הולכת..
אני: טוב יפה שלי.. נתתי לה נשיקה ולקחתי את כל הבגדים בידיי..
אמא: תביאי לי קצתת..את תפילי הכל!!
אני: נו די על הלח.. לא הספקתי לסיים את המשפט ועפתי במדרגות בקטע אחררר..
אמא: סופההההההההההההההההההההה
אני: אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווץ' איזה כאביםםםםםםםםםם..
אמא: י'חולת נפשש..את רואהה?? אין אי אפשר לדבר איתך י'עקשנית!!
אני: נו מה אכפת לי מהבגדים שלךךךךך.. כל הרגל שלי סימן כחול אייייייייייייייייייייי..
פתאום קלטתי את אחי שחר ואת אבא שלי על הרצפה מתפוצצים בצחוק..בוכים מרוב צחוק!!
אני: יזבליםםםםםםםם קמתי עליהם עם כל הכאבים של הרגל וחילקתי להם בעיטותת..
אבא: אמרת שכואבת לך הרגל לאא??
שחר: חח טוב שלא עפת במדרגותת יואו איזה מצחיק זה היהההההההההההה..
אני: יזבלל.. חכה אני עוד יתנקםם..זכור מה אמרתי..
והלכתי מושפלת.. חחח זה היה עצובב הנפילה הזו..בין הקשות בחיי..
בקיצור ההורים שלי נפרדו מכולנו והלכוו..
עליתי לחדר שלי, סידרתי אותו..
שמעתי את צלצול הפלא' שלי מלמטה..רצתי מהר וראיתי את אחי שחר עונה..
שחר: אני לא מאמיןןן..מה לך ולאחותי הקטנהה??
אתה המורה שלה לריקוד?? חחחח יפה.. כמה שנים לא שמעתי ממך אחי..
אני: עם מי אתה מדבר??
שחר: עם רותם.. לא ידעתי שהוא המורה שלך לריקוד!
אני: מאיפה אתה מכיר אותו??
שחר: היינו חברים טובים בצבא..
אני: טוב תן לי אותו כבר..
שחר: טוב אחי, דבר איתי תבוא לאיזה קפה.. סבבה גבר..ביי..
אני: הלו? והלכתי למרפסת..
רותם: יפה שלי התרחקת??
אני: כןן.. מה קורה עולם שלי?? איפה היית כל היום?
רותם: הייתי בישיבה, חיפשתי אותך מ2 ולא ענית לי..לא ידעתי שאחיך הגדול זה שחר חדד.. היינו חברים טובים בצבא..
אני: אז איך אמא שלי לא הכירה אותך?
רותם: לא הייתי אצלכם אף פעם..
אני: איזה מזל.. יואו אם אחי שחר יידע הוא ירצח אותי..ואותך..
רותם: כןן.. נו מה איתך איפה היית כל היום??
אני: הייתי בקאנטרי על כל החברות..
רותם: השלמתן?
אני: כןןן 😁
רותם: יופי עולם שליי.. אני נורא שמחח..
אני: תודה יפה שלי, היית בישיבה??
רותם: כן מאמי..
אני: נו נו מה אמרו??
רותם: שיום חמישי הזה אנחנו מתחילים חזרות..בת"א.
אני: יואו אני כולי בלחץץ..
רותם: בגלל מה??
אני: בגלל כל זה.. לא יודעת לא נראה לי שאני אהיה מספיק טובה..
רותם: אוישש שתקיי.. לא ראיתי שמה בנות טובות ממך.. וגם אני יהיה איתך שמה כך שאין לך מה לדאוג..
אני: אני לא דואגת, לא יודעת..לחוצה כזה..
רותם: טוב אין לך על מה יפה שלי..
אני: יואו עולם שלי, ההורים שלי נסעו שישי-שבת לים המלח.. רציתי שתבוא לישון אצלי אבל עכשיו שאני יודעת שאתה מכיר את שחר לא נראה לי שכדאי..
רותם: כן יפה שלי, באמת עדיף ככה.. אבל תבואי לישון אצליי.. הרבה זמן לא היינו ביחד..
אני: חח לפני יומיים היינו ביחד י'חולה..
רותם: הזמן עובר לי כ"כ לאט שאת לא איתי..
אני: חח נו דיייי.. 😁
רותם: אני רציני.. אני בא לאסוף אותך היום.. שניה יש לכם אוכל או שאני יקפיץ?
אני: חח לא צריך יפה שלי, יש לנו מלאא..
רותם: באמת או שאת משקרת אותי??
אני: חח משקרת אותי..אני חולה על השפה שלךךךךךךךך..ועל השפתיים חחח
רותם: נו באמתתת..
אני: לא יפה שלי, אמא שלי השיאירה לנו מליאןן כסף ונזמין סינית..תבוא לאכול איתנוו..
רותם: לאא נראה לךך??
אני: כןן נו נגיד שבאת לשתות עם שחר קפה ואז נגיד שאנחנו הולכים לחזרות..
רותם: חזרות יום שישי בלילה?
אני: כן, נגיד שזה מהפרוייקט..
רותם: טוב יפה שליי..אממ נראה לי שאני אבוא..
אני: חח ישששששש..
רותם: טוב עולם שלי, אני נכנס להתקלח ואני אתקשר אלייך טוב??
אני: טוב אוצר שלי..מואהה..
רותם: מואהההה..
וניתקנו.
יצאתי מהמרפסת..
שחר: למה יצאת למרפסת בשביל לדבר איתו??
אני: עם כל הרעש של הטלוויזיה והמערכת איך אפשר לדבר ככה?? הוא לא שמע אותי בכלל!
שחר: אה.. בואנה לא ידעתי שהוא המורה שלך..
אני: כןן.. חח מגניב שאתם מכירים..
שחר: תגידי לו שיבוא..
אני: הוא בא היום בערב..
שחר: באמת?
אני: כןן, יש לי חזרות של פרוייקט שנבחרתי, והוא כראוגרף שמה אז הוא לוקח אותי טרמפ..
אמרתי לו שיבוא לאכול איתנו סינית..
שחר: בכייףף.. מה איך אתם מסתדרים?? הוא סבבה איתך??
אני: כן, אפשר להגיד.. 😊
שחר: לא באמת, כי אם לא תגידי לי אני יזרוק לו איזה מילה..
אני: לא לא, הוא באמת סבבה.. בלי פדיחות היום בקשהה!!
שחר: חח אל תדאגי..
אני: טוב מאמי אני עולה לישון לאיזה שעתיםם שלוש..
שחר: טוב..אני מעיר אותך ב8 שמירית תחזור מהעבודה ורון ואביב יהיו בבית ונזמין סבבה?
אני: אין בעיה, מתי אני יגיד לרותם שיהיה פה?
שחר: אממ 9?
אני: טוב אח חתיך שליי..נתתי לו נשיקה.. אוהבת אותך!
שחר: גם אני י'שמנה..
ועליתי לחדר..
נכנסתי לפוך החמים..שלחתי לרותם SMS:
~אהוב שלי, נכנסתי לנמנם תיהיה אצלי ב9 והכל כבר יהיה מוכן..
אוהבת אותך..~~
נרדמתי תוך שניות ספורות..
אחרי שעתיים-שלוש הרגשתי נשיקה חמה על הלחי שלי..
אני: אייי..יפה שלי..
שחר: חח יאלה קומי י'שמנה..
אני: יואו שחר..חשבתי אתה..
שחר: מי חשבת?
אני: סקיי..
שחר: מה ככה סקיי מנשק אותך?? כי אותי הוא מלקק!
אני: אבל אותי לא.. מה השעה?
שחר: רבל ל9..
אני: יואווווו..הזמנתם כבר??
שחר: לא..חיכינו שתקומי.. מירית ערכה כבר שולחן ורון ואביב רואים טלוויזיה..
אני: טוב תקשיב מה אני רוצה.. והתחלתי עם הרשימותת..
שחר: בואנה ישמנהה..כמהה את אוכלתת??
אני: חח מה אכפת לך?? חכה פה שניה..
התקשרתי לרותם..
אני: רותם.. רוצה להזמין משהו מיוחד??
אני: אה טוב..ביי.
שחר: נו מש'ו מיוחד??
אני: עוף בדבש וסומסום..
שחר: זהו??
אני: כן הוא אוהב מה שאני אוהבת.
שחר: מאיפה את יודעת?
אני: 😯 אממ אכלנו הרבה פעמים ביחד כל הבנות של הסטודיו והוא..
שחר: אה.. אני רואה הוא הסתדר.. כל היום מוקף רקדניות..
אני: 😠 כןן..
שחר: טוב אני יורד להזמיןן.. קומי שטפי פנים וצחצחי שיניים..
אני: טוב..
הוא יצא קמתי מהר שטפתי פנים, ציחצחתי שיניים, התאפרתי קלות, שמתי בושם ולבשתי ג'ינס וחולצה צמודה יפה..
ירדתי למטה..
מירית: יפה שלייייי..וחיבקה ונישקה אותי..
אני: מה קורה יפה שלי?? איך היה בעבודה?
מירית: איך יכול להיות??
אני: עשית טיפים?
מירית: אפשר להגיד.. טוב מתי רותם בא?
אני: הוא צריך לבוא עוד 10 דק' בערך..
מירית: טוב מאמי..
הלכנו והתיישבנו בסלון..
שחר: איי איי איי את יפה כ"כ בשבילי?
אני: חחח כן אל תשאל..
רון: באמת למה את כ"כ יפה??
אני: לא אומרים שלום קודם??
רון: חח כפרה עליך,קם וחיבק אותי, מה קורה יפיופה קטנה?
אני: הכל טוב..איפה היית כל היום?
רון: סתם אצל חברים..
אני: תגיד אתה כבר בן 21 אתה לא רוצה לעשות משהו עם החיים שלך?
רון: לא אמא, חח סופה יאלה רדי ממני מה יש לך?
אני: עזוב, נדפקתי..
רון: מי צריך לבוא שאת כ"כ יפה??
אני: לא, אני הולכת אחרי הארוחה לישיבה..זוכר על הפרוייקט שסיפרתי לך שנבחרתי?
רון: כן נו..
אני: אז היום פוגשים את כולם וזה..
רון: אהה ואיך תיסעי??
אני: רותם, המורה שלי לריקוד בא.
רון: יפה יפה..
אני: כןן..הוא בא לאכול איתנוו..אה ידעת שהוא ושחר היו ביחד בצבא?
רון: באמתת??
אני: כןן..
רון: יפה יפה..
פתאום נשמעו דפיקות בדלת..
אני: פתוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
מי היה בדלת??????????
-פרק הבאא..-
תיראו איך פיציתי אותכן, פרק ארוך של החיים...
אוהבת מלייאן נשמותיי . .
סיס קטנה שליייי יצאא מדהים!
ויאללה זדייניייי לקטוף שקדיםםם יא מצ'ורקסתתת חחח..
אוהבת אותך כל כך-לידורי!
יאיא מושלםםם!
איך זה מסתבך!
המשך!
חחח איזה חיים מתוסבבכים ?@#😁
תממשיכי מאמי
מהממם
QUOTE (G-A-L @ 26/03/2006) יאיא מושלםםם!
איך זה מסתבך!
המשך!
😉
נו סנופי ???
תני לנו המשך! 😢
תמממשיכי . . .
את תמיד מייבשת !@ \=
שירקה, איזה רעהה . .
חחח לא רואה בעיןן . . מצטערת ישנתי עד עכשיו . .
אני עובדת על המשך ואני אפרסם אותו . .
מואההההה 🙄
פתאום נשמעו דפיקות בדלת..
אני: פתוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
זה היה רותם..
לבוש בחגיגיות, הג'ינס החדש עם חולצה ורודה וי כזו..אויי והשיער והריח שנטף ממנו..
הייתי מתה לאנוס אותו אלוהיםם..אין לי מושג איך החזקתי את עצמיי..
רותם: שלוםםם..
אני: מה שלומך רותם? אמרתי בתמימות..
רותם: הכל טוב..איפה שחר?
פתאום שחר ירד במדרגות..
שחר: אח שלווווווווווווווו..וחיבק אותוו..לאן נעלמת אחיי??
רותם: אני נעלמתיי?? ואי כמה שניםם אחייי..
דיברו כמו שתי גברים פלצנים..הסתכלתי על רותם כאילו הוא מישהו אחר..חח הצחיק אותי לראות אותו ככה..
מירית: שלום..
רותם: שלום שלום..והסתכל עליה בצורה מוזרה..
רון: שלום..אז אתה המורה המפורסם?!
רותם: מפורסם?? למה?
רון: סופה לא מפסיקה לדבר עליך..
רותם: אני מקווה שרק דברים טובים..
רון: חח למה יש דברים רעים שאנחנו צריכים לדעת?!
הסתכלתי על רותם..עמדתי להתפוצץ מצחוק..עצרתי את עצמי..
רותם לא הסתכל עליי חזרה, שלא יהיה חשוד..ואמר בטיבעיות:
'חס וחלילה..הכל כשר'
שחר: בואו ניכנס נישב, מה אנחנו עומדים בפתח הדלת?!
הלכנו כולנו לסלון.. שחר ורותם ישבו בספה השלימו פערים..רון היה שקוע בטלוויזיה,כרגיל..
אני ומירית הלכנו לערוך את השולחן..
מירית: תגידי לי שאת משקרתת..
אני: לאא..זה הואאא..נוו אייך??
מירית: אחותי, אני מחזיקה ממך..לא באמת!! הוא חתיך של החיים.. נראה לי שראיתי אותו פעם..
אני: חח כפרה עליוו..
שחר: כפרה על מי??
אני: 😯 על אביבב..(אחי הקטן) איפה הואא??
שחר: יישן אצל חבר שלו..
אני: אההה..
שחר: רותם, אני לא יודע מה לעשות עם אחותי הקטנה הזאתת..
ואני בנתיים שותה בכייף שלי מהכוס שהייתה בידי..
רותם: מה היא עשתה?
שחר: נראה לי שיש לה מישהו..חבר..היא לא מגלה לאף אחד..
השתנקתי..כל המיץ שהיה בפי נשפך על שחר..על החולצה שלו..
שחר: חחחחחחחחחחחח מה יש לךךך י'חולת נפשש??
אני: כלום, מה אתה מדבר על דברים כאלה ליד המורה שלי?
שחר: הוא כבר לא המורה שלך..
אני: מזתאמרת?
שחר: הוא כמו דוד שלך מעכשיו..
אני: 😕 אה?!
שחר: כןן..טוב שניה אני הולך להחליף חולצה ואני באא..
מירית ישבה עם רון בסלון..ואני ורותם היינו לבד במטבח..
יצאתי מהמטבח הסתכלתי לצדדים טוב טוב..לבדוק שאף אחד לא בא.. הלכתי לאחורה כשגבי לכיוון רותם..
פתאום הרגשתי את ידיו על מותניי..הוא סיבב אותי אליוו..והדביק לי נשיקה של החיים..
כולי צמרמורות..מהפחד..מהריגוש..מהריח שלו..אייי כמה אהבה יכולה לעבור אליי מנשיקה שלו..
התנקתנו..
אני: אויי איזה ריחח בא לי לאנוס אותךךךךךךך!!!!!!!!!!! ונשכתי את שפתיו..
רותם: איייייייייייייי יואווווווו יורד לי דםםםםםםםם..
אני: לאאא נכוןןןןןןן..התקרבתי אל שפתיו לראות..ובאמת ירד לו דם..יואוו מצטערתתת חיים שלי..
וכמה שזה נשמע מגעיל..ליקקתי את שפתיו..
רותם: אוישש..
נישקתי את שפתיו בעדינות..
אני: מצטערת אני לא יכולה להתאפקק..אתה גורם לי להתמכרותת..
רותם: אני מכור כבר ממזמן..
פתאום שמעתי את נעלי הבית של שחר מתקדמים לכיווננו..התרחקתי מהר מרותם, הלכתי לשיש שיחקתי אותה מכינה קפה ונס לכולם..
שחר: סופה, תיזהרי להכין לי קפה..את מרעילה..
רותם: חח איזה רע..
שחר: הילדה הזאת לא יודעת להכין חביתה..יו רותם יורד לך דם בשפתיים..
רותם: כן.. יש לי יובש של החיים..נקרעו לי כבר השפתיים..
עשיתי אפצ'י..והחזקתי את אפי..וראיתי שיש על שפתיי שם..של רותם..
מזל שקלטתי עוד לפני ששחר הסתכל עליי... מהר לקחתי מגבת וניגבתי את שפתיי..
שחר: טוב זוזי..ודחף אותי..
אני: יואו איזה רע אתהה..
שחר: חח נו מאמי, אני יכין זה בסדר..
אני: טוב איך שבא לך..
שחר: רותם, כמה סוכר אחי?
רותם: 2 גבר
שחר: רוןןןןןןןןןןן..צעק..מיריתתתתתתתת..צעק גם כן.. כמה סוכרר????? חח נחשו..כן גם את זה הוא צעק..
רון: 2 וחצי..
מירית: גם 2 וחציי..
ושחר התחיל להכין..
אני: מה אני עז??
שחר: חח כפרה עליך..שכחתי ממך לגמרי..מה את רוצה נס או תה?
אני: מה לא תציע לי קפה?
שחר: את קטנה מידי לקפה..
אני: 😁 אה נכון..
שחר: את גם שונאת את הטעם של זה..
אני: טוב לא משנה אני יכין לי נס..
שחר: איך שבא לך מאמי..
התיישבנו כולנו בסלון..שתינו נס ונישנשנו עוגות ועוגיות עד שיבוא המשלוח..
ראינו סרט מעניין בחושך..
בין לבין ליטפתי את רותם שלי..איי היה כ"כ קשה לראות אותו בלי לגעת..לנשק..להריח..
חשבתי שאני משתגעת..
באמצע הסרט השליח בא..שחר שילם והתיישבנו לאכול..
איזה כיף זה היה..
רותם ושחר התחברו שוב מחדש..מירית אהבה את רותם..ורון?! חח כפרה עליו הוא מעופף..
הרגשתי בפעם הראשונה בחיי שזה המקום שאני שייכת אליו.. המקום הטבעי.. זו מין הרגשה שקשה להסביר..
שחר: יואווו אני מפוצץץץץץץץץ..
אני: כןןן ואיייי..
רון: חח איזה מפוצץ.. אני יכול לאכול שעות סיני.. ( כפרה עליו הוא אוכל בלי סוף והוא רזה כמו מקל..)
רותם: יואוו..סופה איך נילך לישיבה הזאת ככה?? הבטן שלי התנפחהה..
אני: די להיות כוסית..אל תדאג נסתדר..
רותם: מה השעה??
שחר: רבע ל11..
רותם: טוב כדאי שנזוז זה מתחיל ב11..
שחר: איך עושים ישיבה ב11 בלילה??
רותם: זו לא כ"כ פגישה..זה מעין מסיבה כזו..כולם פוגשים את כולם..מין גיבוש..
אני: כןן..
שחר: ומה אתה אומר?? יש לסופה נתונים טובים לשמה?!
רותם: חבל על הזמן.. באמת אחותך רוקדת..בקטע נדיר..אין הרבה כאלה..
שחר: עד כדי ככה?
רותם: כןן.. תבוא לאחת ההופעות..תראה בעצמך..
אני: חח טוב דיי..אני עולה שניה לחדר לסדר לי תיק..שחר אמרתי לך שאני ישנה אצל נוי נכון?
שחר: כןן..שניה הפלא' עליך??
אני: כן,ברור..
שחר: סבבה מאמי רק תדאגי שהוא יהיה זמין..
אני: טוב אמאאא..
שחר: חח תעלי תעלי לחדר שלך מהר לסדר ת'תיק..עלק אמא..
עליתי מהר לחדר שלי לקחתי איתי טרינינג..תחתון חזיה קרם גוף דאורודנט והכל..
שמתי עליי עוד קצת בושםם..וירדתי למטה..
מירית: אוישש סופה שכחת לשים עוד כמה ליטרים של בושםם..
אני: חח נו מה אכפת ליי??
מירית: טוב מאמי מחר אנחנו רוצים ללכת לים כל האחים..את תבואי נכון?
אני: באיזה שעה?
מירית: 11 בערך..
אני: אוףף..בטבריה?
מירית: כן מאמי..
אני: טוב אני יתקשר אליך מחר בבוקר מושלמת שלי טוב?
מירית: טו במאמי..חיבקה אותי נישקה אותי..ולחשה לי באוזן..'בבקשה בלי הרבה שטויות בלילה..ותיזהרו..'
אני: ברור מאמי שלי..נישקתי אותה שוב..אני אוהבת אותך!
שחר ורותם התחבקו..נתתי לרון ושחר נשיקה ויצאנו..
הגענו לאוטו..
נכנסנו מהר..
התחלנו להתנשק כאילו אין מחרררררר..כאילו לא התנשקנו 27 שנהה..
אני: יואוו כמהה הייתי צריכה את זההההה..
רותם: אם היית ממשיכה עוד דקה עם העיניים האלה בארוחה הייתי אונס אותך ליד אחים שלךך..
אני: חח איזה עיניים..אתה פלירטטת אותי כל שניהההההה..
רותם: אני י'שקרניתת??
אני: כןן.. העיניים עוד שניה יצאו לך..
רותם: כן תמשיכי ללבוש כאלה מחשופים בסוף אני יהיה עיוור..עוד פעם את לובשת חולצה כזו חשופה אני רוצח אותך הבנת?!
אני: היינו שם רק אני אתה ואחים שלי..מה הלחץ??
רותם: לא אכפת לי..
אני: טוב, טוב י'לחץץ..
רותם התניע והתלחנו לנסוע..עברנו דרך תחנת דלק..
אני: יואו יואוו תעצור לי שניהה..
רותם: למה מאמי?
אני: בא לי שוקולדיםם..
רותם: אה סופה צריך לקנות קונדומים..
אני: איפה קונים ת'דברים האלה?!
רותם: חחח דברים האלה..כפרה עליך..חח בואי נילך ביחד לתחנת דלק נקנה..
אני: טוב..נתתי לו נשיקה קטנה ויצאנו.
נכנסנו לחנות הקטנה, לקחתי שקית ופיצצתי אותה שוקולדים..
עמד לידי מישהו אבל לא הסתכלתי..פתאום הוא הדביק לי נשיקה בצוואר..
הסתובבתי מהר..ולא האמנתי למראה עיניי..
זה היה שמוליק..
אני: יואו מה אתה עושה פה?!
שמוליק: סתם אני וחברים שלי יוצאים עצרתי לקנות סיגריות..
אני: אה אתה מעשן?!
שמוליק: כןן..
אני: בעע..
שמוליק: אז מה את עושה פה..וכ"כ יפה??..בחן אותי מלמטה למעלה..
ופתאום קלטתי את מבטיו של רותם נעוצים בי בעצבים..
אני: סתם, יש לי איזה פגישה של איזה פרוייקט של ריקוד שאני משתתפת בו..
שמוליק: ואיך את הולכת?
אני: אני פה עם המורה שלי לריקוד..עצרנו לקנות שוקולדים.. והבנות מחכות לנו באוטו..
שמוליק: איזה בנות?!
אני: 😕 אממ אתה לא מכיר..לא מצפת..מההיפ הופ בראש פינה..
שמוליק: אה יפה תהני..
אני: תודה..
שמוליק: את זוכרת..היינו אמורים לצאת היום..
אני: דייי שכחתיייייי..שיטטטטט..
שמוליק: והתקשרתי אלייך היום..3 פעמים..
אני: יואו מאמי שכחתי לגמרי..וכן ראיתי כמה שיחות שלא נענו מחסום..לא היה לי לאן לחזור..
שמוליק: לא משנה, בכל מקרה את לא יכולה כמו שאני רואה..
אני: כן..פעם אחרת..
שמוליק: שניה מה את עושה מחר??
אני: הולכת עם אחים שלי לים..
שמוליק: גם אני הולך מחר עם חברים שלי..לחוף בטבריה..
אני: כן גם אני יורדת לטבריה..
שמוליק: יופי אז אני יראה אותך שמה..תיהי עם הפלא' עלייך..
אני: טוב מאמי.. אני חייבת לעוףף.. נדבר מחר.. נתתי לו נשיקה קטנה על הלחי.. והסתובבתי ללכת לדרכי..
שמוליק אחז בידי..
וסיבב אותי אליו..
'מה זה הכל?!' אמר לי עם פרצוץ עצוב..
אני: מזמאמרת?
שמוליק: בואי אני יסביר לך..התקרב אליי מהר והדביק לי נשיקה קטנה על הפה..
הייתי המומה..התפללתי שרותם לא יראה את זה..הכל היה כ"כ מהר..עיניין של שניות..
אני: יואו שמוליק..טוב אני חייבת לעוף נדבר..רצתי מהר לכיוון רותם..
נתתי לו את השקית שוקולדים ורצתי מהר החוצה..
לא נתתי לרותם אפילו הזדמנות להוציא מילה.. נכנסתי מהר לאוטו..
אחרי 2 דק' בערך רותם נכנס לאוטו..
רותם: מי זה היה שמה בחנות?
אני: סתם ידיד מבצפר 😊 ..
רותם: לא נראה ככה..הוא הסתכל עלייך כאילו הוא רוצה אותך..
אני: לא מה פתאוםםם..
רותם: טוב נדבר על זה אח"כ..
השתתקתי..
יואו איזה מזל שהוא לא ראה את הנשיקה..הוא היה רוצח אותו..
נסענו בשקט יחסית..
אבל השקט הזה הפחיד אותי..כאילו משהו רע הולך לקרות..
נגמרה הנסיעה..
יצאתי מהאוטו עם השקית שוקולדים..חיכיתי לרותם שיסגור את האוטו..
הוא סגר נתן לי יד והלכנו ביחד לביתו..........
יאלה יאפות שלי, פרק ארוך במיוחד . .
מקווה שאהבתן . .
מואהההההההההההההההה